- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 600
Itse en kuvaa katsomalla tajunnut edes mitään erikoista, ennen kuin luin tekstin. Onhan ässämersussakin kaksipuolainen ratti?
Ässämersussa se ei näytä siltä, että on unohdettu asentaa kolmas puola.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en kuvaa katsomalla tajunnut edes mitään erikoista, ennen kuin luin tekstin. Onhan ässämersussakin kaksipuolainen ratti?
Ruma se on kyllä tämäkinItse en kuvaa katsomalla tajunnut edes mitään erikoista, ennen kuin luin tekstin. Onhan ässämersussakin kaksipuolainen ratti?
Piti oikein googlata, että onko tuo ohjauspyörä muka oikeasti tuollainen joka näyttää siltä, että joku thüning-tero on sahannut kolmannen puolan pois, mutta ei kyllä se on ihan tehtaan orkkis.
Ei sitten yhtään tökerömpää toteutusta Skoda ole keksinyt?
Offsetti on kyllä sellainen että taatusti sora ja hiekka syö kaarista maalit. Ehkä tollainen sopii johonkin harrasteautoon jolla ajellaan nätillä kelillä asfaltilla.
Avojen aika on jo ohitse mutta ensi kesäksi jollekin tytölle tai tyttömäiselle pojalle pirteä pösö https://www.nettiauto.com/peugeot/206/13835256
Voihan siihen olla syynä että vakuutusyhtiö on jo ehtinyt maksaa auton asiakkaalle kaskosta varkauden takia. Ei se sitten enää samoja kilpiä saa. Tai sitten se on lunastettu aiheutettujen vaurioiden takia ja ne on korjattu. Eli uudet kilvet tulee. Joka tapauksessa selvittäisin ostoa harkitessani tarkan tapahtumien kulun.Vähän ajettu pikku-coupe, varkaat vissiin antaneet kenkää ja siksi lunastettu varmuuden vuoksi https://www.nettiauto.com/bmw/125/13769939
Varmaan juuri näin, mahdollisesti jostain kodinturvasta, voi myös olla naapurin vakuutuksesta ja puu ollut naapurin puolella.Mikähän juttu tässä on, otettu kertakorvaus vakuutusyhtiöltä?
No ihan samaa mieltä siitä, ettei varmasti ole helpoimmasta päästä myytävä (tai ylipäätään mitään 50k€+ autoa myydä yksityisenä, edes ehjänä), mutta Taycanista yleisemmin niin jos niitä 191 ensirekisteröitiin viime vuonna, niin aika hyvin niitä tuntuu Suomen markkina vetävän.Ja sitten kun katsotte paljonko noita on myynnissä ylipäätään, niin melkoiset talkoot on rikkinäistä myydä tuolla hinnalla. Suomen markkina ei vedä tuollaista määrää Taycaneita sitten millään.
Mitähän tuohon tulee vielä veroja päälleKaveri laittoi viikonloppuna Tallinnasta viestiä, että sieltä oli saanut 21 tkm ajetun, kaksi vuotta vanhan Taycan 4S:n 77000€.
Ehkä itse kallistuisin siihen vaihtoehtoon mielummin, kuin puun alle jääneeseen "suomi-autoon".
Mitähän tuohon tulee vielä veroja päälle
Korjasin0 eur sähköautoissa, jotka onvalmistettuensirekisteröity 1.10.2021 jälkeen, muuten varmaan tonni pari.
No ihan samaa mieltä siitä, ettei varmasti ole helpoimmasta päästä myytävä (tai ylipäätään mitään 50k€+ autoa myydä yksityisenä, edes ehjänä), mutta Taycanista yleisemmin niin jos niitä 191 ensirekisteröitiin viime vuonna, niin aika hyvin niitä tuntuu Suomen markkina vetävän.
Ehkä se on sitten uutuudenviehätystä kun Suomessa saa ostaa vähän eksoottisemman menopelin ilman, että täytyy maksaa asunnon hinnan verran rangaistusveroa.
https://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?
20 000€ "räpellykset" kun uuden vm2024 saisi tilaamalla 50k€.https://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?
Hinnat alkaen 50k€. Paljonko hinta samoilla varusteilla?20 000€ "räpellykset" kun uuden vm2024 saisi tilaamalla 50k€.
https://www.nettiauto.com/toyota/gr-yaris/13955577 Tämänkin kinnerin hinta noussut uudesta aika paljon roplaamisella. Reilut tehot kyllä 1.6L kolmipyttyisestä saatu, montakohan kertaa konetta saa aukoa jos tuollaisella vaikka 200tkm ajaa kauppakassi reissuja?
Ilmeisesti tehdasvarustelua ei voi tehdä ollenkaan. Eli tulee jollain varustuksella? Vakiona voisi olla kiva auto Viritettynä sopisi sitten varmaan radalle paremmin.Hinnat alkaen 50k€. Paljonko hinta samoilla varusteilla?
Joo ainakin ennen harrastettiin vielä sisäänajoa uusilla moottoreilla melko rauhakseen eikä lyöty heti +2 kiloa ahtoja ja 50% lisää tehoja myllyyn. Olisi edes jokin viritysfirma taustalla joka tälläisiä uusiin aihioihin tekee, mutta joku yksityinen seppähän se siellä koputtelee kepillä jäätä.Noilla muutoksilla on turha takuuseen vedota, jos moottori tai vaihteisto hajoaa. Harvoin noin pienillä kilsoilla on alettu virittelemään
Isoilla tehoillahan se sisäänajo kuormalla ajetaan eikä sitä nyt tuhansia kilsoja tarvi ajella. Näyttää kyllä aika hyvin rakennetulta eikä miltään sepältä, joka kokeilee jäätä. Ton näköstä kustom tig hitsattua downpipeä yms kun tonne sovittelee niin sen verran maksaa osat että eiköhän siinä tiedetä mitä ollaan tekemässä.Joo ainakin ennen harrastettiin vielä sisäänajoa uusilla moottoreilla melko rauhakseen eikä lyöty heti +2 kiloa ahtoja ja 50% lisää tehoja myllyyn. Olisi edes jokin viritysfirma taustalla joka tälläisiä uusiin aihioihin tekee, mutta joku yksityinen seppähän se siellä koputtelee kepillä jäätä.
Hyvät kuvatNyt on 7-8ke hinnassa ilmaa;
Maltillisilla kilsoilla muihin vastaaviin verrattuna. Kattoluukku ja navi eivät tosin toimi https://www.nettiauto.com/bmw/123/13292952
Eikös tuo bemarin kyseinen dieselkone ole aika ongelmallinen tapaus?.
Thp on bensaEikös tuo bemarin kyseinen dieselkone ole aika ongelmallinen tapaus? Ja oliko se edes bemarin omaa valmistetta vai joku psa-sekoilu malliin 1.6 THP?
Rakennettu isolla rahalla mutta lopputuloksesta voi olla montaa mieltä.... https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/13961605
En kyllä itsekkään noita ylimääräisiä lippoja ja läppiä ymmärrä, mutta ollut montakin autoa joissa maavara alle 7cm, ja hidasteista ym. Tullut yli raapimatta.Hyvin pilattu. Nostais jousitusta pari senttiä ja aura pois edestä niin saattas olla käyttökelponen auto.
Ja alla on muuten Tekniikan Maailman testihäviäjä kitkarenkaat alla (45e kpl kiinalaiset) Ei oo budjettia sit renkaisiin riittäny...
Ei kai siihen maastoauton maavaraa tarvitse modata? Monella on vain yksi auto, jolla olisi hyvä kaupunkiolosuhteiden lisäksi pystyä ajamaan vaikka kaverin mökille, juhannustansseihin tai mustikkametsään ilman ylimääräistä suunnittelua.En kyllä itsekkään noita ylimääräisiä lippoja ja läppiä ymmärrä, mutta ollut montakin autoa joissa maavara alle 7cm, ja hidasteista ym. Tullut yli raapimatta.
Ei henkilöautosta saa maastoautoa, joten miksi sillä pitäisi päästä metsään?
Mikähän tuossa on isolla rahalla?
Tuon näköisiä ja tehoisia golfeja on kolmetoista tusinassa...
kummassakin mulkku kuskina?Miten diesel 1-sarjalainen ja bensa 3-sarjalainen voivat olla "samanlaisia" autoja?
Sinänsä en keksi miksi tuollainen täytyisi erikseen tuoda virosta. Suomessa saman kuntoisia ihan varmasti tarjolla ja myydessä ei sitten ole sitä virontuonnin rasitetta. HInnassa tuskin säästää lainkaan.
Aiheeseen sen kummemmin perehtymättä, kannattaa huomioida että 2007 käyttöönotetussa on päästöstä huolimatta max veroprosentti siellä jossain 27-28 tietämissä. Tuoreemmissa se voi olla vaikka 40%, tuskin tosin tuollaisessa typeRässä.
Verottajalla on nykyään lapsellisen helppo työkalu auton veron laskemiseen:
Mikäli hintatietoa ei löydy niin katso mitä vastaava maksaa suomessa ja ota siitä pyyntihintojen keskiarvosta 10-15% pois, niin verotusarvo on aika lähellä sitä.
Sinänsä en keksi miksi tuollainen täytyisi erikseen tuoda virosta. Suomessa saman kuntoisia ihan varmasti tarjolla ja myydessä ei sitten ole sitä virontuonnin rasitetta. HInnassa tuskin säästää lainkaan.
Ei sillä niin merkitystä olekaan, mutta nuo itäblokin maat on aina vähän sellainen punainen vaate.