Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tietyille ihmisille tuo 2+3 paikkaisuus on se juttu, säästöä katsos kun pakun verot mutta monipaikkainen. Alkavat olla noin hyväkuntoisena jo harvassa. Eikä tuollakaan pakuverolla enää tänäpäivänä ole niin isoa merkitystä kun perusvero on jo niin korkea.

Reilusti ylihintainen siltikin.
 
Onkohan tuossa mk2 V70R:ssä neliveto samalla tavalla toteutettu kuin ekassa korimallissa, missä se kulmavaihde oli heikko lenkki?
Tuossa on Haldex. Ekassa korimallissa ja mahdollisesti ekoissa kakkoskoppaisissa oli visko. Mahdollisesti tuossa vm. 2006 on jo Haldex Gen. 3 joka on jo toiminnaltaan hyvä, ei vaadi etupyörän nelikon kytkeytymiseen toisin kuin ykkös- ja kakkossukupolven Haldexit.
 
Kyllähän se on toki kannattavaa että saa nuo kiinalaiset halpa vanteet mahtumaan alle.
Niin no voihan sinne laittaa sitten tulevaisuudessa leveämpää vannetta tms. Ei tollanen bulkkiauto japanista nyt sentään niin harvinainen ole, että tuomitsisin jotenkin käyttäjän haluamat muutokset korin pelteihin. Joku voi olla sitä mieltä että toi on pilalla ja sitten vaan jättää ostamatta. Eipä noi omaakaan silmää tuollaisenaan hivele, mutta esim maalattuna korin väriin ja timmimmin istuvilla vanteilla voisi olla ihan kivan näkönen peli sitten taas.
 
Ei siinä kyllä joku noista varmaankin tykkää, mutta omasta mielestä rumat. Itse olisin kuitenkin kaarenlevitykseen ostanut ihan kyseiseen malliin tehdyt levikkeet, kun uzs161 on kumminkin niin yleinen et siihen kyllä löytää ns. mallikohtaisia levikkeitä suhteellisen edullisesti. Tietysti jos 50€ budjetilla tekee niin asia on eri, voisi kyllä kuvitella et jos autoon on rahaa laittaa useampi tonnin niin olisi rahaa muuhunkin.
 
Pidän kyllä vanhoista mersuista, mutta tuo linkin yksilö ei jostain syystä innosta yhtään. Vielä manuaalivaihteisto, sekään ei vanhaan mersuun sovi.
 
Tuhannen hepan diudi, luulisi tehojen riittävän :lol: https://www.nettiauto.com/audi/rs6/12509752
Helpottaa myyntiä kun mainos saatu maan suurimman sanomalehden sivuille
 
Helpottaa myyntiä kun mainos saatu maan suurimman sanomalehden sivuille

Auton perässä lukee mallimerkintä 2.0 TDI :D
 
Helpottaa myyntiä kun mainos saatu maan suurimman sanomalehden sivuille
Lehtijutussa repsikan etuovi ei oikein istu kiilloltaan muuhun koriin. Lienee maalattu?
 
Helpottaa myyntiä kun mainos saatu maan suurimman sanomalehden sivuille
Aiheutti kyllä melkoisen myötähäpeän tuo lehtijuttu.
 
Aiheutti kyllä melkoisen myötähäpeän tuo lehtijuttu.
Pihassa onkin sitten oikea kokoelma noita ongelmajätteitä:
"Vaikka pääosa Kiviojan autoista ei ole huippukalliita, ne ovat valikoituja yksilöitä: e46-korimallin BMW M3, BMW 850, Audi 200 Turbo Quattro, Mercedes-Benz CLS 55, Audi R8 ja niin edespäin."
Epäilen että ne "huippukalliit" autot ovatkin sitten ihan eri omistajien tallissa.

Tuo Helsingin Sanomien juttu on kyllä kaikkineen loistava, meinasi useamman kerran mennä kahvit väärään kurkkuun:
"Hän on päässyt autoihin käsiksi sen jälkeen, kun perusti firman kuutisen vuotta sitten. Sitä ennen Kivioja oli palkkatöissä 1 650 euron kuukausipalkalla. ”Tulin yksi ilta kotiin ja vitutti.." :rofl:

"Jännittää, koska Kivioja on luvannut, että vastoin periaatteitaan hän antaa auton testattavaksi." :cigarbeye:

"Kivioja sanoo, että on tullut maalaisjärkeä – kunnes mahassa taas muljahtaa ja adrenaliini ryöppyää, kun Kivioja painaa kaasun pohjaan." :facepalm:

"Kerran lähdin vähän kisaamaan Lamborghini Gallardon kanssa. Sillä ei ollut mahdollisuuksia" :facepalm::facepalm::facepalm:
 
Jopas nyt väki jaksaa kovasti hävetä. Ihan hyvä juttu ja varmasti moni automies voi samaistua. En nyt varsinaisesti ymmärrä mikä tuossa muka oli vikana?
 
Hyvin on kaveri 1650e kuukausipalkasta päässyt eteenpäin, että on ostellut tuollaisia 20-40te autoja (+ R8) tallin täyteen. Onkohan firma joka on erikoistunut tuontiin ;)
 
Empä ole seurannut Saudi-Arabian lakeja mutta mitä merkitystä? Jos ei aja niin ehkä ei tarvitse rekisteröidäkkään. Vähän sama kun autoliikkeet tekevät.
Tuolla autoliikkeiden toiminnalla on kyllä mielenkiintoisia vaikutuksia kun välillä näkee uutisointeja autoista, joiden vuosimallina voi myynti-ilmoituksessa olla kaksikin vuotta uudempi kuin, mitä todellisuudessa se on.
 
23.8.1999 toimitus ensimmäiselle omistajalle Sulttaani bin Mahfouz / Maranello Concessionaires Ltd UK / Fast Auto Technic Jeddah.
5/2000 ensirekisteröinti
4/2007 huolto, Ferrari Classic Automobile GmbH Murnau DE, 9615 km

Sulttaani on itse varmaan ensimmäisen 7 vuotta vaihtanut öljynsä, vai eikö noissa muka merkkaa kun kilometrit :smoke:
 
Saattaahan tuossa nyt olla vaikka mitä syitä. Ensimmäinen omistaja näyttää olevan liike, eikä sulttaani itse = ehkä ollut vitriinissä ”vetonaulana”? Tai kenties ollut esittelyautona pätkäajoilla ja liike itse tehny pieniä huoltoja, joista ei ehkä merkattu mitään. Tai sitten huollot on merkattu, mutta Euroopan päässä niitä ei saatu järjestelmästä ulos.
 
23.8.1999 toimitus ensimmäiselle omistajalle Sulttaani bin Mahfouz / Maranello Concessionaires Ltd UK / Fast Auto Technic Jeddah.
5/2000 ensirekisteröinti
4/2007 huolto, Ferrari Classic Automobile GmbH Murnau DE, 9615 km

Sulttaani on itse varmaan ensimmäisen 7 vuotta vaihtanut öljynsä, vai eikö noissa muka merkkaa kun kilometrit :smoke:
"Hyvä huoltohistoria". :D
Näiden "sulttaanien" tapauksessa en yhtään ihmettelisi, jos autolla on ajettu ensimmäisenä vuonna ja sen jälkeen koristanut autotallia käyttämättömänä. Joka tapauksessa aika hurjia huoltovälejä kun ei ole tehty edes vuosihuoltoja kuin 3-7 vuoden välein.
 
Joka tapauksessa aika hurjia huoltovälejä kun ei ole tehty edes vuosihuoltoja kuin 3-7 vuoden välein.
En olisi huolissani. Riski vahingoille on paljon saavutettuja etuja suurempi, kun muuten seisovalle autolle annetaan valohoitoa konepelti pystyssä, vaihdetaan puhtaat nesteet ja otetaan kaikki irti kylmästä koneesta koeajossa.
 
Jos Teslalla on laatuongelmia ja haasteita sovittaa osia yhteen niin Citroen on näköjään ollut tässäkin edellekävijä jo vuosikymmeniä sitten. Mm. takapuskurin sovitus on aika priceless.

f81e7b8d-0080-481a-b64d-72d7ed18766c-large::r:0.jpg



Ja jottei päästä sanomaan että "tuossa roikkuu puskuri, ei muissa näin ollut" niin:

 
En olisi huolissani. Riski vahingoille on paljon saavutettuja etuja suurempi, kun muuten seisovalle autolle annetaan valohoitoa konepelti pystyssä, vaihdetaan puhtaat nesteet ja otetaan kaikki irti kylmästä koneesta koeajossa.

Harmi vaan että jälleenmyynnin kannalta paskoo haluttavuuden aika tehokkaasti. Erityisesti Italoautoissa (Näissä jonkin verran eksoottisissa vehkeissä) tuntuu olevan ne tiheät huoltovälit kultaakin kalliimpia auton arvonmäärityksessä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 249
Viestejä
4 594 107
Jäsenet
75 585
Uusin jäsen
fran

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom