Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikuttaa kyllä vähän räpellykseltä tuo Plymouth. Halvat kuppipenkit ja johtoja roikkumassa kojelaudan alta, toisaalta tekniikkaan varmaankin uponnut muutama kultakolikko.

Aika erikoista, että noin tehokkaaseen ''kiihdytysautoon'' ei ole tehty turvakaaria. Noilla tehoilla luulisi pääsevän sellaisiin nopeuksiin, ettei pieni häkki ympärillä olisi pahitteeksi.
 
Kyllä hyvin pelannut kun moottori vaihdettu ja laatikko hajonnut

:srofl:

Vain todellinen idiootti ostaa vag-konsernin laitteita, varsinkaan käytettynä. Takuunalainen ja uusi nyt ehkä joten kuten ymmärrän.

Toki silloin kun nämä surullisen kuuluisat tuplaturbo tsi tuli niin kaverilla hajosi ketju kuukauden takuun umpeutumisen jälkeen alle 60tkm ajettuna, maahantuoja kaikessa viisaudessaan alkoi tappelemaan että ei kuulu takuun piiriin, auto huollettu aina maahantuojalla ajallaan ja hyvin pidetty ja 6kk väännön jälkeen meni takuun piiriin, oli viimeinen volkkari siinä taloudessa.
Missä on Volkswagenin maahantuojan huolto?
 
Ei oo vissiin liikkeellä kiirettä myydä Plymouth Dusteria
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliä :thumbsdown: Ja onko tuo konepelti maalattu jollain plastidipillä vai kilikoli maalilla? Konepellin etureuna ainakin on täynnä valumia.
 
Vaikuttaa kyllä vähän räpellykseltä tuo Plymouth. Halvat kuppipenkit ja johtoja roikkumassa kojelaudan alta, toisaalta tekniikkaan varmaankin uponnut muutama kultakolikko.

Aika erikoista, että noin tehokkaaseen ''kiihdytysautoon'' ei ole tehty turvakaaria. Noilla tehoilla luulisi pääsevän sellaisiin nopeuksiin, ettei pieni häkki ympärillä olisi pahitteeksi.
Pientä mutuilua, mutta eikö se häkki ole ihan pakollinen varuste kisoissa, jos 1/4 mailin aika on tarpeeksi pieni?
 
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliä :thumbsdown: Ja onko tuo konepelti maalattu jollain plastidipillä vai kilikoli maalilla? Konepellin etureuna ainakin on täynnä valumia.

Keula on vaihdettu lasikuituiseen, jotta tekniikkaan pääsee helpommin käsiksi, joten epäilen ettei sitä ole jaksettu hieroa kauheasti paikoilleen, kunhan jotenkin istuu.
Huonolla muotilla tai muuten vaan hutiloiden tehty lasikuituosa kun saattaa välillä vaatia reilusti töitä, että se istuu edes joten kuten nätisti.

Kuituosia Dusteriin.

Tuollaisessa autossa et osta ulkonäköä, vaan lähinnä tekniikan, jonka voi tarvittaessa siirtää uuteen koriin.

En osaa noilla nettiauton spekseillä sanoa, onko tuo kallis vaiko halpa, äkkiseltään kallistuisin kalliin puolelle.
Toki peilaan tuota kaverin jokunen vuosi sitten myymään perus siistiin -73 Cudaan, jossa oli otettu tuollaisesta "vanhan liiton" tekniikasta vähän enemmän ulos ja se lähti ruotsinkieliselle pohjanmaalle 70 k€ hintaan.

Kyllähän tuollaisen "katukilpurin" voisi tehdä viimeisen päälle siistiksi, jos ja kun sillä ei ole tarkoitus kisata missään.
 
Tuolla hinnalla olisi suotavaa että auto olisi yleisilmeeltään edustava, mutta kun ei. Miten vaikea niitä paneeleita on saada kohdalleen. Katsokaan vaikka oikeanpuolen oven ja etulokarin väliä :thumbsdown: Ja onko tuo konepelti maalattu jollain plastidipillä vai kilikoli maalilla? Konepellin etureuna ainakin on täynnä valumia.

Vieressä olevasta sonderklassesta voi hakea edustavuutta.
 
Keula on vaihdettu lasikuituiseen, jotta tekniikkaan pääsee helpommin käsiksi, joten epäilen ettei sitä ole jaksettu hieroa kauheasti paikoilleen, kunhan jotenkin istuu.
Huonolla muotilla tai muuten vaan hutiloiden tehty lasikuituosa kun saattaa välillä vaatia reilusti töitä, että se istuu edes joten kuten nätisti.

Kuituosia Dusteriin.

Tuollaisessa autossa et osta ulkonäköä, vaan lähinnä tekniikan, jonka voi tarvittaessa siirtää uuteen koriin.

En osaa noilla nettiauton spekseillä sanoa, onko tuo kallis vaiko halpa, äkkiseltään kallistuisin kalliin puolelle.
Toki peilaan tuota kaverin jokunen vuosi sitten myymään perus siistiin -73 Cudaan, jossa oli otettu tuollaisesta "vanhan liiton" tekniikasta vähän enemmän ulos ja se lähti ruotsinkieliselle pohjanmaalle 70 k€ hintaan.

Kyllähän tuollaisen "katukilpurin" voisi tehdä viimeisen päälle siistiksi, jos ja kun sillä ei ole tarkoitus kisata missään.

Olen jonkin verran seuraillut aiemmin mainitsemiani amerikan huutokauppoja, joissa tuommoisia autoja menee kaupaksi samankaltaisilla hinnoilla. Erona niisä on, että ne amerikan auton ovat ulkoisesti ja sisustaltaan viimeisen päälle viimeisteltyjä.

Varmaan tämän nettiauton sisällä on joku semmoinen erikoistekniikka jota ei amerikasta saa. Muuten tuota hintaa on vaikea ymmärtää.

Toki, jos tyhjästä lähtee hylsystä rakentamaan tuommoista autoa ja laittaa siihen työtä esimerkisi 1000 tuntia ja laskee niille kaikille tunneille tuntihinnat, ja lisäksi hylsyn hinta+tekniikka+mahdolliset maalaukset, niin äkkiä se myyntihinta kipuaa tuonne yli sataan tonniin.
 
Olen jonkin verran seuraillut aiemmin mainitsemiani amerikan huutokauppoja, joissa tuommoisia autoja menee kaupaksi samankaltaisilla hinnoilla. Erona niisä on, että ne amerikan auton ovat ulkoisesti ja sisustaltaan viimeisen päälle viimeisteltyjä.

Varmaan tämän nettiauton sisällä on joku semmoinen erikoistekniikka jota ei amerikasta saa. Muuten tuota hintaa on vaikea ymmärtää.

Toki, jos tyhjästä lähtee hylsystä rakentamaan tuommoista autoa ja laittaa siihen työtä esimerkisi 1000 tuntia ja laskee niille kaikille tunneille tuntihinnat, ja lisäksi hylsyn hinta+tekniikka+mahdolliset maalaukset, niin äkkiä se myyntihinta kipuaa tuonne yli sataan tonniin.

En usko, että tuossa on sisällä mitään niin erikoista, mutta paha sanoa, kun ei ole konehuoneesta kuvia.
Toki jos on ostanut reilusti hipo osaa suomihinnoilla ja maksanut vielä jollekkin tekniikan kasaamisesta sekä muista töistä, niin kyllähän tuollaiselle tulee hintaa.

Luulen että tuon auton hinta olisi harrastajalta harrastajelle kaupassa jotain 70-90 k€ välillä riippuen siitä, mitä pellin alla oikeasti on, nyt autokauppias on laittanut siihen vähän preemiota ja tinkivaraa, jos vaikka sattuisi tulemaan joku asiaan vihkiytymätön rahakas ostaja ovesta sisään.
 
Luulen että tuon auton hinta olisi harrastajalta harrastajelle kaupassa jotain 70-90 k€ välillä riippuen siitä, mitä pellin alla oikeasti on, nyt autokauppias on laittanut siihen vähän preemiota ja tinkivaraa, jos vaikka sattuisi tulemaan joku asiaan vihkiytymätön rahakas ostaja ovesta sisään.
Kyllä siinä saa olla aika optimistinen, että 70k meinaa tuommoisesta saada.
Dusterien hinnat alkaa olemaan nousussa, mutta se ei silti ole koskaan ollut SE auto. Jos vaikka nyt pikaisesti katsoo nettiautosta, niin 60-luvun Corvettea ja Camaroa sekä 70-luvun alusta esim. Challengeria ja GTO Judgea saa reilusti alle puoleen hintaan tuosta.
Tuon tekniikan pitää olla kyllä päällystetty kullalla ja timanteilla, että tuota hintapyyntöä voi mitenkään oikeuttaa.

Moparin aftermarket osien saatavuutta koneisiin en tiedä, mutta itselläni on Fordin kone rakentumassa tallissa. Vaparina 500-600hv. Remmillä se 800hv (mihin tuo sentrifugaali kykenee virtaamaan) tai sitten turboilla 1500hv, minkä uudet sisuskalut kestää.
Jos laskee stroukkikitin, kaikki muut koneen osat, koneistukset yms, niin alveinee, tulleineen yms veroineen tuo menee johonkin 10k tietämille. Saattaa mennä himppusen ylikin (ilman remmiä ja bensapuolta).

Tietenkin tuohon päälle tulee sitten vaihdelaatikko, kardaani, perä jne, mutta jos ne on vaikka toisen 10k, niin aika kaukana vieläkin ollaan 100k hinnoista.
 
Kyllä siinä saa olla aika optimistinen, että 70k meinaa tuommoisesta saada.
Dusterien hinnat alkaa olemaan nousussa, mutta se ei silti ole koskaan ollut SE auto. Jos vaikka nyt pikaisesti katsoo nettiautosta, niin 60-luvun Corvettea ja Camaroa sekä 70-luvun alusta esim. Challengeria ja GTO Judgea saa reilusti alle puoleen hintaan tuosta.
Tuon tekniikan pitää olla kyllä päällystetty kullalla ja timanteilla, että tuota hintapyyntöä voi mitenkään oikeuttaa.

Moparin aftermarket osien saatavuutta koneisiin en tiedä, mutta itselläni on Fordin kone rakentumassa tallissa. Vaparina 500-600hv. Remmillä se 800hv (mihin tuo sentrifugaali kykenee virtaamaan) tai sitten turboilla 1500hv, minkä uudet sisuskalut kestää.
Jos laskee stroukkikitin, kaikki muut koneen osat, koneistukset yms, niin alveinee, tulleineen yms veroineen tuo menee johonkin 10k tietämille. Saattaa mennä himppusen ylikin (ilman remmiä ja bensapuolta).

Tietenkin tuohon päälle tulee sitten vaihdelaatikko, kardaani, perä jne, mutta jos ne on vaikka toisen 10k, niin aika kaukana vieläkin ollaan 100k hinnoista.

Paljon mahdollista, en niin seuraa amerikkalaisten muskeliautojen hintakehitystä.

Mopariin hipo osat tuppaavat maksamaan vähän enemmän, kuin GM:ään tai Fordiin.

Naapuritallin poijaat ovat tässä reilun vuoden rakennelleet moparin 440 isolohkoa, josta olisi tarkoitus ottaa isolla Prochargerin ahtimella reilut 1000 hv irti.
Tekniikka on nyt siinä pisteessä, että siitä saatiin ennen joulua Sämpy Santalan penkissä 700 hv irti, mutta nyt ahtimen hihnapyörien kokoa täytyy muuttaa, kun ahtaa liikaa.

Tuo tekniikka on tähän päivään mennessä maksanut noin 25 k€ ja siinäkin on säästöä 3000-5000 €, kun saivat ostettua Prochargerin ahtimen ja CSU:n kaasarin parilla tonnilla yhdeltä lopettaneelta kiihdytystiimiltä.
Myöskin lohko oli kohtuu halpa, kun ostivat sen yhdeltä harrastajalta, joka oli luvannut vaimolleen, että myy sen jos ei saa 25 vuodessa valmiiksi ja kiinni autoon. :rofl2:
Kyseiseen lohkoon oli joskus 90-luvun puolivälissä sovitettu uudet männät ja veivit, mutta ne menivät nyt uusiksi, kun poijaat tarvitsivat ahtokäyttöön hieman erilaiset.

Meinaavat lykätä tekniikan nelioviseen -65 Belvedereen ( hankintahinta 4000 € ), joka on alunperin ollut slant six:illä, josta siitäkin aiheutui jonkun tonnin kulut uuden etuakselin tukipalkin / moottorikehdon muodossa.
Tuohon sitten päälle perä, kardaani, vahvistettu laatikko, jarrut ja muuta pikku hilpettä sekä korin siistintä + maalaus ja sisustan siistintä + verhoilu, niin tuonkin auton budjetti on siellä 50 k€ luokassa, minkä poijaat ovat varanneet.
 
Mikähän homma tää on, kun ennen lähetti viestiä myyjälle tuon nettisivun kautta, niin ne myös näkyi siellä nettiauton viestit osioissa. Enää ei ole näkynyt.
 
Mikähän homma tää on, kun ennen lähetti viestiä myyjälle tuon nettisivun kautta, niin ne myös näkyi siellä nettiauton viestit osioissa. Enää ei ole näkynyt.

Ei ole pitkään aikaan enää näkynyt vaan viestit menevät suoraan privaboxiin. Toimii kyllä hyvin, olen pari autoa myynyt ja ostanut sitä kautta. Kuviakin pystyy liittämään keskusteluihin
 
Ei nettiautosta mutta Ruotsin puolella huutokaupataan Suomessa valmistettu Saab 96 V4 Super. Navetassa säilytetty ja mittarissa kilometrejä vain 7 km.





- Susikuutonen
- Matteenpää
- Nelostien meloja
- Kajakkikaksikko
- Viidakkorumpu
- Peräpuikko
 
Viimeksi muokattu:
Eihän toi ole 2-tahti?

Toi on vuodelta 1980, 2-tahdit loppui 1967, niissä on pyöreät etulamput.

Aika ruosteen syömä moottori, en keksi muuta kuin akkuhapot haihtuneet ja muhineet pellin alla. Mutta outoa kun moottoritilan kori on ruosteeton, ehkä moottorista ehti maali palaa sen 7 km aikana. Aivan kuin Salama-akussa näyttäisi olevan nestettä jäljellä.
Tuskin on niin, että moottoria on käytetty paikallaan, niin kuin jossain SA-autoissa 24/7 päivystyksissä. Tulipahan nähtyä hyväkuntoisiakin autoja joiden mittarissa ehkä 10 tkm ja moottori loppu.
 
Viimeksi muokattu:
Kieltämättä, varmaan siksi kun koneeseen on tehty 40tkm sitten iso koneremppa. Mikä on hassua, kun varmasti edelliselle omistajalle on sanottu auton vaihtokaupan yhteydessä että ”onhan ne isoja remontteja, mutta niitä sattuu eikä ne vaikuta auton arvoon mitenkään”. Ja melkein voisin veikata, että tuossa auton hintapyynnössä on n. 6k€ (ainakin) puhdasta voittoa hankintahintaan nähden.

Samat kommentit kuin ylläolevilla käyttäjillä myös täältä.
 
Jopa on hintaa normi perheautotehoisella postinjakoon soveltuvalla 15v vanhalla etuvetoisella riisikipolla.

Mutta jos se on uniikki eikä mikään Kia joita tulee vastaan kymmenen päivässä? Kyllä Honda-miehet/naiset tietää :D
 

Tollanen ja Integra on ollut mun haaveissa jo pitkän aikaa. Harmi että ei ole sattunut silloin koskaan olemaan mitään järkihintaan tarjolla kun olen autoja vaihdellut. Vaikea kuvitella itselle mieluisampaa kesäautoa kuin tuollainen FD2 ärrä. Tätä ei ymmärrä ellei tykkää noiden ajotuntumasta ja moottori / vaihteistokombosta. Dieselimiehet varmaan tajuaa näiden päälle vielä vähemmän.
 
Tollanen ja Integra on ollut mun haaveissa jo pitkän aikaa. Harmi että ei ole sattunut silloin koskaan olemaan mitään järkihintaan tarjolla kun olen autoja vaihdellut. Vaikea kuvitella itselle mieluisampaa kesäautoa kuin tuollainen FD2 ärrä. Tätä ei ymmärrä ellei tykkää noiden ajotuntumasta ja moottori / vaihteistokombosta. Dieselimiehet varmaan tajuaa näiden päälle vielä vähemmän.
Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi” :D

Kerran päässyt sellaista ajamaan, niin ristus että olisi makea kesä/harrastelu auto. Mikään mukavin kyyti siinä ei ole enkä ihan vähässä tingassa lähtisi mitään +200km pätkää ajamaan Suomen teillä, mutta sellaiseen lyhyeen ajon oikein maukas vehje!
 
Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa. Tuo tappaa kaiken mielenkiinnon mistä vain kulkineesta.

Toki jos kiertää toria, niin saa varmaan respectiä jonneilta, kun on hienot typeR merkit.
 
Kun haetaan jotain harrastepeliä, ja ajettavuutta, niin ei kyllä tulisi ikinä mieleen hankkia etuvetoa. Tuo tappaa kaiken mielenkiinnon mistä vain kulkineesta.

Toki jos kiertää toria, niin saa varmaan respectiä jonneilta, kun on hienot typeR merkit.

W124 superturbo sututututtuututttut ja muut mouhijärven parhaat jutut.

Noh, onhan Hondalla sitten takapotkujakin vaikka S2000 ja NSX jos liekkipipokaverit ei anna etuvedolle rispektiä.
 
W124 superturbo sututututtuututttut ja muut mouhijärven parhaat jutut.

Noh, onhan Hondalla sitten takapotkujakin vaikka S2000 ja NSX jos liekkipipokaverit ei anna etuvedolle rispektiä.
Heh, jos jotain ajettavaa autoa haetaan, niin hyvä joku superturbo vetää mukaan, jossa viivettä katsotaan minuuttikellosta.

On noissa riiseissäkin takavetoja/nelivetoja.

Itse en mitenkään merkkiriippuvainen, mutta ikinä en etuvetoon ole tykästynyt. Rata-ajossa se takavetoinen vaan tarjoaa parempaa kokemusta. Kyllähän etuvedollakin vasemman jalan jarrulla pelaa mutkissa, ja ihan mukavaa sekin, mutta ei ole itsellä ikinä nin iskenyt.
 
Molemmilla jokusen kerran tullut radalla ajettua ja grippiajossa itselle ainakin ihan sama mikä se vetotapa on. Kaikki tarjoaa omat hauskat puolensa. Sivuvedolla en ole koskaan ajanut enkä varmaan haluaisi kokeillakaan. Joku voisi sellaisenkin vielä rakentaa.
Sen nyt ymmärrän että on vähän pakko olla takapotku jos jotain doridori hommia meinaa vetää.
 

Ei taida ihan Suomen ainoa olla vaikka ilmoituksessa lukee. Muistelen että noita pyöri jossain vaiheessa useampikin Suomessa, oli myös ratti vasemmalla versio.

Hondaa ei ole koskaan ollut mutta NSX on oma unelma-auto. Siis se ysäri versio. En tiedä kuinka harvinainen on mutta ei niitä alle sadantonnin varmaan enää saa.
 
Kyllä etuvedollakin on hauska ajaa radalla jos on kunnon alusta. Kieltämättä kiinnostaa kevyt tehokas etuveto leikkikaluksi edullisuuden vuoksi. M sarjan bemarit ja Mb:n amgt tuppaa olemaan turhan painavia ja sen huomaa ratin takana, eikä niillä viitsi törmätä kaiteeseen. Sen verran hintavia.

Joku taika noissa hondissa on kun type r:llä ajetaan niin kovia kierrosaikoja vs tehokkaammat takavetosportit.
Honda on tehnyt jo vuosikymmeniä pirteitä vapareita. Harmi kun crx:n valmistus lopetettiin.
 
Noissa vanhemmissa vapari civiceissä on kyllä oma hohtonsa. Itselle kiinnostavin olisi ensimmäinen ahdetulla koneella varustettu Type R, eli FK2. Ulkonäkö siinä jakaa mielipiteitä, ja itselle se toimii. Sellainen ”sopivasti överi” :D

Kerran päässyt sellaista ajamaan, niin ristus että olisi makea kesä/harrastelu auto. Mikään mukavin kyyti siinä ei ole enkä ihan vähässä tingassa lähtisi mitään +200km pätkää ajamaan Suomen teillä, mutta sellaiseen lyhyeen ajon oikein maukas vehje!
Toyotan kun saisi 4A-GE padalla... Vapari kierroskone on kyllä ilo korvalle...
 
Hondaa ei ole koskaan ollut mutta NSX on oma unelma-auto. Siis se ysäri versio. En tiedä kuinka harvinainen on mutta ei niitä alle sadantonnin varmaan enää saa.

Kyllä noita löytyy ulkomailta (Saksa/Ruotsi) hyväkuntoisia reilusti alle 100 k€, esim. https://home.mobile.de/KULLABYGDENSBILAB#des_322389614

Autovero päälle ehkä 10 000 € ja vähän hakukustannuksia, niin siinä 70 k€. Kohta noita NSX:ia saa museorekisteröityä, niin kulutkin pienenevät.
 
Viimeksi muokattu:
Ei taida ihan Suomen ainoa olla vaikka ilmoituksessa lukee. Muistelen että noita pyöri jossain vaiheessa useampikin Suomessa, oli myös ratti vasemmalla versio.

Voin olla väärässäkin mutta mielestäni FD2 R:ää ei ole LHD:nä ollenkaan.


Kyllä noita löytyy ulkomailta (Saksa/Ruotsi) hyväkuntoisia reilusti alle 100 k€, esim. https://home.mobile.de/KULLABYGDENSBILAB#des_322389614

Autovero päälle ehkä 10 000 € ja vähän hakukustannuksia, niin siinä 70 k€. Kohta noita NSX:ia saa museorekisteröityä, niin kulutkin pienenevät.

Ei taida olla auton hengen mukaista katsella noita automaattivaihteisia. En laske sitä NSX:ksi ollenkaan, vaikka mallinimi sama onkin... Käytännössä pilalla koko auto tuollaisella askilla.
 
Millä perusteella Nettiauton myydyt osasto oikein säilyttää autot? Sieltä löytyy esimkerkiksi myydyistä auto jonka tietoja päivitetty 2019 , mutta en löydä ilmoitusta eräästa toisesta saman mallin autosta joka myytiin loppukesästä? Saako sieltä rahalla jobbarit hukattua vanhat ilmoitukset ettei kukaan näe että kuinka halvalla ja millä vikalistalla nyt myytävä auto on ostettu :cool:.
 
Millä perusteella Nettiauton myydyt osasto oikein säilyttää autot? Sieltä löytyy esimkerkiksi myydyistä auto jonka tietoja päivitetty 2019 , mutta en löydä ilmoitusta eräästa toisesta saman mallin autosta joka myytiin loppukesästä? Saako sieltä rahalla jobbarit hukattua vanhat ilmoitukset ettei kukaan näe että kuinka halvalla ja millä vikalistalla nyt myytävä auto on ostettu :cool:.
Muistaakseni 6kk säilyy, mutta tuo on menny rikki jossakin kohtaa ja välissä löytyy useamman vuoden vanhoja ilmoituksia.
 
Ei taida olla auton hengen mukaista katsella noita automaattivaihteisia. En laske sitä NSX:ksi ollenkaan, vaikka mallinimi sama onkin... Käytännössä pilalla koko auto tuollaisella askilla.

Jokaisella omat mieltymykset. Saksasta löytyy manuaalejakin samaan 60 k€ hintaan.

Paha sanoa onko autolla arvoa tulevaisuudessa, kun valmistusmäärä on aika iso ~18 000 (v. 1990-2005). Mutta jos haluaa 1.gen, ratin vasemmalla ja manuaalilla, niitä on arviolta 1000 kpl, kun päämarkkinat olivat Japanissa ja USAssa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 134
Viestejä
4 590 490
Jäsenet
75 565
Uusin jäsen
F277f4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom