Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän se herätti hilpeyttä, kun emännällä oli vm 2017 pösö 208, ja sukulaisten samanikäinen kansanauto puski jo ruskeaa kultaa maalin läpi, ovien alareunasta, sekä takalokarin kaarista. En muista, oliko passat vai golf, farmari oli, sekä uutena maksanut paljon enemmän.
Neljän vuoden iässä nyt keväällä tuo 208 vaihdettiin sitten uuteen 2008.
 
Kyllähän se herätti hilpeyttä, kun emännällä oli vm 2017 pösö 208, ja sukulaisten samanikäinen kansanauto puski jo ruskeaa kultaa maalin läpi, ovien alareunasta, sekä takalokarin kaarista. En muista, oliko passat vai golf, farmari oli, sekä uutena maksanut paljon enemmän.
Neljän vuoden iässä nyt keväällä tuo 208 vaihdettiin sitten uuteen 2008.
Kai sukulaisesi vaihdatti takuuseen uudet ovet ja kaaret? Noissa on nimittäin takuu joka kattaa noin selvän valmistusvirheen? Vai oliko joku itse korjattu kolariauto?
Ps. Kai se kansanauto (siis jos nyt oli Golf tai Passat) on maksanut uutena enemmän, onhan nuo aivan eri kokoluokan autoja kuin pieni 208? Polo olisi sopivampi vertailukohta, toki sekin on sisältä isompi kuin 208.
 
Mistähän johtuu, että useimmat ranskalaiset autot vastustavat ruostetta paljon saksalaisia vastineitaan paremmin? Koittakaapa vaikka etsiä ruosteinen 407 (autot nyt kaikki yli 10 mutta alle 20v ikäisiä)...kaikki saman ikäluokan passatit ja golfit vaikkapa on täysin ruosteen raiskaamia ellei ole poikkeuksellisen hyvin pidetty (ruosteet korjattu).
Ranskalaiset keksi jo joskus 90-luvulla että kun sen auton korin ja rungon sinkittää niin se ei ruostu. Tiedossahan tää asia varmaan oli muillakin, mutta jostain syystä varsinkin saksalaiset halusi säästää sen muutaman sentin per neliömetri ja jätti sinkityksen tekemättä.
 
Ranskalaiset keksi jo joskus 90-luvulla että kun sen auton korin ja rungon sinkittää niin se ei ruostu. Tiedossahan tää asia varmaan oli muillakin, mutta jostain syystä varsinkin saksalaiset halusi säästää sen muutaman sentin per neliömetri ja jätti sinkityksen tekemättä.
Sinkki lienee ollut käytössä muillakin?
Ainakin tällä vuosituhannella tehdyt ranskalaiset vastustavat ruostetta luukuissa ja kaarissa erityisen hyvin, ne ovat nimittäin muovia. Huono puoli näissä on lelumainen tuntuma, mutta pitkässä juoksussa ratkaisu on oikein hyvä
 
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
 
Nyt kaipaisisin vähän kommenttia siltä aiemmin tässä topikissa vaikuttaneelta autojobbarikoulun käyneeltä jannulta, että onko hinta hyhä vai ei.
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
Kiitos.
 
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
Clio oli vuodelta 1990 jotain?
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.
Reilu 10 vuotta "vanha" ranskalainen on käytettynä suhteellisen hyvä ostos koska maksaa murto-osan samanikäisistä kilpailijoista. Kaikissa on kuitenkin omat vikansa mutta ostamalla ranskan rautaa jää pari tonnia taskuun korjauksia varten.
 
90-luvulta renu oli. Paskin ostos ranskalaisista, kuten BX sitikat oli. Ainoat, jotka oli järkevät oli sähköosiltaan oli rättisitikat ja Pösö 504 jotka oli tehty Paris-Rhone tekemät osat.
80-luvulla alkoi ranskalaisten autojen mahalasku. Laho ja sähköosien viat. Tekniikka satoi kestää jonkin verran, mutta laatutaso tippui alihankkijoitten mukana. Fiatien tasolle tippui. Jo 90-luvulla tekivät mahalaskun verrattuna japanilaisiin, verrattuna Toyotaan ja Hondaan. Honda teki laatutason tiputuksen peltiosien suhteen, josta tehdas maksoi. Nykytasolla Honda ja Toyota ovat ymmärtäneet laatutasoon kiinnittää huomiota jo 90-luvulla, toisin kuin ranskalaiset.
 
On muuten ollut kallis tuulilasi, töineen vaihto maksanut yli 700€ jos tulkitsin kuitit oikein? Viimeksi kun vaihdatin lasin E39 koriseen bemariin niin homma maksoi 380€...

Kyllähän se maksaa kun hankittu BMW leimoilla oleva lasi "kuin tehtaalla". Tavallinen leimaton saint-gobain tai pilkington on huomattavasti halvempi, epäilen ettei normaalisti marmorikaan tarjoa leimallista ellei erikseen asiakas pyydä ja halua maksaa.
 
Puhumattakaan C5 joulukuusesta. Voihan olla, että pelti kestää, mutta sähkölaitteet ovat laatukäsitteestä jo ajat sitten tippuneet. Ainoa oli Xantia ja 406 jotka kesti ajoa.
 
Nyt kaipaisisin vähän kommenttia siltä aiemmin tässä topikissa vaikuttaneelta autojobbarikoulun käyneeltä jannulta, että onko hinta hyhä vai ei.

Kiitos.
Minuako tarkoitat? Hauskaa amisvittuilua, mutta ehkä ei.

Edit: Mutta vähän kun tinkaat, niin ehkä saat tuosta sen tonnin kulkineen, jota parempi puoliskosi osaa arvostaa. <3
 
Viimeksi muokattu:
"auto rakennettu uudelleen kuin tehdas"
Kyllä tuon huomaa, varsinkin sisustan kunnosta ja etupuskurista, aivan kuin tehtaan jäljiltä :facepalm:
On muuten ollut kallis tuulilasi, töineen vaihto maksanut yli 700€ jos tulkitsin kuitit oikein? Viimeksi kun vaihdatin lasin E39 koriseen bemariin niin homma maksoi 380€...
Oliko sinun autossa sadesensori lasissa? Kun niillä on tapana maksaa ennemän ainakin hinta oli melkein tupla kun kysyin lasiliikkeitä.

Mutta toi E39 on kyllä ylihintainen jos mootori ei ole täysremontoinut ja autossa ei ole ollenkaan ruostetta.
 
Clio oli vuodelta 1990 jotain?
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.
Reilu 10 vuotta "vanha" ranskalainen on käytettynä suhteellisen hyvä ostos koska maksaa murto-osan samanikäisistä kilpailijoista. Kaikissa on kuitenkin omat vikansa mutta ostamalla ranskan rautaa jää pari tonnia taskuun korjauksia varten.
Ainakin 2004 asti Xsarat ja Rellun Meganet oli ihan paskaa. Sähkövikoja paljon. Veholla ja Automaalla oli pihat tukossa pakkaskeleillä.Ajoin 1999-2004 hinausautoa ja 70% takuualaisista hinauksista oli ranskalaisia koskevia. Kesällä keitti ja talvella räki öljyt pihalle. Sähkövikoja riitti ympäri vuoden. Kaikki merkit joilla oli maahantuoja suomessa, niin keikat tuli meille. Samassa tilassa soi puhelinsoitit sitten Mersun, Bemarin, Pösön tai Subarun tiepalvelunumeroon. Myöskin suurin osa vakuutusyhtiöiden päivystysnumeroista oli saman firman hoidossa.
Opelit edusti kans jakohihnaongelmien osalta 1,6 16v motti oli ongelmallinen kun ensin oli 120tkm vaihtoväli ja sit lyhennettiin 60tkm, eikä info muutoksesta tavoittanut/kiinnostanut omistajia. Opelin maahantuonnista tai korjaamista tuli ohje et yhtäkkiä hyytymistä piti avaa öljykorkki ja pyytää pokaa käynnistämään. Jos ei nokka pyöriny ni turha tarjota pikahuoltoon. Pokat oli vittuuntuneita ku tunki et mitä maksaa, jakohihna poikki ja kerto markka-aikana et 20tmk-> oli hiljaa loppumatkan
Vw oli silloin toimivamerkki, ainoastaan 1,4 oli paska moottori. Jakopää petti tai talvella jääty huohotus ja öljyt pihalle.
Kerran ku oli kovatpakkaset niin katseltiin kaverin kanssa 36 keikkalappua oli nipussa. 2x 1,4 mk4 Golf. 1 80-luvun Toyota, 1 Volvo. Loput oli takuualaisia ranskalaisia. Takuualaisia Toyotia hinasin 1 yksilön, siis teknisen vian takia. Taksit kyllä muuten toi keikkaa Toyotan peltipajalle.
Italian läjät jäi ja jää edelleen kauppaan.
Japsit oli toimivimpia ja lähinnä varastettuja hinattiin, nykyään ei taida mennä niitäkään ,kun on ajonestot.
Nykyisestä tilanteesta en osaa sanoa, kuulema menee tasaisemmin kaikkia merkkejä, kun 20v sitten... Tämä nykytilanne entiseltä työkaverilta kuultua.
 
Itsellä oli ajossa 2004 xsara 2,0 16v 2005- alkaen. Autoon oli tehty joku parannus imusarjaan ja omani kävi 2005 tehtaan takuuhuollossa jossa imusarja vaihdettiin toisenlaiseen. Itsellä ei mitään ongelmia auton kanssa ilmennyt.
Aikaisemmin 1,6 8v vanhemmalla koneella oleva bx lykkäsi hirmupakkasilla öljyt ulos huohottimen jäätyessä. Suurelta osin oma vika kun syyshuolto tekemättä (jossa huohotin putsataan) ja maahantuojan toimittamat maskipeitteet laittamatta. Huoltiksen pihalla sitten sormet kohmeessa venttiilikopan tiiviste paikoilleen ja öljyt koneeseen...
Yhden Meganen omistaneena totean että se on juuri niin paska kuin siitä kerrotaan, pilaa koko valmistus maansa maineen. Omassa ei onneksi sähkövikoja tullut mikä oli ihme kun katseli johdotuksia ja liittimiä. Arvatenkin rellulla noi sähköt suunnitellaan aina iltapäivällä ja ranskassa kun menee lounaalla pullo tai kaksi viiniä...

Otsikon aiheeseen: Ranskiksista löytyy hyviä löytöjä budjettiluokkaan kun tietää mitä hakee. Muutamassa mallissa on moottoreiden osalta isoja eroja kestävyydessä ja huoltokuluissa, itsellä esim THP aiheuttaa samaa kammoa kuin DSG ja TSI saksalaisissa vaihtoehdoissa. Omalla tuurilla se mustapekkakortti löytyy juuri noista pakoista. Ymmärrän myös että PSA on monelle samanlainen kammo kuin itselle VAG. :)
 
Nykyisestä tilanteesta en osaa sanoa, kuulema menee tasaisemmin kaikkia merkkejä, kun 20v sitten... Tämä nykytilanne entiseltä työkaverilta kuultua.

Ei kai niitä eroja tule enää niin paljon kun on muodostettu alliansseja ristiin ja rastiin. Näistä kun piirtäisi kuvan tulisi aika monta viivaa. Autoja suunnitellaan yhdessä ja käytetään yhteisiä komponentteja.
 
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.

"Boschin sähköt niissä kaikissa on" sanoi myös oma korjaaja kun ensimmäistä sähkövikaa 3 vuoden jälkeen keski-ikäisestä ranskiksesta korjasin ja jotain heitin, että ihmeen kauan saikin ilman sähkövikoja ranskalaisella ajaa. Pitänee nykyaikaisilla alihankintaketjuilla paikkansa.
 
Pirtsakanvärinen bemu, vasta sisäänajettuna https://www.nettiauto.com/bmw/328/12607186
On kyllä löytö. Mikä lie tuossa kuskinpuolen etuvilkussa on vikana? Ja tuo hattuhyllyn kajari on kyllä komia, tai ainaki se kajarilta näyttää. Mutta eipä ole kilpi pilaamassa etupuskuria. Ja vakiot takaumpiot mukaan, mikäs noissa on erikoista...jaa liekkö se että niin tummat ettei mene leimasta läpi? Shut up and take my money.
 
On kyllä löytö. Mikä lie tuossa kuskinpuolen etuvilkussa on vikana? Ja tuo hattuhyllyn kajari on kyllä komia, tai ainaki se kajarilta näyttää. Mutta eipä ole kilpi pilaamassa etupuskuria. Ja vakiot takaumpiot mukaan, mikäs noissa on erikoista...jaa liekkö se että niin tummat ettei mene leimasta läpi? Shut up and take my money.
Johdot on myös vedetty siististi kardaanitunnelin päälle pinta-asennuksena.
 
Ainakin myyjä on taas tyytyväinen kun ilmoitus saanut paljon katsojia tätä kautta!

Kaipaisin ketjuun enemmän löytöjä kuin negaa. Niitäkin joskus ollut. Hinta nyt aina on vähän subjektiivinen käsite.
 
Ainakin myyjä on taas tyytyväinen kun ilmoitus saanut paljon katsojia tätä kautta!.

Mitähän ihmeen hyötyä niistä katsomiskerroista saa? :hmm: yksi katsojakin riittää jos on tosiostaja, tuolle bemarille tuskin löytyy potentiaalisia ostajia io-techistä :D

Hintakin just laski, kohta menee kaupaksi.

"Tämän viikon 7000€! "
 
Mitähän ihmeen hyötyä niistä katsomiskerroista saa?

No paremmin se tavoittaa potentiaalisen ostajan kun on näyttöjä. Ja aina voi tarjota jos hinta ei miellytä. Saisko tosta hyvän ratapelin vielä tai jonkun muun lelun.
 
Lisänä vielä noi "moottori vaihdettu 200tkm kohdalla", ilmoituksessa 100tkm kun todellisuus 300tkm mittarissa. Vielä kun ei aina ole edes ilmoitettu edes siinä tekstissä.

Lainaan nyt tätä vanhaa viestiä..

Aikanaan oli tapana että mittariin kerättiin moottorin kilometrit. Meillä oli joskus volvo 245 johon oli ihan Volvolla laitettu uusi moottori. Samassa yhteydessä oli matkamittari nollattu, ja tästä oli huoltovihossa tiedot ja jokin moottorin mukana tullut takuulappu niitattu korjaan.

Mittarissa luki siis jotain reilut 60tkm, ja huoltovihosta näki että muussa autossa oli jotain 1xxtkm enemmän ajoa.

Voikohan tuo KM-määrä pitää paikkaansa edes?
Mulla on yksi sukulaistäti jolla on allaan ~5 vuotias mini jossa ei vielä kesällä ollut mennyt 10tkm rikki.

Tosin BMW:n huipputekniikkaa kun on niin kone on jo kertaalleen avattu, mutta oli se takuuseen mennyt kun serkkupoika oli hieman asiasta keskustellut, vaikka takuuaika olikin jo ummessa.
 
"Luotettava 2.0 tfsi" ja vielä oikeen softattuna :srofl:
Varustelistauskin niin karvalakki kun olla ja voi
 
Viimeksi muokattu:
Audin ostaminen etuvetona on kyllä tyhmintä mitä voi tehdä. Näin muutaman kaverin kokemuksella sivusta seuranneena kun se valaistumisen hetki iskee jälkeenpäin.
 
Audin ostaminen etuvetona on kyllä tyhmintä mitä voi tehdä. Näin muutaman kaverin kokemuksella sivusta seuranneena kun se valaistumisen hetki iskee jälkeenpäin.
Pakko kysyä että mikäs etuveto-Audeissa on sitä tyhmintä? Kysyn siis ihan tosissani kun autoa ei ole ollut aikoihin ja itse lähinnä etuvedoilla ajanut, toki myös jollain nelikoilla. Ainakaan Etelä-Suomessa ei ole ollut ensimmäistäkään paikkaa mihin ei etuveto olisi vienyt (myös etuveto A6 joka oli joskus tovin ajossa). :)
 
Pakko kysyä että mikäs etuveto-Audeissa on sitä tyhmintä? Kysyn siis ihan tosissani kun autoa ei ole ollut aikoihin ja itse lähinnä etuvedoilla ajanut, toki myös jollain nelikoilla. Ainakaan Etelä-Suomessa ei ole ollut ensimmäistäkään paikkaa mihin ei etuveto olisi vienyt (myös etuveto A6 joka oli joskus tovin ajossa). :)
Ilmeisesti se että kun siihen saa rahalla hyvän nelivedon niin sen poisjättäminen on sitä tyhmintä.
Suurin osa audeista kummiskin myydään etuvetoina, ja pienitehoisissa malleissa muualla ku pohjoismaissa ei siitä saa oikeastaan edes mitään iloa.
 
Ilmeisesti se että kun siihen saa rahalla hyvän nelivedon niin sen poisjättäminen on sitä tyhmintä.
Suurin osa audeista kummiskin myydään etuvetoina, ja pienitehoisissa malleissa muualla ku pohjoismaissa ei siitä saa oikeastaan edes mitään iloa.
Audeja on paljon tarjolla nelivetoina. Torsen on niiden juttu. Esim. A6 etuvetona niin melkein sama ottaa sitten Passat. Mulla ollut vaan yksi audi, se oli A6 tdi quattro ja vaikka etuvedolla ajaa 90% ja pääsee "joka paikkaan" niin kyllä se on niin huomaamattoman hyvä apu arjessa että nyt kyrsii ajella takavetobemarilla e91 330.
Lisätään vielä että kyllä, oli myös tyhmää ottaa takaveto eikä xdrive.
 
Audeja on paljon tarjolla nelivetoina. Torsen on niiden juttu. Esim. A6 etuvetona niin melkein sama ottaa sitten Passat. Mulla ollut vaan yksi audi, se oli A6 tdi quattro ja vaikka etuvedolla ajaa 90% ja pääsee "joka paikkaan" niin kyllä se on niin huomaamattoman hyvä apu arjessa että nyt kyrsii ajella takavetobemarilla e91 330.
Lisätään vielä että kyllä, oli myös tyhmää ottaa takaveto eikä xdrive.
Alkaa olemaan aika vähissä torsenitkin audilla. Kytkeytyvää ultraa A4 isommissa taitaa olla ainakin kaikki bensat ja osa dieseleistäkin. (ehkä S/RS voi olla vielä ihan torsenilla).
 
Alkaa olemaan aika vähissä torsenitkin audilla. Kytkeytyvää ultraa A4 isommissa taitaa olla ainakin kaikki bensat ja osa dieseleistäkin. (ehkä S/RS voi olla vielä ihan torsenilla).
Aivan olet oikeassa. Ei budjetti riitä niin uusiin joten elin vielä 2010 luvun alkua näissä kuvitelmissa. Jokatapauksessa nyt on hyvin lähellä että bemari menee vaihdossa vaikkapa legacyyn tai e61 xdrive. Harmi että tosi monessa kiinnostavassa koneessa on kalliita ja tuhoisia vikoja. Jakopäitä menee, ynm. Mersun ML500 M113 koneella olisi aika varma paketti.
 
Tuossa se tärkein pointti on tehty koneremontti, jota ilman en uskaltaisi tuon ikäluokan 1.8/2.0tfsi Audia ostaa.

3.0tfsi on männänrenkailtaan parempi, mutta kyllä sielläkin kallista tyyppivikaa on korjattavaksi.
Yhden 3.0tfsi omistaneena tuli seikkailtua lukemassa ongelmakohdista. Ei mitään dramaattista tai liian yleistä ollut moottoriin liittyen. Tyyppivioista vittumaisin PCV, mikä hajoaa. Osa ja osan vaihto itsessään on halpaa kuin makkara, mutta sitä ennen pitää purkaa remmiahdin, polttoaineen syöttö ja valuttaa jäähdytin nesteet pois. Karstottuu tietty kuten muutkin tfsi moottorit, mutta pähkinäpuhallus ei nyt mikään kallis operaatio ole.

Moottori ainakin S4:ssa on mitä mukavin ja itse pidin kovasti. Samaa moottoria on käytetty A6 sekä A7, ja en muista tarkalleen, mutta eroja ei tainnut olla paljoa ja potentiaalia siis löytyy kun S4:kin on ohjelmallisesti kuristettu todella paljon siihen nähden, mitä siitä tehdassäädöillä saa.
 
Yhden 3.0tfsi omistaneena tuli seikkailtua lukemassa ongelmakohdista. Ei mitään dramaattista tai liian yleistä ollut moottoriin liittyen. Tyyppivioista vittumaisin PCV, mikä hajoaa. Osa ja osan vaihto itsessään on halpaa kuin makkara, mutta sitä ennen pitää purkaa remmiahdin, polttoaineen syöttö ja valuttaa jäähdytin nesteet pois. Moottori ainakin S4:ssa on mitä mukavin ja itse pidin kovasti. Sama moottoria on käytetty A6 sekä A7, ja en muista tarkalleen, mutta eroja ei tainnut olla paljoa ja potentiaalia siis löytyy kun S4:nenkin on ohjelmallisesti kuristettu todella paljon siihen nähden, mitä siitä tehdassäädöillä saa.
Omaan kulkineeseen teetätin huohotinrempan juuri syksyllä ja osat tosiaan muutama hassu satku termostaatin kanssa, mutta työtä kertyi muistaakseni n. 8h edestä. Huohottimen lisäksi jakopään kiristimet on edelleen herkät hajoamaan ja pahimmassa tapauksessa päästävät ketjun venähtämään.
 
Omaan kulkineeseen teetätin huohotinrempan juuri syksyllä ja osat tosiaan muutama hassu satku termostaatin kanssa, mutta työtä kertyi muistaakseni n. 8h edestä. Huohottimen lisäksi jakopään kiristimet on edelleen herkät hajoamaan ja pahimmassa tapauksessa päästävät ketjun venähtämään.
Kiristimistä onneksi ne yläpäät, mitkä pystyy vaihtamaan ilman koneen irroitusta. Omakätistä kokemusta ei ole, mutta itseä viisaammat näin ohjeistaa jenkkifoorumeilla.
 
"Luotettava 2.0 tfsi" ja vielä oikeen softattuna :srofl:
Varustelistauskin niin karvalakki kun olla ja voi

Ei nuo siitä softasta hajoa yhtään sen enempää tai vähempää kuin ilmankaan. (Edit: Olettaen tietenkin ettei siellä ole tehty jotain todella tyhmää)

Toki en tota konetta kyllä muuten tosiaan kehuis.
 

Siinä on kyllä myyntimies-Akilla auennut pari kaljaa ja ei muuta kuin Passattia myyntiin.

Monista hupaisista nyansseista lempparini oli kuitenkin alun "maksanut uutena 52 tonnia". Vau. Otettu selvästikin vaikutteita bemarin 7-sarjalaisten myynti-ilmoista, jossa tuo on mainittuna aina. Toki sillä hinnalla saa yleensä neljä passattia.
Kromi kaaret ja matkalahjakortti kaupan päälle. Tuossa on käytetty kaikki nyanssit, jotta yli 400k rullatusta on saatu edes jotain perusteita hintapyynnille.
 
Siinä on kyllä myyntimies-Akilla auennut pari kaljaa ja ei muuta kuin Passattia myyntiin.

Ja on lahjakorttiakin myynnissä sopuhintaan :D

ps- jos ketä matkustelu kiinostaisi , minulla olisi ylimääräinen 700 - euron matka lahja kortti. voimassa juhannukseen 2022. käy , mm - apollo , detur, jne. myyn sen tiukkaan 400 euron hintaa. tai jos kuka lyö 8000 tonnia rahaa näppiin , annan kaupan päälle.
 
Ja on lahjakorttiakin myynnissä sopuhintaan :D

ps- jos ketä matkustelu kiinostaisi , minulla olisi ylimääräinen 700 - euron matka lahja kortti. voimassa juhannukseen 2022. käy , mm - apollo , detur, jne. myyn sen tiukkaan 400 euron hintaa. tai jos kuka lyö 8000 tonnia rahaa näppiin , annan kaupan päälle.

Ihan reilu tarjoushan tuo on auton ostajalle. Passattikin on ihan siisti, mitä nyt kromikaarten alta varmaan pientä yllätystä on odotettavissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 175
Viestejä
4 591 355
Jäsenet
75 574
Uusin jäsen
AVM

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom