- Liittynyt
- 06.05.2018
- Viestejä
- 1 216
Työhaalarit päällä ja kädet öljyssä/rasvassa.Vähän ajetuksi keräilykohteeksi vähän nuhruisen oloinen laitos https://www.nettiauto.com/honda/civic/13747117
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työhaalarit päällä ja kädet öljyssä/rasvassa.Vähän ajetuksi keräilykohteeksi vähän nuhruisen oloinen laitos https://www.nettiauto.com/honda/civic/13747117
Eiköhän tuolla ole ajettu se 196tkm, eikä 96Vähän ajetuksi keräilykohteeksi vähän nuhruisen oloinen laitos https://www.nettiauto.com/honda/civic/13747117
näissäku ois postiautoohjaus ni lampaat maksais vielä tuplahinnanKaikkien keräilijöiden haave: https://www.nettiauto.com/nissan/almera/13561852 Vanhat japsiautot on kovassa huudossa, ni kyllähän nyt 66hv Almerastakin pitää kunnon rahat saada.
Edit: samassa liikkeessä toinenkin HARVINAISUUS: https://www.nettiauto.com/nissan/almera/13531375
Kaikkien keräilijöiden haave: https://www.nettiauto.com/nissan/almera/13561852 Vanhat japsiautot on kovassa huudossa, ni kyllähän nyt 66hv Almerastakin pitää kunnon rahat saada.
Edit: samassa liikkeessä toinenkin HARVINAISUUS: https://www.nettiauto.com/nissan/almera/13531375
Turhaa niitä enää massailee, ruosteessa jo molemmatTollanen vähän ajettu japsi olis ihan kiva käyttis vähemmän ajavalle ja autonhuoltotaidot omaavalle, kun tollasen vois vielä massailla ja sais aika huoletonta ajoa vuosikausiksi halvoilla varaosilla ja yksinkertasella tekniikalla ikänsä puolesta mutta taitavat olla niin lamamalleja ettei edes ilmastointia löydy...
Onhan noissa ainakin AC-käyttökytkin tossa keskikonsolissa. Kai ne olis tuleet ilman katkaisijaa, jos ilmastointi ei olisi varusteena.Tollanen vähän ajettu japsi olis ihan kiva käyttis vähemmän ajavalle ja autonhuoltotaidot omaavalle, kun tollasen vois vielä massailla ja sais aika huoletonta ajoa vuosikausiksi halvoilla varaosilla ja yksinkertasella tekniikalla ikänsä puolesta mutta taitavat olla niin lamamalleja ettei edes ilmastointia löydy...
Eipä ole ensimmäisessä katkaisijaa. Mutta yksi vika- ja huoltokohde vähemmän Manuaali-ilmastointi oli lisävaruste halvimmissa Almeran varustetasoissa.Onhan noissa ainakin AC-käyttökytkin tossa keskikonsolissa. Kai ne olis tuleet ilman katkaisijaa, jos ilmastointi ei olisi varusteena.
Tuskin on kovin ruosteessa, kun on aikaisemminkin pohja käsitelty ja vähät kilometrit. Olen ajanut 250 tkm ajetulla Almeralla, jota ei oltu koskaan massattu, eikä siinäkään ruoste pahoin kukkinut. Äärettömän halpa käyttöauto ja kuluttaa vähän. Jälkimmäisessä on kytkin poltettu 50 tkm kohdalla mutta se on normaalia, kun vanha ihminen on ajanut manuaalivaihteisella autolla.Turhaa niitä enää massailee, ruosteessa jo molemmat
Tehossa on virhe. N16 Almeran 1.5 QC15DE moottori on 66 kW, eli 90 hv. Myyntihintaan en ota kantaa, harvemmin noin vähän ajettuja kuitenkaan löytää.ni kyllähän nyt 66hv Almerastakin pitää kunnon rahat saada.
Tuskin on kovin ruosteessa, kun on aikaisemminkin pohja käsitelty ja vähät kilometrit. Olen ajanut 250 tkm ajetulla Almeralla, jota ei oltu koskaan massattu, eikä siinäkään ruoste pahoin kukkinut. Äärettömän halpa käyttöauto ja kuluttaa vähän. Jälkimmäisessä on kytkin poltettu 50 tkm kohdalla mutta se on normaalia, kun vanha ihminen on ajanut manuaalivaihteisella autolla.
Sinisessä reikä jo lokarissa ja alustahan noissa ruostuu käsiin, meillä oli 14v vanha japski ja oli kuin uusi päältä, pohjaan kun katsoi niin ruskeaa koko alusta täynnä ja pahimmat kohdat (peltisaumat ja helmojenkulmat) oli paksussa ruosteessa ja olisi jo parissa/kolmessa vuodessa vaatinut korjauspalaa. Tuollaiset kohdat kun alkaa menemään niin se on sitten joka vuotinen operaatio ottaa uusi paikka kokonaa auki että saa sen ruosteen sieltä peltien väleistäkin pois...
Toinen umpio vuotaa hulluna kosteutta (ei pitkäikäinen), konepelti täynnä kiveniskemiä ja kattokuvasta varsinkin näkee maalipinnan naarmuisen yleiskunnon. Vielä pitäisi 17690e saada.... https://www.nettiauto.com/audi/a4/13750813
Eipä ole ensimmäisessä katkaisijaa. Mutta yksi vika- ja huoltokohde vähemmän Manuaali-ilmastointi oli lisävaruste halvimmissa Almeran varustetasoissa.
Tuskin on kovin ruosteessa, kun on aikaisemminkin pohja käsitelty ja vähät kilometrit. Olen ajanut 250 tkm ajetulla Almeralla, jota ei oltu koskaan massattu, eikä siinäkään ruoste pahoin kukkinut. Äärettömän halpa käyttöauto ja kuluttaa vähän. Jälkimmäisessä on kytkin poltettu 50 tkm kohdalla mutta se on normaalia, kun vanha ihminen on ajanut manuaalivaihteisella autolla.
Tehossa on virhe. N16 Almeran 1.5 QC15DE moottori on 66 kW, eli 90 hv. Myyntihintaan en ota kantaa, harvemmin noin vähän ajettuja kuitenkaan löytää.
Vain suomalainen pitää paalikuntoista japskia hyvänä ostoksenaOvatko nuo Almerat ikinä olleet huolettomia autoja? Muistan kun siskoni osti juuri tuollaisen Nissanin "varmana käyttöautona" vajaa 200 tkm ajettuna. No, varusteita ei tosiaan ollut mitään mitä korjata (ihan kuin ilmastointia edes pitäisi korjata, jos ei halua...), pellit sen sijaan ruostuivat pian puhki, moottori soi öljyä ja remonttilaskuja kertyi kahden vuoden aikana sen verran, että auto päätyi paaliin alle 15 vuoden ikäisenä. Puhumattakaan ajomukavuudesta, joka oli saman ikäisen Citroënin rinnalla kammottava. Auton melutaso oli sitä luokkaa, että jos moottoritietä pystyi välttämään, se todellakin kierrettiin.
Mutta luotettava japsi!
Näille löytyy yllättävän paljon ottajia (ja harrastajia). Skene näiden ympärillä vain on sellainen "performance" -orientoitunut että ei näitä juuri näy muuta kuin radoilla. Kaiken maailman creme de la creme miitingit näillä aika usein jää välistä jolloin tavan kaveri ei välttämättä hoksaa tällaisen ideaa.Se olikin mallisarjansa huippumalli. Kovan pyynnin ymmärtäisi jos tuo Honda olisi vastaavasti "ärrä". Mutta pointtihan tuossa ilmoituksessa oli huvittavan ylimielinen teksti suhteessa myyntituotteen laatuun. Uusituilla tuning-osilla on valitettavasti vain käyttöarvo.
Pahoittelen OT, mutta kun miettii mitä huolto/korjauskohteita on sähköauto vs polttomoottori suuremmilla kilsoilla, niin tuosta saa hyvää listaa.Mun vanhasta pieteetillä pidetystä Saabista uhkaa tulla kiertopalkinto, kumpa joku sabanisti sen kävis poimimassa varmaan talteen. Pelkään että menee pilattavaksi ja paalataan vuoden päästä, olis ihan helvetillistä tuhlausta. Upotin tuohon viiden vuoden aikana kymppitonnin rahaa.
Vaihdoin sen liikkeeseen ihan siedettävällä korvauksella pari viikkoa sitten kun olin ensin yrittänyt vuoden myydä. Nyt on hinta aika pohjamudissa jos haluaa aero-femman mitä ei tarvi kuin ajaa ja öljyjä vaihtaa.
Ps. myyjä on napannut suurimman osan myyntitekstistä mun vanhasta ilmoituksesta.
Saab 9-5 4d A Aero Porrasperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ihmeen siisti Saab kilometreihin nähden. Näemmä siirtynyt jo seuraavalle omistajalle.
Oliks näissä se night node tjms joka sammuttaa muut valot sisältä paitsi nopeusmittarin? Hieno keksintö varsinkin kun katsoo sähköautojen multimediahelvettiä.
Pahoittelen OT, mutta kun miettii mitä huolto/korjauskohteita on sähköauto vs polttomoottori suuremmilla kilsoilla, niin tuosta saa hyvää listaa.
Joo, mutta alkaa näyttää epätodennäköiseltä. Jatketaan muualla jos jatkuu.Heh, totta.
Sähköpirssissä se on sitten vaan kertalaaki ja vielä tuplaten isompi summa. Tai voi olla jo noilla kilsoilla jo toinenkin laaki (ajoakku) menossa.
Tähän täytyy vastata kun kerta kysytään. Minulla oli Almera käytössä kymmenisen vuotta sitten, ajoin 40tkm. Muuta ei tarvinnut kuin öljyjä ja suodattimia vaihdella. Niin tylsä auto kun mitään ei hajonnut, öljyä ei syönyt, eikä 1.5 ollut liian äkäinen että olisi sakkoja saanut eikä ollut edes ruostetta. Omallani oli ajettu 172tkm kun se lähti vaihtoon seuraavaan autoon. Kaikkien QG-koneiden ongelma on venyvä ketju ja siihen liittyvät ongelmat, on vaihtokunnossa lähes kaikissa viimeistään siinä 250tkm paikkeilla, riippuu miten paljon rääkätty. QG18-versioon kuului sitten myös öljynsyönti, se vihonviimenen valinta Almeraan tai Primeraan.Ovatko nuo Almerat ikinä olleet huolettomia autoja? Muistan kun siskoni osti juuri tuollaisen Nissanin "varmana käyttöautona" vajaa 200 tkm ajettuna. No, varusteita ei tosiaan ollut mitään mitä korjata (ihan kuin ilmastointia edes pitäisi korjata, jos ei halua...), pellit sen sijaan ruostuivat pian puhki, moottori soi öljyä ja remonttilaskuja kertyi kahden vuoden aikana sen verran, että auto päätyi paaliin alle 15 vuoden ikäisenä. Puhumattakaan ajomukavuudesta, joka oli saman ikäisen Citroënin rinnalla kammottava. Auton melutaso oli sitä luokkaa, että jos moottoritietä pystyi välttämään, se todellakin kierrettiin.
Mutta luotettava japsi!
Ovatko nuo Almerat ikinä olleet huolettomia autoja? Muistan kun siskoni osti juuri tuollaisen Nissanin "varmana käyttöautona" vajaa 200 tkm ajettuna. No, varusteita ei tosiaan ollut mitään mitä korjata (ihan kuin ilmastointia edes pitäisi korjata, jos ei halua...), pellit sen sijaan ruostuivat pian puhki, moottori soi öljyä ja remonttilaskuja kertyi kahden vuoden aikana sen verran, että auto päätyi paaliin alle 15 vuoden ikäisenä. Puhumattakaan ajomukavuudesta, joka oli saman ikäisen Citroënin rinnalla kammottava. Auton melutaso oli sitä luokkaa, että jos moottoritietä pystyi välttämään, se todellakin kierrettiin.
Mutta luotettava japsi!
Taisi 1998 olla viimeisiä vuosimalleja, jotka kasattiin Japanissa? Tämän jälkeen siirtyi britteihin. Mulla oli Japanin Almera junnuna nelisen vuotta ja se meni vaihtoon siinä vaiheessa kun rupesi mätänemään. Mitään teknistä vikaa siinä ei ollut koskaan, että sen puoleen jätti kyllä hyvät muistot.
"Erittäin huolella pidetty, mutta valitettavasti huoltokirja hukkunut kun toin auton Suomeen, tosin näillä kilometreillä huoltoja ei ole auton elinikänä montaa ollut. Kunnosta jopa sokeakin näkee että kilometrit pitävät paikkaansa."
20 tonnia???Rahaa tarjolla 250e vinkkipalkkiona, kun löydät tälle autolle ostajan https://www.nettiauto.com/bmw/135/13555325
Auton ulkokuoressa pieniä kauneus virheitä, molemmista lokasuojista viimetalvena irtosi maalipinta ja tällä hetkellä vain ruoste suojattu, saanut piennen pusun takapuskuriin ja pieni lommo kuskin ovessa oven kahvan yläpuolella
20 tonnia???
20 tonnia???
Räksä menee ensi kuussa talvehtimaan jossei kellekään kelpaa https://www.nettiauto.com/honda/crx/13782247
On nääkin perkale kallistunu. Taisin omasta -92 alle 200tkm ajetusta perus-rätsästä saada 3000€ joskus reilu 10v sitten
Ei ole ikinä ollut omasta puolesta tiloja autojen säilyttämiseen, eli ei ole ainakaan tähän mennessä kertaakaan harmittanut autoista luopuminen. Sen sijaan kaksipyöräisiä olisi kannattanut säästää. Ne ovat paljon helpomia säilyttää.
Räksä menee ensi kuussa talvehtimaan jossei kellekään kelpaa https://www.nettiauto.com/honda/crx/13782247
Kyllähän tuo CRX mukavasti kiersi, vaikkei tehoa ollutkaan kuin se 131hv niin eipä painanut korikaan paljon....
Muistan kans kun CRXllä ajelin niin kiihtyvyys oli messevää, oli moni lippispää penarin ratissa ihmeissään kun tempasin rampilta sekaan. 160km/h vauhdissa tuntui että se lähtee lentoon
Tää on sinänsä ihan hyvä pointti, että jos makselee esimerkiksi harrastepelistä jotain kimppahalliosuutta jollain parin satasen kuukausimaksulla, niin siinä voi jo laskea harrastukselle ihan hyvin hintaa ja joku tyyliin taloyhtiön parkkitalokin voi maksaa sen 50€/kk niin on sekin jo 600€ vuodessa siitä ilosta, että auto löytyy. Itsellä olis varmaan harrasteauto jäänyt hankkimatta, jos ei olis omasta takaa ollut alkuun sukulaisten kautta sisäpaikkaa talveksi ja nykyään omaa. Mikäs siinä säilytellessä, jos käyttöautoa raaskii talvet pitää pihalla ja varata tallia harrastepelille.Ei ole ikinä ollut omasta puolesta tiloja autojen säilyttämiseen, eli ei ole ainakaan tähän mennessä kertaakaan harmittanut autoista luopuminen. Sen sijaan kaksipyöräisiä olisi kannattanut säästää. Ne ovat paljon helpomia säilyttää.