Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
23k€ tästä!? :facepalm:

katso liitettä 1218272

23k€ on perusteltu hinta tuolle, jos se oikeasti olisi kuin pakasta vedetty, 350tkm ruosteinen perheauto ei sitä ole...
En tiedä ilmoittajaa, mutta alkaa tulee mieleen että ilmoitus vitsi, sarkasmia.
Taisi siellä olla rikkinäinen pissapoikakin, ja nyt jos miettii sarkamisasenteella tekstejä, niin ei ole niin huolissaan ilmoittajasta.

En yllätty jos parempikuntoista, vähempi ruosteista löytyy ilmoituksissa missä kerrotaan ettei mitään muuta tehty kuin ajettu.
 
Löytö! Helmi! Edullinen! Nyt jouluhintaan!


Onkohan tuohon nyt lipsahtanut KAKSI nollaa liikaa?
On tärkeää että sivusto saa klikkejä, mutta nyt olikin hintaa ihan kunnolla, klikki paljastus
Hinta 89 000 € oli, 99 000 € ja alla mitä myydään
Nissan Micra
1.0 Avec 3-ov
#Edullinen!
Vuosimalli 1999 (ensirek. 8-1999) Katsastettu 8-2023
Moottori 1.0 l, Bensiini Rek.nro TIY-387
Mittarilukema 233 000 km
Vaihteisto Manuaali Päivitetty 30.11.2023
Tuolta vielä yksi nosto, eletään tiukkoja aikoja ja hintakilpailu kovaa, joten päälle vielä toimistomaksua 99 €

Päivitetty viimeviikolla, vetääkö nuo käsin nuo ilmoitukset, vai jonkin järjestelmän läpi, luulis että ovat huomanneet tuon, tai joku siitä huomattaneen, eli jos ei alunperin tarkoituksella, niin jätetty tarkoituksella. Liike saa huomiota.

Kuten sanoit, kaksi nollaa liikaa, tai siis pilkku/piste kadonnut.


Tuskin siitä kyse että kirjanpitäjälle vedetty joku yhteenveto printti nettiauton ilmoituksista, varastonarvoa tukemaan.

Edit, nyt 5.12.2023 edelleen sama hintapyynti. 89 000€
 
Viimeksi muokattu:
23k€ on perusteltu hinta tuolle, jos se oikeasti olisi kuin pakasta vedetty, 350tkm ruosteinen perheauto ei sitä ole...

Drive My Car varmaan nosti 90-luvun hyväkuntoisten Saabien hintoja mutta tuossa on selvä suojahinta. Vaimo halunnut että auto myydään?
 
Mikähän case tämä on "elämäntilanteen muuttuessa" ja auto jää lumihankeen seisomaan?
Tuskin tollasella "isolla" nelikko bensalla kauhean pitkää työmatkaa kehtaa ajaa perusduunarin palkalla, tai sitten klassinen kun vähän enempi alkanut tutkimaan jenkkituonti bemaria niin löytynyt jotain jonka takia kannattavaa päästä äkkiä eroon.
 
Muuttoautot tai oikeasti täällä harvinaiset lukuun ottamatta, tuodaanko atlantin takaa käytettynä paljon muutakaan kuin jotain tulva-lunari tms kusetusromua? En ottaisi edes 90% alella.
 
Kyllä ne Usasta tuotavat euroautot on pääsääntöisesti melkoista jätettä. Tavallisin tie on lunari -> huutokauppa USA:ssa, sieltä johonkin romaniaan, liettuaan tms. korjaukseen -> Saksaan myyntiin jollekin turkkilaiselle ja sieltä sitten Suomalainen jobbari-jonne ostaa rahankiilto silmissä hienon auton kun on m-sport sitä ja lippaläppä tätä. Varustelistaa tarkemmin ihmettelemällä voikin todeta että autossa on penkit ja ratti vaihtuneet ja ulkopuolellekin tullut performance helmaa ja kaikenmaailman somisteita.

Alat vaikka etsimään jotain 340 M-Sporttia mobile.de:stä niin ne halvan pään autot saat kaikki skipata viimeistään ensimäisen puhelinsoiton jälkeen, ellei siellä ilmoituksessa jo valmiiksi ilmoiteta Re-Import Unfallfahrzeug tai muuta vastaavaa.
Sitten kun yrität myydä suomessa kuranttia tuollaista, niin auotaan päätä että mobilessahan nää maksaa vaan näin vähän eikä verookaan tuu kun muutama tonni. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Noissa Focuksen penkeissä on ilmeisesti säästelty, koska ihmettelin ihan samaa koeajaessani suht samoilla kilsoilla olevaa focusta. Sen yksilön sisusta oli muuten todella siisti, mutta kuskin penkin vasen puoli oli todella kuluneen oloinen. Ei se toki puhki ollut, mutta selkeästi nuhjuuntunut kuitenkin.
 
Miten reilu sata tuhatta ajetun auton kuljettajanpenkki saadaan tuohon kuntoon? Kuljettaja joku läskimooses tai sitten autosta on hypätty vähän väliä ulos viemään pizzaa asiakkaalle?

Kyllä noita näkee, esimerkiksi huonosti liikkuvat vanhat ihmiset (mahdollisesti reilusti ylipainoiset myös) vääntää itsensä ensin penkillä ulospäin ja sitten kampeaa itsensä pystyyn.
Normikuntoinenhan lähinnä nousee siitä penkistä suoraan.
 
Kyllä noita näkee, esimerkiksi huonosti liikkuvat vanhat ihmiset (mahdollisesti reilusti ylipainoiset myös) vääntää itsensä ensin penkillä ulospäin ja sitten kampeaa itsensä pystyyn.
Normikuntoinenhan lähinnä nousee siitä penkistä suoraan.
Huonosti kestävät plyysipenkit ovat aina olleet Fordin ongelma. Kangas on vaan niin ohutta ja halpaa. Myös penkin vaahtomuovi repeytyy helpolla juuri tuosta kyljestä ja edesauttaa kankaan hajoamista. Osaava tekstiilikorjaaja saa melko helposti penkin korjattua, jos vaan oikeata kangasta löytyy.

Monet Fordin perusautot ovat tosi matalia. Ei tarvitse olla edes ylipainoinen, niin kyllä sieltä penkistä saa taiteilla pois. Tuossa Focuksen ilmoituksessa myös kuskin oven tiiviste on hajalla, joten tukea on otettu. Veikkaan, että tiiviste on hajalla alaosastakin, mistä kenkä on hiertänyt.
 
Huonosti kestävät plyysipenkit ovat aina olleet Fordin ongelma. Kangas on vaan niin ohutta ja halpaa. Myös penkin vaahtomuovi repeytyy

Farkut tuhoavat penkit kuin penkit (ja ympäristön kun vettä kuluu 10 tonnia/pari).

Sitten kun on kulmahousu-herrasmiehen vanha Jaguar niin nahkapenkit ovat hyvässä kunnossa 200 tkm jälkeenkin.

Tuon linkitetyn Focuksen penkki on kyllä aika erikoisesti kulunut…
 
Farkut tuhoavat penkit kuin penkit (ja ympäristön kun vettä kuluu 10 tonnia/pari).

Sitten kun on kulmahousu-herrasmiehen vanha Jaguar niin nahkapenkit ovat hyvässä kunnossa 200 tkm jälkeenkin.

Tuon linkitetyn Focuksen penkki on kyllä aika erikoisesti kulunut…
Vetokoukku, en yllättyisi jos olisi jossain vaiheessa ollut harrastajalla tai amattilaisella joka ronskimilla harraste/työ vaatteilla liikkeellä. Tai no noilla pinnoilla kai kerta moka mikä riittää rikkomaan pinnan, ja sen jälkeen sitten siistimpikin tuhansien ja tuhansien nousu/lasku hoitaa loput.
 
Tuon linkitetyn Focuksen penkki on kyllä aika erikoisesti kulunut…
Olen törmännyt useaan Fordiin, jossa kuskin tekstiilipenkit ovat samalla lailla kuluneet. Ongelma olisi helppo korjata käyttämällä kyljissä vahvempaa kangasta, toi alkuperäinen on liian pehmeää ja ohutta. Mukava kangas kyllä istua ja on lämmin talvella. Ennätys oli 40 tkm ajettu paapan kauppa-escort, jonka penkin korjautin.
Kun autolla on hintaa liki 10 k€, niin kyllä itse korjauttaisin penkin. Jos Focuksessa riittää sauman ompelu, niin voi olla max. satasen työ, kun itse irrottaa kankaan.
 
Viimeksi muokattu:
nettiautossa lukee
" Puhelinnumeron katsominen lasketaan puheluksi"
Veikkaan että tuo liittyy siihen väärään puhelinnumeroon, josta nimenomaan varoitetaan vääräksi, ja nyt oli kaksi katsomista, jotka ehkä sitten minun generoimia. (utelias, sori)

Ilmoitus on katsottu n. 1500 kertaa ja se "oikea" numero ainakin osalla näkyy se ihan ilman mitään toimia.
 
Miksi pitäisi avata tuo puhelinnumero klikkaamalla katsoakseen sieltä väärän puhelinnumeron, kun kerran ilmoituksessa on oikea numero mainittu myyntitekstissä?

Olet oikeassa, joku aivopieru tuli :facepalm: Melko kova pyynti kuitenkin noine kauneusvirheineen ja kohta 200tkm mittarissa
 
Joskus nauratti kun vauriokorjaamolle tuli joku tällainen vehje josta oli tippunut tuo liukuovi irti kokonaa. Oli YH Mamma ollut ihmeissään kun oli kauppakassit kainalossa ja muksut mukana avannut oven ja oli rojahtanut koko sarana pas2 :D Varmaan voittajafiilis siinä kohtaa.
 
Kaverilla oli tuollainen muutaman kuukauden. Olihan se kokoonsa nähden tilava, mutta 20 asteen pakkasilla auki jäävä liukuovi ei paljon naurattanut. Huollossa leviteltiin muistaakseni vain käsiä, jolloin auto lähti vaihtoon. :poop:
 
Kaverilla oli tuollainen muutaman kuukauden. Olihan se kokoonsa nähden tilava, mutta 20 asteen pakkasilla auki jäävä liukuovi ei paljon naurattanut. Huollossa leviteltiin muistaakseni vain käsiä, jolloin auto lähti vaihtoon. :poop:

Itselläni oli ainoastaan satunnaisia ongelmia kuskinoven kanssa helteillä, viileilllä keleillä toimi hyvin mutta jos aurinko oli porottanu kuskinoveen niin monesti sai sitten käsin avittaa sen kiinni...tarvittaessahan noi toimii täysin manuaalisestikin jos sähköt pettää
 
Hyvin pidetty ja alle 20 tkm ajettu vm. 2022 77 kwh Fastlane 150 kw ID4 etsii seuraavaa omistajaansa alle 40 kilon hintalapulla! Ajettu rauhallisesti eikä edes jarrupolkimeen ole ikinä koskettu. :lol:


1703161536330.png
 
niin mikäs tossa ihmeellistä? näillä keleillä kaikkien autojen jarrulevyt näyttää tolta jos esim tuot ne ulkoa sisätiloihin. en kyllä ehkä myynti-ilmotukseen viittis noin tarkkaa kuvaa ottaa :D
Varsinkin sähköautossa, kun ei hirveän usein ole tarvetta painella jarrupoljinta.
 
niin mikäs tossa ihmeellistä? näillä keleillä kaikkien autojen jarrulevyt näyttää tolta jos esim tuot ne ulkoa sisätiloihin. en kyllä ehkä myynti-ilmotukseen viittis noin tarkkaa kuvaa ottaa :D
Varsinkin sähköautossa, kun ei hirveän usein ole tarvetta painella jarrupoljinta.

Minusta tuo kyllä näyttää keskimääräistä hurjemmalta ja vielä etuakselilla. Sähköauto toki jarruttaa regenillä suuren osan ajasta, mitä tuokin kuva ilmentää, mutta niitä perinteisiäkin jarruja kannattaisi joskus käyttää takeltelun ja jumiutumisen välttämiseksi.
 
Minusta tuo kyllä näyttää keskimääräistä hurjemmalta ja vielä etuakselilla. Sähköauto toki jarruttaa regenillä suuren osan ajasta, mitä tuokin kuva ilmentää, mutta niitä perinteisiäkin jarruja kannattaisi joskus käyttää takeltelun ja jumiutumisen välttämiseksi.
Äkkiä ne tuon näköisetkin puhdistuu kun vähän ajelee ja jarruttelee. Eri asia jos sen ajelun jälkeenkin on tuolla tavalla ruosteessa.
 
Tämä Mini on kanssa ollut jo useamman vuoden myynnissä.... https://www.nettiauto.com/mini/john-cooper-works/13162248

Ihanko useamman vuoden? Muistan viime kesänä nähneeni. Kakkos/harrasteauto päivityksessä ja Cooper S on korkealla listoilla. Tuntuu nyt vain tarjonta olevan ohutta. Tuo Works nimittäin on aika kilpailukykyinen jo hinnaltaan, koronan jälkeen nousseet näidenkin pyynnit reilusti. Jos on noin hyvä yksilö miltä näyttää, niin ei vaikka Saksasta juuri palkoille pääse jos hakisi. Mikähän tuossa on siis "vialla"....

EDIT: Jaa ei tuo olekkaan aito , ainakin moottoritilassa ei ole mitään Works lätkiä tms. Eli perus Cooper S tuunattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Aidossa JCW:ssä taitaa olla vakiona se 211hv, tuossa normi Cooper S 170hv. On siis enemmänkin "JCW-look" ja hintakin sen takia alle kympin.
 
Nyt on japanin tunigia. Saako tän katsastettua noilla pakoputkenpäillä?
Jos vaan jaksaisi, ni oispa kiva laittaa viestiä että siellä on renkaat vähän vinossa, että pitäiskö jotain korjata, että ei auto ihan rikki mene. Ja etttä jotain tarroja mittaristossa, pitäiskö ne siivota. Oivoi näitä. Junia ja menijöitä on monia!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 799
Viestejä
4 582 628
Jäsenet
75 508
Uusin jäsen
bnfiq

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom