Jep, ja löytyy myös nettiautosta
Mitsubishi RVR X3 Sports Gear Tila-auto 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ja löytyy myös nettiautosta
290000 mailia21 890 €
6.0 Diesel / 325 hp / 290 tkm
#klikinsäästö
Tässä tuo avokätinen vaihtotarjous "3000e autosta kuin autosta" haiskahtaa, että öljynsyönti (kallis mäntäremppa) remontti on vielä tekemättä ja takakontissa pitää aina olla kannu moottoriöljyä jota lisätään aina tankkauksella
Audi A4 2.0 TFSI Sport Edition 4d **Hyvitys vaihtoautosta väh.3000e** Sportpenkit** Led/xenon valot** Juuri kats** Täyd.huoltohistoria** Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Maalipinnaltaan siisti" No ei tuo etupuskuri (maalit hilseilleet) oikein siltä näytä![]()
Takaluukussa kuuluu olla parin sentin rako?
Tuossa Audissa, jonka linkin laitoit aikaisemmin?Missä autossa?
Ei jumalauta että kauhea toi sisusta![]()
No on tuo 100 kertaa parempi kuin tässä jossa on kangaslättänätAudi A4 2.0 TFSI 180 HV SEDAN 6-VAIHTEINEN TEHDAS UUSI MOOTTORI XENON AUT.ILMASTOINTI CRUISE Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pikkaisen kulunut ratti vasemmalta puolelta![]()
Ei se vaadi kuin pari sormusta. Yksi syy miksi pidän tietyissä tilanteissa ajohanskoja. Lisää sormuksiin vielä sopivasti ylipainoinen kuski joka nousee autosta itseään ylös ratista repien niin tuho on taattu. Noita on jokunen tullut nähtyä.Ei varmasti ole 130tkm veivattu tuolla tai sitten ratti on tahalleen tuhottu?!
Ei varmasti ole 130tkm veivattu tuolla tai sitten ratti on tahalleen tuhottu?!
Niin tai edes verhoilevan kun se nyt ei montaa satkua maksa. Vanhanliiton jobismiehet käyttää kenkälankkia - Silläkin saa ihan välttävän tuloksen.
Toisaalta Virossa odotetaan että sua kusetetaan. Suomessa nuo polkimet yms ovat olevinaan osoitus rehellisyydestä ja jos olisivat uudet ne herättäisivät huomiota. Olen itsekin joskus arvioinut auton kilometrit kontrollien kuulumasta ostaessa ja kulumaa oli juuri sopivasti hintaan (100tkm mittari joten 100tkm tarkkuudella arvio)No ei tuollainen perusrattikaan paljoa maksa, jos ei halua laittaa rahaa uuteen niin purkamoltakin saa parempikuntoisen. Tässä on iso ero esim. Viron autoliikkeiden kanssa, siellä vaihdetaan yli 10 000e autoihin rattia, polkimia ja vaihdekepin nuppia jos näyttää kilsoihin verrattuna kuluneilta... Suomessa menee kaupaksi vaikka olisi puhki kunhan on mittarissa pienet kilometrit!![]()
Ei varmasti ole 130tkm veivattu tuolla tai sitten ratti on tahalleen tuhottu?!
mulla on 130k ajettu 06 opel jossa ratti vielä pahemmassa kunnossa ja vaihdekepin nuppikin meni vaihtoon...mutta on se vissiin uskottava että kilsat pitää paikkansa kun on täydellinen huoltokirja ja trafilta katsottu ylös otetut kilsat ja että on aito suomiauto.
Ilmeisesti harvinainen väri nostaa hintaa reilusti?
BMW 535 M-sport individual dakargelb 2 Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Erikoinen ilmoitus kun sisältä ei ole yhtään kuvaa.Ilmeisesti harvinainen väri nostaa hintaa reilusti?
BMW 535 M-sport individual dakargelb 2 Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Melko korkea pyynti verrattuna muihin samanlaisiin Audi A8 3.0 TDI quattro Pro Business tiptonic Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Autoliikkeesta puolet halvemmalla Audi A8 3.0 TDI quattro 4d TipTronic Lang *Upea luxus Audi!* Rahoitus ilman käsirahaa! Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ainakin itselläni näkyy nappi "katso kuvat"Erikoinen ilmoitus kun sisältä ei ole yhtään kuvaa.
Ainakin itselläni näkyy nappi "katso kuvat"
Ei siltikään siihen ilmesty yhtäkään kuvaa auton sisältä.
Ilmossa lukee vielä isolla BBSTästä vähän tuninkivolkkaria, vanteet eivät luonnollisesti kuulu hintaanVolkswagen Golf Golf MK V Gti Airlift Performance BBS Miltek Viistoperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hyvä talviautoDodge Stealth Coupé 1991 - Vaihtoauto - Nettiauto
"-Ohjaustehostimen putki vuotaa, tehostin ohitettu hätäratkaisuna. (Uusi maksaa 30Euroa.Helppo vaihtaa)"
Miksi ei vaihda jos on helppo ja halpa korjaus??![]()
"Takapenkeiltä löytyy jopa vielä tehdas muoveja joten siellä ei juuri kukaan koskaan ole edes istunut."Mukavannäköinen pikku-audi. Näissä ei vissiin ollut enää öljynsyönti ongelmia? Audi A3 Sedan Land of quattro Edition 2,0 TFSI 140 kW quattro S tronic Porrasperä 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Takapenkeiltä löytyy jopa vielä tehdas muoveja joten siellä ei juuri kukaan koskaan ole edes istunut."
Ihmetellyt aina näitä hermanneja, jotka ajelee uudella autolla tehtaan suojamuovit paikoillaan. Eivät varmaan telkkareista tai muustakaan poista suojamuoveja![]()
Etsiskellyt tässä nyt taloon toista autoa 8-15k€ hintaluokassa ja vastaan tuli tämmöinen Audi A4 2,0 T FSI Quattro Avant S-line Aut + Nahat + BiXenon Farmari 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto ja ajattelin, että menen alkuviikosta vilkaisemaan. Alunperin piti hommata mahd. uusi, hyvillä varusteilla ja automaatilla (neliveto kiinnostanut jo tovin) mutta kun akuuttikuume / tarve iskee ja nettiautoa selailee niin....
Kellään kokemusta tuollaisista B7 Audeista? Uhka vai mahdollisuus, ei nyt ehkä sellainen minkälaista alunperin etsin mutta alkoi oikeasti kiinnostamaan tuo.
B7:ssa on paremmat maalit (B8:ssa lohkeilevat irti) ja paremmat TFSI:t (ei tuota öljysyöppö EA888:a). Automaatitkin luotettavampia mehumaijoja vs DSG, mutta tämä mainittu yksilö onkin manuaali. Käsijarru on myös manuaalinen tikku vs sähköinen, joka on sitten quattromiehestä kiinni antaako kuinka arvoa. Sisätiloiltaan B7 on pienempi ja jos on LED valojen perään, niin silloin pitää katsella uudempia. Omaan silmään B7 on edelleen se kaunein A4 korimalli. Jotenkin se on kaikista seesteisin. Mutta ulkonäkö menee toki makuasiaksi. Erityismaininta pitää antaa B7 RS4:lle farmarina, joka on klassisella V8:lla.Eikös tuohon rahaan löydy jo uudempaa B8? Se on selkeästi virtaviivaisempi auto
No ei se kuppi nyt 25tkm sisällä mene. Olen kahdesta yksilöstä tuon purkanut ja kunnossa se on ollut vielä 150tkm kohdalla. Toki kulumaa ollut jo, joten vaihtoonhan se menee kun kerta kädessä. Tuo jatkuva purku tulee lähinnä jenkeistä, kun käyttävät autossa kuin autossa halvimpia mineraaliöljyjä.Tossa TFSI vehkeessä ensimmäisenä ois hyvä tsekkaa polttoaineen korkeapainepumpun paininkupin (mäntä) kunto. Sen kulumista tulis tarkkailla 25tkm välein vaikkapa. Reilu 20e osa joka kuluessaan puhki aiheuttaa xxxxEur rempan.
Laittaisin kaupan ehdoksi vaikka tämän jo, että myyjäliikkeen osalta tarkastettakoon ja kuvat ko. osan kunnosta. Tai samantien uusi paikoilleen.
Koskee varsinaisesti vasta seuraavan sukupolven TFSI:tä B8 korissa. Kahden B7:n kokemuksella öljyä kyllä häviää minimaalisesti, mutta sen huomaa vasta jossain 5000-10000 jälkeen, että tikussa ylipäätänsä liikettä. Ja sama juttu nyt on kaikissa nykyaikaisissa suorituskykyisissä moottoreissa, joissa moottorin häviöt on minimoitu. Tuossa EA888:ssa tehtiin vain vähän liian heppoinen ratkaisu nimenomaan huohotusreikien osalta.Ja tietysti se perinteinen öljynsyönti on hyvä tarkistaa / mittauttaa ja onko sen suhteen tehty remonttia.
Sanoisin että kyllä tuossakin moottorissa on riskiä öljynkulutukselle, toisaalta missä ei olisi? Moottori melko sama Audi S3 ja Ocu RS välillä pl. isompi välijäähy ja ahdin. Ainakin räsässä on ollut öljyä syöviä yksilöitä 2006 ->Koskee varsinaisesti vasta seuraavan sukupolven TFSI:tä B8 korissa. Kahden B7:n kokemuksella öljyä kyllä häviää minimaalisesti, mutta sen huomaa vasta jossain 5000-10000 jälkeen, että tikussa ylipäätänsä liikettä. Ja sama juttu nyt on kaikissa nykyaikaisissa suorituskykyisissä moottoreissa, joissa moottorin häviöt on minimoitu. Tuossa EA888:ssa tehtiin vain vähän liian heppoinen ratkaisu nimenomaan huohotusreikien osalta.