Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tuosta on myös March tai jotain sinnepäin eli Nissan Micra japanin versiona. 1l automaatti, olen sellaisella ajanutkin.
 
No nyt on neekerimallien aatelistoa. Harvemmin A5:sta näkee halogeeneillä. Automaatti varmaan ainut lisävaruste, joka ruksattu :D

Ollut varmaan joku kampanja että saanut manuaalin hinnalla automaatin, tai saanut tingattua sen mukaan muuten :D
 

Paskan varustelun lisäksi on kyllä suorastaan ankean näköisiä nuo A5-mallit tuolla "hinnat alkaen" -rengastuksella. Pyöräkotelot tietty muutenkin sellaiset noissa, että sinne hukkuu kaikki vähänkään pienemmät rattaat. Ei tuossa ainakaan mitään sporttista ole miltään kantilta katsottuna vaikka mielestäni A5 onkin ihan linjakas ja tyylikäs kokonaisuus.
 
No on siinä sentään iso moottori ja neliveto, niilläkin pääsee jo pitkälle :D
 
Skoda Octavia 1,9 TDI DPF Elegance Farmari 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

Octavia edullisesti. Trafin verovelvollisten mukaan ollut ulkomaisten autona ja löytyy sieltä yksi hevoskansalainenkin. Mahtaakohan olla hyvä auto? Miksiköhän on noin halpa? :vihellys:

Kuuluukin olla noin halpa. Kolme ja puolsataa poljettu kymmenen vuotias diiseli Octavia.. Kuulen tänne asti sen rouskutuksen jonka tuo todennäkösesti pitää, työkoneeksi kai ihan oivallinen valinta joksikin aikaa.

Toki ainakin kuvissa vaikuttaa ihan kohtuu siististi pidetyltä.
 
Tossakin on perusvero lähes euron/pv + vakuutukset niin kallista pitoa noin vähillä ajoilla
 
Paskan varustelun lisäksi on kyllä suorastaan ankean näköisiä nuo A5-mallit tuolla "hinnat alkaen" -rengastuksella. Pyöräkotelot tietty muutenkin sellaiset noissa, että sinne hukkuu kaikki vähänkään pienemmät rattaat. Ei tuossa ainakaan mitään sporttista ole miltään kantilta katsottuna vaikka mielestäni A5 onkin ihan linjakas ja tyylikäs kokonaisuus.
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
 
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
Nimenomaan. Vanteita ja hifiä saa kaupasta. Jos oikein haluaa hifistellä niin nahkajakkarat saa vaikka saksasta.

Moottoria ja nelivetoa on karvan vaikeampi lähteä vaihtamaan muualla kuin autoliikkeessä. ;)
 
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.

Niin, en väittänytkään että haittaisi. Kunhan vain mainitsin että on erityisen ankean näköinen tuolla rengastuksella.
 
Taitaa olla, tosin se isoveli 2.0 tfsi taitaa olla vielä pahempi syöppö
Eli tuolle mallille olisi parempi jos olisi yli 150tkm ajettu niin tietäisi ainakin että korjattu :D Noilla kilsoilla ei ole välttämättä vielä oireillut.
 

Ei kaikki halua autoonsa pershikipenkkejä, vaikka ne nykyään kalliimmat ovatkin kuin kangaspenkit. Ja nuo jonkun mainitsemat ankean näköiset renkaatkin lienevät kuitenkin sieltä auton sisäpuolelta maailmaa katsellessa ne parhaat.

Mä olen joskus miettinyt mistä se nahkapenkkivillitys on lähtenyt. Kenties tuoksusta?
 
6f192ff6ba1a8ed8f7ae373a46e724bf.png


Onhan nuo melko rumat lättäpenkit. Ja jos noissa vielä perse puutuu vähänki pidemmällä reissulla niin en ihmettele yhtään miksi moni haluisi paremmat penkit kuin nuo.
 
Ei kaikki halua autoonsa pershikipenkkejä, vaikka ne nykyään kalliimmat ovatkin kuin kangaspenkit. Ja nuo jonkun mainitsemat ankean näköiset renkaatkin lienevät kuitenkin sieltä auton sisäpuolelta maailmaa katsellessa ne parhaat.

Mä olen joskus miettinyt mistä se nahkapenkkivillitys on lähtenyt. Kenties tuoksusta?

Saa tuohon ne sporttipenkit alcantralla. Sporttipenkit ylipäätään vie noita ankeita neekerimallin penkkejä 100-0.
 
Saa tuohon ne sporttipenkit alcantralla. Sporttipenkit ylipäätään vie noita ankeita neekerimallin penkkejä 100-0.
"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.
Enkä muutenkaan ihan ymmärrä termiä "sportti" siinä 140 tai 170hv perus TDI:ssä, vaikka penkit kuinka puristaa palleja reisiä vasten.

(Omassa ruskeat nahkapenkit - vaihdan sitten ilmastoituihin jos alkaa persuus hikoilemaan. Isäukon E-mersussa on aika mukavat ilmastoidut nappanahkapenkit... :D )
 
Miten edes voi saada noin vähän tehoa 1.8 litraisesta moottorista turbolla :D

20 vuotta sitten jotkut teki vaparina jo ~150hv 1.8 litrasia.
 
Miten edes voi saada noin vähän tehoa 1.8 litraisesta moottorista turbolla :D

20 vuotta sitten jotkut teki vaparina jo ~150hv 1.8 litrasia.
Itsekin epäilin noin, mutta guuglauksen perustella kyllä tuollainen tosiaan on.. Siinä on kyllä ahdin koristeena.
Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.

20 vuotta sitten 1.8T:ssä oli 150-170hv (myöhemmin >220hv).
 

Tähän mennessä Briteistä on vain tullut romuja ohjelmia, kuten aiemmin epäilin että syykin sille etten ole törmännyt tuohon puljuun.

:sheadphones:

Suomalaiset vaan osaa nämäkin paremmin. :tdown:

Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.

20 vuotta sitten 1.8T:ssä oli 150-170hv (myöhemmin >220hv).

Joskus tuo 120hv malli taisi olla jollain E85 lisänimellä merkattu. Vaikkakin kuulemma palotila ei ole suotuisa etanolille kyseisessä lohkossa, mutta tähän asiaan en osaa ottaa sen enempää kantaa miksei etanoli sopisi. :sori: Toisekseen muistelisin että ihan sama kone ja ahdin kuin muissakin 1.8tfsi malleissa.
 
Viimeksi muokattu:
"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.
Enkä muutenkaan ihan ymmärrä termiä "sportti" siinä 140 tai 170hv perus TDI:ssä, vaikka penkit kuinka puristaa palleja reisiä vasten.

(Omassa ruskeat nahkapenkit - vaihdan sitten ilmastoituihin jos alkaa persuus hikoilemaan. Isäukon E-mersussa on aika mukavat ilmastoidut nappanahkapenkit... :D )

Ei noilla Audin sporttipenkeillä sporttisuuden kanssa ole hirveästi tekemistä eli eivät ole mitään pallit surkastuu reisiä vastaan mallia. Sisältävät lähinnä paremmat säädöt mm. reisituen ja ristiselän säätö, kippi jne. Peruspenkeissä taitaa olla vain korkeuden ja selkänojan säätö :D
 
Joskus tuo 120hv malli taisi olla jollain E85 lisänimellä merkattu. Vaikkakin kuulemma palotila ei ole suotuisa etanolille kyseisessä lohkossa, mutta tähän asiaan en osaa ottaa sen enempää kantaa miksei etanoli sopisi. :sori: Toisekseen muistelisin että ihan sama kone ja ahdin kuin muissakin 1.8tfsi malleissa.

Oliko 120hv vain ohjelmallisesti kuristettu siitä yleisemmästä 1.8tfsi jossa on 170hv vai onko tuossa jotain eroa esim imusarjassa?
 
Missä sä sen kanssa olet ajellut kun oma vm. 2006 / 195tkm ajettu ei nitise tai kolise mistään? Ei sisältä eikä ulkoa - yhtään alustan osaa ei ole vaihdettu...

Enkä muutenkaan ole ajettavuudessa huomannut muutosta 120-195tkm välillä ~4 vuodessa.
Tältä se itsestäkin monasti tuntuu, mutta tosiasia on ettei kulumaa huomaa kun se tapahtuu vähitellen.
 
Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95 :D

Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
 
Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95 :D

Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.

Noi on niin hirveitä ruostepommeja ettei mitään rajaa. Tuo moottori näyttää paperilla "hyvältä" kokonsa puolesta, mutta on niin miedosti viritetty että tuntuu ihan 2l neloskoneelta.
 
Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95 :D

Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
Taitaa i30N olla ensimmäinen kelvollinen sportti Hyundailta. Tai myydäänhän sitä Velosteriakin jossain turbomallina.
 
Kyllä se vähän pistää hymyilyttämään kun vertaa omasta tallista löytyvään saman korimallin 1.6 Sportbackiin, jonka pellin alla ulvoo 102 nälkäistä kaksiventtiilihummaa. Periaatteessa saman mallin auto :D

Joo pellin alta löytyy vähän eri peto :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 229
Viestejä
4 549 088
Jäsenet
74 947
Uusin jäsen
Wilmeri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom