Nettiauto - keskustelu, löydöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Jos avoa nyt olisi ostamassa, olisi tässä vahva ehdokas. Mercedes-Benz - E 320 Cabrio. Todella upea ilmestys. Tuossa vain on jotain mikä miellyttää omaa silmää.

Mercedes-Benz 320 E Cabrio Autom. Sportline. Super Upea harvinaisuus!! Vaihto / rahoitus jopa ilman käsirahaa. Avoauto 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto

Vähän "tuunailtu", esim. tuo konepelti ja umpiot tulivat tuotantoon vasta '93 syksyn jälkeen.

Sekä mallimerkintä väärin, tuo on 300-24 malli, eli 3.0 koneella, eikä 320 joka on 3.2 kone.

Noh, eipä ne autokaupat tunnu koskaan saavan ilmoituksiaan 100% oikein :D

Vähän "tuunailtu", esim. tuo konepelti ja umpiot tulivat tuotantoon vasta '93 syksyn jälkeen.

Sekä mallimerkintä väärin, tuo on 300-24 malli, eli 3.0 koneella, eikä 320 joka on 3.2 kone.

Noh, eipä ne autokaupat tunnu koskaan saavan ilmoituksiaan 100% oikein :D
Ok juu :thumbsup: Itse en ole millään lailla perillä noista mersujen mallimerkinnöistä, joten hyvä jos joku availee :)

Hieno olis tuollainen E-mallin avo, mutta ehkä ei noin tuunattuna. Hinnat on aika rajut noissa, alle 10k ei ole mitään tarjolla, ainakin mitä olen itse selaillut.

Eikö ton ikäset Mersut ookki käytännössä ikiliikkujia jos on huolta pidetty?

Ehdottomasti, öljyt joka paikkaan kun vaihtelee ajallaan ja toli muutenkin pitää huolta niin kori loppuu ensin.

Yhdellä omallani saman korisella, mutta tietenkin farkulla, on nyt huristeltu 570tkm, sama bensakone, mutta 2.8 mallisena sekä manuaalina.
Yksi 300D, eli diisselikin löytyy, 1,1milj ajettuna, mutta siitä on kori nyt loppu niin toimii varaosa-autona :D

Mulla on 16-17v vanha 185000km ajettu fiat punto johon ei ole öljynvaihtoja lukuunottamatta tehty mitään huoltoa moottorin puolella yli viiteen vuoteen

Ja öljyt vaihdetaan noin 30000km välein, eli about joka toinen vuosi.

Kertaakaan ei ole tarvinnut lisätä öljyä, alarajan lähelle, mutta selvästi yläpuolelle kuitenkin on tuossa ajassa vain vajunut.

Vaikka tuo auto onkin "kasa paskaa", niin kyllähän noi audit yms on Fiatiakin huonompaa tekniikkaa tietyiltä osin, mikä on melkoinen saavutus :D

Kyllähän tuollaisen 1l/1000km auton paikka on joko romuttamo tai korjaamo, arvoa en itse paria satasta moottorivikaisesta autosta laskisi
Ottamatta mitenkään kantaa näihin "löytöihin", niin jo oman turvallisuuteni takia lisään autoon ennemmin öljyä kuin ajan vanhalla Fiat Puntolla.

Rokatun näköinen Rocco :D Ja hinta voi pyörryttää joitakin.....https://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/12217820

Itselle sentään tarjottu vain kesämökkiä 600km päästä ja halkopinoa vaihdossa 10ke autoon. Sanoisin että näitä "tarjouksia" tulee aina, vaikka ilmoituksessa lukisi mitä. Vaikea sanoa mitä siellä ruudun toisella puolella liikkuu päässä, vai liikkuuko mitään.

Kyllähän se yksi taitelija vaihteli taulujaan autoihin ihan hyvälläkin menestyksellä, että eipä noista aina tiedä.

Joskus tarjottiin omakotitaloon vaihdossa asuntoautoa. Ei nyt ihan ollut sitä mitä oli mielessä.

No ei täältä, mutta autona ei mikään haluttava malli. Museoautona sama kuin Nissan sunny, eli harmaata massaa

Kyllä tuo minun mielestä eroaa Nissan Sunnystä niin kuin yö päisvästä: Ilmastointi, automaattilaatikko, tehokas V6 moottori, siisti coupe-kori, huoltohistoria, toimiva auto.

Ei taida sunnystä löytä tuommoista.

Kyllä tuo minun mielestä eroaa Nissan Sunnystä niin kuin yö päisvästä: Ilmastointi, automaattilaatikko, tehokas V6 moottori, siisti coupe-kori, huoltohistoria, toimiva auto.

On niitä coupena ja mielummin mä sellaisen otan

Liitteet

• nissan-sunny-zx-cars-catalog-specs-features-photos-videos-review_47ec7.jpg
    nissan-sunny-zx-cars-catalog-specs-features-photos-videos-review_47ec7.jpg
    88,9 KB · Luettu: 241
Ensin olin toista mieltä kunnes tajusin että pono on tosiaan oikeasti kutoskoneella... Melkoinen häpäisy, ei sentään etuveto kuitenkaan.

1987 Yhdysvalloissa tuo oli juuri se Nissan Sunny, perusauto. Tehokas V6 moottorikin on itseasiassa hinnat alkaen malaise-era nuhapumppu jossa on hurjat 110hv. Myyjän vertailut Barret Jacksonin myymään $250k Buick GNX:ään on jo aika huvittavaa/säälittävää. Mutta onhan tuo tosi hienossa kunnossa ikäisekseen, mikään haluttava klassikko se ei ole.

1987 Yhdysvalloissa tuo oli juuri se Nissan Sunny, perusauto. Tehokas V6 moottorikin on itseasiassa hinnat alkaen malaise-era nuhapumppu jossa on hurjat 110hv. Myyjän vertailut Barret Jacksonin myymään $250k Buick GNX:ään on jo aika huvittavaa/säälittävää. Mutta onhan tuo tosi hienossa kunnossa ikäisekseen, mikään haluttava klassikko se ei ole.

Ei sillä väliä. Minulla on ollut parikin Nissan Sunnyä ja ne olivat niin huonoja perseaukisen autoja että en varmasti ottaisi semmoista enää harrasteautoksi.

Löytyyko sitä Nissan Sunny coupea jossa on ilmastointilaite ja automaattilaatikko niin verrataan hinnat ja ominaisuudet?

Ei sillä väliä. Minulla on ollut parikin Nissan Sunnyä ja ne olivat niin huonoja perseaukisen autoja että en varmasti ottaisi semmoista enää harrasteautoksi.

Löytyyko sitä Nissan Sunny coupea jossa on ilmastointilaite ja automaattilaatikko niin verrataan hinnat ja ominaisuudet?

Ei sillä väliä. Tuo Grand Prix on juuri samanlainen huono persaukisen auto sen kotimaassa kun sun Sunnyt täällä. Maksaakohan jenkeissä kukaan priima 1987 euro Sunnystä $10k?

$13k -22k näyttäisi olevan jenkeissä nuo 87 Grand Prix coupet. Siihen tullit ja rahdit päälle niin ei taida Suomeen saada alle 20k euron.

Muuten ei kiinnostaisi vängätä mutta kun verailukohdaksi laitetaan Nissan Sunny niin laittakaa linkkejä niistä Nissan Sunny coupeista.

Hyvä ja tärkeä vänkäyksen aihe kyllä.

Noiden autojen, joita ei montaa kappaletta suomesta löydy, hinnat ovat täysin sattumanvaraisia. Eli ne riippuu siitä, kuinka paljon joku "harrastaja" tai nostalgianiilo sitä sattuu haluamaan. Ja siihen kun laitetaan vielä auton kunnosta historiasta jnejne. aiheutuvat hinnan vaihtelut, niin se on melko turha niitä nettivertailla.

Ei, en itsekkään maksaisi tosta 9ke, en tosin maksaisi Sunnystäkään. Mutta joku voi maksaakkin.

Jenkeissä noista tosiaan pyydetään tuossa kunnossa se $10k ja yli. En näe tuossa nettiauton hinnassa kyllä mitään väärää. Verrataan yhtäläisenä johonkin Sunnyyn, jota se ei selvästi hinnan puolesta ole.

Hieno on tuo valkoinen jenkki, toki moottorikin olisi kiva olla mukana, mutta varmasti tuolla maantiellä ajelee ihan mieluusti ja todella siistissä kunnossa + auton alkuperäinen historia myös mukana, joka voi olla jollekkin ostajalle todella tärkeää. Hankala noita on muutekin hinnoitella, ehkä jos tuota kävis katsomassa ja tarjoaisi vaikka 8000e niin voisi saada kaupat syntymäänkin. Sunny on taas karmea rumilus, jos jotain japsia haluaisi säilyttää niin olisi parempiakin vaihtoehtoja. Itse haluaisin japseista Toyota Landcruiserin, 55 mallia bensakoneella. Hinnat on niissäkin jo aika rajut, toki varmaan kaikki on jo ruostekorjattu. Se on tuossa jenkissä vielä hienoa, että kaikki tuntuu olevan tallella ja pohjakin on täysin moitteeton. Työ myös maksaa, jos itsellä ei ole tiloja tai osaamista, niin moitteeton yksilö olisi paras idea.

Tuli muuten mieleen että eikö pulsar gti-r myyty johonkin päin maailmaa myös sunnyn nimellä, semmonen saattaisi jossain vaiheessa mint kuntoisena helposti 9ke ollakkin

Tuli muuten mieleen että eikö pulsar gti-r myyty johonkin päin maailmaa myös sunnyn nimellä, semmonen saattaisi jossain vaiheessa mint kuntoisena helposti 9ke ollakkin
Ranskassa ois myynnissä. 32500€. Ja ei saa tuon halvemmalla mistään muualtakaan euroopasta. Suomessa oli noita myös mutta taitaa olla aika pitkälti tuhottu ralleissa. Oulussa pyöri yks tuommonen 2000luvun puolivälissä, sen auton tie pääty kuusakoskelle kylkieellä valotolppaan. Kone meni 200sx:sään, ja kori rouheeksi. Toki silloin ei niin arvossaan vielä ollut, mutta oli se kympin auto sillonkin.

Ranskassa ois myynnissä. 32500€. Ja ei saa tuon halvemmalla mistään muualtakaan euroopasta. Suomessa oli noita myös mutta taitaa olla aika pitkälti tuhottu ralleissa. Oulussa pyöri yks tuommonen 2000luvun puolivälissä, sen auton tie pääty kuusakoskelle kylkieellä valotolppaan. Kone meni 200sx:sään, ja kori rouheeksi. Toki silloin ei niin arvossaan vielä ollut, mutta oli se kympin auto sillonkin.

Aikoinaan pääsin rallin rakennetun Sunny GTI-R:n kyytin harjoitusvetoon. Melko villi laite, muistaakseni noin 400hp. Eräällä kaverilla oli harrastepelin japseista tuotu Pulsar, mutta siinäpä on ne GTI-R:t, mihin on törmännyt. Melko harvinainen laite.

Pyöri noita pulsuina ainakin pari vuotta sitten useampia suomenmaalla ja siinä vajaassa kympissä oli hinnat silloin. Yhtä kävin kokeilemassakin mutta oli kori "vähän" turhan rapea itselle

Miten tämä voi maksaa näin paljon, ei ole edes pakasta vedetty? Eikö tossa oo 100k liikaa hintaa?

Hinnat alkaen ~220k€, muutama hullu ruksi lisävarusteissa nostaa hintaa helposti sen 50k€, jo pelkästään toi dynamic-paketti on ~32k€.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 295
Jäsenet
75 590
Uusin jäsen
Antsuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom