Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pidän ajohanskoja aina. Autossani on muoviratti ja kädet ovat melko usein kuivat, joten pito ilman hanskoja on vaarallisen huono. Nahkaratti sen sijaan menee ilman hanskojakin.
Matala Audi, varmaan aika kallis kun ei ole kehdattu hintaakaan ilmoittaa Audi A5 Coupé 3,0 V6 TDI DPF 176 kW quattro Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tai sama kulttuuri nettiautoon, kuin useilla foorumeillakin on. Jos hintaa ei löydy, porukka alkaa tarjoamaan sitä paria euroa, kunnes myyjällä menee hermot.Minusta Nettiautossa pitäisi olla pakko laittaa hinta. Ei tarvitse myydä, jos ei osaa hinnoitella autoaan.
Kyllä tuossa ihan selvästi seisoo hinta 15000€Matala Audi, varmaan aika kallis kun ei ole kehdattu hintaakaan ilmoittaa Audi A5 Coupé 3,0 V6 TDI DPF 176 kW quattro Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Itse taas miellän tehokkaat dieselit nimenomaan sporttisiksi koska sitä suorituskykyarvot ja voiman tunne ratin takana on. Sen sijaan urheiluautoksi en dieseleitä, sähköautoja ja mitään neliovisia miellä koska niistä kaikista puuttuu jokin kokonaisfiiliksessä.Jotenkin huvittaa noi tuunatut dieselit. Toki varmasti ripeä noilla väännöillä ja kiva ajaa, mutta silti miellän sporttiseksi autoksi tehokkaan bensakoneen jossa vääntö ja teho on korkeilla kierroksilla
Kyllä tuossa ihan selvästi seisoo hinta 15000€
Ei pidä paikkaansa useammalla, eri kierrosalueella toimivilla ahtimilla varustetussa dieselissä.Voiman tunne... No kai se sitäkin on. Dieselissä vain niin väsynyt fiilis se voiman tunne verrattuna puhtaasti läpi kierrosalueen vetävään bensamottiin.
Miten sen nyt ottaa, noissa tehokkaammissa dieseleissä on kuitenkin se kierrosalue tonnin pienempi kuin bensoissa.Jotenkin huvittaa noi tuunatut dieselit. Toki varmasti ripeä noilla väännöillä ja kiva ajaa, mutta silti miellän sporttiseksi autoksi tehokkaan bensakoneen jossa vääntö ja teho on korkeilla kierroksilla
Matala Audi, varmaan aika kallis kun ei ole kehdattu hintaakaan ilmoittaa Audi A5 Coupé 3,0 V6 TDI DPF 176 kW quattro Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mähän en mitään trollannut vaan kerroin, että korkeelta kiertävä tehot ylhäällä bensamotti on sellanen fiilismotti enemmänkin, koska silloin kun haluaa sporttisesti ajaa niin ajetaan kovilla kierroksilla. Diesel on varmasti nopea jos vääntöä on paljon, mutta fiilistä puuttuu. Joku voi kokea toisinkin.Taas tää vääntö versus teho- trollaus.
Voin kuvitella halpis Dacian ja sieltä ulos astuvan pikkutakkisen joka nykii käsistään sormi kerrallaan toffeen värisiä nahkahanskojaan joissa on vielä nepparit ranteessa.
Tosissaan; Ajohanskat on jees.
Totean tähän vain halveksuen että toiveajattelua. Edes m550d ei ole mielestäni mitenkään urheilullisen tuntuinen vaikka rykiä onkin.Ei pidä paikkaansa useammalla, eri kierrosalueella toimivilla ahtimilla varustetussa dieselissä.
Entä miten sijoitat jonkun alle 3s 0-100km/h sähköauton tälle asteikolle? Kierroksia ja ääntä on vielä vähemmän kuin dieselissä mutta välitöntä voimaa on vaikka muille jakaa, onko sporttista menoa?Mähän en mitään trollannut vaan kerroin, että korkeelta kiertävä tehot ylhäällä bensamotti on sellanen fiilismotti enemmänkin, koska silloin kun haluaa sporttisesti ajaa niin ajetaan kovilla kierroksilla. Diesel on varmasti nopea jos vääntöä on paljon, mutta fiilistä puuttuu. Joku voi kokea toisinkin.
No ei vakiona varmaan olekaan, tehtaalta tulee mahdollisimman tasaisella vedolla säädetyllä koneella. Sen sijaan ohjelmoitu 35d missä kovin vääntö tulee 3200 kierroksen tienoilla ja huipputehot 420-500hv 4500rpm korvilla vetää kyllä yläkierroksille asti kunnolla, ja tuntuu jopa ”kierrosmoottorilta”.Totean tähän vain halveksuen että toiveajattelua. Edes m550d ei ole mielestäni mitenkään urheilullisen tuntuinen vaikka rykiä onkin.
Sama homma, ripeästi liikkuu, mut sporttimenolta ei tunnu kun ääntäkään ei oleEntä miten sijoitat jonkun alle 3s 0-100km/h sähköauton tälle asteikolle? Kierroksia ja ääntä on vielä vähemmän kuin dieselissä mutta välitöntä voimaa on vaikka muille jakaa, onko sporttista menoa?
Audi A5 Sportback 2,0 TFSI 155 kW quattro S tronic-autom. Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Dronella käytä kuvailemassa videota. Nähty jo vähän vaivaa, että päästään öljysyöpöstä eroon![]()
Audi A5 Sportback 2,0 TFSI 155 kW quattro S tronic-autom. Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Dronella käytä kuvailemassa videota. Nähty jo vähän vaivaa, että päästään öljysyöpöstä eroon![]()
Sporttisuus ja suorituskyky numeroina on aika erillisiä juttuja. Auto, joka on numeroiden mukaan nopea ei välttämättä ole sporttinen ajaa. Minulle sporttisuuteen kuuluu, että ne tehojen saanti vaatii sitä kierrättämistä ja tosissaan ajamista. Onhan se käytännöllisempää, ja ehkä numeroiden valossa nopeampaa, kun iso osa tehoista tulee jo pienillä kierroksilla, mutta se ei ole niin palkitsevan tuntuista kun siellä huipun kohdalla tulee vain vähän enemmän tehoa.Entä miten sijoitat jonkun alle 3s 0-100km/h sähköauton tälle asteikolle? Kierroksia ja ääntä on vielä vähemmän kuin dieselissä mutta välitöntä voimaa on vaikka muille jakaa, onko sporttista menoa?
BMW 316 4.0 v8 Coupé 1990 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pikkubemu isolla koneella. Muutoskatsastettu 3.0 koneelle, mutta 4.0 koneella? Tarkastin vielä Trafista, niin siellä näkyy 3.0.
Kuskin penkki puhki piereskeltyKai tuollaiseen jostain romuttamolta saisi ehjän penkin pikkurahalla?
Entä miten sijoitat jonkun alle 3s 0-100km/h sähköauton tälle asteikolle? Kierroksia ja ääntä on vielä vähemmän kuin dieselissä mutta välitöntä voimaa on vaikka muille jakaa, onko sporttista menoa?
BMW 316 4.0 v8 Coupé 1990 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pikkubemu isolla koneella. Muutoskatsastettu 3.0 koneelle, mutta 4.0 koneella? Tarkastin vielä Trafista, niin siellä näkyy 3.0.
Jotenkin huvittaa noi tuunatut dieselit. Toki varmasti ripeä noilla väännöillä ja kiva ajaa, mutta silti miellän sporttiseksi autoksi tehokkaan bensakoneen jossa vääntö ja teho on korkeilla kierroksilla
Riippuu moottoristakin, omassa tojotan 1cd-ftv:essä on sellaset välitykset ja teho-käyrät että on paskin auto millä olen katuja pyörinyt.Mitä nyt olen muutamalla 3 litrasella vapari bensakoneella ajanut niin täytyy sanoa että kyllä ne on kerta kaikkiaan mitään sanomattomia kikottimia nekin. Ei tarvi kahta kertaa miettiä valitsenko katuajoon sen sijaan dieselin jossa on enempi potkua ja vie puolet vähemmän ainetta. Ratahommat sit erikseen.
Diesel nyt vaan kuuluu rahan säästöön, pakettiautoihin ja työkoneisiin.
Bensiini sitten kun oikeasti nautitaan moottorista.
Luulin tulleeni keskusteluun jossa puhutaan Nettiauto löydöistä, sekä huonoista että hyvistä, mutta täällähän nahistellaan diesel versus bensa.
/OT
Tässä sinulle löytö vasta sisäänajettu X5 BMW X5 3.0d 5d A 173kw 7-hengen 22” schneitzer Maastoauto 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuohan on bensa, niin takapenkkien poistolla ei taitaisi mitään hyötyä saada. Voi olla siis myös 5-paikkainen paku.Volvo V70 R Sportswagon 5d Farmari 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hienokuntoinen ärrävolvo, nololla kilvellä jonka omistaja onneksi vie mukanaan, sekä rekisteröity pakettiautoksi vuonna 2004, silti takapenkit näkyvät kuvissa olevan paikallaan
Ja onhan tuolla tuota hintaakin![]()
Vähän ajettu klassikko lienee hinnalle syy.Volvo V70 R Sportswagon 5d Farmari 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hienokuntoinen ärrävolvo, nololla kilvellä jonka omistaja onneksi vie mukanaan, sekä rekisteröity pakettiautoksi vuonna 2004, silti takapenkit näkyvät kuvissa olevan paikallaan
Ja onhan tuolla tuota hintaakin![]()
Tuohan on bensa, niin takapenkkien poistolla ei taitaisi mitään hyötyä saada. Voi olla siis myös 5-paikkainen paku.
Firmalle ainakin sillä on paljonkin merkitystä, että vähäinen yksityiskäyttö ei tee pakettiautolla autoilun kuluista alv-vähennyskelvottomia. Henkilöautolla jos ajat metrinkin omia ajoja (esim. työmatkaa) niin se koko auto ja sen polttoaine, huolto, pesu yms. kulut ovat on alv-vähennyskelvottoa (pl. laissa määrätyt erityistapaukset). 24% alvi kaikista autoilun kuluista on hyvinkin oleellinen asia.Yhdellä tutulla bensapaku, eikä edes farmari vaan muu pikkukippo. Jotenkin se oli saanut siitä keploteltua alvittomaksi, firman nimiin, ja jotain verohyötyä. Tarkistin trafista mikä kärry kyseessä, ja myöhemmin kysyin mikä tuo pakuviritys on. Vapautus käyttömaksusta, ajoneuvoverosta tms. Emt, jotenkin se noita saa onnistumaan. Hyödyt jotain kymppejä tai satasia.
En nyt seiso sanojeni takana tuossa tapauksessa, tai yritä ymmärtää. No ei siinä ainakaan takapenkkejä ollut.
Trafin mukaan rekisteröity neljälle, eli varmaan keskipenkki poistettu. Onko noissa kolmiosainen takaistuin?Tuohan on bensa, niin takapenkkien poistolla ei taitaisi mitään hyötyä saada. Voi olla siis myös 5-paikkainen paku.
Trafin mukaan rekisteröity neljälle, eli varmaan keskipenkki poistettu. Onko noissa kolmiosainen takaistuin?
Firmalle ainakin sillä on paljonkin merkitystä, että vähäinen yksityiskäyttö ei tee pakettiautolla autoilun kuluista alv-vähennyskelvottomia. Henkilöautolla jos ajat metrinkin omia ajoja (esim. työmatkaa) niin se koko auto ja sen polttoaine, huolto, pesu yms. kulut ovat on alv-vähennyskelvottoa (pl. laissa määrätyt erityistapaukset). 24% alvi kaikista autoilun kuluista on hyvinkin oleellinen asia.
Trafin mukaan rekisteröity neljälle, eli varmaan keskipenkki poistettu. Onko noissa kolmiosainen takaistuin?