- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 462
Veteleekö amispojut nykypäivänä 15k€ autoilla?
Unelmista puhuttiin, inssipojutkin unelmoivat sadan tonnin Tesloista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veteleekö amispojut nykypäivänä 15k€ autoilla?
Veteleekö amispojut nykypäivänä 15k€ autoilla?
" Auton markkinahintaa selvästi alhaisempi pyyntihinta johtuu auton historiasta. Auto on USA:sta käytettynä tuotu keulakolaroituna."
Veteleekö amispojut nykypäivänä 15k€ autoilla?
Tuollainen mälli ei jää usein mihinkään historiaan kun ei ole lunarikamaa jos vähän tuoreempi. Näyttää pahalta joo mutta jos tuo olisi uusi auto niin korjattaisiin 100% varmuudella.
Reilua toisaalta edes sanoa se, ja antaa VIN jotta voi itse ihmetellä tuhoja
Kuvista päätellen maalipinta on täynnä holoja ja naarmuja mutta onneksi äänentoistoon on panostettu https://www.nettiauto.com/honda/civic/12827407
Täällähän aiemmin joku sanoi samankaltaisesta autosta että naarmut ulkokuoressa eivät vaikuta kierrosaikaan radalla
Toki mutta nuo halot on paljon pienempi homma kuin jokin bemarin latviassa korjattu mälli lunari,josta voi löytyä ihan mitä tahansa kivaa.Ei varmaan mutta hintaan luulisi vaikuttavan. Jo parisen vuotta sitten olin hieromassa tuollaisesta kauppaa 8000e hintaan.
Täysin samaa mieltä. Ammattilainen hankkiutuu niistä eroon muutamalla huntilla.Toki mutta nuo halot on paljon pienempi homma kuin jokin bemarin latviassa korjattu mälli lunari,josta voi löytyä ihan mitä tahansa kivaa.
On muuten mielenkiintoinen seurata, että nouseeko ilmoitukseen lueteltujen vaihdettujen osien määrä jos auto ei ennen 5.5 mene kaupaksi (väitetysti siis leimalle ei olisi muuta laittoa kuin alustan nosto). Omasta mielestä auto on jollain "perverssillä" tavalla jopa hieno! En silti arkiautona haluaisi sillä ajella.Bemarimiehelle tai -naiselle joka haluaa mainostaa röökiä https://www.nettiauto.com/bmw/328/12833390
Ruotsalaisista autoista carfaxsin kautta löytyy osa, vaikkei lunariksi mennyt. Suomalaisista ja saksalaisista vakuutusyhtiön maksamista löytyy rekisteri, ei tosin julkinen. Ammattilaisilla käytössä.Tuollainen mälli ei jää usein mihinkään historiaan kun ei ole lunarikamaa jos vähän tuoreempi. Näyttää pahalta joo mutta jos tuo olisi uusi auto niin korjattaisiin 100% varmuudella.
Suomessa/euroopassa mällätystä pelistä jos ei ole lunariin mennyt niin ei saa mitään historiatietoja kolarista. Voit ostaa "kolaroimattoman" 1000km ajetun lähes uuden merkkiliikkeestä missä ei heilläkään ole hajua että se mällätty aivan tuhannen paskaksi.
Suomessa ei ainakaan autoliikkeitä kiinnosta ollenkaan onko mällätty jos ei ole ollut lunari.Suomalaisista ja saksalaisista vakuutusyhtiön maksamista löytyy rekisteri, ei tosin julkinen. Ammattilaisilla käytössä.
Baltian kautta menneistä mahdoton kaivella.
Ihan uudessa tuo maalinpaksuus mittaus helppo tehdä. Jos epäilyä.Suomessa ei ainakaan autoliikkeitä kiinnosta ollenkaan onko mällätty jos ei ole ollut lunari.
Erittäin harvoin löytyy mistään myynti-ilmoituksesta tietoja kolareista vaikka kohtuullisen iso prosentti autoista on enemmän tai vähemmän kolaroitu.
Ihan uudestakaan autosta et faktaa saa jos on vähän sattunut ja tapahtunut matkalla tehtaalta asiakkaalle, fiksaavat kuntoon ja se siitä.
Jos se on uudenveroiseksi fiksattu ni miksi vaivautua? Eihän ne nyt mitään rekan kyydistä katolleen ojaan lentäneitä ala asiakkaalle tarjoamaan vaan näitä vähän osumaa ottaneita.Ihan uudessa tuo maalinpaksuus mittaus helppo tehdä. Jos epäilyä.
On muuten mielenkiintoinen seurata, että nouseeko vaihdettujen osien määrä jos auto ei ennen 5.5 mene kaupaksi (väitetysti siis leimalle ei olisi muuta laittoa kuin alustan nosto). Omasta mielestä auto on jollain "perverssillä" tavalla jopa hieno! En silti arkiautona haluaisi sillä ajella.
Henkilökohtaisesti en huolisi uutta mikä hiukan korjausmaalattu esim 55 ke hintaluokassa. Kertomattahan se tietenkin jätetään.Jos se on uudenveroiseksi fiksattu ni miksi vaivautua? Eihän ne nyt mitään rekan kyydistä katolleen ojaan lentäneitä ala asiakkaalle tarjoamaan vaan näitä vähän osumaa ottaneita.
Henkilökohtaisesti en huolisi uutta mikä hiukan korjausmaalattu esim 55 ke hintaluokassa. Kertomattahan se tietenkin jätetään.
Bemarimiehelle tai -naiselle joka haluaa mainostaa röökiä https://www.nettiauto.com/bmw/328/12833390
Heh valitsin sanat vähän huonosti. Tuosta viestistäni olisi voinut saada käsityksen että tarkoitan sitä prosenttimäärää joka tulee rekisteriotteeseenMiksi nousisi (olettaen että tuo on jo joskus noilla palikoilla käynyt leimalla)
Sierra on aina kova sana https://www.nettiauto.com/ford/sierra/12802580
Veteleekö amispojut nykypäivänä 15k€ autoilla?
Henkilökohtaisesti en huolisi uutta mikä hiukan korjausmaalattu esim 55 ke hintaluokassa. Kertomattahan se tietenkin jätetään.
Aidossa Cossussa ehdottomasti, tollasessa 1,6i mihin survottu Scorpion motti, tuskin se hinta tosta kauheasti raketoi.Eikö tämä ole aika edullinen. Nyt kun inflaatio syö säästöt ja rahastot tuottaa miten sattuu niin tällaisessahan olisi aivan varmasti rahat tallessa ja tuottokin todennäköisesti parempi kuin keskimääräisessä indeksirahastossa
Aluksi vähän ihmetytti moottorivalinta, mutta maikkarin artikkelin luettua tuo onkin ihan hyvin perusteltu (ainakin siis käytössä, johon auto lopulta päätyi).https://www.nettiauto.com/ford/fairlane/12862374 Nyt on harvinaisen mielenkiintoinen moottori valittu keulalle
Klikinsäästäjä = tiepalveluautoAluksi vähän ihmetytti moottorivalinta, mutta maikkarin artikkelin luettua tuo onkin ihan hyvin perusteltu (ainakin siis käytössä, johon auto lopulta päätyi).
Ei kai tota ole asiakkaalle annettu lainaan?E: Auto toimi siis Satakunnan alueella Autoliiton tiepalveluautona (eli asiakkaat ovat saaneet diesel Fairlanen lainaan, kun oma auto on jättänyt tienpäälle).
Aidossa Cossussa ehdottomasti, tollasessa 1,6i mihin survottu Scorpion motti, tuskin se hinta tosta kauheasti raketoi.
Siinä olisi vertailun vuoksi aito Cossu, ja hintaakin sen mukaisesti. Tällaisessa ehkä voisi arvo pysyäkin, en niin skenessä ole että osaisin heittää onko 47k korkea tuon kuntoiselle, vai onko jo lähtöhinnassa ilmaa
Hinnat näissä sanellaan mobile.de kautta. Museokilvet ja virallinen kuntoluokitus. Voi nousta euro markkinoilla huomattavan kovaksi hinta.Tuo vanhempi kolmiovinen vuoteen -87? valmistettu takavetoinen "televisiolamppu" Cossu taitaa olla hieman kalliimpi, kuin uudempi neliovinen facelift versio.
Jos tuo valkoinen on keräilykunnossa tai lähellä sitä, niin hinta on ihan linjassaan.
Neliovinen neliveto facelift on sitten jossain 20-35 k€ välillä.
Tutulla olisi tallissa romun alle hautautuneena hieman keskeneräinen -90 mallinen neliveto Cosworth Moonstone Blue värissä.
Tuohon autoon on tehty kone kokonaan uusiksi joskus 8 vuotta sitten ja se kaipaisi vielä uutta johtosarjaa moottoriin sekä aikoinaan pienen kolarin seurauksena uusittujen konepellin, etulokarin ja etupuskurin maalausta, toki jos koko auton vetäisi yli, niin tulisi viimeisen päälle hyvä.
Aina välillä tuota raatoa joku yrittää ostatella jollain 5-10 k€ hinnalla, mutta vielä ei tuttu ole raaskinut tuosta luopua, vaikka aika, rahat ja motivaatio ovat kuulemma kateissa.
Hieman innostaisi ostaa tuo pois ja laittaa kuntoon, mutta kun on vielä muita projekteja työn alla, ehkä sitten kun ne valmistuvat.
Hinnat näissä sanellaan mobile.de kautta. Museokilvet ja virallinen kuntoluokitus. Voi nousta euro markkinoilla huomattavan kovaksi hinta.
Esim m sarjan bemarit 80 luvulta kaikki haalittu Saksaan täältä.
Hiukan haiskahtaa kilometrilukema (35tkm). Mahtaako auton historia kestää päivänvaloa?
Joutuu melkoiselle jobbarille viedä että saa jotain 5000 tonnin autoon vaihdossa.Ps. Saako muuten tuollaisesta 11/2022 asti leimatusta vm.1995 C180 Mersusta mitään järkevää vaihtoa aikaiseksi liikkeissä tai romutuspalkkiota tms.?
Kovin on kiiltävä ratti noille kilometreille
Hiukan haiskahtaa kilometrilukema (35tkm). Mahtaako auton historia kestää päivänvaloa?
Kovin on kiiltävä ratti noille kilometreille
Mitä tarkoitat tällä? Erittäin siistissä kunnossahan tuo on ollakseen 13 vuotias avoauto.