- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 476
2009 / 57tkm. Kymmenen vuotta paskana pajalla vai mummon kirkkoauto?
Nauratti tuo mielikuva mummosta menossa sunnuntaina kirkkoon Ärrällä, jossa on valtava Mugenin takaspoikka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2009 / 57tkm. Kymmenen vuotta paskana pajalla vai mummon kirkkoauto?
Just ja just sisäänajettu CR-V. Ostettu ajoon eikä koristeeksi
Pakko todeta että mielenkiintoinen artikkeli, mutta samaan aikaan ihmetyttää mikä tuota ihmistä vaivaa. Ei siis ajomäärän takia vaan, kun pitää pakata myös repsakin penkki laatikota kattoon asti, niin eikä kannattaisi farmaria ostaa
Kova pyynti tuolla CR-V:llä mielstäni vaikka ainahan tälläiset on vaikeita hinnoitella.
Michael P.972
6 March, 2016
Please let me allay your safety concerns. That photo was a taken on an extremely unusual night that included some desparately needed supplies and the only reason I accepted this load. The following day there was an 'agreement' that this would not be an issue again. At no time do I EVER allow my side mirrors to be blocked. I was able to see out the right mirror by tilting my head slightly forward. The load on the rear carrier did not, and never does, exceed #100. As far as the rear view mirror being blocked most of the time, being a long haul truck driver for almost a quarter of a century forced me into not relying on a rear view mirror as they are not an option when pulling a 53' trailer. Although, I have become spoiled with the rear camera on my Crosstrek. I take my job as well as my safety very seriously.
tuota en tajua sitte laisinkaa auto upea kaikin puolin ei mitää nokankoputtamista mutta sitte tullaan tähä missä särähtää
Quantumin ohjelmointi eli nyt n. 375hv ja 900nm vääntöä" siis eikö noin upeeseen autoon olisi kannattanu tehdä oikeasti laatu softa kuitenki suomessakin on pajoja mitkä tekee, nii bulkki softa työnnetty inessiiviin.
Entinen taksi. Kojelaudassa vielä liimajäljet mittareista.
Just ja just sisäänajettu CR-V. Ostettu ajoon eikä koristeeksi
Aika ei ole kyllä kohdellut tuota XJ:tä hyvin, tuo näyttää nykypäivänä jo hyvin vanhalta automallilta varsinkin omassa hintaluokassaan. Puhumattakaan yhtäläisyyksistä Mondeon ulkonäköön.
No vähän siinä rajoilla… mutta on niitä räikeämpiäkin tapauksia kuten mersun SLK diesel, yleensäkin kaikki avo-dieselit ja kaikki urheiluauton näköiset dieselit.Makean näköinen XJ on tosiaan ja kestänee jatkossakin hyvin aikaa. Olenko ainoa, jonka mielestä kuusisylinterinen diesel ei sovi kyseiseen autoon huolimatta siitä, vaikka kebabyrittäjä olisi loihtinut hevosvoimia 6000 ja tummentanut tuulilasinkin?
Makean näköinen XJ on tosiaan ja kestänee jatkossakin hyvin aikaa. Olenko ainoa, jonka mielestä kuusisylinterinen diesel ei sovi kyseiseen autoon huolimatta siitä, vaikka kebabyrittäjä olisi loihtinut hevosvoimia 6000 ja tummentanut tuulilasinkin?
No on se kivempi kun 4-mukinen, mutta muistan vieläkin kun 335d:llä ajeli niin ihmisillä aina pää kääntyi katsomaan linja-autopysäkillä kun varmaan luulivat äänestä että linja-auto tulee.Totta kai bensakone tuollaiseen oikeasti kuuluu. Suomen olosuhteissa kuitenkin tuo 6cyl diesel on se "järkivalinta" tällaiseen autoon.
Tuo voimalinja on hienompi kuin monella muulla vastaavalla kombolla. ZF aski on ohjelmoitu menemään todella pienillä kierroksilla vaikka vrt f10 530d, jolloin se käyttäytyy normaalissa ajossa jotenkin elegantimmin. Se ei edes yritä olla sporttinen koska miksi yrittää, dieselit ei ole tehty sitä varten.
Ja onhan se 6-mukinen disukka sentään kivempi kuin monessa autossa oleva 4-mukinen diesel.
2018 P400e RR Sportissakin on 4-cyl 2,0 bensa, mielestäni se nelimukisuus enemmän rassaa näissä vähän elegantimmissa autoissa. Uusikoppaiset Ranget onkin sitten jo onneksi kutoskoneella nuo PHEV versiotkin.
Miten ne "vuosimaksut" tuossa menee, vs bensa.Totta kai bensakone tuollaiseen oikeasti kuuluu. Suomen olosuhteissa kuitenkin tuo 6cyl diesel on se "järkivalinta" tällaiseen autoon.
Joo itsekin olisin jättänyt virittelyt/tuunailut tekemättä jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt yksilö.Oikein "Superhieno laadukkaasti paranneltu klassikko", rumasti laitettu tuuninkimittareita ja vaihdekeppi, vaikka muuten pidetään alkuperäinen ulkonäkö. No, onhan konetilassakin modausta näkyvillä, tuon ikäisessä laskee ennemmin arvoa, kun alkuperäisiä osia tuskin enää saa.
Oikein "Superhieno laadukkaasti paranneltu klassikko", rumasti laitettu tuuninkimittareita ja vaihdekeppi, vaikka muuten pidetään alkuperäinen ulkonäkö. No, onhan konetilassakin modausta näkyvillä, tuon ikäisessä laskee ennemmin arvoa, kun alkuperäisiä osia tuskin enää saa.
Joo itsekin olisin jättänyt virittelyt/tuunailut tekemättä jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt yksilö.
Jos on pakko tuunailla, niin ne voisi toteuttaa siten, että on palautettavissa alkuperäiseksi. En menisi ensimmäisenä rei'ittämään virheetöntä kojelautaa tai tuplaisi tehoja, mut kukin tyylillään.
Ylimmäinen mittari. Muut saa ehkä poistettua jälkiä jättämättä.Mikä ei kuulu joukkoon?
Asiansa osaava automyyjä olisi fiksannut ainakin ulkoiset tuunaukset ennen myyntiä. Voi pahimmillaan pelottaa rikkaat keräilijät pois. Toi autohan on huutokaupassa (nyt 18750 €, 3pv jäljellä), niin pienillä yksityiskohdilla voi olla valtava merkitys.Ylimmäinen mittari. Muut saa ehkä poistettua jälkiä jättämättä.
Asiansa osaava automyyjä olisi fiksannut ainakin ulkoiset tuunaukset ennen myyntiä. Voi pahimmillaan pelottaa rikkaat keräilijät pois. Toi autohan on huutokaupassa (nyt 18750 €, 3pv jäljellä), niin pienillä yksityiskohdilla voi olla valtava merkitys.
Ostin kerran perusautoa liikkeestä ja omassa vaihdokissa 306 pösössä oli "ralliratti", niin heti alkuvaiheessa kysyttiin, löytyykö alkuperäinen. Vaikka se oli vain parin tonnin auto, niin jo väärä ratti alensi auton myyntiarvoa.
Ralliratti varmasti noin "tuoreessa" autossa alentaakin arvoa, kun ei ainakaan pitäs mennä leimalta läpi..
Alkaa nämäkin käydä vähiin. https://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/13897563
/QUOTE]
Varmaan tuo Volkkarikin liikkuu 110 hv tehoilla ihan tarpeeksi originaalitalustalla.. Ko. keksinnön omapaino(kuiva) 830 – 950 kg, pituus 4 m, leveys 1,6 m
ja korkeus 1,3 metriä.
nii voitko vastaa mun postauksee?Tekniikanvaihto bemari upee kupee alle kuuteen tonniin https://www.nettiauto.com/bmw/318is/13912092
nii voitko vastaa mun postauksee?
huomaa että oot sitä lajia ettei paljo jaksais katella sua työpaikallaMiksi?
huomaa että oot sitä lajia ettei paljo jaksais katella sua työpaikalla
On kyllä käsittämätön pyynti, tuollaisen arvo ehkä tonni ja orkkiksena kaksi
Ei nettiautosta mutta huutokaupasta "nopea" Audi A3 Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
"Tästä nopea ja taloudellinen menopeli litrasella turbo moottorilla " Kiihtyvyys (0-100): 9,90 s
Tyhmä kysymys, jos auto on kerran poistettu rekisteristä*, niin ei kai sitä voi enää liikenteeseen saada? Näin eräs romukauppias vakuutti, kun yritin ostaa hyväkuntoista "romutustodistusautoa", paitsi jos esim. väärentää runkonumeron autosta, jota ei ole poistettu.
Miksi lunastuksessa ei säily alkuperäiset kilvet, jos vaurioitunut auto on mahdollista palauttaa liikenteeseen?
* Poislukien ulkomaantuontiautot
Muistan tiitisen tuningvuosilta. On tainnut jäädä joku ruuvi samaan asentoon kun 20v myöhemmin näköjään ajellaan vieläkin näillä samanlaisilla viriviri tööt tööt tuningrasseilla
Romutustodistus kun tehdään niin auto poistuu kaikkialta, sitä ei enää ole olemassa ja siksi sitä ei saa enää takaisin.
Lunastuksessa kilvet palautuu mutta auto on vielä "järjestelmässä" jos alkuperäiset kilvet varaa ajoissa niin uusi omistaja voi rekisteröidä auton alkuperäisillä kilvillä takaisin tieliikenteeseen.
Tietää käytetyistä autoista ja tekniikasta kaiken ja on hankkinut citikan. Arvostan.