- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 005
Facepuukin puolella kerrotaan varmana tietona, että nämä kaksi autoa olisi sama yksilö.
www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/12632802
edit: jos linkki lakkaa toimimasta:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Facepuukin puolella kerrotaan varmana tietona, että nämä kaksi autoa olisi sama yksilö.
www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/12632802
Laitetaan vielä VIN tekstinä tähän, niin hakukoneetkin löytää, eli:Onhan se ainakin alustanumeron mukaan.
edit: jos linkki lakkaa toimimasta:
Myydään
Malli: Chevrolet Camaro
Valmistenumero: 2G1FS1EW3E9215515
Vuosimalli: 2014
Käyttöönottokuukausi: 1/2011
Mittarilukema: 84 000 km
Moottori: 6.2l Bensiini
Vetotapa: Takaveto
Vaihteisto: Manuaali
Vaikea varmaankin on sanoa, kun noi mällipelit on aina niin yksilöitä, mutta kannattaa huomioida sellanen seikka, että suomessa on aika tarkkaa tollaset kolarikorjaukset, mitkä muualla ei välttämättä niin tarkkoja juttuja ole ja kun moottoritila on kuitenkin täynnä moottoria jne niin eipä täällä katsastusmies mitään runkopalkkia välttämättä edes näe ja jos kolarihistoria ei ole suomessa tiedossa, niin sellaista ei osatakaan katsoa. Sitten kun se päivä koittaa, että mahdollisesti joku erikoisuus löydetään ja aletaan tutkia tarkemmin, niin pahimmillaan todetaan, että runko on vääntynyt tms ja autoa ei enää tieliikenteeseen saakaan, niin kehotan kyllä tollasissa mällipeleissä olemaan todella tarkka ja mieluiten vaan välttämään niitä. Jos jotain peltiosaa on selkeästi mennyt vaan, niin homma on erilainen, mutta onhan toi keulamälli aika rajun näköinen tuossakin.Paljonko tuon Camaron todellinen hinta pitäisi olla?
https://m.nettiauto.com/ford/mustang/12697719
en tiedä oliko jo, mutta jo on saatu 100k dollarin mustangista Suomessa kallis
Ei välttämättä ihan iisi saada kilpiin.
Oli siinä äänenvaimennus ainakin et jotain pientä kuitenkin.Tuossahan suurin osa muutoksista liittyy englannin eri puoleiseen ajamiseen?
CAPS-LOCKILLA OLEN JÄRKYTTYNYT
JÄRKYTTÄVILLÄ VARUSTEILLA LADATTU TEHOKAS NELIVETO AUDI JA VIELÄ VALKOISENA!! HARVOIN TARJOLLA VASTAAVILLA VARUSTEILLA TOIMI NOPEASTI!!
Mitä mainitsemista sellaisessa on? Tuon ikäisiä ja noilla kilsoilla on varmaan 90% maalailtu enemmän tai vähemmän?Unohdettu mainita, että on kaksivärimaalaus tai sitten kuvat hämää.
Ei välttämättä ihan iisi saada kilpiin.
Jos tuo on alkuperäinen, niin tietenkin tuo menee sellaisenaan kilpiin täällä.Ruotsissa noita rekisteröitynä useita kymmeniä. Ei ongelmaa.
Mitä tuota nyt katsoin niin ei mahdoton Suomeenkaan.
En kyllä ymmärrä ”caps lockin” käyttöä autojen myynti-ilmoituksessa. En tiedä kuulunko jotenkin harvinaiseen autoilijalajiin, mutta varmin tapa saada minut skippaamaan myynti-ilmoitus on kirjoittaa otsikko ja osa tekstistä isoilla kirjaimilla.CAPS-LOCKILLA OLEN JÄRKYTTYNYT
JÄRKYTTÄVILLÄ VARUSTEILLA LADATTU TEHOKAS NELIVETO AUDI JA VIELÄ VALKOISENA!! HARVOIN TARJOLLA VASTAAVILLA VARUSTEILLA TOIMI NOPEASTI!!
Ehkä se tarkoittikin järkyttävän huonot varusteet?Ja tuossakin tapauksessa "JÄRKYTTÄVÄT VARUSTEET" ei sisällä kuitenkaan adaptiivista vakkaria, muistipenkkejä tai peruutuskameraa. Periaatteessahan tuossa ei ole muuta erikoista kuin B&O hifit ja kessy.
Jobbarilta jobbarille ja hinta tippuu yli puolet.Ei oo vissiin liikkeellä kiirettä myydä Plymouth Dusteria
Maanantaina linkitetty. Mutta onhan tämä parempi kuin nuo tusinavolkkarit.
Siitä Merssu, leimaakin on jäljellä, osa varusteistakin toimii. lähtee myös käyntiin.
Toisaalta yllättävän hyväpeltinen tuo on (näkee hyvin puskureiden ja listojenkin alle mahdolliset mätäpesäkkeet ). Eipä se paljoa silti lohduta, kun taitaa jokainen mahdollinen peltiosa olla kunnolla klommolla..Siitä Merssu, leimaakin on jäljellä, osa varusteistakin toimii. lähtee myös käyntiin.
Helpommalla pääsee kun ei kurki toisten autojen ikkunoista sisälle ja keskittyy vain sen oman auton siistinä pitämiseen. Pesukinnasfoorumilta saa vertaistukea, jos alkaa esim.harjapesussa käytetyt autot nyppimäänKatsastuksessa pitäsi olla yhtenä kohteena ulkoisen ja sisäisen siisteyden ja kunnon arviointi asteikolla 4-10. Jos tulee 4, niin hylätään ja korjauskehotus niin että leiman saa vasta kuin auto siistitty.
Kyllä tuolla markettien parkkipaikoilla kyllä silloin tällöin näkee autoja, jotka muistuttavat sisustaltaa kaatopaikkaa.
Kyllä katsuri voi hylätä liian likaisista sisätiloista. Joku pieni pölykerros tai ölkyläikkä penkissä ei kuitenkaan vielä tähän oikeuta.Nyt on kyllä mersu päässyt sen näköiseen kuntoon, että on vähän enemmän kuin "pientä laittoa".
Katsastuksessa pitäsi olla yhtenä kohteena ulkoisen ja sisäisen siisteyden ja kunnon arviointi asteikolla 4-10. Jos tulee 4, niin hylätään ja korjauskehotus niin että leiman saa vasta kuin auto siistitty.
Kyllä tuolla markettien parkkipaikoilla kyllä silloin tällöin näkee autoja, jotka muistuttavat sisustaltaa kaatopaikkaa.
Kyllä katsuri voi hylätä liian likaisista sisätiloista. Joku pieni pölykerros tai ölkyläikkä penkissä ei kuitenkaan vielä tähän oikeuta.
Kaveri sai joskus aikanaan vuosia sitten katsastuksesta hylsyn likasen tuulilasin takia... Hän ei sitä itse ymmärtänyt, mutta tuo kyllä oli järkeenkäypä hylsyn syy ku tuulilasi oli niin tervassa sisäpuolelta että siittä ei auringonpaisteessa nähnyt läpi mitään.Kyllä katsuri voi hylätä liian likaisista sisätiloista. Joku pieni pölykerros tai ölkyläikkä penkissä ei kuitenkaan vielä tähän oikeuta.
Tämä huutokauppa on jostain syystä peruttu. Kuka tunnustaa raportoineensa?Näköjään tämä myyjä on näihin erikoistunut:
Koko VIN ei näy tuossa kuvakaappauksessa, mutta tässä näkyy
Tämä huutokauppa on jostain syystä peruttu. Kuka tunnustaa raportoineensa?
Ei tuo Mersu näytä millään tavalla kolariturvalliselta, joku voisi kaivaa pykälät esiin, omasta mielestäni jos autossa on tehtaalta puskuri se pitäisi olla katsastuksessa ehjähkö, ihan ottamassa mahdollista iskua vastaan
Eiköhän tuo ole ottanut kaikenlaista iskua jo vastaan joka suunnasta. Leimalle tuota ei kannata edes viedä...
Ei kosmeettiset lommot katsastusta pitäisi haitata. Jos ihan minimityöllä haluaa leimaan, niin vikalistalla näytti olevan pakoputkea, jotain puslia ja niveliä. Ehkä jarrut ja takapuskuri, sekin riippuu inssistä, ei saa olla teräviä kulmia jalankulkijalle. Mutta puskurin vaihto on niitä helpoimpia hommia ja edullinenkin romikselta haettuna.
Ruma toi Mese on mutta paljon pahempia lunastusautoja olen nähnyt laitettavan kuntoon.
Näyttää niinkin dramaattiselta kuin että oikean puolen lukitus ei konepellissä ole kiinni asti painettuna.
On kyllä ihan pokkana otettu keulakuvat ja laitettu ilmoitusta tulille Mitä helvettiä tuossa on tapahtunut.
Mitähän tässä yhteydessä tarkoitetaan "Jatkettu kardaani" -etuvetoisessa autossa? Ulkonäköä kommentoimatta voisi olla ihan kiva kokeilla tuollaistakin, rahaa on näköjään saatu siihenkin jonkun verran menemään.Riittääköhän tuo takasiipi vai pitäisikö laittaa vielä isompi? https://www.nettiauto.com/honda/civic/12366699
Riittääköhän tuo takasiipi vai pitäisikö laittaa vielä isompi? https://www.nettiauto.com/honda/civic/12366699
Melko paska alusta ja renkaat kyllä olleet jos vapari v6 accordissa on liikaa tehoa.Tehoa on sen verran, että etupyörät saavat kaiken tiehen vasta +100-nopeuksissa. Toisaalta, mahtaako voida ajaa yli 200, vai hajoavatko sitten somisteet. Jos spoileri kestää, siirtää se melkoisen määrän voimia alustalle +200-nopeuksissa. Sisäänjoustoa ei näyttäisi muutenkaan olevan montaa senttiä jäljellä. Mutta kieltämättä olisi mielenkiintoinen laite päästä testaamaan.
Kävin joskus ostohousut jalassa koeajamassa V6-moottorista Accordia ja jo sekin löi helposti tyhjää. En keksi mitään positiivista etuvetoisen ruopimisessa, eli vähempikin teho riittää.
Itse olen sellainen bensalenkkari, että tuollainen kasikoneinen auto kyllä lämmittää sydäntä. Bensa kuitenkin maksaa alle 5€/l, niin en näe mitään ongelmaa tuollaisella ajelemisessa. Mutta onhan kyseinen yksilö ihan liian kallis.Esimerkkinä nyt vaikka tämä: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/10834816