250tkm ajettu eikä mainintaa öljynsyönti rempasta? Eikö se ollut näissä kaikissa TFSI koneissa edessä? Audi A4 Sedan 2,0 TFSI 132 Business Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Siis käyttövoimavero maksetaan jos ajetaan jollain vähemmän verotetulla polttoaineella kuten dieselillä. Bensiini on sitä täysinverotettua polttoainetta, siksi bensiinikäyttöiseltä autolta ei ikinä peritä käyttövoimaveroa.Ah okei, eli yli 3500kg kokonaismassan dieselkäyttöisistä vehkeistä pitää maksaa käyttövoimaveroa mutta vuotuista ajoneuvoveron perusosaa ei? Ja yli 3500kg bensavehkeet ovat täysin vuosimaksuttomia?
Siis kuorma-auton käyttövoimavero on 0,6-2,2 senttiä. Se paljonko se on yhteensä riippuu sitten ihan siitä millainen kuorma-auto on kyseessä ja voiko sillä esim vetää perävaunua jne. Parhaimmillaan ne on jotain vajaat 2000e vuodessa.Käyttövoimavero kuorma-autoissa on kuitenkin huomattavasti alempi kuin henkilöautoissa.
Alle satasen luokkaa.
Siis kuorma-auton käyttövoimavero on 0,6-2,2 senttiä. Se paljonko se on yhteensä riippuu sitten ihan siitä millainen kuorma-auto on kyseessä ja voiko sillä esim vetää perävaunua jne. Parhaimmillaan ne on jotain vajaat 2000e vuodessa.
No "rekka" tarkoittaa puoliperävaunuyhdistelmää, jossa siis rekkaveturi, eli eräänlainen kuorma-auto vetää puoliperävaunua.Tässä ei ollut kyse REKOISTA, vaan kuorma-autoissa mitkä oikeastaan on isoja maastureita, Suomessa vaan kuorkkeja.
No "rekka" tarkoittaa puoliperävaunuyhdistelmää, jossa siis rekkaveturi, eli eräänlainen kuorma-auto vetää puoliperävaunua.
Kuorma-auto on N2 tai N3 ajoneuvoluokkaan kuuluva ajoneuvo (ja N2 luokassa kokonaismassa on vähintään 3501kg).
Mulle nuo pickupit ja raskaat pakut ei ole olleet koskaan kuorma-autoja, vaan kuorma-auto on vähintään 10tonninen, ja nekin vielä pieniä kuorma-autoja, mutta en mäkään ihan niin itserakas ole että kuvittelisin että mun oma mielipiteeni on se joka lainsäädäntöä ohjaa (vaikka sen pitäisikin ohjata, tai ainakin olisi syytä kysyä ensin).
Kyllä ne muuallakin kuorma-autoiksi kelpaa - jos lähtee "veronsäästö-maasturilla" nyt vaikka Latviaan niin poliisi iloisesti kirjoittelee maksulapun kuorma-autolla ajamisesta heidän teillään jos sellaisen maksun on "unohtanut" maahan tullessa maksaa (toisin kuin täällä, jossain osataan läpikulkuliikenteestäkin ottaa rahaa teiden hoitoon).Tässä ei ollut kyse REKOISTA, vaan kuorma-autoissa mitkä oikeastaan on isoja maastureita, Suomessa vaan kuorkkeja.
Täytyykin painottaa emännälle että sillä on pelkkiä pakettiautoja firmassa kun nuo 8 tonnin Ategotkaan ei ole kuorma-autoja enää. Saisipahan kesäksi helpommin kuskejakin kun ei tarte enää palkata C-kortillisia joilla on EU-liput ja -laput kun kertoo poliisille ettei "ne oo ees kuorma-autoja kun Pakanakin niin sano"...Mulle nuo pickupit ja raskaat pakut ei ole olleet koskaan kuorma-autoja, vaan kuorma-auto on vähintään 10tonninen, ja nekin vielä pieniä kuorma-autoja
No "rekka" tarkoittaa puoliperävaunuyhdistelmää, jossa siis rekkaveturi, eli eräänlainen kuorma-auto vetää puoliperävaunua.
Kuorma-auto on N2 tai N3 ajoneuvoluokkaan kuuluva ajoneuvo (ja N2 luokassa kokonaismassa on vähintään 3501kg, N3 luokassa vähintään 12001kg).
Mulle nuo pickupit ja raskaat pakut ei ole olleet koskaan kuorma-autoja, vaan kuorma-auto on vähintään 10tonninen, ja nekin vielä pieniä kuorma-autoja, mutta en mäkään ihan niin itserakas ole että kuvittelisin että mun oma mielipiteeni on se joka lainsäädäntöä ohjaa (vaikka sen pitäisikin ohjata, tai ainakin olisi syytä kysyä ensin).
Jaguar XE Project 8, Erikoismalli 1/300kpl, Track Pack, Valencia Orange SV Repaint Unique Colour Porrasperä 2018 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt on harvinainen ja erikoinen, mutta keksisin 400k€ hintaan aika paljon muutakin ostettavaa kuin amiksen tuunaamalta näyttävän sedan-Jaggen.
Onpa kyllä rumat lättänät penkit saatavilla tuollaiseenkin autoon. Itse olena aina ostanut vain eri autojen sport-paketteja niin on penkit olleet sopivat muuhun tyyliin.Isokoneinen Audi mutta ei nahkasisustaa...
Itseasiassa jos tarkkoja ollaan, niin "rekka" tarkoittaa nimenomaan sitä puoliperävaunu- yhdistelmän perävaunua.No "rekka" tarkoittaa puoliperävaunuyhdistelmää, jossa siis rekkaveturi, eli eräänlainen kuorma-auto vetää puoliperävaunua.
Kuorma-auto on N2 tai N3 ajoneuvoluokkaan kuuluva ajoneuvo (ja N2 luokassa kokonaismassa on vähintään 3501kg, N3 luokassa vähintään 12001kg).
Isokoneinen Audi mutta ei nahkasisustaa Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195kw multitronic Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
32 Jonnea haaveilee, mutta kellään ei ole rahaa esittää edes kysymyksiä BMW M5 Porrasperä 1986 - Vaihtoauto - Nettiauto
Jos ei ihan rahkeet riitä tuohon mutta oranssi-musta väriyhdistelmä kiihoittaa muutoin niin tässä ratkaisu ongelmiisi: Volkswagen Golf R32 HATCHBACK 4MOTION DSG ** Neliveto / Webasto / Maalattu erikoisväri ** Muu 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Käyhän se ainakin hyvin ton myyjäliikkeen väreihinJonkun mielestä tuokin väriyhdistelmä on ollut hiton hyvä ajatus.
Hinta on ihan kohdillaan, eikä tule tulevaisuudessa ainakaan laskemaan.On kyllä törkeä hinta imho... Millähän tuota perustelisi järkevästi?
ps. jonnet pienellä, jos ei ole etunimi [/kielipoliiisi]
On kyllä törkeä hinta imho...
Tämä on sitten varmasti sinun mieleen BMW 340 Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hinta on ihan kohdillaan, eikä tule tulevaisuudessa ainakaan laskemaan.
Ei minun mielestä, vai onko toteutuneita kauppoja tuolla hintaluokalla?
Oman mutun mukaan arvo voisi olla lähempänä 48k€ kuin 68k€, joka kävisi myös järkeen kun ilmossa mainittu tuo 20k€ kunnostus. Mutta saahan sitä aina toki pyytää
Nopeasti kun muita pyyntejä katselee ja toteutuneita huutokauppahintoja niin tuo 48 ke taitaa olla sekin aika yläkantissa. Eipä silti, ihan hyviä sijoituskohteita nuo M-sarjan bemarit on. Välillä aina seuraillut miten Japanissakin on aina se tietty ikäpolvi hintakuopassa jonka jälkeen hinnat raketoi. Tosin markkinat taitaa lähennellä ainakin täällä Suomessa noille keräilykappaleille lähellä nollaa ja myyntiajat voi laskea pahimmillaan vuosissa. Aika marginaalissa on se porukka joka maksaa 60 kiloa vanhasta M:stä sen sijaan, että hakisi kaupasta uuden perusvarustellun 5- sarjalaisen
Ei minun mielestä, vai onko toteutuneita kauppoja tuolla hintaluokalla?
Oman mutun mukaan arvo voisi olla lähempänä 48k€ kuin 68k€, joka kävisi myös järkeen kun ilmossa mainittu tuo 20k€ kunnostus. Mutta saahan sitä aina toki pyytää
Noistahan ei saa ikinä "omiaan" takaisin ja jokuhan oli rakentanut viimeisen päälle jenkkiauton, arvioi hinnaksi 20k€, katsastaja olisi ostanut ton 12-15k€ pois. Ei ollu myyny
"Huoneistokeskuksen vaihdokki ja joltain loppunut musta teippi kesken kun on ostanut tuon..."Jonkun mielestä tuokin väriyhdistelmä on ollut hiton hyvä ajatus.
Uuden M5:sen ostaja on kuitenkin aika erilainen kuin vanhan M5:sen ostaja. Hintakehityskin on päinvastainen noissa, sen uuden arvo muutamassa vuodessa tippuu puoleen, mutta vanhan vain nousee.Jep, laskin tuohon jo vähän varaa kun äkkiseltään kurkkasin dollarihintaisia toteutuneita kauppoja. Huvittaahan se vähän että M5 hauissa se on kahden F10 mallisen välissä Aika paljon paalua pitää kyllä olla että tuon maksaa, ts. niin paljon että on myös varaa ostaa se uutukainenkin M.
Halpahan tuo on.Ei minun mielestä, vai onko toteutuneita kauppoja tuolla hintaluokalla?
Halpahan tuo on.
Used BMW M5 [Pre-89] cars for sale with PistonHeads
Klassikko jonka arvo vaan nousee.
Valitettavasti pyynti ei määritä arvoa vaan toteutunut kauppa.Halpahan tuo on.
Used BMW M5 [Pre-89] cars for sale with PistonHeads
Klassikko jonka arvo vaan nousee.
Millä tavalla tuo korreloi Suomessa myytyjen autojen hintoja? E60 M5 hinnat on 18k$-30k$ haarukassa, kun suomessa vastaava 24k€-53k€Eikun kallis Tummat pisteet myytyjä: E28 M5
No, suotta me siitä väännämme kun mielipide auton arvosta on selvästi eri Mutta eihän siinä sitten kun ostohousuja sovittelemaan
Mihinkäs hintaan nuista on kauppoja tehty Suomessa?Valitettavasti pyynti ei määritä arvoa vaan toteutunut kauppa.
Millä tavalla tuo korreloi Suomessa myytyjen autojen hintoja? E60 M5 hinnat on 18k$-30k$ haarukassa, kun suomessa vastaava 24k€-53k€
Millä tavalla tuo korreloi Suomessa myytyjen autojen hintoja? E60 M5 hinnat on 18k$-30k$ haarukassa, kun suomessa vastaava 24k€-53k€
Vertasin lähinnä nuita e60 hintoja Suomen vastaaviin, kalleimmat 30k$ kun Suomesta löytyy useita yli 45k$ yksilöitä. Kallein myyty e28 53k$ joten tuo 68k€ lienee ihan validi pyynti. Mulla ei todellakaan ole rahaa ostaa talon hintaista autoa, ja vaikka olisi niin tuota bemaria en ostaisiSiksi varmaan laskinkin siihen ~15-20ke hyvää Suomen hinnoille huomioimatta $vs.€ kurssia? Tuskin mistään saa tarkkaa myyntihintadataa tuollaisesta autosta tämän kokoisesta maasta.
Milläs tavalla e60 M5 vertaaminen e28 M5 kertoo mitään sen tarkemmin?
Anyway, hae äkkiä pois jos hinta on halpa mielestäsi, niin teet nopean ja hyvän tilin. Itse jätän välistä
Tällänen olisi komia mutta pitääkö näissä ottaa aina se neliveto? Audi A4 Sedan 2,0 TFSI 155 Start-Stop Le Mans Porrasperä 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ota sitten huomioon tuossa se "pahamaineinen" öljysyöppö tfsi-kone.
Jos sen saa samaan hintaan?Tällänen olisi komia mutta pitääkö näissä ottaa aina se neliveto? Audi A4 Sedan 2,0 TFSI 155 Start-Stop Le Mans Porrasperä 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto