- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 468
Ja 80 rajoitus ennen satasta.Onhan tuossakin viidenkympin rajoitus risteyksen yli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja 80 rajoitus ennen satasta.Onhan tuossakin viidenkympin rajoitus risteyksen yli.
Eiköhän tässä puhuta Nokian motarista, tai sen alusta tarkemmin.@taski :lla varmaan kaikista valoista
Joskus oli 115hv pärrä mikä meni tuon 100-200 luultavasti tuon 8s tai vähän alle. Sen sijaan 0-100 sujui 3sek ja onhan se ihan jäätävän paljon kovempi kiihtyvyys (ja sen tunne).
Tuo 450hv & 1600kg pitäisi mennä n. 4sek 0-100 mikä on tuplasti kovempi kiihtyvyys kuin 8sek 100-200, joten kumma jos ei se kropassa myös siltä tunnu.
Kuulostaa siltä että joko pito ei riitä paikoiltaan lähtiessä parhaaseen kiihtyvyyteen (etuveto?) tai sitten tuo kovempi vauhti vaan vähän pelottaa enemmän...
Sori ot.Luulin että tämä on Nettiauton tredi mutta tämähän taitaakin olla kiihdytysnahistelu.
Myyjän mukaan 200hv tykki, Trafin mukaan 136hv
Peugeot 206 GT 2,2 3d etuveto bensa manuaali Viistoperä 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto
Moottoritilakuvaa varmaan käsitelty, ettei oikeaa moottorimallia tunnistaisi.Lisäksi tuo on 2.0 eikä 2.2. Mistähän syystä kuvaa moottoritilasta on käsitelty?
Ja myyjä ilmoittaa, että mittarilukema on 187000, kun viime katsastuksessa on ollut 214000. Katsastusajankohdaksi kertoo 8/2017, vaikka oikea on 28.12.2017.
Moottoritilakuvaa varmaan käsitelty, ettei oikeaa moottorimallia tunnistaisi.
Moottoritilakuvaa varmaan käsitelty, ettei oikeaa moottorimallia tunnistaisi.
Seuraava katsastus on 8/2018 mennessä. Lieneekö tuossa ajatus, että 8/2017 olisi pitänyt katsastaa, vaikka käytännössä katsastettiinkin vuoden lopussa?
Minun silmään tuo näyttää 2.2 koneelta, tunnistaa metallisesta imusarjasta ja imupuolen VVT:n aiheuttamasta jakopään kopan ulkonevasta möhköstä. Imusarja kaikkineen näyttää kyllä aivan vakiolta... Alunperin tuossa on ollut 2.0 RFR koodilla oleva moottori, josta irtoaa 133hv.Ja turbonkin olemassaoloa epäilen, ellei paketissa takaluukussa.
Minun silmään tuo näyttää 2.2 koneelta, tunnistaa metallisesta imusarjasta ja imupuolen VVT:n aiheuttamasta jakopään kopan ulkonevasta möhköstä. Imusarja kaikkineen näyttää kyllä aivan vakiolta... Alunperin tuossa on ollut 2.0 RFR koodilla oleva moottori, josta irtoaa 133hv.
Minun silmään tuo näyttää 2.2 koneelta, tunnistaa metallisesta imusarjasta ja imupuolen VVT:n aiheuttamasta jakopään kopan ulkonevasta möhköstä. Imusarja kaikkineen näyttää kyllä aivan vakiolta... Alunperin tuossa on ollut 2.0 RFR koodilla oleva moottori, josta irtoaa 133hv.
Niissä alle 140 heppaisissa EW10J4 moottoreissa ei ole VVT:tä, joka tuosta selkeästi löytyy. Kai se on mahdollista laittaa kaks litraisen imusarja suoraan 2.2 litraiseen kiinni, aika pitkälti samaa moottoriahan nuo ovat.Tosi paljon näyttää kyllä tuo pösön kone samalta kun omassa 307 mallissa ja siinä on se 2l 136hv bensa. Esim ilmanotto on ihan sama. Jotenkin tuntuisi kuitenkin loogiselta että ko. pösö on se GT malli missä on perus GTI tekniikka ja sehän oli alunperin se 136hv, sitten tuli myöhemmin se RC malli.
Jos sinne on 2.2 swapattu niin sitä ei ole ainakaan muutoskatsastettu ja on laiton viritelmä.
Saa kasvaa 25%Eikös iskutilavuus saa muuttua 0.3L, ilman muutoskatsastusta? Tehoista en sano mitään.
Saa kasvaa 10% ilman muutoskatsastusta v. 2015 jälkeen.Saa kasvaa 25%
En edes harkitsisi noin paljon ajettua.Mitäs arvon raati sanoo lähes 400k ajetusta audista? Onko järkee vai ei? Ton vissiin sais pakuksi helposti niin pitäs olla halpaa ajoa..
Audi A4 Avant 2,0 TDI 103 kW *Juuri tullut* Farmari 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
En minäkään muuten jos ei ois noita isoja remppoja just tehty ja lisäksi kuntotarkastus luvattu tehdä ennen ostoa.En edes harkitsisi noin paljon ajettua.
Melko vähän ajettu tehokas mersu Mercedes Clk 55 Amg spesiaali, Tornio
Periaattessa ihan hieno, mutta liian tuning. Toi Böser Blick nokkapelti ja varsinkin noi markan vanteet pilaa kokonaisuuden.
Mitäs arvon raati sanoo lähes 400k ajetusta audista? Onko järkee vai ei? Ton vissiin sais pakuksi helposti niin pitäs olla halpaa ajoa..
Audi A4 Avant 2,0 TDI 103 kW *Juuri tullut* Farmari 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
Katseenvangitsija. Olisi hinnan nyt voinut laittaa.
Miksiköhän tuosta energiajuomalogosta on pitänyt ottaa kuva?Katseenvangitsija. Olisi hinnan nyt voinut laittaa.
opel astra 1.8i 16v coupe bertone näyttävä vaihto, Joensuu
Upeat ja tarkoituksenmukaiset renkaat Pohjois-Karjalaan!Katseenvangitsija. Olisi hinnan nyt voinut laittaa.
opel astra 1.8i 16v coupe bertone näyttävä vaihto, Joensuu
Ken BlockKuka helv.. laittaa energiajuomatarroja autoon. ymmärtäisi ehkä jos kyseessä olisi 14 vuotiaan mopoauto..
Saattaa toki myös olla rahavirta roimasti eri suuntainen Joensuulaiseen Opeltunariin verrattuna. 20 bucks is 20 bucks!Ken Block
Nokkapelti onkin sitten vähän ikävämpi. Tuon hintaluokan autossa olisi ihan mukava jos olisi kunnon vanteet alla.Omanmieleiset vanteet heittää alle puolessa tunnissa, sen takia ei kannata yhtään autoa jättää ostamatta.
Niinkun siinä Kummeli sketsissä. "Kyllä mä näistä oon maksanu!"Saattaa toki myös olla rahavirta roimasti eri suuntainen Joensuulaiseen Opeltunariin verrattuna. 20 bucks is 20 bucks!
Ei onneksi yhtään kallis remppa
Katseenvangitsija. Olisi hinnan nyt voinut laittaa.
opel astra 1.8i 16v coupe bertone näyttävä vaihto, Joensuu
Täytyy sanoa että ihan kunnoitettava määrä kilsoja (174tkm) 11/2016 rekattuun autoon joka ei luultavasti ole ollut taksina (RS Ocu, vaikka diesel - tai mistä sen tietää?).
Skoda Octavia Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
About yli 8500km/kk? Siinä on kaupparatsulla perslihakset rautaa kun istuu melkein 300km päivässä ratin takana...
Penkitkin paremmassa kunnossa kuin puolet vähemmän ajetuissa baijerilaisissa.
Auto on kuitenkin alvillinen, eli taitaa se kuitenkin olla taksi. Käsittääkseni kaupparatsut ajavat mielummin omalla ja poimivat km korvauksia.
Aika kova jätkä olet jos löydät tonnilla sen ehjän motin.Jos jostain purkaamolta löytää tonnin motin ja itse laittaa niin ei älytön hinta.
Aika kova jätkä olet jos löydät tonnilla sen ehjän motin.
1500 on aika oleellisesti enemmän kuin 1000e ja ahdin on uusittu 4v sitten