Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Audi TT Coupe quattro 3.2 automatic-8J-4X4/246 Coupé 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mikä tosta voisi olla sellainen tarjous että liike pienen pohdinnan jälkeen sopisi kaupat?
Sähköpostilla kun kyselin, niin "nopee kauppa 22 880 euroa".
Tarjosin sähköpostitse 20000e, johon vastasivat että "4000e tinkivaroja ei valitettavasti ole pyynyyntihinnoissa. 1 omistaja. Vähän ajettu. Menee nopeesti kaupan".

Oma mutu on, että kannattaisi myydä, jos joku vaan jotain suostuu maksamaan. Koita lähtisikö 21k:lla?
 
Huono väri ja ei värinäyttöjä niin mittaristossa kuin multimediajärjestelmässäkään. Erikoista että tuollaiseen on kuitenkin moottori ruksittu. En usko että on mitenkään erityisen myyvä combo.
 
Perse, oispa rakentelutilaa. Ford Consul Coupe Colakyljillä:
Ford Consul Coupé 1974 - Vaihtoauto - Nettiauto

Parikymppisenä hitsailin raadosta liikenteeseen tuon herrasmiesversion, 4-ovisen -73 2,6l V6 Granada sedanin. Nyt viiskymppisenä edelleen hiertää, että pitikin se myydä. Haaveissa oli jo silloin Coupe.

Ei noita pallokylkisiä Coupeja usein enää myynnissä näe, ja hyväkuntoisten hinnat on taivaissa.
Ovat nykymittapuunkin mukaan ihan hyviä ajettavia.
 
Oih, tuo fordi se kyllä kelpais. Porukoilla oli coupe granada 2,6 litrasella, taisi olla vm 1973. Kattellu josko tuommonen jostain vielä löytys, mutta ei ole näkyny. Tuo Consul olis aika lähellä jo. Ajettavuutta kehunu nuo tutut jotka tuon Granadan kans tuttuja olivat, yksi väitti että 230 km/h oli huiput, mutta tätä en usko kyllä pätkääkään. Aika kullannu muistot ehkä.

Tuossa oli muistaakseni aika hulppean kokonen hattuhylly, ite muutaman vuoden ikäisenä tuppasin matkustaa siellä.

Tätä seurasi sitte -83 Granada 2,5 litrasella dieselillä. Nämäki näkkyy hupenevan aika vauhtia, toki tämä ei niin mielenkiintonen malli olekkaan vaikka pomminvarma kulkine aikanaan oli ko uutena taloon tuli ja yli 300tkm myöhemmin lähti.
 
Viimeksi muokattu:
Granada oli se hienompi malli, Consul karvalakki.

Vaan jos Coupemalleja etsii, niin IMO suorakylkinen Granada on paljon rumempi, kuin Colapullo-Consul. Vuosimallit menee näissäkin sekaisin, Granadaakin muistaakseni valmistettiin colapullona.

fs_31012010068.jpg


6144394211_c9380ae6cb_b.jpg


Aito, vai merkkituunausta?

5a9ee29fc7b25a4944311b00c7453c12.jpg
 
Jep, tuo colapullo on nätimpi. Muistasin että tuo mikä porukoila oli, oli juuriki pullokylkinen, mutta eihän tuosta valalle voi mennä, nätti yhtä kuinka, tahtois kyllä harrastepirssiksi. Näyttäs että -74 granada on jo suorakylkinen tuossa mitä googlailin.

Ja mitä tuohon viimiseen kuvaan, ei kyllä meikäläinen ossaa googlenkaan avulla sanoa kumpi tuo on, tuo takasivulasi hämää kyllä vahvasti. Olisko lie joku afrikan malli sitte. Mutta wikihän tiesi kertoa että Consul=Granada, tämä tuli uutena kyllä itellekki, kyseessä ollu vain joku lakijuttu nimen takia
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa tulla vain navigaattorin ruksimalla?
Näyttäisi 90% Nettiauton TT valikoimasta olevan tuolla punaisella pikkunäytöllä.
Ois vaan ollut lähellä / vähän ajettu, pitääköhän koittaa etsiä navilla varustettua :think:

Melkein kääntäisin katseet ulkomaille, aika paljon paremmin varusteltuja. Tuollaisia Lama-malleja ei siellä niin kauheasti ole ja samaan hintaan saa miellyttävämmän yhdistelmän. Toki jos haluaa juuri tuollaisen combon niin asia on eri.

Auton sijaintia nyt en niinkään jaksaisi murehtia, sen verran isoja hankintoja ne on että onko sillä oikeasti väliä onko ko. laite naapurissa vai rovaniemellä (näin etelässä asuvan näkökulmasta sanottuna) jos sattuu hyvä löytymään :)

Itselle nyt ei yksi päivä ja yksi 800km trippi niin suurta lovea elämään tee etteikö auton perässä sellaista voisi heittääkin.
 
Melkein kääntäisin katseet ulkomaille, aika paljon paremmin varusteltuja. Tuollaisia Lama-malleja ei siellä niin kauheasti ole ja samaan hintaan saa miellyttävämmän yhdistelmän. Toki jos haluaa juuri tuollaisen combon niin asia on eri.

Auton sijaintia nyt en niinkään jaksaisi murehtia, sen verran isoja hankintoja ne on että onko sillä oikeasti väliä onko ko. laite naapurissa vai rovaniemellä (näin etelässä asuvan näkökulmasta sanottuna) jos sattuu hyvä löytymään :)

Itselle nyt ei yksi päivä ja yksi 800km trippi niin suurta lovea elämään tee etteikö auton perässä sellaista voisi heittääkin.

Toki näin jos ei pelkää hukkareissua kusettavan myyjän johdosta.

Ite tosin en oo kertaakaan joutunu pettymään ja autoja oon hakenut +500km päästä. Toki olen muutenkin aika realisti noiden käytettyjen romujen kanssa
 
Vironpoika näköjään vaihtanut uudemman korin keulan.

Noista mitsuista mitään en tiedä, mutta jos keula on vaihdettu, niin mitähän muuta on tehty, 14tkm ajettu auto virosta. Hiton hyvät kuvat, kuin jostain myyntikatalogista. Epäilen jotain hämärää.
 
Virolaiset tuntuu muutenkin panostavan myyntikuviin aika usein vrt. suomalaiset.
 
Ei noi takavetohiluxit oo kyllä muutenkaan mitään maastureita. Sehän on matala kun mikä jo vakiona, nelikot sitten erikseen.

Mazda RX-7 FD RZ2 Coupé 1993 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tämä se on myynnissä jatkuvasti eri kaverilla :)

Takatyöntö hiluxissa on sentään enemmän maavaraa mitä moderneissa citymaastureissa. Itsellä moinen rohjo ollut, 2.4D, varmasti taloudellisin ajettava mitä ikinä. Mikään maasturihan se ei missään nimessä ole eikä tarkoitukseen sovi, mutta huonompaa tietä kehtaa mennä ilman että heti on ensimmäisessä montussa jumissa. jos vaan pitoa riittää, eli ei talvikäyttöön. Tuli joskus pakosta vaihdossa.

Linkin auto bensa, mutta kuvistakin näkee että ei se nyt ihan matala ole jos tämän päivän autoihin vertaa, oma tais olla -81, ja dsl.

Toyota Hilux HI-LUX 1800 Maastoauto 1985 - Vaihtoauto - Nettiauto
 

Ulkonäkö bueno, feikkipoliisiauto olisi hauska. Tosin tyytyisin ehkä Transporteriin ja vaggiahan en ostaisi. Tuon mitsun hintakin ihan posketon, mitä "muut samanlaiset" oli selkeästi halvempia, mitä sivust tarjoili. Saahan sitä pyytää...
 
Ulkonäkö bueno, feikkipoliisiauto olisi hauska. Tosin tyytyisin ehkä Transporteriin ja vaggiahan en ostaisi. Tuon mitsun hintakin ihan posketon, mitä "muut samanlaiset" oli selkeästi halvempia, mitä sivust tarjoili. Saahan sitä pyytää...

Mitäs posketonta hinnassa on? Halvin EVO X Nettiautossa maksaa 32k€. 20tkm enemmän poljettu ja kaksi vuotta vanhempi myös, eikä tunaroitu, mikä nyt voi olla plussaa tai miinusta ihan ostajasta riippuen.

Viron puolella kaksi myynnissä, toinen 18k€ ja toinen 24k€, molemmat tax-freenä
 
Mitäs posketonta hinnassa on? Halvin EVO X Nettiautossa maksaa 32k€. 20tkm enemmän poljettu ja kaksi vuotta vanhempi myös, eikä tunaroitu, mikä nyt voi olla plussaa tai miinusta ihan ostajasta riippuen.

Viron puolella kaksi myynnissä, toinen 18k€ ja toinen 24k€, molemmat tax-freenä

En mä noista evoista ole ikinä niin perustanut, katoin vaan mitä sivun alalaidassa oli ehdoltelmina enkä tutkinut tarjontaa sen enempää. Sentään ratti oli vasemmalla (oikealla) puolella, niin siitä plussaa jos nyt jotain:tup:
 
En mä noista evoista ole ikinä niin perustanut, katoin vaan mitä sivun alalaidassa oli ehdoltelmina enkä tutkinut tarjontaa sen enempää. Sentään ratti oli vasemmalla (oikealla) puolella, niin siitä plussaa jos nyt jotain:tup:
Joo no ihmekkään, perus lancerilla ja Evolutionilla kuitenkin on hiukan eroa.
Omaan silmään aika maukkaan näköinen tuo teippaus :hungry:
 
Joo no ihmekkään, perus lancerilla ja Evolutionilla kuitenkin on hiukan eroa.
Omaan silmään aika maukkaan näköinen tuo teippaus :hungry:

Tiedän toki mikä on Lancer ja Evo sellainen, ei mun juttu - mutta tuo tuunaus on kyllä hyvännäköinen, ja kaikkine himmeleineen on kyllä hyvän näköinen, olkoon sitten miten epäkäytönnöllinen hyvänsä. Ja onhan se automaatti vielä:) Kamalia maksavat silti mokomat.
 
Jos mondeo 190co2 päästöillä vero oli 350€ niin mitä se on tuon 300co2 päästöillä[emoji43]
528,15€ jos kokonaismassa pitää paikkansa.

Mikä on about 30€ isompi kuin jollain V6 Passatilla vuosituhannen alusta. Eli ei sinänsä paha...
 
Hyh, onneks 1900 luvun autoissa ei oo co2 mukaan laskettava vero.
 
Hyh, onneks 1900 luvun autoissa ei oo co2 mukaan laskettava vero.
Jeps. Kiinnostais tietää, miten toi ajoneuvoveropolitiikka kohdistetaan sen aikakauden autoihin, mikäli valtio korotuksilla haluaa ohjata uusiin autoihin. Eikös jotain sellastakin oltu ehdoteltu, että moottorinvaihdolla sais veroja alas. :D hienoja ehdotuksia. Omalla autolla ei maantielläkää pääse alle 10 sataselle kulutuksiin (kesäharraste ysäriltä) mutta päästöjen mukaan ei veroteta ni kevyellä autolla on kiva ajella, kun verot on pienet.
 
Eikös jotain sellastakin oltu ehdoteltu, että moottorinvaihdolla sais veroja alas. :D hienoja ehdotuksia.

Joo, varsinkin kun nykyiselläänkin moottorinvaihto on tehty niin helpoksi muutoskatsastuksineen ym. (not)

Liekkö sitten joku Sipilän tai Bernerin sukulainen jonka firma saa ainoana Suomessa oikeudet tehdä noita moottorinvaihtoja, koska muiden moottorit ei täytä jotain keksittyä hyväksyntää.
 
Joo, varsinkin kun nykyiselläänkin moottorinvaihto on tehty niin helpoksi muutoskatsastuksineen ym. (not)

Liekkö sitten joku Sipilän tai Bernerin sukulainen jonka firma saa ainoana Suomessa oikeudet tehdä noita moottorinvaihtoja, koska muiden moottorit ei täytä jotain keksittyä hyväksyntää.

Ja kellä tahansa normaalikansalaisella on laittaa 5000€ moottorinvaihtoon ja 1000€ pakolliseen vakoilulaitteeseen. Ettei olisi hieman erkaannuttu todellisuudesta.. Täti on pihalla kun lumiukko.
 
Kaikki valot ja vilkut toimii E85 etanolilla. Jänniä virityksiä. (Tuon Crown siis)

Siis nytko jo nuo päästöt huomioidaan, jos autoon on jälkikäteen pistetty nuo etanolivehkeet? Luulin että vasta tulevaisuuden suunnitelmissa. Kun asiaa tuolla ylempää ihmeteltiin.

Mulla kun ei mitään käsitystä noista vehkeistä, niin pitääkö ne muutoskatsastaa että saa lukemat virallisiksi?
 
Siis nytko jo nuo päästöt huomioidaan, jos autoon on jälkikäteen pistetty nuo etanolivehkeet? Luulin että vasta tulevaisuuden suunnitelmissa. Kun asiaa tuolla ylempää ihmeteltiin.

Mulla kun ei mitään käsitystä noista vehkeistä, niin pitääkö ne muutoskatsastaa että saa lukemat virallisiksi?
Jos tuossa autossa menee verotus kokonaispainon mukaan, niin ei auta etanoli vehkeet yhtään mitään.

Eikä etanoli vehkeet muutenkaan muuta noita CO2 päästöjä, eli saman verran menee maksua.

Eikä myöskään auta moottorin vaihto (kuten Berner sanoi), jos verotus menee kokonaispainon mukaan. Paino kun ei siitä muutu, vaikka moottorin vaihtaisi.

Ford Crown Victoria P71 Police Interceptor 4.6 V8 A Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Jos tuossa autossa menee verotus kokonaispainon mukaan, niin ei auta etanoli vehkeet yhtään mitään.

Eikä etanoli vehkeet muutenkaan muuta noita CO2 päästöjä, eli saman verran menee maksua.

Eikä myöskään auta moottorin vaihto (kuten Berner sanoi), jos verotus menee kokonaispainon mukaan. Paino kun ei siitä muutu, vaikka moottorin vaihtaisi.

Ford Crown Victoria P71 Police Interceptor 4.6 V8 A Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

Ok, mä tässä silmät ristissä kyselen kummallisia:dead: Asia selvä, en tosiaan noihin e85 vehkeisiin ole perehtynyt.

Lincoln Town Car Singature Limited Porrasperä 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tuossa sitten lähinnä samanlainen, vähän vanhempi, jossa co2 259g. Kai siinä osapuilleen sama tekniikka on.
 
2008 auton verojen pitäisi mennä co2 päästön mukaan, mutta jos luotettavaa tietoa ei ole, niin silloin menee painon mukaan.
 
Mitään en noista mersuista tajua, mutta kasettisoitin on kyllä voittajan valinta ollut.

voihan sitä ruostettakin löytyä, kun vuosimallia katsoo. Prkl kun en löydä yhtä tuning meseä mikä oli katsotuimissa, saman ikäinen väyrynen jossa maavaraa sentti ja renkaat sojottaa minne sattuu.
 
Mahtaakohan tuokin "Carlsson" olla varastetusta rakennettu.

Jokuhan ilmeisesti menetti aika isojakin summia kun poliisi takavarikoi kyseisen puljun autoja...
 
No näim vähäm arvelinkin, huvitti vain kun ilmossa mainuttu vain se kasettipuoli..
 
Viimeksi muokattu:
Ripeämpi camaro:
Chevrolet Camaro KUN MIKÄÄN EI RIITÄ... Coupé 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mutta miten lienee leiman kanssa kun remmi laitettu jälkikäteen.

Miten tuollainen auto viitsitään pilata tuollaisella 2000-luvun alun teinituningilla? Muistuttaa ajasta, kun Fast&Furious oli uusi ja kova juttu. Kehtaako tuollaisella aikuinen mies ajaa ja onko nuorella miehellä rahaa? Tuo vaihdekepin valitsin ja liekkikuviot ovipahveissa kruunaa kokonaisuuden.

Varmaan hillitymmällä ulkokuorella olisi laajempi asiakaskunta.
 
Miten tuollainen auto viitsitään pilata tuollaisella 2000-luvun alun teinituningilla? Muistuttaa ajasta, kun Fast&Furious oli uusi ja kova juttu. Kehtaako tuollaisella aikuinen mies ajaa ja onko nuorella miehellä rahaa? Tuo vaihdekepin valitsin ja liekkikuviot ovipahveissa kruunaa kokonaisuuden.

Varmaan hillitymmällä ulkokuorella olisi laajempi asiakaskunta.
Nuo konepellin punaiset vauhtiraidat vielä ovatkin jossain määrin siedettäviä, mutta nuo tribalitatskat kyljissä menee kyllä todella pitkälle naurettavuuksiin. Ja sääliksi käy sitä hummeria kenen saksi leikattu tuohon vaihdekepiksi..
 
Tuo Camaro taisi tulla viime kesänä kerran vastaan. Naurettavan näköinen tekele, mutta varsin nopeasti näkyi lähtevän valoista mukavien äänien kera.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 702
Viestejä
4 563 090
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom