Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
No nyt on neekerimallien aatelistoa. Harvemmin A5:sta näkee halogeeneillä. Automaatti varmaan ainut lisävaruste, joka ruksattu
Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Skoda Octavia 1,9 TDI DPF Elegance Farmari 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto
Octavia edullisesti. Trafin verovelvollisten mukaan ollut ulkomaisten autona ja löytyy sieltä yksi hevoskansalainenkin. Mahtaakohan olla hyvä auto? Miksiköhän on noin halpa?
No mieluummin noin päin kuin täysin varusteltu 2.0TDI etuveto.Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.Paskan varustelun lisäksi on kyllä suorastaan ankean näköisiä nuo A5-mallit tuolla "hinnat alkaen" -rengastuksella. Pyöräkotelot tietty muutenkin sellaiset noissa, että sinne hukkuu kaikki vähänkään pienemmät rattaat. Ei tuossa ainakaan mitään sporttista ole miltään kantilta katsottuna vaikka mielestäni A5 onkin ihan linjakas ja tyylikäs kokonaisuus.
Oisko tuohon rullattu jo 1/2 auton eliniän(moottorin) kilometreistä sisään ja siitä laskettu hinta mikä sitten ihan kohallaan.Seat Leon 1,2 TSI 110 Style Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitäköhän perusmallin Leon-farkku on maksanut 2014? Pystymetsästä heittäisin jotain luokkaa 20-22kE. Jos tuo on kunnossa, kuten liike väittää, niin aika raju arvonlasku reiluun neljään vuoteen.
Nimenomaan. Vanteita ja hifiä saa kaupasta. Jos oikein haluaa hifistellä niin nahkajakkarat saa vaikka saksasta.Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
Seat Leon 1,2 TSI 110 Style Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mitäköhän perusmallin Leon-farkku on maksanut 2014? Pystymetsästä heittäisin jotain luokkaa 20-22kE. Jos tuo on kunnossa, kuten liike väittää, niin aika raju arvonlasku reiluun neljään vuoteen.
Tuon hintaluokan autossa ei paljon haittaa alla oleva rengastus,jokainen voi ostaa mieleiset kumit alle.Tuossa on kuitenkin tärkeimmät jo valittu oikein eli neliveto ja kunnon bensapata.
Onko tuo juuri sitä öljypoltto mallia?
Todella vähän ajettu A4. Ainoa vaan, että tuo 120hv on todella vähän painavaan koriin Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Le Mans. Ajettu vain 27tkm. Löytö! Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eli tuolle mallille olisi parempi jos olisi yli 150tkm ajettu niin tietäisi ainakin että korjattu Noilla kilsoilla ei ole välttämättä vielä oireillut.Taitaa olla, tosin se isoveli 2.0 tfsi taitaa olla vielä pahempi syöppö
Quantumi huutelee että 210/320 irtois.
Vähän ajettu A5, suomivarustelu näkyykin sitten penkeistä Audi A5 Coupé 3,2 V6 FSI 195 kW quattro tiptronic-autom. "VÄHÄN AJETTU SUOMI-AUTO!" Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ei kaikki halua autoonsa pershikipenkkejä, vaikka ne nykyään kalliimmat ovatkin kuin kangaspenkit. Ja nuo jonkun mainitsemat ankean näköiset renkaatkin lienevät kuitenkin sieltä auton sisäpuolelta maailmaa katsellessa ne parhaat.
Mä olen joskus miettinyt mistä se nahkapenkkivillitys on lähtenyt. Kenties tuoksusta?
Oisko kuitenkin 120kW..Todella vähän ajettu A4. Ainoa vaan, että tuo 120hv on todella vähän painavaan koriin Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 88 Le Mans. Ajettu vain 27tkm. Löytö! Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Oisko kuitenkin 120kW..
Itsekin epäilin noin, mutta guuglauksen perustella kyllä tuollainen tosiaan on.. Siinä on kyllä ahdin koristeena.Oisko kuitenkin 120kW..
"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.Saa tuohon ne sporttipenkit alcantralla. Sporttipenkit ylipäätään vie noita ankeita neekerimallin penkkejä 100-0.
Miten edes voi saada noin vähän tehoa 1.8 litraisesta moottorista turbolla
20 vuotta sitten jotkut teki vaparina jo ~150hv 1.8 litrasia.
Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.Itsekin epäilin noin, mutta guuglauksen perustella kyllä tuollainen tosiaan on.. Siinä on kyllä ahdin koristeena.
Ropaile lisää senkin höpönassu
Quantum Tuning - Chip Tuning | Engine Remapping | ECU Programming | DPF Solution
Motorbitin kautta ja 209hv ilman fyysisiä modauksia. Kyseessä lienee jokin työsuhdeautomarkkinoille suunnattu verotusmoottori.
20 vuotta sitten 1.8T:ssä oli 150-170hv (myöhemmin >220hv).
"Sportti"penkit on yleensä semmoisille rimppakintuille ja kukkakepeille sopivia.
Enkä muutenkaan ihan ymmärrä termiä "sportti" siinä 140 tai 170hv perus TDI:ssä, vaikka penkit kuinka puristaa palleja reisiä vasten.
(Omassa ruskeat nahkapenkit - vaihdan sitten ilmastoituihin jos alkaa persuus hikoilemaan. Isäukon E-mersussa on aika mukavat ilmastoidut nappanahkapenkit... )
Joskus tuo 120hv malli taisi olla jollain E85 lisänimellä merkattu. Vaikkakin kuulemma palotila ei ole suotuisa etanolille kyseisessä lohkossa, mutta tähän asiaan en osaa ottaa sen enempää kantaa miksei etanoli sopisi. Toisekseen muistelisin että ihan sama kone ja ahdin kuin muissakin 1.8tfsi malleissa.
Tältä se itsestäkin monasti tuntuu, mutta tosiasia on ettei kulumaa huomaa kun se tapahtuu vähitellen.Missä sä sen kanssa olet ajellut kun oma vm. 2006 / 195tkm ajettu ei nitise tai kolise mistään? Ei sisältä eikä ulkoa - yhtään alustan osaa ei ole vaihdettu...
Enkä muutenkaan ole ajettavuudessa huomannut muutosta 120-195tkm välillä ~4 vuodessa.
Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95
Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
Kyllä se vähän pistää hymyilyttämään kun vertaa omasta tallista löytyvään saman korimallin 1.6 Sportbackiin, jonka pellin alla ulvoo 102 nälkäistä kaksiventtiilihummaa. Periaatteessa saman mallin autoOn nämä RS3 aika sleepereitä. Varmaan suurimman osan mielestä tossa olisi vain perus A3 jollain korisarjalla varustettuna
Audi RS3 ABT Power S 470hv Farmari 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Taitaa i30N olla ensimmäinen kelvollinen sportti Hyundailta. Tai myydäänhän sitä Velosteriakin jossain turbomallina.Ton ikäinen Coupe on kyllä jotain ihan karmeaa. Joku tarjosi joskus 10v sitten moista omaan autoon vaihdossa ja se oli sillon jo auttamattoman vanhan ja kämäsen tuntuinen vaikka oma auto oli vuosimallia 95
Uudempi koppa on jo vähän nätimpi, mutta edes se 2,7V6 ei oikein sitä pelasta kun on jotenkin tajuttoman luonteeton ja tasapaksu kone. Joku Hondan K-sarjalainen sirkkeli vaikka keulalle, tai edes vähän saman tyylinen motti, niin tuokin olisi varmaan ollut nuorison keskuudessa aika hitti aikanaan.
Kai se eka kunnollinen oli tää hyvin harvinaiseksi jäänyt uusin Genesis Coupe.Taitaa i30N olla ensimmäinen kelvollinen sportti Hyundailta. Tai myydäänhän sitä Velosteriakin jossain turbomallina.
Kyllä se vähän pistää hymyilyttämään kun vertaa omasta tallista löytyvään saman korimallin 1.6 Sportbackiin, jonka pellin alla ulvoo 102 nälkäistä kaksiventtiilihummaa. Periaatteessa saman mallin auto