Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Hei muutes te jotka myytte autoa Nettiautossa ja on täyskasko tms.
Itsellä oli käynyt että joku huijaripaja Etelä-Suomessa oli napannut minun rekisterinumeroni ja sitten tehnyt ilmoituksen IF:ille että vaihtaisivat tuulilasin ja vakuutusyhtiö sitten maksanut.

Katselin tuossa jokin aika sitten vakuutuspapereita ja siellä oli maininta että olisi vaihdettu tuulilasi(?) ja luulin että joku virhe vain ja korjaantuu kohta. Nooh sitten parin viikon päästä soittelivat ja kyselivät että onko tämä auto minun ja olenko käynyt aikaan X Eteläsuomessa jne jne jne, koska asun Kajaanissa.

Kuulemma tekivät asiasta rikosilmoituksen ja siitä ei koidu minulle mitään ongelmia, kuulemma nettisivuilla ne luvut muuttuu takaisin normaaliksi :D

Noh, autossa pitäisi oikeasti vaihtaa tuulilasi mutta en ole vielä saanut aikaiseksi, ehkä sitten parin kuukauden päästä kun tuo keissi on ratkaistu.
 
No osta sitten tämmöinen: Mercedes-Benz CL Coupé 2013 - Nettiauto

... ai niin, hinta usein kulkee käsi kädessä mm. iän kanssa... :facepalm:
... ja mallin CL vs. CLK.

Mutta juu, toki auto on halvempi kuin selvästi uudemmat, mutta olen ihan samaa mieltä, ettei tuo CLK nyt mitenkään superhalpa ollut ikäisekseen, about saman hintaisia näytti olevan muitakin. En tosin mallin hintahistoriaa muuten tunne.

Nahkapenkit ja vakkari nyt taas voi ihan hyvin olla tonninpommissakin, eli nyt pitäisi enää niitä itsessään minään ihmeellisyyksinä vanhassa 5300€ autossa; pikemminkin tuon ikäisessä pitää jotain erityistä olla että maksaa noinkin paljon:
Jos etsii väh. 5300€ maksavia, jotka ovat vähintään yhtä vanhoja ja yhtä paljon ajettuja kuin tuo on helpompi löytää sellainen jossa on nahkasisustus ja vakkari, kuin sellainen jossa ei ole kumpaakaan.

Tuon ikäistä CLK:ta en löytänyt ythäkään jossa olisi kangaspenkit ja ei vakkaria (onkohan tuota edes saanut ilman vakkaria?).
 
Viimeksi muokattu:
Mersussa varmaan tökkii sisustan väri. Hinta on varmaan ihan sopiva silti. Muutamia halvempia on, mutta ne on jollain lailla huonompia. Mercedes-Benz CLK vaihtoautot

Pikemminkin malli. Kaikki nuo "sedanista väännetty coupe"-malliset autot on muotoilultaan pahinta mahdollista: kompromissi puskurista puskuriin. Näistä tulee aina mieleen jenkkien 90-luvun komitea-autot, kun kaikissa piti olla kaikkea kaikille ja muotoilu oli tasapaksua paskaa.
 
Ei mennyt sitten postaukseni ihan hukkaan kun opit jotain uutta! :cool:

Isokoneinen bemari pienillä kilsoilla, kuskin penkillä on istuttu pitkiä päiviä kun on venynyt ihan pussille :D BMW 550 M-Sport, Todella Hieno, Hyvät Varusteet Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto

Noissa kyllä tyypillisesti venyy jotkut tietyt nahat tosi herkästi (varsinkin ei-kuvauksellisiksi, vaikka livenä ois vallan hyvä ja säännöllisesti ylihuolella käsitelty). Siis ihan uutenakin venyi 2 vuodessa 25 tkm aikana (ja myös kuskin penkin reuna ryttyyn ihan samalla tavoin).
 
Jostain syystä nämä nahan venymiset koskee miltei aina BMW/Mercedes -akselia. Omassa Fiatissa ei jakkarat näytä noin huonoilta 157tkm:n ja neljän omistajan jälkeen. Huoltokertojakin niillä tasan se yksi.
 
Usein vielä kyseessä on pienillä kilsoilla oleva baltian/italiantuonti

Juurikin näin. Pienet kilsat ja ikää toistakymmentä vuotta. Myöskin ratti on melkein aina yhtä "suuria tehogrippejä" kokenut, kuin nuo penkitkin. Kumma juttu kun nuo saksalaiset premiumvalmistajat ei millään saa aikaiseksi nahkapenkkejä, jotka ei olisi viittä vajaa vaihtokunnossa siinä 100tkm paikkeilla. :confused:
 
Lieko maileissa, ainakin tuon vahinkosivun tietojen perusteella. Siellä tosin on kuva myös matkamittarista, ja siinä on km merkattuna.
 

Ja mikä toi hinta on?

http://www.nettiauto.com/bmw/750/9602048

Tässä vastaava 750iA viis tonnia halvemalla ja puolilla kilsoilla.

Juujuu, 4.4l V8 hankalassa paikassa olevilla tuplaturboilla on kalliimpi varmaan huoltaa, mut silti.
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtelee niin merkeittäin. Viikolla näin kaksi valkoista autoa, vierekkäin. Samaa merkkiä ja mallia, korimalli oli toisessa uudempi. Vanhempi perusväri valkoinen, uudempi metallihelmiäisväri. Juttu lähti siitä että sitä uudempaa oli juuri maalattu kolarin takia, ja ei oikein ollut hyvin maalattu - kuulemma. Nopsaan katsoen en huomannut ensin mitään eroa valkoisissa, sitten ihan tarkkaan katsoen, olihan se tosiaan metallihelmiäinen. Oikein kun zoomaili, niin huomasin mistä oli maalattu.

Pätee muihinkin väreihin. Joku sanoi aiemmin että Mersun perusvärit A sarjassa? oli punainen ja joku muu, ehkä musta tai valkoinen - mutta maksuton väri.
 
Sellaselta se ei-automiehestä näyttääkin. Toisille taas haluttava aarre.
Se vähän riippuu ketkä automiehiksi lasketaan,paljon mielummin otan pihasta ajoon vähän uudemman Alfan 156 V6, joka on ulkoa ja sisältä aikalailla paremmin silmään sopiva eikä moottoriakaan tarvitse hävetä.
 
Se vähän riippuu ketkä automiehiksi lasketaan,paljon mielummin otan pihasta ajoon vähän uudemman Alfan 156 V6, joka on ulkoa ja sisältä aikalailla paremmin silmään sopiva eikä moottoriakaan tarvitse hävetä.

Enemmän hävettävää tuossa V6 koneessa on, kun ei ole kuin muutama hevonen enemmän kuin tuossa Cossun 2.3-16v koneessa. Joo, ei ne hevosvoimat ole kaikki kaikessa mutta ymmärrät varmaan että typerä argumentti oli tuo sinun.
 
Enemmän hävettävää tuossa V6 koneessa on, kun ei ole kuin muutama hevonen enemmän kuin tuossa Cossun 2.3-16v koneessa. Joo, ei ne hevosvoimat ole kaikki kaikessa mutta ymmärrät varmaan että typerä argumentti oli tuo sinun.
Mitä tuossa pikku bussossa on typerää/hävettävää,olen ollut siinä uskossa että on aika hyväksi koneeksi todettu? Ja muutenkin kori on aika hyvin suunniteltu mitä ei todellakaan voi tuosta mersusta sanoa.
 
Mitä tuossa pikku bussossa on typerää/hävettävää,olen ollut siinä uskossa että on aika hyväksi koneeksi todettu? Ja muutenkin kori on aika hyvin suunniteltu mitä ei todellakaan voi tuosta mersusta sanoa.
No enpä tuohon Alfaankaan yhtään rahaa laittaisi, kukin toki tyylillään.
 
Mitä sitten,edelleen karmea paljon ajettu kasariauto.Ruma ja vanhan aikainen kori,vaikka moottori olisi vähän erikoisempi niin ei se tuota paljoa paranna.
Just upea kori, paljon hienompi kuin mikään uudempi mersu :cigar:Ja noista alfoistakin 155 on vitusti hienompi kuin 156.
 
Tuo Mersu ei ole mitenkään hieno, se on harvinainen ja siksi arvokas cosworth.
Itse ottaisin ennemmin tämän.
Alfa Romeo 159 2.2 JTS Sportwagon 5d Farmari 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Makuasioitahan nuo ovat. Jollekin tuo Alfan ulkonäkö voi olla kovastikin merkittää tekijä, joku toinen saattaa pitää tuosta mersusta juuri sen "tavallisen" ulkonäön takia.

Puhtaasti rinnakkainhan tuo alfa ei suorituskyvyn puolesta pärjää alkuunkaan tuolla vanhalle mersulle... Ja puhtaasti taas käyttiksenä.. tuon ikäinen mersu on kuitenkin ns pomminvarmaa tekniikkaa tuohon alfaan verrattuna. Tai no Alfat nyt ei ole koskaan kovin luotettavia.
 
Makuasioitahan nuo ovat. Jollekin tuo Alfan ulkonäkö voi olla kovastikin merkittää tekijä, joku toinen saattaa pitää tuosta mersusta juuri sen "tavallisen" ulkonäön takia.

Puhtaasti rinnakkainhan tuo alfa ei suorituskyvyn puolesta pärjää alkuunkaan tuolla vanhalle mersulle... Ja puhtaasti taas käyttiksenä.. tuon ikäinen mersu on kuitenkin ns pomminvarmaa tekniikkaa tuohon alfaan verrattuna. Tai no Alfat nyt ei ole koskaan kovin luotettavia.
Brera voisi olla mielenkiintoinen. Alfa Romeo Brera vaihtoautot

Tai GTA. Alfa Romeo 156 3.2 GTA 4d Porrasperä 2003 - Vaihtoauto
 
Miksihän tuohon on laitettu joku ruohonleikkurin ahdino_O cooleri on myös pienin mahdollinen.
Kohtuu pienellä ahtimella tulee yleensä se kaikkein miellyttävin lopputulos, ja tuntuma on pitkälti samanlainen kuin ihan tehdastekoisissakin.

Sellaisella ämpäritubolla varustettu auto on kuitenkin arkiajossa ikävä, kun se ei ensin mene mihinkään, ja sitten se menee poikittain.

Ja jos ei ajeta millään järjettömillä paineilla ei coolerinkaan tarvitse olla niin iso.

Mutta, miksi tuo ei käy muutoskatsastamassa tuota? Voisi hieman helpottaa myymistä kun autolla saisi ihan laillisestikin ajaa liikenteessä.
 
Mutta, miksi tuo ei käy muutoskatsastamassa tuota? Voisi hieman helpottaa myymistä kun autolla saisi ihan laillisestikin ajaa liikenteessä.

Yhdeksän kymmenestä tuollaisesta virityksestä on myynnissä ilman muutoskatsastusta... Se olisi ihan päivän homma tekijälle, mutta ostajalle saattaa olla isompi, jos tehot kasvaa niin paljon että joutuu vertailemaan isompi tehoiseen tehdasmalliin, jossa on isommat etujarrut, isompi vakaaja... Silloin niistäkin pitää olla mustaa paperilla että nekin on vaihdettu tuohon.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 161
Viestejä
4 545 836
Jäsenet
74 936
Uusin jäsen
Dume1963

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom