Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Mikähän tuossa meisselissä jutun juoni on, outo rekkari, sekä pitää varmistaa auton saatavuus jotain... huhtikuussa ensi vuonna. Eikö perkele heti maanantaina saa jos iskee massit tiskiin?

"samanlaisista kohteista" iski silmään heti


Tuollainen bensa Hiace on ollut sekä työautona, ja omanakin. Näköjään hinnat vähän pompanneet mutta pienet kilsat ja kuvissa näyttää hyvälle <3
 
Mikähän tuossa meisselissä jutun juoni on, outo rekkari, sekä pitää varmistaa auton saatavuus jotain... huhtikuussa ensi vuonna. Eikö perkele heti maanantaina saa jos iskee massit tiskiin?

"samanlaisista kohteista" iski silmään heti


Tuollainen bensa Hiace on ollut sekä työautona, ja omanakin. Näköjään hinnat vähän pompanneet mutta pienet kilsat ja kuvissa näyttää hyvälle <3

Olisikohan maahantuojan tai jopa tehtaan showroom auto mikä on jo hankittaessa sovittu olevan esillä ajan X samaa olen kuullut tavallisemmistakin autoista.

Takapenkillä matkustavalle onhan tossa jotain upeata, Suomeen pitäisi löytyä vähäpäästöinen töpseliversio ja neutraalimpi väri niin isomman firman edustusautoksi. Omaan silmään sopivan eurooppalaista jenkki meininkiä, kuin tv sarjasta mutta escaladen tai GMC yukonin sijaan Saksan laatua.
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän tuossa meisselissä jutun juoni on, outo rekkari, sekä pitää varmistaa auton saatavuus jotain... huhtikuussa ensi vuonna. Eikö perkele heti maanantaina saa jos iskee massit tiskiin?
Siirtokilvissähän on ainakin tuo 2+4 merkkiä, vientirekisteristä en ole varma onko 1+4 vai 2+4.
Jokatapauksessa tulee mieleen että auto on Suomessa jotain edustuskäyttöä varten, Mersun tai Vehon perkeleen tärkeille vieraille, ja samalla kokeillaan kepillä jäätä jos joku hölmö sen ostaisi pois kuleksimasta kun tarve on päättynyt Huhtikuussa[/QUOTE]
 
Olisikohan maahantuojan tai jopa tehtaan showroom auto mikä on jo hankittaessa sovittu olevan esillä ajan X samaa olen kuullut tavallisemmistakin autoista.

Takapenkillä matkustavalle onhan tossa jotain upeata, Suomeen pitäisi löytyä vähäpäästöinen töpseliversio ja neutraalimpi väri niin isomman firman edustusautoksi. Omaan silmään sopivan eurooppalaista jenkki meininkiä, kuin tv sarjasta mutta escaladen tai GMC yukonin sijaan Saksan laatua.

Jos tosiaan valmistajan pakottama liisarilla otettu auto mikä pakko pitää näköjään edes jossain kilvissä että saa sen esittelyauto alen, mikä on aikaan sidottu ihan halpismerkeilläkin. Yleensä maahantuojat pakottaa, no miksei tehdaskin sitten.

Siirtokilvissähän on ainakin tuo 2+4 merkkiä, vientirekisteristä en ole varma onko 1+4 vai 2+4.
Jokatapauksessa tulee mieleen että auto on Suomessa jotain edustuskäyttöä varten, Mersun tai Vehon perkeleen tärkeille vieraille, ja samalla kokeillaan kepillä jäätä jos joku hölmö sen ostaisi pois kuleksimasta kun tarve on päättynyt Huhtikuussa
[/QUOTE]

Voi olla tarve mikä hyvänsä. 5000km kuitenkin mittarissa eli ajettu on. Itse en ainakaan muista mitään koeajoa lehdistössä, tosin en niin paljoa seuraa että voi olla ohi silmien helposti.

Eikä tuosta edes kehtaa soittaa Veholle, että mikä juttu kyseessä - T: tosi ostaja :rofl:
 
Onpa hienossa kunnossa tämäkin valkoinen gti golf https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12593185

- helmat,kaaret ja takaluukku ruosteessa. varsinkin valkoisessa autossa aina nättiä
- etupuskuri ajettu halki
- etuvaloista ei näe edes läpi, riittääkö edes kova hionta saamaan niitä enää kiiltäviksi :hmm:
Hauska kun seuraa noita jenkkiläisiä tai britti youtube kanavoita niin siellä tuollainen maksaa sen 1000€, mutta suomessa joku edes kehtaa pyytää tuollaisia summia :srofl:
 
Onpa hienossa kunnossa tämäkin valkoinen gti golf https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/12593185

- helmat,kaaret ja takaluukku ruosteessa. varsinkin valkoisessa autossa aina nättiä
- etupuskuri ajettu halki
- etuvaloista ei näe edes läpi, riittääkö edes kova hionta saamaan niitä enää kiiltäviksi :hmm:

Onhan tuossa kuitenkin legendaarinen DSG vaihteisto 2000-luvun ensimmäiseltä vuosikymmeltä. Ja sitten FSI moottori jossa on ollut niitä venyviä ketjuja.
 
Miten se edes voi olla noin ruosteessa? Onko joku ruuvattu tuontiauto vai mitä ihmettä.

Hinnasta sen verran, että siistejä vastaavilla kilometreillä olevia Mk5 GTI kolopalloja on myynnissä 7500€ paikkeilla. Kuvista vähän hankala sanoa meneekö ruosteiden laittaminen, jopa peltihommiksi, mutta ainakin tuhannen euroa saisi varmasti siihen laittaa (ammattimiehellä tuskin edes riittää..). Tämän jälkeen olisi vielä nuo hiekkapuhalletut umpiot ja haljennut puskuri laittamatta. Jos itselläni olisi ko. kampe myynnissä, niin heittäisin varmaan hintalapun 5500€ ja antaisin ruosteiden olla seuraavan omistajan ongelma.
 
Miten se edes voi olla noin ruosteessa? Onko joku ruuvattu tuontiauto vai mitä ihmettä.

Varmaan 95% tuonikäisistä V-kopan Golffeista on ruostetta joko etukaarissa, takaluukussa, helmoissa tai kaikissa näissä.

Pari vuotta sitten kävin katsomassa kolmea eri GTi Golffia ja kysyin lisäksi kuvia varmaan viidestä niin kaikissa sama juttu, valkoisessa tietysti näkyy rumemmin kuin vaikkapa mustassa.
 
~2005+ malliset volkkarithan on korroosionkestoltaan kaikkeista huonoimmasta päästä, ikinä. Ei pelkästään ole sinkitystä vähennetty (varsinkin kattoa kohden vielä enemmän), surkeaa vesiliukoista maalia, mutta myös lähes kaikki suunnittelumokat löytyy ovien listojen reikäkiinnityksistä, peitettyihin, pehmeisiin ja kosteutta hyvin pitäviin sisälokarin suojiin löytyy melkein jokaisesta. Kaupan päälle vielä yleensä tiivisteet, ym jotka hankaavat maalit pois tai tiputtelevat vedet aina samaan paikkaan josta pelkkä vesi kuluttaa maalit pois...
 
~2005+ malliset volkkarithan on korroosionkestoltaan kaikkeista huonoimmasta päästä, ikinä. Ei pelkästään ole sinkitystä vähennetty (varsinkin kattoa kohden vielä enemmän), surkeaa vesiliukoista maalia, mutta myös lähes kaikki suunnittelumokat löytyy ovien listojen reikäkiinnityksistä, peitettyihin, pehmeisiin ja kosteutta hyvin pitäviin sisälokarin suojiin löytyy melkein jokaisesta. Kaupan päälle vielä yleensä tiivisteet, ym jotka hankaavat maalit pois tai tiputtelevat vedet aina samaan paikkaan josta pelkkä vesi kuluttaa maalit pois...


Jos nyt vaikka aloitat faktoilla ja katsotaan sitten sitä ruostumisherkyyttä uudestaan.
On totta että Golfissa oli jonkin verran ongelmia ruosteen kanssa etenkin mk5 korimallissa.
On kuitenkin aikamoista oikomista julistaa tuon perusteella kaikki volkkarit ruosteherkiksi.
Ps. Tietyissä ikäryhmissä "ruostuva" golf on kärkikahinoissa mitä tulee ruostesuojaukseen.
Sori ot mutta oli pakko.

Edit. Typo, Mk4 - >mk5
 
~2005+ malliset volkkarithan on korroosionkestoltaan kaikkeista huonoimmasta päästä, ikinä. Ei pelkästään ole sinkitystä vähennetty (varsinkin kattoa kohden vielä enemmän), surkeaa vesiliukoista maalia, mutta myös lähes kaikki suunnittelumokat löytyy ovien listojen reikäkiinnityksistä, peitettyihin, pehmeisiin ja kosteutta hyvin pitäviin sisälokarin suojiin löytyy melkein jokaisesta. Kaupan päälle vielä yleensä tiivisteet, ym jotka hankaavat maalit pois tai tiputtelevat vedet aina samaan paikkaan josta pelkkä vesi kuluttaa maalit pois...
Maalien vesiliukoisuus ja paska laatu tuntuu olevan myytti. Autot maalataan niin, että pohjamaalatulle (ei vesiliukoinen vaan yleensä epoksi) maalille ruiskutetaan värimassa, joka toki nykyään on vesiohenteinen, mutta siinä ideana on lähinä, että vesi on haihtuva komponentti samoin kuin voisi olla joku liuotin tms. Lopuksi päälle vedetään 2k lakka. Aika vähän eroa siis ei vesivärimaalaukseen kun se ero on vain siinä sävyssä.
 
Maalien vesiliukoisuus ja paska laatu tuntuu olevan myytti. Autot maalataan niin, että pohjamaalatulle (ei vesiliukoinen vaan yleensä epoksi) maalille ruiskutetaan värimassa, joka toki nykyään on vesiohenteinen, mutta siinä ideana on lähinä, että vesi on haihtuva komponentti samoin kuin voisi olla joku liuotin tms. Lopuksi päälle vedetään 2k lakka. Aika vähän eroa siis ei vesivärimaalaukseen kun se ero on vain siinä sävyssä.
No sanotaanko että esim. 3B ja 3C Passattien korroosionkeston ero oli kuin yö ja päivä. Vanhemmassa ei mielestäin vielä ollut samoja maaleja / lakkoja käytössä. Toki muitakin eroja on, kuten sanoin.
 
Mistähän johtuu, että useimmat ranskalaiset autot vastustavat ruostetta paljon saksalaisia vastineitaan paremmin? Koittakaapa vaikka etsiä ruosteinen 407 (autot nyt kaikki yli 10 mutta alle 20v ikäisiä)...kaikki saman ikäluokan passatit ja golfit vaikkapa on täysin ruosteen raiskaamia ellei ole poikkeuksellisen hyvin pidetty (ruosteet korjattu).
 
Mistähän johtuu, että useimmat ranskalaiset autot vastustavat ruostetta paljon saksalaisia vastineitaan paremmin? Koittakaapa vaikka etsiä ruosteinen 407 (autot nyt kaikki yli 10 mutta alle 20v ikäisiä)...kaikki saman ikäluokan passatit ja golfit vaikkapa on täysin ruosteen raiskaamia ellei ole poikkeuksellisen hyvin pidetty (ruosteet korjattu).

Samoten C5 Citikka. Ei oikein ruosteisia yksilöitä tahdo löytyä. Ranskalaisilla taisi aikoinaan olla huono maine herkästi ruostuvina autoina (rapeat ranskalaiset) niin olisivatko sitten petranneet ruostesuojauksen suhteen ja tehneet suojauksen kunnolla. Meillä oli perheessä monta Renault Sceniciä aikoinaan ja niissä ainakin etulokarit oli kokonaan muovista.
 
Kyllähän se herätti hilpeyttä, kun emännällä oli vm 2017 pösö 208, ja sukulaisten samanikäinen kansanauto puski jo ruskeaa kultaa maalin läpi, ovien alareunasta, sekä takalokarin kaarista. En muista, oliko passat vai golf, farmari oli, sekä uutena maksanut paljon enemmän.
Neljän vuoden iässä nyt keväällä tuo 208 vaihdettiin sitten uuteen 2008.
 
Kyllähän se herätti hilpeyttä, kun emännällä oli vm 2017 pösö 208, ja sukulaisten samanikäinen kansanauto puski jo ruskeaa kultaa maalin läpi, ovien alareunasta, sekä takalokarin kaarista. En muista, oliko passat vai golf, farmari oli, sekä uutena maksanut paljon enemmän.
Neljän vuoden iässä nyt keväällä tuo 208 vaihdettiin sitten uuteen 2008.
Kai sukulaisesi vaihdatti takuuseen uudet ovet ja kaaret? Noissa on nimittäin takuu joka kattaa noin selvän valmistusvirheen? Vai oliko joku itse korjattu kolariauto?
Ps. Kai se kansanauto (siis jos nyt oli Golf tai Passat) on maksanut uutena enemmän, onhan nuo aivan eri kokoluokan autoja kuin pieni 208? Polo olisi sopivampi vertailukohta, toki sekin on sisältä isompi kuin 208.
 
Mistähän johtuu, että useimmat ranskalaiset autot vastustavat ruostetta paljon saksalaisia vastineitaan paremmin? Koittakaapa vaikka etsiä ruosteinen 407 (autot nyt kaikki yli 10 mutta alle 20v ikäisiä)...kaikki saman ikäluokan passatit ja golfit vaikkapa on täysin ruosteen raiskaamia ellei ole poikkeuksellisen hyvin pidetty (ruosteet korjattu).
Ranskalaiset keksi jo joskus 90-luvulla että kun sen auton korin ja rungon sinkittää niin se ei ruostu. Tiedossahan tää asia varmaan oli muillakin, mutta jostain syystä varsinkin saksalaiset halusi säästää sen muutaman sentin per neliömetri ja jätti sinkityksen tekemättä.
 
Ranskalaiset keksi jo joskus 90-luvulla että kun sen auton korin ja rungon sinkittää niin se ei ruostu. Tiedossahan tää asia varmaan oli muillakin, mutta jostain syystä varsinkin saksalaiset halusi säästää sen muutaman sentin per neliömetri ja jätti sinkityksen tekemättä.
Sinkki lienee ollut käytössä muillakin?
Ainakin tällä vuosituhannella tehdyt ranskalaiset vastustavat ruostetta luukuissa ja kaarissa erityisen hyvin, ne ovat nimittäin muovia. Huono puoli näissä on lelumainen tuntuma, mutta pitkässä juoksussa ratkaisu on oikein hyvä
 
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
 
Nyt kaipaisisin vähän kommenttia siltä aiemmin tässä topikissa vaikuttaneelta autojobbarikoulun käyneeltä jannulta, että onko hinta hyhä vai ei.
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
Kiitos.
 
Sähkölaitteet on rakennettu suurin piirtein päissään. Yksi Clio riitti, 160 tkm valmis paaliin. Yhdessäkään sitikassa ei toiminut sähkölaitteet niin kuin olisi pitänyt. Renussakin oli 100 tkm jo lahovikoja. En ymmärrä näitä ranskalaisten ihannointia, saati eurooppalaisten ihannointia.
Clio oli vuodelta 1990 jotain?
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.
Reilu 10 vuotta "vanha" ranskalainen on käytettynä suhteellisen hyvä ostos koska maksaa murto-osan samanikäisistä kilpailijoista. Kaikissa on kuitenkin omat vikansa mutta ostamalla ranskan rautaa jää pari tonnia taskuun korjauksia varten.
 
90-luvulta renu oli. Paskin ostos ranskalaisista, kuten BX sitikat oli. Ainoat, jotka oli järkevät oli sähköosiltaan oli rättisitikat ja Pösö 504 jotka oli tehty Paris-Rhone tekemät osat.
80-luvulla alkoi ranskalaisten autojen mahalasku. Laho ja sähköosien viat. Tekniikka satoi kestää jonkin verran, mutta laatutaso tippui alihankkijoitten mukana. Fiatien tasolle tippui. Jo 90-luvulla tekivät mahalaskun verrattuna japanilaisiin, verrattuna Toyotaan ja Hondaan. Honda teki laatutason tiputuksen peltiosien suhteen, josta tehdas maksoi. Nykytasolla Honda ja Toyota ovat ymmärtäneet laatutasoon kiinnittää huomiota jo 90-luvulla, toisin kuin ranskalaiset.
 
On muuten ollut kallis tuulilasi, töineen vaihto maksanut yli 700€ jos tulkitsin kuitit oikein? Viimeksi kun vaihdatin lasin E39 koriseen bemariin niin homma maksoi 380€...

Kyllähän se maksaa kun hankittu BMW leimoilla oleva lasi "kuin tehtaalla". Tavallinen leimaton saint-gobain tai pilkington on huomattavasti halvempi, epäilen ettei normaalisti marmorikaan tarjoa leimallista ellei erikseen asiakas pyydä ja halua maksaa.
 
Puhumattakaan C5 joulukuusesta. Voihan olla, että pelti kestää, mutta sähkölaitteet ovat laatukäsitteestä jo ajat sitten tippuneet. Ainoa oli Xantia ja 406 jotka kesti ajoa.
 
Nyt kaipaisisin vähän kommenttia siltä aiemmin tässä topikissa vaikuttaneelta autojobbarikoulun käyneeltä jannulta, että onko hinta hyhä vai ei.

Kiitos.
Minuako tarkoitat? Hauskaa amisvittuilua, mutta ehkä ei.

Edit: Mutta vähän kun tinkaat, niin ehkä saat tuosta sen tonnin kulkineen, jota parempi puoliskosi osaa arvostaa. <3
 
Viimeksi muokattu:
"auto rakennettu uudelleen kuin tehdas"
Kyllä tuon huomaa, varsinkin sisustan kunnosta ja etupuskurista, aivan kuin tehtaan jäljiltä :facepalm:
On muuten ollut kallis tuulilasi, töineen vaihto maksanut yli 700€ jos tulkitsin kuitit oikein? Viimeksi kun vaihdatin lasin E39 koriseen bemariin niin homma maksoi 380€...
Oliko sinun autossa sadesensori lasissa? Kun niillä on tapana maksaa ennemän ainakin hinta oli melkein tupla kun kysyin lasiliikkeitä.

Mutta toi E39 on kyllä ylihintainen jos mootori ei ole täysremontoinut ja autossa ei ole ollenkaan ruostetta.
 
Clio oli vuodelta 1990 jotain?
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.
Reilu 10 vuotta "vanha" ranskalainen on käytettynä suhteellisen hyvä ostos koska maksaa murto-osan samanikäisistä kilpailijoista. Kaikissa on kuitenkin omat vikansa mutta ostamalla ranskan rautaa jää pari tonnia taskuun korjauksia varten.
Ainakin 2004 asti Xsarat ja Rellun Meganet oli ihan paskaa. Sähkövikoja paljon. Veholla ja Automaalla oli pihat tukossa pakkaskeleillä.Ajoin 1999-2004 hinausautoa ja 70% takuualaisista hinauksista oli ranskalaisia koskevia. Kesällä keitti ja talvella räki öljyt pihalle. Sähkövikoja riitti ympäri vuoden. Kaikki merkit joilla oli maahantuoja suomessa, niin keikat tuli meille. Samassa tilassa soi puhelinsoitit sitten Mersun, Bemarin, Pösön tai Subarun tiepalvelunumeroon. Myöskin suurin osa vakuutusyhtiöiden päivystysnumeroista oli saman firman hoidossa.
Opelit edusti kans jakohihnaongelmien osalta 1,6 16v motti oli ongelmallinen kun ensin oli 120tkm vaihtoväli ja sit lyhennettiin 60tkm, eikä info muutoksesta tavoittanut/kiinnostanut omistajia. Opelin maahantuonnista tai korjaamista tuli ohje et yhtäkkiä hyytymistä piti avaa öljykorkki ja pyytää pokaa käynnistämään. Jos ei nokka pyöriny ni turha tarjota pikahuoltoon. Pokat oli vittuuntuneita ku tunki et mitä maksaa, jakohihna poikki ja kerto markka-aikana et 20tmk-> oli hiljaa loppumatkan
Vw oli silloin toimivamerkki, ainoastaan 1,4 oli paska moottori. Jakopää petti tai talvella jääty huohotus ja öljyt pihalle.
Kerran ku oli kovatpakkaset niin katseltiin kaverin kanssa 36 keikkalappua oli nipussa. 2x 1,4 mk4 Golf. 1 80-luvun Toyota, 1 Volvo. Loput oli takuualaisia ranskalaisia. Takuualaisia Toyotia hinasin 1 yksilön, siis teknisen vian takia. Taksit kyllä muuten toi keikkaa Toyotan peltipajalle.
Italian läjät jäi ja jää edelleen kauppaan.
Japsit oli toimivimpia ja lähinnä varastettuja hinattiin, nykyään ei taida mennä niitäkään ,kun on ajonestot.
Nykyisestä tilanteesta en osaa sanoa, kuulema menee tasaisemmin kaikkia merkkejä, kun 20v sitten... Tämä nykytilanne entiseltä työkaverilta kuultua.
 
Itsellä oli ajossa 2004 xsara 2,0 16v 2005- alkaen. Autoon oli tehty joku parannus imusarjaan ja omani kävi 2005 tehtaan takuuhuollossa jossa imusarja vaihdettiin toisenlaiseen. Itsellä ei mitään ongelmia auton kanssa ilmennyt.
Aikaisemmin 1,6 8v vanhemmalla koneella oleva bx lykkäsi hirmupakkasilla öljyt ulos huohottimen jäätyessä. Suurelta osin oma vika kun syyshuolto tekemättä (jossa huohotin putsataan) ja maahantuojan toimittamat maskipeitteet laittamatta. Huoltiksen pihalla sitten sormet kohmeessa venttiilikopan tiiviste paikoilleen ja öljyt koneeseen...
Yhden Meganen omistaneena totean että se on juuri niin paska kuin siitä kerrotaan, pilaa koko valmistus maansa maineen. Omassa ei onneksi sähkövikoja tullut mikä oli ihme kun katseli johdotuksia ja liittimiä. Arvatenkin rellulla noi sähköt suunnitellaan aina iltapäivällä ja ranskassa kun menee lounaalla pullo tai kaksi viiniä...

Otsikon aiheeseen: Ranskiksista löytyy hyviä löytöjä budjettiluokkaan kun tietää mitä hakee. Muutamassa mallissa on moottoreiden osalta isoja eroja kestävyydessä ja huoltokuluissa, itsellä esim THP aiheuttaa samaa kammoa kuin DSG ja TSI saksalaisissa vaihtoehdoissa. Omalla tuurilla se mustapekkakortti löytyy juuri noista pakoista. Ymmärrän myös että PSA on monelle samanlainen kammo kuin itselle VAG. :)
 
Nykyisestä tilanteesta en osaa sanoa, kuulema menee tasaisemmin kaikkia merkkejä, kun 20v sitten... Tämä nykytilanne entiseltä työkaverilta kuultua.

Ei kai niitä eroja tule enää niin paljon kun on muodostettu alliansseja ristiin ja rastiin. Näistä kun piirtäisi kuvan tulisi aika monta viivaa. Autoja suunnitellaan yhdessä ja käytetään yhteisiä komponentteja.
 
Tällä vuosituhanella tehdyt Renaultit ja muutkin ranskalaiset ovat sähköjen suhteen aivan samalla viivalla kuin ne Audit ja Bemarit, kaikissa on silti vikoja.

"Boschin sähköt niissä kaikissa on" sanoi myös oma korjaaja kun ensimmäistä sähkövikaa 3 vuoden jälkeen keski-ikäisestä ranskiksesta korjasin ja jotain heitin, että ihmeen kauan saikin ilman sähkövikoja ranskalaisella ajaa. Pitänee nykyaikaisilla alihankintaketjuilla paikkansa.
 
Pirtsakanvärinen bemu, vasta sisäänajettuna https://www.nettiauto.com/bmw/328/12607186
On kyllä löytö. Mikä lie tuossa kuskinpuolen etuvilkussa on vikana? Ja tuo hattuhyllyn kajari on kyllä komia, tai ainaki se kajarilta näyttää. Mutta eipä ole kilpi pilaamassa etupuskuria. Ja vakiot takaumpiot mukaan, mikäs noissa on erikoista...jaa liekkö se että niin tummat ettei mene leimasta läpi? Shut up and take my money.
 
On kyllä löytö. Mikä lie tuossa kuskinpuolen etuvilkussa on vikana? Ja tuo hattuhyllyn kajari on kyllä komia, tai ainaki se kajarilta näyttää. Mutta eipä ole kilpi pilaamassa etupuskuria. Ja vakiot takaumpiot mukaan, mikäs noissa on erikoista...jaa liekkö se että niin tummat ettei mene leimasta läpi? Shut up and take my money.
Johdot on myös vedetty siististi kardaanitunnelin päälle pinta-asennuksena.
 
Ainakin myyjä on taas tyytyväinen kun ilmoitus saanut paljon katsojia tätä kautta!

Kaipaisin ketjuun enemmän löytöjä kuin negaa. Niitäkin joskus ollut. Hinta nyt aina on vähän subjektiivinen käsite.
 
Ainakin myyjä on taas tyytyväinen kun ilmoitus saanut paljon katsojia tätä kautta!.

Mitähän ihmeen hyötyä niistä katsomiskerroista saa? :hmm: yksi katsojakin riittää jos on tosiostaja, tuolle bemarille tuskin löytyy potentiaalisia ostajia io-techistä :D

Hintakin just laski, kohta menee kaupaksi.

"Tämän viikon 7000€! "
 
Mitähän ihmeen hyötyä niistä katsomiskerroista saa?

No paremmin se tavoittaa potentiaalisen ostajan kun on näyttöjä. Ja aina voi tarjota jos hinta ei miellytä. Saisko tosta hyvän ratapelin vielä tai jonkun muun lelun.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 711
Viestejä
4 493 051
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
mdfds

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom