Omasta mielestäni Volvon myyjä on semmoinen "Ostin unelmieni yksisarvisen ja huomasin työntäneeni käteni paskaan ja nyt yritän pelastaa mitä pelastettavissa on yliampuvilla myyntipuheilla ja yliampuvalla pyyntihinnalla, jotta välttäisin useampien tuhansien eurojen turpaanoton jo näiden tähän asti laitettujen tonnien lisäksi" -tyyppi. Mutta mitäpä minä näistä ammattiin opiskelleena automyyjänä tajuaisin.On. Ja huumoriahan meille muille tuommoinen vaahto suupielessä vänkääminen tuo.
Ja omasta mielestä Volvon myyjä on semmoinen "katsokaa mitä mulla on myynnissä"-tyyppi. Eli ei ole edes oikeasti myymässä autoa. Taisi yksi samanlainen sankari aiemmin tähän ketjuun ilmoittautua.
Siitä huolimatta täällä olisi tarkoitus keskustella ketjun aiheesta, eli nettiauton ilmoituksista, eikä yrittää spekuloida auttavilla avuilla kanssakeskustelijoiden motiiveja käydä keskustelua. Mä käyn keskustelua yksinkertaisesti siitä syytä, että aihe tulee aika lähelle ammatillista ja harrastuksellista puolta elämässä.