No itsellä meni Tesla myyntiin kun sai vielä rahansa pois. Uutta autoa ei tällä hetkellä kannata ostaa/joutuu odottamaan ja käytetyistä maksetaan älytöntä extraa. Ostin sitten ennen yleisen mutta nykyään harvinaisemman, vähemmän ajetun hyvällä historialla olevan MX-5:n museokilvissä. Noiden arvo ei ainakaan putoa jos pitää kunnossa. Kummasti se ainakin HELPOTTAA myyntiä ja antaa perusteita isommalle pyynnille jos on paperit kunnossa, pientä lisäextraa siitä ja tästä. Kyllä tuossa ihan hyvässä turvassa omat rahat ovat ja on vielä bonuksena naurettavan halpa omistaa koska museokilpinen.
Enkä jaksa uskoa että tuo vaihto polttiksista sähkisten himoamiseen vielä tapahtuu (vertaa aikanaan höyryautot vs polttikset). Iso iso osa muksuista ovat aivan täpinöissään kun ajan katto alhaalla auki ja osoitellaan ja näytellään peukkua. Sama into oli nuorilta 100A:n kanssa. Junnut jotka eivät ole olleet edes mietinnässä ja monesti joidenkin aiempien autojen kohdalla edes heidän vanhempansa eivät ole syntyneet ja silti nuo tietyt klassikot herättävät yhä tunteita. Ja eivät nuo sulje toisiaan pois. Tiedän muksuja joiden toinen unelma-auto oli ennen Teslojen kansanautoksi muuttumista Tesla ja/tai joku klassikko.
@irspa juu ei noissa noin vanhoisa longlifejä ollut juu. En ole niin kiinnostunut noista niin en ole katsonut ilmoitusta, mutta jos tosiaan kehutaan huoltohistoriaa ja merkinnät kahdeksasta huollosta tuona aikana niin varsin erikoista eikä luonnollisesti kerro välttämättä mistään erinomaisesta ylläpidosta, ellei nyt ole seisonut lämpimässä tallissa ajamattomana koko tuota aikaa. Tosin huomioitava että aikanaan öljynvaihto ja muut nykyään harvinaisemmat huollot ja säädöt olivat enemmänkin vähän kuin pissapojan täyttö vs nykyään. Ei välttämättä kirjattu mihinkään kun oli niin normaalia.