Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy vaan valita sopiva dyno niin viritys onnistuu paremmin.Joskus sitä seuraavaa koppaa katsoin niin vastaavilla setupeilla ilmoittivat jotain 225-230hv, ei koskaan +250hv. Ehkä tuo vanhempi sitten virittyy paremmin....
siinä on varmaan potentiaalinen sijoitusauto? Montakohan valmistettu aikanaan?Siitä harvinainen herkku keräilijälle https://www.nettiauto.com/bmw/z3/13565410
Ootko tykännyt?En päässy kattomaan ehkä oli myyny jollekkin toiselle....mutta ehkä parempi niin kun tuli vastaan yks toinen kiinnostava jonka kävin hakemassa jo ja oli oletettua parempi eli tommonen https://www.nettiauto.com/peugeot/407/13546286
Kyseenalaisella historialla. Tuonti, ja Google antaa outoja kuvia.siinä on varmaan potentiaalinen sijoitusauto? Montakohan valmistettu aikanaan?
Ootko tykännyt?
Mulla oli 5-ovisena tuo, mutta 1.8 manuaali ja olihan se aivan liian pieni kone tuon kokoiseen laitteeseen. Muuten kyllä kyyti oli oikein pehmeää ja arvokasta, muistikuvien mukaan myös ajomelu oli melko pieni. Voin kuvitella, että on ihan hieno laite isommalla koneella ja automaatilla.
Kyseenalaisella historialla. Tuonti, ja Google antaa outoja kuvia.
Siitä harvinainen herkku keräilijälle https://www.nettiauto.com/bmw/z3/13565410
Tietysti on sieluton, kun on auto.Ihan järkyttävän oloinen laitos. Täysin sieluton ja kodinkonemainen hyundai/kia rip-off.
Ihan järkyttävän oloinen laitos. Täysin sieluton ja kodinkonemainen hyundai/kia rip-off.
Ihan veikeän oloinen peli tuo Hongqi ja takuulla ei tule toista samanlaista vastaan. Myyjä on vaan kuuta kiertävällä radalla kun ajattelee saavansa autosta 50-100k€, tai "vaihtavansa Porsche 911". Autohan on käytännössä täysin sama kuin oikealta ajettava Toyota Crown Majesta. Kyllä työn varmasti joku voisi ostaa mutta oikea hinta autolla 10-15k€.
No en tiiä.. onhan Jaguar XJ sedanit alumiinikropalla. Niinno en tiedä kia hyundai mitä metallia lie.Taitaa nykyään "premiumin" erottaa "kodinkoneista" vaan jokaisen oma korvien väli, eli mielikuvat.
Esimerkiksi monikin mersun nykymalli ja Jaguar menisi autoja tietämättömälle helposti läpi KIA/Huyndai etc linjalla kun vain merkin vaihtaisi keulalle.
Kuinka moni vain huomaa moista eroa. Ei jengi enää kiinnitä huomiota moisiin. Etenkin kun painot ovat nousseet niin paljon että alle tuntuu mikä tahansa alle 2000kg olevan "kevyt" isolle osalle jotka nykyään uusia ostavat ja ei tunnu haittaavan. Uskon kyllä oikein hyvin menevän läpi jos ei autoista liikaa tietävälle lyötäisiin eteen esim juuri korealainen jonkun premium merkin logoilla. Etenkin nyt kun eri merkeillä taitaa olla eniten yhteistyötä ja osien jakoa keskenään sitten jenkkimerkkien vanhojen häsläysten jälkeen (samaa autoa eri logoilla, samat osat +kolmella "eri" merkillä jne...).No en tiiä.. onhan Jaguar XJ sedanit alumiinikropalla. Niinno en tiedä kia hyundai mitä metallia lie.
Mitä vihjailet? Jos sulla on jotain tietoa asiasta, niin varmaan esität asian tässä?Kyseenalaisella historialla. Tuonti, ja Google antaa outoja kuvia.
Toinen kaveri myymässä autoaan. Ei tahdo näyttää Googlen otoksia.En pidättäisi hengitystä, ei oo satakuntaa tunnettu todisteiden toimittamisesta
Toinen kaveri myymässä autoaan. Ei tahdo näyttää Googlen otoksia.
Maksullinen raportti vin pohjalta, ison vakuutusyhtymän palvelu y tunnuksen omistajalle ( yhteistyössä Saksan katsastus ja lunastustiedot)Juuri näin, nyt jotain faktaa mutuilun lisäksi. Vanha "googletin runkonumeron" kikkakaan ei nyt paljastanut mitään vaan @satakunta on varmaan tilannut carfaxia tmv? Jaa toki meille muillekin mikä tässä nyt on vialla.
Jep. Mutta f30 on myös toisaalta hämmentävän premium kokoluokkansa autoksi jos on ruksattu sisustaan paras nahkapaketti ja muut kilkkeet.Surullista mutta totta. Miksi tehdä enää edes mitään laatua kun porukka ostaa munat vaahdossa vaikka sisustat ämpärimuovilla.
Joku F30 Bemari on hyvä esimerkki. Sisusta on lamamalleissa kuin jostain Kia Picantosta ja silti porukka ostaa "preemiumina". Nykyään tuntuu että niin autoissa kuin esim vaatteissa on tärkeää pelkästään logo ja mielikuva.
On, mutta kuinka suuri osa Suomessa uutena myytävistä ruksitaan näillä paketeilla? Aika harva valitettavasti.
Suomalaiset on muutenkin erikoinen kansa kun jos budjettina on vaikka 50 000e niin ostetaan isoin mahdollinen matkalehmä aivan proletaariversiona vaikka samalla rahalla kunnon moottorilla ja kamoilla pienemmän auton.
Juu nuo suomalaisten omat oudot varustelut ovat kyllä ihan omaa luokkaansa. Olen nähnyt 316i:n jossa aivan kaikki mahdollinen ja sen tykeimmän tekniikan ennen M-sarjaa ilman mitään varusteita... Erittäin koomisia valintoja. Tuo on yksi syy miksi olen uusissa autoissa pysynyt BMW:stä kaukana (vaikka tiedän että tekevät tiettyjä malleja jotka olisivat juuri eikä melkein omia mieltymyksiä) ja valinnut tietyt merkit joilla special mallin valitsemalla saa jälleenmyyntiarvon ja muut pysymään ihan eri tavalla ilman että mennään 100ke hintoihin.On, mutta kuinka suuri osa Suomessa uutena myytävistä ruksitaan näillä paketeilla? Aika harva valitettavasti.
Suomalaiset on muutenkin erikoinen kansa kun jos budjettina on vaikka 50 000e niin ostetaan isoin mahdollinen matkalehmä aivan proletaariversiona vaikka samalla rahalla kunnon moottorilla ja kamoilla pienemmän auton.
Maksullinen raportti vin pohjalta, ison vakuutusyhtymän palvelu y tunnuksen omistajalle ( yhteistyössä Saksan katsastus ja lunastustiedot.
Ja ei muuta kuin ojantielle Poriin aamu kaffeelle, vaikkapa maanantai aamusella suht ajoissa. Katsotaan asioita yhdessä. Pullaakin usein aamusella pöydässä.Tää on varmaan taas siitä samasta olemattomasta tietotomistosta mistä saa tulla katselemaan niitä sun muitakin lappusia?
Ja ei muuta kuin ojantielle Poriin aamu kaffeelle, vaikkapa maanantai aamusella suht ajoissa. Katsotaan asioita yhdessä. Pullaakin usein aamusella pöydässä.
Jutusta ei oikein selviä on se Suomen kilvissä vai ei.
Mielenkiintoinen W126 ässämese.
"Ollut suomalaisomistuksessa uudesta lähtien. Suomeen auto tuli vuonna 2005 tunnetun teollisuusneuvoksen toimesta."
Ei tule muita tunnettuja teollisuusneuvoksia mieleen kuin Keijo Kopra ja sekin tunteminen perustuu ei-niin mairitteleviin lööppeihin. Olisiko muutenkaan sahamies Sveitsissä autoja ostellut 80-luvulla.
Lukee siinä ainakin, että museorekisterissä ja edellinen katsastus suoritettu 6-22. On se silti typerää, että rekkari pitää erikseen tiedustella, kun ei viniäkään ole mainittu.Jutusta ei oikein selviä on se Suomen kilvissä vai ei.
Mielenkiintoinen W126 ässämese.
"Ollut suomalaisomistuksessa uudesta lähtien. Suomeen auto tuli vuonna 2005 tunnetun teollisuusneuvoksen toimesta."
Ei tule muita tunnettuja teollisuusneuvoksia mieleen kuin Keijo Kopra ja sekin tunteminen perustuu ei-niin mairitteleviin lööppeihin. Olisiko muutenkaan sahamies Sveitsissä autoja ostellut 80-luvulla.
On sillä tietynlaiselle keräilijälle väliä. Kyllä oman MX-5:n mukana tuli ties mitä huoltokirjaa, lisähuoltoja, carfaxia ja ties mitä orkkis esitteistä avaamattomiin auton luovutuksessa annettuihin asioihin. Noilla on joillekin iso arvo.Tärkeätä erikseen mainita 8 kertaa merkkiliikkeessä tehdyt huollot 36v vanhassa.
Oma mielipide on puolestaan päinvastainen: näkisin, että noista maksetaan kovia hintoja nimenomaan nyt, ja ehkä vielä joitakin vuosia eteenpäin (10v?). Toisin sanoen ostajakunta sitä ikäluokkaa, joilla on vanhoista vehkeistä vielä nostalgiamuistoja nuoruudestaan tai lapsuudestaan.Noin vähän ajetussa harvinaisessa autossa nuo merkkihuollot/päivämäärät voivat olla hyvinkin paljon arvoa nostattavia asioita. Toki oikea ostaja varmaan syynää noi aika tarkkaa anyway. En tiedä onko tuo hintapyynti liikaa tai liian vähän mutta 50v päästä tuosta maksetaan varmasti enemmän
On sillä tietynlaiselle keräilijälle väliä. Kyllä oman MX-5:n mukana tuli ties mitä huoltokirjaa, lisähuoltoja, carfaxia ja ties mitä orkkis esitteistä avaamattomiin auton luovutuksessa annettuihin asioihin. Noilla on joillekin iso arvo.
Oma mielipide on puolestaan päinvastainen: näkisin, että noista maksetaan kovia hintoja nimenomaan nyt, ja ehkä vielä joitakin vuosia eteenpäin (10v?). Toisin sanoen ostajakunta sitä ikäluokkaa, joilla on vanhoista vehkeistä vielä nostalgiamuistoja nuoruudestaan tai lapsuudestaan.
Nykyisiä sukupolvia ei autoilu tai mopoilua puolestaan kiinnosta läheskään niin paljoa kuin meitä -90 ja aikaisemmin syntyneitä. Ja nykypolvi on juuri se, joka noita sitten jatkossa (+10-20v päästä) ostelee, vaan osteleeko kun kiinnostusta ei ole nytkään vaikka noita vanhempia autoja olisi vielä ihan kohtalaisesti saatavilla?
No itsellä meni Tesla myyntiin kun sai vielä rahansa pois. Uutta autoa ei tällä hetkellä kannata ostaa/joutuu odottamaan ja käytetyistä maksetaan älytöntä extraa. Ostin sitten ennen yleisen mutta nykyään harvinaisemman, vähemmän ajetun hyvällä historialla olevan MX-5:n museokilvissä. Noiden arvo ei ainakaan putoa jos pitää kunnossa. Kummasti se ainakin HELPOTTAA myyntiä ja antaa perusteita isommalle pyynnille jos on paperit kunnossa, pientä lisäextraa siitä ja tästä. Kyllä tuossa ihan hyvässä turvassa omat rahat ovat ja on vielä bonuksena naurettavan halpa omistaa koska museokilpinen.Tällä logiikalla vanhoja jenkkejä ei osta kukaan. Kummasti vaan ne autoiksi luokiteltavat (ei siis mikään t-ford) vanhat jenkitkin vaan nostavat hintaansa jatkuvasti vaikka ovat monta kymmentä vuotta vanhempia.
Väheneväthän nuo jatkuvasti ja edelleen rahamiehet näkevät turvallisena pikkurahojen sijoituspaikkana klassikkoautot. Oli niistä sitten kiinnostunut tai ei.
On kyllä hieno ja mielenkiintonen, vaikken mersumies olekkaan. Mutta hinta on kyllä huh...toki, taitaa tuo yksilö aika keräilykampe olla.
Mielenkiintoinen W126 ässämese.
"Ollut suomalaisomistuksessa uudesta lähtien. Suomeen auto tuli vuonna 2005 tunnetun teollisuusneuvoksen toimesta."
Ei tule muita tunnettuja teollisuusneuvoksia mieleen kuin Keijo Kopra ja sekin tunteminen perustuu ei-niin mairitteleviin lööppeihin. Olisiko muutenkaan sahamies Sveitsissä autoja ostellut 80-luvulla.
Mielenkiintoinen W126 ässämese.