Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niitä coupena ja mielummin mä sellaisen otan
Kyllä tuo minun mielestä eroaa Nissan Sunnystä niin kuin yö päisvästä: Ilmastointi, automaattilaatikko, tehokas V6 moottori, siisti coupe-kori, huoltohistoria, toimiva auto.
Ei taida sunnystä löytä tuommoista.
1987 Yhdysvalloissa tuo oli juuri se Nissan Sunny, perusauto. Tehokas V6 moottorikin on itseasiassa hinnat alkaen malaise-era nuhapumppu jossa on hurjat 110hv. Myyjän vertailut Barret Jacksonin myymään $250k Buick GNX:ään on jo aika huvittavaa/säälittävää. Mutta onhan tuo tosi hienossa kunnossa ikäisekseen, mikään haluttava klassikko se ei ole.
Ei sillä väliä. Minulla on ollut parikin Nissan Sunnyä ja ne olivat niin huonoja perseaukisen autoja että en varmasti ottaisi semmoista enää harrasteautoksi.
Löytyyko sitä Nissan Sunny coupea jossa on ilmastointilaite ja automaattilaatikko niin verrataan hinnat ja ominaisuudet?
$13k -22k näyttäisi olevan jenkeissä nuo 87 Grand Prix coupet. Siihen tullit ja rahdit päälle niin ei taida Suomeen saada alle 20k euron.
Muuten ei kiinnostaisi vängätä mutta kun verailukohdaksi laitetaan Nissan Sunny niin laittakaa linkkejä niistä Nissan Sunny coupeista.
Tuli muuten mieleen että eikö pulsar gti-r myyty johonkin päin maailmaa myös sunnyn nimellä, semmonen saattaisi jossain vaiheessa mint kuntoisena helposti 9ke ollakkin
Ranskassa ois myynnissä. 32500€. Ja ei saa tuon halvemmalla mistään muualtakaan euroopasta. Suomessa oli noita myös mutta taitaa olla aika pitkälti tuhottu ralleissa. Oulussa pyöri yks tuommonen 2000luvun puolivälissä, sen auton tie pääty kuusakoskelle kylkieellä valotolppaan. Kone meni 200sx:sään, ja kori rouheeksi. Toki silloin ei niin arvossaan vielä ollut, mutta oli se kympin auto sillonkin.Nissan Sunny GTI-R | FS Automóveis
fsautomoveis.com
Lokari on melkein samaa väriä, sävyeroa ei juurikaan huomaa https://www.nettiauto.com/bmw/320/12245715
Käytetyt autot, uudet autot ja leasingautot | Autotalli.com
Autotalli.comista löydät vaihtoautot, käytetyt autot ja uudet autot luotettavilta autoliikkeiltä. Myös leasingautot alan parhailta toimijoilta! Tutustu valikoimaan.www.autotalli.com
Miten tämä voi maksaa näin paljon, ei ole edes pakasta vedetty? Eikö tossa oo 100k liikaa hintaa?
Nyt on kyllä hienoimmat kajari-asennukset vähään aikaan
Mitä voit olettaa amiksen paalikuntoisesta tonnin pommista
Aikoinaan pääsin rallin rakennetun Sunny GTI-R:n kyytin harjoitusvetoon. Melko villi laite, muistaakseni noin 400hp. Eräällä kaverilla oli harrastepelin japseista tuotu Pulsar, mutta siinäpä on ne GTI-R:t, mihin on törmännyt. Melko harvinainen laite.
Vieläpä ylihinnalla 280tkm mittarissa Hinnoittelisin itse 19900.Lexus LS 600h L AWD 5.0 V8 CVT, 399 hp | Myydään | Tori Autot | Tori
Todella hyvässä kunnossa oleva Lexus presitent varustetasolla.autot.tori.fi
Ajoneuvolla hintaa reippaasti yli 20k€, eikä viitsitä yhtään panostaa myynti-ilmoitukseen. Alan ymmärtää miksi näitä autolle.com ja vastaavia firmoja on olemassa.
Jos tuo on ollut 100K uutena, niin joko aikalailla ylihinnoiteltu tai sitten pitää huomattavasti paremmin arvonsa kuin esim. Bemarin X6 joka lienee uutena samassa hintaluokassa (hinnat alkaen 110K), mutta nyt samoilla vuosilla ja kilsoilla 6-8 tonnia halvempi...Muutama vuosi sitten tuollainen 600h maksoi 100k käytettynä, että on nuo siinä mielessä rahamiesten ja naisten autoja, aika rajut pääomakulut. Itselle kyllä kelpaisi tuo tai 460 malli. Upean näköinen auto. Ilmoitus on kyllä melkoisen surkea.
Nyt alkaa kuulostamaan hieman oikeammalta.Ei riitä tuo 100k uuden hintaan, mielestäni se on ollut reilusti enemmän. Piti ihan googlettaa, ja hinta löytyi vuodelta 2014.
Hinta alkaen:
Lexus LS 600h Hybrid 4WD A: 178 060 €
Uutena sellaista 140k€ hintaluokkaa olleet nuo 2007 mallit. Itellä on 600h käyttöautona. Juoksevat kustannukset näissä on kalliit, huollot ja polttoaine. Marmorin määräaikaishuollot kalliita koska premiumlisä ja hybridissä+neliveto on enemmän huoltokohteita. Huomattavasti paljon vähemmän missään vanhassakaan Lexuksessa on vikoja ja korjattavaa, kuin 20 tonnin volkkareissa. Edellinen volkkari oli viimeinen vaggine.Nyt alkaa kuulostamaan hieman oikeammalta.
Toki myös sellaiselta ylläpidettävältä ettei välttis 20 tonnin hintaluokan asiakkaiden kannata koskea pitkällä tikullakaan (noh, maksoi omakin auto 80 tonnia uutena jollekin ja halpahan tuo on ollut ylläpitää... )
Kai nuo pysyy ihan hanskassa "toyota laadulla" jos ei mitään ihmeitä tapahdu. Tyyliin "toinen invertteri paskana" kuten tutulla Lexuksen hybridimaasturissa, niin heti menee se touhutonni osiin ja 500 töihin.Uutena sellaista 140k€ hintaluokkaa olleet nuo 2007 mallit. Itellä on 600h käyttöautona. Juoksevat kustannukset näissä on kalliit, huollot ja polttoaine. Marmorin määräaikaishuollot kalliita koska premiumlisä ja hybridissä+neliveto on enemmän huoltokohteita. Huomattavasti paljon vähemmän missään vanhassakaan Lexuksessa on vikoja ja korjattavaa, kuin 20 tonnin volkkareissa. Edellinen volkkari oli viimeinen vaggine.
Taisi käydä hyvä tuuri ja löysi jostain purkuosan. Invertteri on akun jälkeen toiseksi kallein osa mikä voi hajota. Touhutonnin on saanut kulumaan jokaiseen volkkarin remppaan kun on ollut öljyvuoto vaihteistossa, webaston, jakohihnan ja dieselsuuttimien uusimista.Kai nuo pysyy ihan hanskassa "toyota laadulla" jos ei mitään ihmeitä tapahdu. Tyyliin "toinen invertteri paskana" kuten tutulla Lexuksen hybridimaasturissa, niin heti menee se touhutonni osiin ja 500 töihin.
Aikoinaan pääsin rallin rakennetun Sunny GTI-R:n kyytin harjoitusvetoon. Melko villi laite, muistaakseni noin 400hp. Eräällä kaverilla oli harrastepelin japseista tuotu Pulsar, mutta siinäpä on ne GTI-R:t, mihin on törmännyt. Melko harvinainen laite.
Siitä museo meisseli kohtuu kilsoilla. Takaovia kun katsoo, niin epäilys taksihistoriasta hiipii mieleen. Kunnon tuhkakupit kun löytyy. Koelautaahan noihin on aikoinaan vaihdettu siviilimmäksi, rattivaihteitakin siirretty takaisin konsoliin.
Takuulla poljettu ihan pirusti - kun kiihtyvyys 0-100kmh 27 sekuntia.
En tiedä mutta jos pitää verrata aitoa ja tuota räpellystä, niin ero on kuin yöllä ja päivällähttps://www.nettiauto.com/ford/mustang/12250142
V6 musse räpelletty GT500 kopioksi badgejä myöten
Taksihistoria lukee tuossa museotodistuksessa.
Myyjän mukaan ilma-alusta vuotaa niin sen takia keskuslukko ei toimi. Herättää luottamusta.Taskurahalla näyttävä iso S-Mersu pienillä kilometreillä
Myyjän mukaan ilma-alusta vuotaa niin sen takia keskuslukko ei toimi. Herättää luottamusta.
Onko tuo sitten edullinen paljon ajetuksi japsituonniksi vai ei.No ei kai tuohon rahaan voi saadakaan täydellistä 130 000km ajettua S-Mersua....
Myyjän mukaan ilma-alusta vuotaa niin sen takia keskuslukko ei toimi. Herättää luottamusta.
Joo mutta että keskuslukko ei toimi sen takia? Eihän mersu nyt ole voinut duunata systeemiä missä vuoto vaikka ovessa aiheuttaa sen että auto tontissa ja sillä ei voi ajaa?Tuohon on kallista uusia ilmajousitus, mitä nopsaan katoin hintoja