Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos olis pätäkkää tarpeeks ylimääräistä niin voisin tommosen käydä ostamassa....vaikee ennustaa millon noilla lähtee arvo rajummin nousemaan mutta eiköhän noilla nouse kuiteskin
Mielestäni aikaa sitten lähti - joskus jo vuosia sitten oli 840/850:iä alle kympillä myynnissä kasoittain. Nythän suurin osa kadonnut nettiautosta - osa varmasti bemaristeille, mutta osa luultavasti paalaukseen.Kyllä se on lähtenyt jo, tosin pitäisi olla 850csi että ois maksimit, itelle kelpais tommonen halvempikin editioni
Kokenut auton softaaja osaa sanoa logien ja aikaisempien penkitysten perusteella suuntaa antavan arvion tehomäärästä. En silti väitä etteikö Seatin tehomäärä olisi ihan mitä vaan 200-400hv välillä.400heppaa mutta ei oo penkitetty https://www.nettiauto.com/seat/leon/13134617
ei edes ole pikkukilpi vaan normi finnitön kilpiPöljän näköinen tuo pikkukilpi kun tuohon mahtuisi se oikeakin.
ei kyllä ole. Liekkö joku oma sävellys eihän tuossa ole edes viivaa kirjainten ja numeroiden välissä.ei edes ole pikkukilpi vaan normi finnitön kilpi
Typerä Stage 2, varmaan ihan menevä peli kadulla https://www.nettiauto.com/honda/civic/13144399
Se on jo suomen kilvissä, mutta ei ole kyllä oikeilla tehoilla rekisteröity.Saaks ton Hondan kilpiin vai pitääkö Suomessa tyytyä ajamaan radalla?
Saaks ton Hondan kilpiin vai pitääkö Suomessa tyytyä ajamaan radalla?
Se on jo suomen kilvissä, mutta ei ole kyllä oikeilla tehoilla rekisteröity.
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, vähän softaa ja putkistoa laiteltu. Ei muuta kuin liikennevaloihin polkemaan kaasupoljinta!
Mikä oli hinta millä tuon kaunokaisen sait?tuli nyt sitten otettua tommonen kokeiluun...siitä onkin jo aikaa kun ollu takapenkit autossa....yleensä ollu pakettiautoks rekisteröity farkku ja 2 paikkanen avoauto viime aikoina.
jos tolla nyt talven päästelis niin muuta en tarvii....ensikokemukset oli positiiviset vaikka on rujo ja vanhahtavan näköinen niin oli todella kiva ajettava.
Mikä oli hinta millä tuon kaunokaisen sait?
400e oli hinta, ei paha just leimatusta....sen verran tänään kerkesin totemaan että muuten olis ok mutta kylmänä tosi huonosti lähtee käyntiin. ajolleen muuten ok ja hydrauliikka pelaa hyvin myös.
Mutta lieventääkseen kuumotuksia, ne jousitolpan yläpäät saa olla oikeasti mädät että ne pettää. Itselläni oli useampi XM ajossa vuosien mittaan, eikä yläpäät olleet koskaan huolenaiheena.Nautinnollisia kilsoja Xantian ratin taakse, en kylmäkäynnistykseen osaa sanoa, mutta noissa taitaa nykyään olla ikävimpiä tapauksia etupään jousitolpat joiden kiinnitys tapaa ruostumaan ja tärähtävät sitten konepeltiä vasten.
XM and Xantia Strut top failures - French Car Wiki
frenchcarforum.co.uk
Kotelotkin ovat vähän murheellisia. Toki en tiedä onko tarkoitus pitää autoa kovinkaan kauaa
Tulpat ja suodattimet kannattaa vaihtaa aluksi. Voi myös puola(paketti) temppuilla. Oletan, että ihan bensiinillä ajelet. Jos etanolia tankissa, niin vallan käynnistyy kehnosti.
Vähän hätäisempi Audi RS7: https://www.nettiauto.com/audi/rs7/13130177
"Ratasäädöillä 1200hv, Vakio softalla 610Hv. Parhaista osista rakennettu takomoottori. Vaihteisto vahvistettu. Virallisesti maailman nopeimman titteliä pitävä RS7
Paras ajettu varttimaili 9.4s"
2013 sain 8500€ ehjästä ja hyvästä E31 yksilöstä.Mielestäni aikaa sitten lähti - joskus jo vuosia sitten oli 840/850:iä alle kympillä myynnissä kasoittain. Nythän suurin osa kadonnut nettiautosta - osa varmasti bemaristeille, mutta osa luultavasti paalaukseen.
Varsinkin 5 litrainenhan noista on aika paljon huoltoa vaativa kone ja jonneilta yleensä loppuu halut maksella noista korjauskustannuksia. Ei se 840:nkään taida ihan ongelmaton olla - ei tarvitse kuin hetken ajaa väärillä seoksilla niin ei enää touhutonni riitä korjauksiin...
Sen ainakin huomaan, että hintaan lipsahtanut ylimääräinen nollaVähän erikoisempi bemari kaupan, onneksi ei ole pakkomyynnissä https://www.nettiauto.com/bmw/318/13160417
Vähän erikoisempi bemari kaupan, onneksi ei ole pakkomyynnissä https://www.nettiauto.com/bmw/318/13160417
Aika rohkea kaveri on nostanu tuon nosturille
Miten tämä auto läpäisi katsastuksen? Pohjassa nyrkin mentävä reikä
Kauhajokinen Kari Kuivanen osti pikkuvikaisen Jaguarin korjattavaksi. Sen viat tosin olivat huomattavasti vakavampia ja suurempia kuin mitä äkkiä vaikutti.www.iltalehti.fi
Takaisin tuohon Jaguariin. IL toimitus taitaa lukea näitä juttuja.
Aikajana ei täsmää?
Uutinen julkaistu eilen klo.11.30 eli reilusti aikaisemmin kun taas aamuyöstä tänään techissä?
Jos on epäilyksiä ettei katsastaja ole toiminut viran edellyttämällä tavalla voi kansalainen tehdä siitä tarvittaessa tutkintapyynnön, Heikkinen toteaa.
Aika rohkea kaveri on nostanu tuon nosturille
Tuollaisella pistenosturilla en nostaisi edes terveestä pellistä. Katsastuksessa on varmaan ajettu liuskoille ja nostettu akseleista, niin siinä ei ruosteet vaikuta, mutta näkyvyys voi olla heikko.
Kuvissa näyttää, että ruostekohtia on yritetty piilottaa alustamassalla, mahdollisesti pohjassa jotain muovilevyjä vielä päällä. Ruosteet saa aika helposti piilotettua, jos katsastaja ei osaa koputella juuri oikeita paikkoja, on kiire, tai muuten "hyvä asiakas".
Siinä vaiheessa kun ruoste näkyy läpi, niin vahinko on pellissä tosi laaja. Olen itsekin yhden samanlaisen päältä siistin auton ostanut juuri katsastettuna. Jutussa näytti vähän liioitellulta 30 cm halkaisijalta olevat reiät, mittanauha näytti 20 cm ja sekin pituussuunnassa, reikä avattuna. En puolusta katsastajaa, mutta kun tähdet ovat sopivasti kohdallaan, niin tuollaiset voi mennä läpi.
Ihan sama onko 20 vaiko 30cm reiät, niin tuollaiset pitäisi katsastuksessa huomata.
Siinä on kuitenkin suuri ero, puhutaanko 20-30 cm pitkästä reiästä, vai ympyrämuotoisesta reiästä. Ensimmäinen on paljon vaikeampi havaita, jos leveyttä onkin muutamia senttejä ja hyvin piilotettu. Ihmisiä ne katsastajatkin ovat.
Ja tietääkseni katsastajat eivät saa irrottaa alustassa olevia suojalevyjä, nekin voi piilottaa vauriot.
Siinä on kuitenkin suuri ero, puhutaanko 20-30 cm pitkästä reiästä, vai ympyrämuotoisesta reiästä. Ensimmäinen on paljon vaikeampi havaita, jos leveyttä onkin muutamia senttejä ja hyvin piilotettu. Ihmisiä ne katsastajatkin ovat.
Ja tietääkseni katsastajat eivät saa irrottaa alustassa olevia suojalevyjä, nekin voi piilottaa vauriot.
Ikinä en ole kuullut, etteikö muoveja saisi irroittaa. En tosin ole katsastaja.
Mitenpä luulet että mersut menisi muuten leimasta läpi Tuttavan tuoreehko VW:kin vuotaa dsg:n öljyt pihalle hitaasti mutta varmasti. Eipä sitäkään näe kun siellä on muovit pitämässä ongelman näkymättömissä.
Jostain muistasin lukeneeni tämmösen ohjesäännön että: auto katsastetaan niillä varusteilla kuin se paikalle tullessa on. Eli mitään muoveja ei revitä irti jne. Sitä en tiiä onko väittämä oikea, mutta eipä nuo ole ruostuneen volvon helmamuoveja lähteny repiin irti... Olisko tästä foorumin katsurilla faktaa antaa?Tuskin on kyse siitä etteikö niitä saisi irrottaa, vaan siitä, ettei joka autosta haluta/keretä irrottamaan kaiken maailman muoveja, joista katkeaa vieläpä ruuvit.