Ilmeisesti se 50 000 euroa oli mennyt ennen kuin päästiin verhoilun kohdalle, joka on mallia "tein itse ja säästin".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti se 50 000 euroa oli mennyt ennen kuin päästiin verhoilun kohdalle, joka on mallia "tein itse ja säästin".
No nyt on riittävän outo
No nyt on komee auto! Sorry jos on ollut aikaisemmin ketjussa.
Nivalla olisi kyllä mukava rymytä metsässä. Nyt ei tulisi edes kuuma, kun ilmastointikin on.
Lada Niva Maastoauto 2021 - Vaihtoauto - Nettiauto
2021 Lada Niva. Suomessa ei ole maahantuojaa, mutta tuolta Virostakin sen nopeasti tarvitseva hakee.
Ai tämä on se syy miksi monessa hieman erikoisemmassa harrasteauton myynti-ilmoituksessa on se legendaarinen lausahdus "Ei pakkomyynnissä"?Esim ite kun makuutin omaa skylleä myynnissä ihan vaan siitä syystä et jos sattuu joku lunarikeissi ni on vakuutusyhtiöllä joku referenssi myynnissäolosta
Multa ei tota klausuulia löytynyt mutta voihan se olla. Laitoin hinnan niin korkealle että harkitsisin myyntiä, sain pari yhteydenottoa mutten viitsinyt myydä kuitenkaan.Ai tämä on se syy miksi monessa hieman erikoisemmassa harrasteauton myynti-ilmoituksessa on se legendaarinen lausahdus "Ei pakkomyynnissä"?
Kuvien ja kuvauksen perusteella vaikuttaa todella luottopeliltä.https://www.nettiauto.com/lexus/gs/12432322 tämä kannattaa välttää. Aika paljon vikoja saa kaupan päälle
Eikös maalipinnan pitäisi kuitenkin asetoni kestää, jos on tehtaan maalissa. Juu, aika karmea ilmestys on Lexus.
Oisko kadunvarressa joku oman elämänsä Van Gogh päättänyt kilikolilla suihkutella pitkin autoa (eli siis ilkivallan vuoksi mennyt lunariin). Kilikolia yritetty varmaankin asetonilla irroittaa, mutta vanha ylimaalaus on ottanut siinä samalla myös itseensä. Periaatteessa yliteippaamalla tuon voisi saada pelastettua "helposti".Kyllä on viimeisen päälle hyvin pidetty ja maalattu Lexus. Yleensä vanteet ravistaa koska siellä on väärät spacerit, ei spacereiden puutteesta. Ellei sitten ole väärällä keskireijällä olevat vanteet. Kuuluisan edellisen omistajan maalauskin on aika ammattimainen, ihan varmuuden vuoksi oli vielä mallannut rekisterikilvetkin... Auto on ostettu vakuutusyhtiöltä, eli mällipeli. Kuitenkin myyjä väittää että olisi jossain vaiheessa puhunut edellisen omistajan kanssa.
Vissiin sitten ollut tuuria, kun aina mulla on pultit keskittänyt vanteet sen verran hyvin, ettei vanteiden isompi keskireikä ole ollut ongelma.Ellei sitten ole väärällä keskireijällä olevat vanteet.
Autoja lunastetaan myös muista syistä kuin kolarit.Auto on ostettu vakuutusyhtiöltä, eli mällipeli.
Vanteetkin sisältyvät tähän hintaan..
Kamuxille sattunut käsiin melkoinen pommi saksasta. Tuosta olisi saanut melkoiset otsikot, jos liikenteeseen päätynyt. Kunnon tein itse ja säästin korjaus.
Vähän maistiasta...
Cabas-laskelma tuo on, ei autolle tuon mukaista korjausta ole tehty.Nuo kuvat ovat kuvia ennen Suomessa tehtyjä korjauksia. Autoklinikan kuitti n. 5000€ ja työselosteet kuvien kanssa on liitetty kuviin.
Tuosta saa joku vielä hyvän auton kohtuullisen edullisesti.
Kamuxille sattunut käsiin melkoinen pommi saksasta. Tuosta olisi saanut melkoiset otsikot, jos liikenteeseen päätynyt. Kunnon tein itse ja säästin korjaus.
. K-Caaran myyjän mukaan puhelin oli soinut puoli aamua tästä nimenomaisesta autosta, varmaan puoliksi paskapuhetta mutta en halunnut jättää kortteja arvailujen varaan joten kaupat.
Yritetääs täällä kun ei kysymys osiosta kukaan sano mitään. Onko copart ainoa osoite mistä VIN numerolla voi etsiä mahdollista miinaa? vincheckup.com näyttää punaista yhden auton kohdalla, ei viittis maksaa 10 dollaria jostain mitä en ole itse ostanut.
CarVertical tuo on ilmeisen pätevä auton historian selvittämiseen, 16€ / haku, mutta löytyy monesti alennuskoodeja.
Kuka maksaa 16 vuotta vanhasta Volvosta 27000 Euroa?
Joku joka tekee nettipankissa pilkkuvirheen.Kuka maksaa 16 vuotta vanhasta Volvosta 27000 Euroa?
Postiautossakin jota täällä ihmeteltiin, näköjään vähän hinnannousua
Siinä ollaan niin ylpeitä siitä, että on saatu rengaskulmat vituiksi laittamalla renkaan yläreuna juuri ja juuri holvin sisäpuolelle. Joustoakin on varmaan melkein 3 senttiä sisäänpäin ja rengassarjalla voi ajaa ainakin 1500 kilometriä ennen kuin ne on sisäreunoilta kaljut.Vielä jäi vähän epäselväksi se, että mitä vikaa tuossa kyljessä on, kun siitä on niin monta kuvaa.
Toivottavasti tuon tekeleen ostaja tajuaa pyytää auton itse suunnittelijan signeeraamanaMä aloin googlailemaan ton myyntiesittelyn perusteella Ras Majuria kuvitellen, että se on joku väärin ymmärretty Raymond Loewy, eli arvostettu muotoilija joka välillä teki aivan oksettavia autoja lähinnä omaan käyttöön ja omaan makuun. Eipä löytynyt mitään ja sitten huomasin myyjän nimen, Risto Majuri a.k.a Ras Majur(i) kait
Onko tuo joku uusi villitys, että rekisterikilpien pitää olla "harmaat"?
Ennenhän tuunasivat "finnittömät" kilvet ja nyt noita harmaita näkee täällä peräkylälläkin.
Finnittömiä kilpiä ei tarvi tuunailla. Kunhan hakee konttorilta semmoiset.Onko tuo joku uusi villitys, että rekisterikilpien pitää olla "harmaat"?
Ennenhän tuunasivat "finnittömät" kilvet ja nyt noita harmaita näkee täällä peräkylälläkin.
Finnittömiä kilpiä ei tarvi tuunailla. Kunhan hakee konttorilta semmoiset.
Ja harmaita kilpiä ei ole minun silmiini osunut. Onko se valkoinen osuus kilvestä siis harmaa vai millaiset ne ovat?
Siinä ollaan niin ylpeitä siitä, että on saatu rengaskulmat vituiksi laittamalla renkaan yläreuna juuri ja juuri holvin sisäpuolelle. Joustoakin on varmaan melkein 3 senttiä sisäänpäin ja rengassarjalla voi ajaa ainakin 1500 kilometriä ennen kuin ne on sisäreunoilta kaljut.