Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolmas kesä menossa prätkällä pikku kilvellä, sanomisia tasan 0kpl, mustista tarroistakaan en ole koskaan kuullut valitettavan, toki omissa autoissa ihan vakio eu kilvetTulee kalliit tarrat jos poliisit pysäyttää. Pari sataa euroa sakkoa.
Höhö. Poliiseja tullut vastaan, ajanut takana, ollut puhallusratsioissa yms ja ketään ei ole jaksanut kiinnostaa mustat EU kilvet. Varmasti jos kohdalle sattuu joku yli-innokas nuorempi konstaapeli, mutta tähän päivään asti ei ole tuntunut kiinnostavan kuin..
Ei ketään.
Eli tuon perusteella lain rikkominen on ok kunhan siitä ei jää kiinni ja rangaista?
No joo ihan hiton sama mun mielestä vaikka ei olisikaan kilvet virallisen EU:n siniset. Kai tuollaisen tarran saa irti jos konttorilla alkavat napisemaan. Saisi tulla enemmän vaihtoehtoja rekkariin kuin noi nykyiset kirjaimet - numerot.
Enpäs tiennytkään että uudet kilvet ovat noin edulliset. Varsinkin etukilpi menee ajan kanssa huonoon kuntoon ja hyttyset ei irtoa.
En koe, että vaarannan yhteiskuntaa mustalla EU-kilvellä ja aina sen tarran sen saa pois. Toi vaan sopii paremmin mustaan autoon jossa on kuparivärisiä yksityiskohtia kun on musta tausta ja keltaiset tähdet vrt sininen tausta ja keltaiset tähdet. Sama juttu kun mielestäni on ok tummentaa lievästi etusivulaseja. Myönnän et onhan tää amistelua eikä keski-ikäiselle sopivaa, mutta otan riskin ja kannan seuraukset.
Noihin tummennettuihin etulaseihin saisi kyllä virkavalta jossain kohtaa puuttua, kyllä syksyn pimeydessä se maailmakin näyttää vielä tummemmalla niiden läpi.
Ja mielestäni kannattaa hommata sellainen auto, jota ei hävetä ajaa, niin ei ole tarvetta piilotella kuskia
Sisäpuolelle. Tehdastummennukset tehdään sävyttämällä, ei kalvoaTuleeks ne kalvot lasin sisä- vai ulkopuolelle? Ajattelin että suojaako ne etulasia myös pieniltä kiveniskemiltä.
Mitsussa tuli tehtaalta takalasien tummennukset mutta en ole tarkemmin katsonut miten on tehty.
Lievä tummennus on mielestäni täysin ok eikä haittaa ajoa talvella sen enempää kuin yöllä keväisin ja syksyisin. Eniten se helpottaa kun ei tule kuumuus läpi. Toki on aina lämpölaseja, mutta liian persaukinen olen että sellaiseen autoon olisi varaa. Eteen riittää hyvin 20%, ei mitään 80% tms.
Nojoo, eihän se kesällä tai ees kesäyönä haittaa, mutta ainakin mun silmille syksyllä sateessa illalla alkaa olla liian pimeää ilman kalvojakin.
Ja onhan asiassa toinenkin puoli, sitten kun joku innokas spandexjäbä tai muu itsesuojeluvaistoa vailla oleva skootterikuski puskista sua päin, niin asiaa selvitellessä kannattaa ainakin ikkunat laskea alas siksi aikaa kun virkavalta tekee oman arvion
muovikalvo ei kestä pyyhkijöitäTuleeks ne kalvot lasin sisä- vai ulkopuolelle? Ajattelin että suojaako ne etulasia myös pieniltä kiveniskemiltä.
Mitsussa tuli tehtaalta takalasien tummennukset mutta en ole tarkemmin katsonut miten on tehty.
Eikä pelkästään aloituskuvasta, koska se tosiaan taitaa laahaa maata.Aloituskuvasta tulee fiilis, että auton perse laahaa maata https://www.nettiauto.com/bmw/m135i/13072519
Tuli tosta väristä mieleen joku autokauppa jossa kaikki siniset oli "shadow blue edition!". Pari bemaria ja ainakin R32 golffi jota kävin katsomassa.Tämän Audin oikea väri on Aruba Blue Pearl eikä mikään Aqua Marine Blue lisäksi ei todellakaan kiihdy 0-100km 5.9sek, softaamattomana 7.0sek on lähempänä totuutta
Kesällä hämmästelin liikenteessä todella pirteää mopoa joka sitten lopulta olikin 500cc KTM pikkukilvelläKolmas kesä menossa prätkällä pikku kilvellä, sanomisia tasan 0kpl, mustista tarroistakaan en ole koskaan kuullut valitettavan, toki omissa autoissa ihan vakio eu kilvet
Homma sellaisen auton että varmasti hävettää niin ei tarvitse hipistella kilpitarroilla tai tummennusprosenteilla.Noihin tummennettuihin etulaseihin saisi kyllä virkavalta jossain kohtaa puuttua, kyllä syksyn pimeydessä se maailmakin näyttää vielä tummemmalla niiden läpi.
Ja mielestäni kannattaa hommata sellainen auto, jota ei hävetä ajaa, niin ei ole tarvetta piilotella kuskia
Ei se nyt niin pieni ole, lähes saman levyinen, mutta pituudesta on puolet pois.Kesällä hämmästelin liikenteessä todella pirteää mopoa joka sitten lopulta olikin 500cc KTM pikkukilvellä
On meinaan tosi pieni se pikkukilpi.
Tässä oli kyseessä finnitömästä normaalikilvestä tehty versio joka oli 30-50% alkuperäistä pienempi ja laminoitu muoville. Enska käytössä normaalikilvet jää kuulemma metsään ja tuollainen versio on lähes katulaillinen.Ei se nyt niin pieni ole, lähes saman levyinen, mutta pituudesta on puolet pois.
Eiköhän tuota kaarta ole vain rutattu vähän kun ihan mutkalla pelti ja siitä lähtenyt + puhutaan 18v vanhasta autosta, alustassa sitä mätää vasta onkin
Noi 2000-luvun peugeotit on yleensä kyllä pohjaltaan hyvin ruosteettomia.
Mitä ihmettä? Ilmoituksessa on viittaus 06/2022 julkaistuun Iltalehden artikkeliin (Uskomaton Saab-löytö Suomessa – 18 vuotta vanhalla autolla ajettu vain 4000 kilometriä), jossa omistaja sanoo, ettei auto ole myynnissä, ellei joku lado pöytään todella suuria määriä seteleitä ja nyt kuitenkin Kamux sitä kauppaa.
Ihan edullisen tuntunen hinta siististä ja ripeähköstä autosta. Tossa olis korimalli ihan magea, toivois vaan manuaalia ja takavetoa ton näköseen autoon. Ite en ostais penkittämättä tollasia teholupauksia kuitenkaan.270hv Rocco myynnissä https://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/13113466
Porsche Cayenne, 2006, Vantaa | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Vielä ehtii huutaa porsaan kotiin. Mitä nyt vaihdelaatikko kolisee ja koneesta kuuluu jotain sivuääniä. Ihanan halpaa...
Tuo onneksi on volkkarin vr6 koneella, joten varmaan korjattavissa järkihintaan, toisin kuin saman aikakauden Porschen vapari-v8, josta lähtee sylinterin pinnoitus kävelemään (turbossa kaiketi parempi rakenne).
Onko toi normaali käytäntö että nouto maksaa 99€? Kuullostaa vaan tyhmältä. Miksi se ei ole 0€? Luulisi että kun huudat tuosta autosta voittavan hinnan, ni se ois sitten siinä, mutta joudut vielä maksaamaan päälle miltei satkun kun menet noutamaan sen auton. Ei ymmärrä.Porsche Cayenne, 2006, Vantaa | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Vielä ehtii huutaa porsaan kotiin. Mitä nyt vaihdelaatikko kolisee ja koneesta kuuluu jotain sivuääniä. Ihanan halpaa...
Onko toi normaali käytäntö että nouto maksaa 99€? Kuullostaa vaan tyhmältä. Miksi se ei ole 0€? Luulisi että kun huudat tuosta autosta voittavan hinnan, ni se ois sitten siinä, mutta joudut vielä maksaamaan päälle miltei satkun kun menet noutamaan sen auton. Ei ymmärrä.
Edit. Tässäkin noudon hinta on jo enemmän kuin itse auton arvo. Kunnon löytö tuollainen 2002 megane
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Edit2. Siinä kanssa kunnon rahareikä corvette. säädöillä 690hv, in your dreams Ja leiman saamiseen ei paljoa massia palais varmaan...
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Vaikka moottori nauttii kyseisen konsernin tuotteista pitävissä jonkinlaista arvostusta, on valitettavasti kyseinenkin moottori susi. Tietääkseni näistä venahtaa jakoketju vähillä kilometreillä. Moottori on "suunniteltu" sellaiseksi, että on otettava pois nokalta ketjun vaihtoa varten. En muutenkaan pidä moottoria oikeana V6-moottorina vaan lähinnä hieman vihkoon menneenä suorana kuutosena. Kuka muutenkaan haluaisi maasturin, jossa on Golfin kone?Tuo onneksi on volkkarin vr6 koneella, joten varmaan korjattavissa järkihintaan, toisin kuin saman aikakauden Porschen vapari-v8, josta lähtee sylinterin pinnoitus kävelemään (turbossa kaiketi parempi rakenne).
Vaikka moottori nauttii kyseisen konsernin tuotteista pitävissä jonkinlaista arvostusta, on valitettavasti kyseinenkin moottori susi. Tietääkseni näistä venahtaa jakoketju vähillä kilometreillä. Moottori on "suunniteltu" sellaiseksi, että on otettava pois nokalta ketjun vaihtoa varten. En muutenkaan pidä moottoria oikeana V6-moottorina vaan lähinnä hieman vihkoon menneenä suorana kuutosena. Kuka muutenkaan haluaisi maasturin, jossa on Golfin kone?
^ enää 12 vuotta säilyttää niin voi suoraan museoida. Mikä ihme on VHS audio liitäntä?
Välillä näkyy noita pitkään säilytettyjä vähillä kilometreilla. Ei ne ihan uusia vastaa kun kumiosat hapertuvat vaikka ei ajeta, renkaatkin kovettuvat. Mutta olishan se hienoa kun kaikki pinnat lähes virheettömiä.
Hyväkuntoisilla Saabeilla tuntuu olevan kysyntää nyt. Tykkään tuosta simppelistä mittaristosta, se on jotenkin rauhoittava kun vertaa nykysiin sekaviin multimediavirityksiin.
Tuon mallin Saabit on kyllä hienoja vehkeitä. Harmi että korin rakennesuunnittelu on Opelin perua ihan täyttä paskaa ja käytettynä ovat ikävän mätiä tapauksia ja tympeitä korjata. Tuo olisi vielä varmaan toki suojattavissa sillain, ettei edessä olisi neliökaupalla peltien uusimista lähivuosina.
Itselläkin tuollainen "hyvin säilynyt" käväisi muutaman viikon talvella, mutta hävitin äkkiä, kun totuus paljastui.
Siinä kanssa kunnon rahareikä corvette. säädöillä 690hv, in your dreams Ja leiman saamiseen ei paljoa massia palais varmaan...
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Ja turbon hihna vinkuu... joo, nulkunpissimistä mutta kuitenki, blower sielä on pellin alla, kumma ettei konehuoneesta ole kuvaa. Nätin värinen kyllä tuo.Eihän nuo tehot mahdottomat ole, jos on hyvän kokoinen turbo lyöty. Leimatehot minimipaineilla ja maksimeilla tuo ilmoitettu huipputeho. Se onkin sitten toinen juttu, onko kone tehty kestämään tuota yhtä vetoa pidempään... Ilmoitus on kyllä sitä Ö-luokkaa, ettei tuohon koskisi pitkällä tikullakaan.
Kun sammuttaa niin pensanpaine laskee nopeasti. Jos seisoo niin 3-5 krt saa laittaa virran päälle niin saa paineet. Luulin että suutin vuotaa mutta ilmeisesti pensapumppu on väsynyt. Toimii kuitenkin normaalisti ajossa.
Joo tai "Pitäisi laittaa pari prikkaa turboon niin kitinä lakkaisi".Tosta Corvette -ilmotuksesta huokuu se ettei myyjä tiedä tekniikasta paljoakaan.
Laittais sinne linjaan ehjän takaiskuventtiilin niin mitään vikaa ei enää olisi.