Jollei sähköistä huoltokirjaa varmennettuna sekä katsastus todistusta uudesta saakka niin...99% jotain ihmeellistä.Tuontiauto, lyön vasemman kivekseni vetoa ettei kilometrit pidä paikkansa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jollei sähköistä huoltokirjaa varmennettuna sekä katsastus todistusta uudesta saakka niin...99% jotain ihmeellistä.Tuontiauto, lyön vasemman kivekseni vetoa ettei kilometrit pidä paikkansa...
Ainiin ja papereihin ei ole tullut ojaanajosta edes prosentteja vaihdetuista osista. Eli mikään aivan tolkuton paukku se ei ole millään voinut olla. (vai tuleeko prosentteja edes muihin kuin lunastetttuihin/muutoskatsastettuihin autoihin?)
Erikoiset myyntikuvat, siis kuvat 2-3-4. https://www.nettiauto.com/mini/cooper-s/12874632
Ykstyinen myyjä, ei mitään meikkikuvia vaan "tämmönen se suurin piirtein on".. Imho herättää luottamusta ja voisin olla jopa kiinnostunutkin, harmi että tuskin ottaa mitään vaihdossa..
Onko tolla jotain sukulaisuussuhteita allanteen kun on noin saman oloinen auto.
GM ja Chrysler on ihan eri leiriä, niin ei voi olla sukulaisia.
Chrysler TC by Maserati - Wikipedia
en.wikipedia.org
Kyllähän nuo jenkit on toisiaan yleensä apinoineet eikä aina hyvällä tavalla.No juu, onhan ne. Kunhan mietin onko kaksi leiriä tehneet jotain yhteistyötä keskenään. Ei kai Saab ja Fiatkaan samaa firmaa olleet ja silti Croma ja 9000 on "sama" auto...?
No juu, onhan ne. Kunhan mietin onko kaksi leiriä tehneet jotain yhteistyötä keskenään. Ei kai Saab ja Fiatkaan samaa firmaa olleet ja silti Croma ja 9000 on "sama" auto...?
Avo-jenkeistä puheenollen, onkohan tässä pilkkuvirhe vai ovatko nämä oikeasti näin kalliita (jenkeissä keskihinta 50-60 tonnin välillä - veroja tuskin tulee 70 tonnia ).
aina sitä voi yrittää. tyhmä maksaaOnkohan Elviksen vanha?! Muistaakseni sillä oli pinkki mutta myös muunkin värisiä.
aina sitä voi yrittää. tyhmä maksaa
Verot tällaiseen on korkeintaan satasia.Onkohan Elviksen vanha?! Muistaakseni sillä oli pinkki mutta myös muunkin värisiä.
kontti jenkeistä maksaa nykyisin ehkä sen 18 tonnia. pari v sitten se oli 6 tonnia. 2-3 autoa mahtuu. Kannattaa ilm vielä hakea sieltäVerot tällaiseen on korkeintaan satasia.
Edit: oho väärä lainaus... No samasta autosta puhuttiin.
Mitehän tuo on rekattu, paku mutta 5 hengelle, ja takana vielä penkki vai pari. Sootanan isolla dsl verolla kai onnistuu.
Voi olla matkailuautoksi rekisteröity. Ainakin jälkiasenteiset pöydät (matkustamossa) ja säilytystilat/lokerot (takaosastossa kylmäsäilytyslaatikko) mahdollistaa sen.
Näitä saisi olla useammin myynnissä ja sopivampaan hintaan. LX on sen verran vielä harvinaisempi herkku Nettiautossa, että sitä ei edes löydy Nettiauton mallivalikoimasta.
Niin aika hankala hinnoiteltava tuo on. Jos olisi vastaava pienempi Land Cruiser yhtä vähän ajettuna ja saman ikäisenä, olisi arvo ehkä 15k€ luokassa. Suhteessa siihen pitäisin perusteltuna, että Lexus on huomattavasti arvokkaampi. Kiinnostus markkinoilla tietysti määrittää arvon, mutta yksi harvinainen auto ei tarvitse kuin yhden ostajan. Ymmärrän toki sen, että Suomessa ollaan keskimäärin sen verran lähellä luolamiesaikaa, että nokivasarana olisi haluttavampi. Itseäni kiinnostaisi nimenomaan käyttövoiman suhteen Lexus LX.Eikö tuollainen nyt ole joku 15k auto? Kuka maksaa tuollaisesta 30te. Land Cruisenina tuo olis sentään jotenkin järkevällä voimalinjalla.
Tuo vastaa pikku Lantikkaa. LX vastaa sitten isompaa.Eikös tuo ole Pohjois-Amerikan malli eli ei varmaan edes tuotu virallisesti Eurooppaan? Euroopan vastine lienee Land Cruiser 200/V8 joka siis diesel V8. En ole kyllä näistä niin perillä, haaveilen ja ihailen vaan
Näitä saisi olla useammin myynnissä ja sopivampaan hintaan. LX on sen verran vielä harvinaisempi herkku Nettiautossa, että sitä ei edes löydy Nettiauton mallivalikoimasta.
Jos on sama motti kuin LS 460, kuten voisi tilavuuden perusteella olettaa, niin jako on ketjulla. Vanhemmassa LS 400 on hihna.Onkohan tuossakin versiossa jakohihna? Ei ole nimittäin ihan halpa vaihtaa ainakaan LS malliin. Nyt on Mersussa kaksirivinen ketju ja siinä on paljon enemmän järkeä.
Näyttää Ruotsissakin maksavan 1,65miljoona kruunua ja 1,59miljoonaa kruunua avot.Avo-jenkeistä puheenollen, onkohan tässä pilkkuvirhe vai ovatko nämä oikeasti näin kalliita (jenkeissä keskihinta 50-60 tonnin välillä - veroja tuskin tulee 70 tonnia ).
Poliisiautossa taitaa olla sinistä ja tuossa mustaa. Viimeistään teksti paljastaa että on vitsi. Muistan jonkun vastaavan casen kun joku oli laittanut samanväriset teipit kuin poliisilla mutta siinä kävi niin että poliisi pysäytti ja vaati poistamaan ne heti.
Varmaan rasittava ajaa tuollaista liikenteessä kun jengi reagoi kuin poliisiin (ajaa alinopeutta jos tuollainen näkyy peilissä).
edit: jenkkipoliisi taitaa olla sallittu: Sheriff LTD 2001 - Koskenkorva West Ranch - Jari Mäki Oy
Jenkkiautojen hintakehitys on ollut suhteettoman rajua jo muutaman vuoden. Harrastajapiireissä ihmetellään miksi ei tule uusia nuoria harrastajia...mikähän tuo voisi olla syynä kun perus -80 luvun linttafarmarikin maksaa leima ummessa sen 4k€ saati sitten ne vanhat "parin tonnin" dartit ja valiantit. Ei noihin enää perus amisjätkän opintotuet riitä.
Oho, eikös sitten käytöstä poistetut virka-autotkin ois lähes laittomia?Poliisihallitus ärähti: ”Rosvoauto” on lainvastainen
Poliisihallitus ärähti: ”Rosvoauto” on lainvastainen
Poliisihallitus on ottanut tiukan kannan autojen värityksiin. Ajoneuvo ei saa muistuttaa poliisiautoa.www.iltalehti.fi
Oho, eikös sitten käytöstä poistetut virka-autotkin ois lähes laittomia?
Itellä ainakin liikenteessä tulee säikähdys kun katolla on valkoiset valot.
"Poliisiautoa muistuttavat valot"
Olen myös kuullut, että palovakuutuksen oli syytä olla kunnossa, jos liikkui säännöllisesti suositulla siviiliautomallilla. Vastaava tilanne oli muistaakseni jonkin valkoisen BMW-merkkisen matkamoottoripyörän kanssa.Joskus 20v sitten pelkkä valkoinen väri oikeassa automallissa riitti pelon levittämiseen. Minulla oli vuosituhannen taitteessa valkoinen Mondeo, silloin yleinen siviili-auto ja huomasi kun moni polki jarrua tai hidasteli edessä.
Aika pirun huono tuuri saa olla jos poliisi alkaa tuosta valittamaan.Katsurin nyt tietää, mutta mitenkäs tienpäällä poliisit suhtautuu jos huomaa bagittömän ratin? Jääkö matkanteko siihen vai ruuvaillaanko sitten kiinni kun jaksetaan?
Toki pahimmillaan ottavat kilvet pois, ja joutuu käydä konttorilla bägillisen ratin kanssa näyttämässä, että saa takas.
Katsurin nyt tietää, mutta mitenkäs tienpäällä poliisit suhtautuu jos huomaa bagittömän ratin? Jääkö matkanteko siihen vai ruuvaillaanko sitten kiinni kun jaksetaan?
En hänestä tiedä, mutta tienpäällä tapahtuvaa valvontaa jossa kuskeja (autoja) pysäytetään järjestäin, tai "satunnaisena" poimintana, vaikka ei olisi tehnyt mitään virhettä. Omilla virheillä voi sitten nostaa pysäytys riskiä.Millon on poliisi viimeksi kurkkinut autosi sisään?
En hänestä tiedä, mutta tienpäällä tapahtuvaa valvontaa jossa kuskeja (autoja) pysäytetään järjestäin, tai "satunnaisena" poimintana, vaikka ei olisi tehnyt mitään virhettä. Omilla virheillä voi sitten nostaa pysäytys riskiä.
Silläkin merkitystä koska ja missä ajalee, osalla voi olla pitkä historia ettei yhtään pysäytystä.