Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Käytettyjen omistajat on köyhiä ja sietääkin kärsiä, varsinkin tällaisessa persereikämaassa jossa valtio käytännössä pakottaa ajamaan vanhoilla lahnoilla.
Ehkä ihmiset ajattelevat autoa huonona sijoituksena eivätkä halua sijoittaa peltilehmään isoa osaa varallisuudestaan? Tunnen useamman miljonäärin jotka ajavat alle 50 000 euron arvoisella autolla koska ei vaan autot kiinnosta. Itsekään en laittaisi autoon yli 5% varallisuudesta koska en saa autoilusta mitään mielihyvää - oli alla sitten Kia tai Ferrari.

Jos luet tarkkaan niin puhuin viestissäni käytetyistä autoista. Tämä uusien hybridien ja petoshybridien matala vero on verraten uusi juttu Suomen maassa.
Onhan pistokehybridejä pienellä autoverolla ollut lähes kaikilla automerkeillä saatavilla ainakin viisi vuotta. Toki jos tase ei riitä ostamaan edes 5 vuotta vanhaa autoa niin sittenhän ne ovat liian kalliita. Monet persaukisethan ostavat uusia autoja rahoituksella ja valtavalla jämärillä josta päästään eroon vaihdettaessa taas uuteen autoon ennen rahoitusajan päättymistä.
 
Tähän sitten vain mainstream polttoainetaloudellisten autojen hintaeroja Suomi vs Ruotsi ja Saksa.
 
Ehkä ihmiset ajattelevat autoa huonona sijoituksena eivätkä halua sijoittaa peltilehmään isoa osaa varallisuudestaan? Tunnen useamman miljonäärin jotka ajavat alle 50 000 euron arvoisella autolla koska ei vaan autot kiinnosta. Itsekään en laittaisi autoon yli 5% varallisuudesta koska en saa autoilusta mitään mielihyvää - oli alla sitten Kia tai Ferrari.


Onhan pistokehybridejä pienellä autoverolla ollut lähes kaikilla automerkeillä saatavilla ainakin viisi vuotta. Toki jos tase ei riitä ostamaan edes 5 vuotta vanhaa autoa niin sittenhän ne ovat liian kalliita. Monet persaukisethan ostavat uusia autoja rahoituksella ja valtavalla jämärillä josta päästään eroon vaihdettaessa taas uuteen autoon ennen rahoitusajan päättymistä.

No tuohan onkin ihan järkevää. Kyllä 50 000e:llä saa sellaisen auton että pitäisi kelvata jo vaativampaankin makuun. Varsinkin jos malttaa ostaa muutaman vuoden vanhana.

Silti olen eri mieltä Suomalaisen autoveron mielekkyydestä. Jos et aja pistokehybridillä niin maksat veroa melko runsaasti. Ei tarvitse puhua edes mistään isosta bensakoneesta vaan jos haluat vaikka ihan perus 3.0TDI vehkeen ilman sitä lisähärdelliä.
 
Ehkä ihmiset ajattelevat autoa huonona sijoituksena eivätkä halua sijoittaa peltilehmään isoa osaa varallisuudestaan? Tunnen useamman miljonäärin jotka ajavat alle 50 000 euron arvoisella autolla koska ei vaan autot kiinnosta. Itsekään en laittaisi autoon yli 5% varallisuudesta koska en saa autoilusta mitään mielihyvää - oli alla sitten Kia tai Ferrari.


Onhan pistokehybridejä pienellä autoverolla ollut lähes kaikilla automerkeillä saatavilla ainakin viisi vuotta. Toki jos tase ei riitä ostamaan edes 5 vuotta vanhaa autoa niin sittenhän ne ovat liian kalliita. Monet persaukisethan ostavat uusia autoja rahoituksella ja valtavalla jämärillä josta päästään eroon vaihdettaessa taas uuteen autoon ennen rahoitusajan päättymistä.

Rikkaat tuota rahoituksella ostamista ja isommalla jåmärillä harrastelee.

Köyhät ja tyhmät käyttää käteisensä autoon.
 
Rikkaat tuota rahoituksella ostamista ja isommalla jåmärillä harrastelee.

Köyhät ja tyhmät käyttää käteisensä autoon.
Tämäkin on totta. Kun otin omaan peltilehmään 90 000 euron rahoituksen totesi autokauppias että eniten rahoituksella hankittuja autoja on Kauniaisissa. Eikä syy todellakaan ole rahan puute vaan se että rahalle saadaan parempi tuotto muualta.
 
Tämäkin on totta. Kun otin omaan peltilehmään 90 000 euron rahoituksen totesi autokauppias että eniten rahoituksella hankittuja autoja on Kauniaisissa. Eikä syy todellakaan ole rahan puute vaan se että rahalle saadaan parempi tuotto muualta.
Autoilusta ei mitään mielihyvää, mutta silti 90k peltilehmää? :hmm:
Statuksen vuoksi vaan sitten?
 
Viimeksi muokattu:
No mutta jos 90000e ei ole yli 5% varallisuudesta?
Meinasinkin lähinnä sitä, että jos on ihan sama onko Kia vai Fiat, niin miksi sitten niin paljon rahaa kiinni?
Tuohan oli rahoitusta, että ois voinut ottaa varmaan kalliimmankin mallin ja pysyä käsirahassa alle 5% varallisuudesta.
 
Autoilusta ei mitään mielihyvää, mutta silti 90k peltilehmää? :hmm:
Statuksen vuoksi vaan sitten?
Autonihan maksoi 6-numeroisen summan, mutta ei ollut minulle kallis. Noin ~5% varallisuudestani. Todettakoon vielä että tälläkin autolla ajaminen on minulle yhtä kärsimystä. Mutta nyt perhematkailukokemusten myötä muilla peltilehmillä ajaminen olisi vielä enemmän kärsimystä. Ilmajousituksessa, hierovissa ilmastoiduissa penkeissä ja reilussa neljässäsadassa ponissa on jotain hyvääkin.
 
Autonihan maksoi 6-numeroisen summan, mutta ei ollut minulle kallis. Noin ~5% varallisuudestani. Todettakoon vielä että tälläkin autolla ajaminen on minulle yhtä kärsimystä. Mutta nyt perhematkailukokemusten myötä muilla peltilehmillä ajaminen olisi vielä enemmän kärsimystä. Ilmajousituksessa, hierovissa ilmastoiduissa penkeissä ja reilussa neljässäsadassa ponissa on jotain hyvääkin.
Ainakin se kalliimpi/parempi auto siis tuo mielihyvää, vaikka ei ajaminen sitä toisikaan.
 
Rahaa laitettu varmaan juu, mutta silti en moista ostaisi. Jos ärrä golffia halajaisin, katselisin alkuperäisiä yksilöitä enkä näitä räpellettyjä. Olkoonkin sitten tehty missä ammattipajalla vaan.
 
Huomiota herättävä väri golffissa ja rahaa on autoon laitettu https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/11646032
No on väri valittu, saa ainakin rauhassa ajella yötä myöten kun ihmiset kattelee että postin autohan siellä menee.
Ja noihin ylempiin kommentteihin täytyy sanoa että itselläkin 90t laina autosta ja samoilla spekseillä vielä kun takaiskun auto, ettei molemmilla olisi vaan "Kauniaisten Qashqai" eli uusi X5 alla? :)
 
Jos luet tarkkaan niin puhuin viestissäni käytetyistä autoista. Tämä uusien hybridien ja petoshybridien matala vero on verraten uusi juttu Suomen maassa.
Valtio siis jollain tavalla pakottaa ostamaan juuri sellaisia käytettyjä, joissa on korkea vero? Jos tuot maahan yli 5 vuotta vanhan Golffin tai jonkun muun perusauton, niin ei siinä montaa euroa autoveroa joudu maksamaan. Alle 5 vuotta vanhoissa taas hybridi- ja plugaritarjontaa on jo hyvin.

Kyllä 50 000e:llä saa sellaisen auton että pitäisi kelvata jo vaativampaankin makuun. Varsinkin jos malttaa ostaa muutaman vuoden vanhana.
Joutuisi ottamaan niin vanhan, että takuu on ohi. Uudemmissa 50k€ ei riitä kovin kummoisiin autoihin. Tuttavapiirin paremmin toimeentulevilta perheiltä löytyy mm. Panamera, GLS, X5 ja Q7, jotka on 2 vuotta vanhoinakin vielä 100 k€ luokassa.
 
Lienee mielipidekysymys mutta esim 50 000e f01 koppanen 7 sarjalainen on sen verran hyvä että merkittävää eroa en näe siihen sijoitatko 120 000e uuteen g11 koppaiseen. Jotakin varusteita toki vanhemmasta puuttuu mutta perusasiat kuten ajettavuus ja hiljaisuus sekä tilat ovat kunnossa vanhemmassakin. Lisäksi voitaisiin kiistellä että voisiko se vanhempi diesel olla luotettavampi ja miellyttävämpikin kuin uudempi bensa hybridi?

Takuutakaan en oikein jaksa stressata tuon tyylisessä autossa joka on melko luotettava. Loppujen lopulta sillä 70 000e hintaerolla tekee aija paljon remppaa jos paska osuu tuulettimeen.
 
Joutuisi ottamaan niin vanhan, että takuu on ohi. Uudemmissa 50k€ ei riitä kovin kummoisiin autoihin. Tuttavapiirin paremmin toimeentulevilta perheiltä löytyy mm. Panamera, GLS, X5 ja Q7, jotka on 2 vuotta vanhoinakin vielä 100 k€ luokassa.

Näistäkin luultavasti suurinosa plugareita joiden lähtöhinnat uutena ovat siellä 90k€ luokassa. Sähkön tuoma päästöjen alennus tuonu juuri tämän tyyppisten autojen hintoja todella paljon alas ja uuden asiakaskunnan. Vielä kun lesing vehkeet yleistyvät muulloinkin kun BF-tarjouksissa niin rupeaisi käytettyjen markkinoille tulemaan entistä enemmän suht uusia ja vähän ajettuja.

Seurannut uusien 3-sarjan farkkujen tarjontaa ja pois lukien vuoden vaihteessa laakkosen myymät varastoautot on uuden tilaaminen ollut kannattavampaa. Ruotsin puolella vähitellen markkinoille tullut näitä noin 50tkm ajettuja.
 
En oikein ymmärrä leasingia kun leasingyhtiöt laskevat jäännösarvot autoille takuuvarmasti niin pieniksi että todennäköisesti tekevät vielä niillä palautuvilla liisareillakin "tilin" kun kausi loppuu. Miksei ottaisi vain tavallista rahoitusta selvästi edullisemmin ja vaihtaisi sitten vaikka sen 2-3 vuoden välein autoa? Ihan yhtä riskitöntä, huoletonta ja paljon edullisempaa.

Lisähyveisinä ei tarvitse murehtia kilometrisuoritteista kun ei ole mitään KM rajoja.
 
Näistäkin luultavasti suurinosa plugareita joiden lähtöhinnat uutena ovat siellä 90k€ luokassa.
Suurin osa on plugareita, mutta on ne silti enemmän kuin 90 k€. Panamera oli uutena yli 140 k€. X5 110-120 k€ kieppeillä. Q7 diesel "MHEV" varmaan samoissa.

Vielä kun lesing vehkeet yleistyvät muulloinkin kun BF-tarjouksissa
Tuskin ne kauheasti yleistyy, kun yksityisleasingissä ei ole pahemmin järkeä. Olet jumissa sen sopimuksen kanssa n vuotta vaikka haluaisit vaihtaa autoa jo aiemmin. Joudut etukäteen arvaamaan paljonko kilometrejä tulee, koska hinta määräytyy sillä perusteella. Ja sitten jos tuleekin oletettua enemmän, niin ylimenevät on kalliita. Autoon ei voi tai kannata tehdä mitään omia parannuksia (PPF-kalvotuksia, äänieristystä, audion parantelua yms.).

Välttäähän sillä sen myyntiruljanssin tai vaihtotarjouksien kyselyn, mutta aika kova hinta siitä vaivasta + nuo kaikki haittapuolet.
 
Halvin tieliikennekelpoinen avoauto lähtee nyt alle tonnilla :D https://www.nettiauto.com/suzuki/swift/12029248
Tippunut jo alle 500, kilvettömänä varaosiksi, pienellä laitolla leimalle tietenkin :rofl2: :
"Tästä nyt varaosiksi Avo Suzuki käy ja kukkuu. Hauska kesäpeli todella halvalla. Kilvet Vei tuhma poliisi... Ei ymmärtänyt hyvän päälle. Ei orkkis avo. Itse tehty avo. Vähän raapustelua niin taas leimalle."
 
Tippunut jo alle 500, kilvettömänä varaosiksi, pienellä laitolla leimalle tietenkin :rofl2: :
"Tästä nyt varaosiksi Avo Suzuki käy ja kukkuu. Hauska kesäpeli todella halvalla. Kilvet Vei tuhma poliisi... Ei ymmärtänyt hyvän päälle. Ei orkkis avo. Itse tehty avo. Vähän raapustelua niin taas leimalle."

Saa muuten raapustella vähän reilumminkin että saa leimasedän ymmärtämään
 
Kuten esimerkiksi katon takaisin paikalleen :D
Saisikos tuon ikäisessä sen katon räimästä vaan sähkölinnun kakalla paikalleen vai vaatiiko jotain lujuuslaskelmia tmv. valmistajan ohjeiden mukaan tehtyjä korjauksia?
 
Tippunut jo alle 500, kilvettömänä varaosiksi, pienellä laitolla leimalle tietenkin :rofl2: :
"Tästä nyt varaosiksi Avo Suzuki käy ja kukkuu. Hauska kesäpeli todella halvalla. Kilvet Vei tuhma poliisi... Ei ymmärtänyt hyvän päälle. Ei orkkis avo. Itse tehty avo. Vähän raapustelua niin taas leimalle."

Mitenhän tuollaisessa itse tehdyssä avoautossa runko kestää vääntymättä puuttuvaa kattoa ja B- ja C-pilaria? Jos auto pyörähtää kolarissa katon kautta ympäri, niin miten lie tuulilasi kehyksineen jaksaa ottaa vastaan ne törmäysvoimat vai antaako periksi ja matkustajan pää, niska ja tukiranka ottaa vastaan ne voimat?

Pieni raapustelu ei taida riittää tuon auton tieliikenteeseen saamiseen.

Mitähän myyjä tykkäisi jos tarjoisi tuosta avoautosta 1000 euroa sillä ehdolla, että myyjä hoitaa sitä ennen ne "pienet raapustelut" ja auton leimattuna?

:lol:
 
Mitenhän tuollaisessa itse tehdyssä avoautossa runko kestää vääntymättä puuttuvaa kattoa ja B- ja C-pilaria? Jos auto pyörähtää kolarissa katon kautta ympäri, niin miten lie tuulilasi kehyksineen jaksaa ottaa vastaan ne törmäysvoimat vai antaako periksi ja matkustajan pää, niska ja tukiranka ottaa vastaan ne voimat?


:lol:

Ei pidemmän päälle kyllä kestä ja tuo tuulilasin kehys ei aivan takuuvarmasti suojaa yhtään mitään jos katolleen tuon kippaat. Jos vähän on mätiäistä niin koppa saattaa nitkahtaa jo vähän huonosta kohtaa nostaessa esim renkaita vaihdellessakin tollaisessa letkussa.
 
Kuten esimerkiksi katon takaisin paikalleen :D
Saisikos tuon ikäisessä sen katon räimästä vaan sähkölinnun kakalla paikalleen vai vaatiiko jotain lujuuslaskelmia tmv. valmistajan ohjeiden mukaan tehtyjä korjauksia?

Kattohan ei ole pakollinen. Pohjaan palkkia ja ovien kohdalle lisää palkkia pitämään korin suorassa. Turvakaaren vaatii, ja noita lujuuslaskemia vissii kait.

Aikaa sitten tehtiin kavereitten kanssa laikka cabrio, halpiksesta, lupa-asiat kuntoon ja leimalle. Katsuri sanoi että vähempikin rauta olisi riittänyt, no olihan se tukevampi kun orkkis.

Yhdestä omasta tein avon, koska rungollinen auto, niin turvakaari vaan. Katto pulttaamalla kiinni, ei tullut muutoskatsastettua ikinä kun jäi vähän vaiheeseen, eipä tuohon ihme kyllä poliisit puuttuneet. Lopulta paska lakkasi käymästä ja vaihtui päikseen hiluxiin.
 
Kattohan ei ole pakollinen. Pohjaan palkkia ja ovien kohdalle lisää palkkia pitämään korin suorassa. Turvakaaren vaatii, ja noita lujuuslaskemia vissii kait.

Aikaa sitten tehtiin kavereitten kanssa laikka cabrio, halpiksesta, lupa-asiat kuntoon ja leimalle. Katsuri sanoi että vähempikin rauta olisi riittänyt, no olihan se tukevampi kun orkkis.

Yhdestä omasta tein avon, koska rungollinen auto, niin turvakaari vaan. Katto pulttaamalla kiinni, ei tullut muutoskatsastettua ikinä kun jäi vähän vaiheeseen, eipä tuohon ihme kyllä poliisit puuttuneet. Lopulta paska lakkasi käymästä ja vaihtui päikseen hiluxiin.
Ei mielestäni nykypäivänä enää saa tehtyä näitä laikka-avoja edes rungollisista autoista.
 
Ei mielestäni nykypäivänä enää saa tehtyä näitä laikka-avoja edes rungollisista autoista.

Hyvin todennäköistä että näin on.

Kaverilla taisi olla ihan muutoskatsastettu suzuki SJ samoihin aikoihin, mutta tästä nyt on paljon aikaa.


Siinä nyt yksi aikansa tuotos, vilkaisin vaan nopeasti halvimmat avot.

Korinvaihtoautojahan oli kanssa aikanaan, ei mahtane onnistua sellainenkaan enää.
 
Eikös tuo turvavöidenkin ylempi kiinnitys (tai sen puute) ole hiukan kyseenalainen yksityiskohta.. :think:

2f9a3a9869ca2885-large.jpg
 
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/12128163

Jotenkin huvittaa minua tuo myynti-ilmoitus. Hintaa on riittävästi, katto ei toimi ja auto ei lähde välttämättä käyntiin ja vielä teippauskin siihen päälle. Avoauto, jossa katto ei toimi kunnolla on aika hankala myytävä ja hinta on niin pielessä kuin vain olla ja voi. Ei ole järkevää ostaa ongelmia autokaupoissa.

Jos nyt vertaa vaikka tähän:

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/clk/12182684

Tosin jos noiden autojen hintoja katselee, niin enpä taida edes viitsiä myydä omaa CLK:ta, eipä sen tilalle oikein mitään muutakaan mielenkiintoista avoa ole tarjolla.
 
Nettiautossa tuli vastaan CarNext.com. Onko kyseisellä puljulla oikeasti ns. apteekin hinnat? Toisin sanoen eivät tingi hinnoista? Jännä konsepti jos näin.

"Voiko auton hinnasta tinkiä?
Autolla on vain yksi kilpailukykyinen hinta. Ilmoitettuun hintaan lisätään toimituskulut 120 € (sis. ALV 24%)."
 
Nettiautossa tuli vastaan CarNext.com. Onko kyseisellä puljulla oikeasti ns. apteekin hinnat? Toisin sanoen eivät tingi hinnoista? Jännä konsepti jos näin.

"Voiko auton hinnasta tinkiä?
Autolla on vain yksi kilpailukykyinen hinta. Ilmoitettuun hintaan lisätään toimituskulut 120 € (sis. ALV 24%)."
Näyttää olevan leaseplanin yritysleasingista palautuneille myyntikanava, kaikissa alv tallella. Vaihtoautoa eivät varmaa ainakaan huoli.
Voivathan hinnatkin olla tarkkoja, mutta harva tinkii itse omasta pyynnistä. Tarjoamalla hintaa, mihin on itse valmis, saa yleensä parhaan alennukset.
 
Näyttää olevan leaseplanin yritysleasingista palautuneille myyntikanava, kaikissa alv tallella. Vaihtoautoa eivät varmaa ainakaan huoli.
Voivathan hinnatkin olla tarkkoja, mutta harva tinkii itse omasta pyynnistä. Tarjoamalla hintaa, mihin on itse valmis, saa yleensä parhaan alennukset.

Pari kaveria on 3-4 vuotta vanhat passatit tuolta ostanut.

Eivät huolineet vaihdokkeja, koska myyvät ainoastaan vanhoja liisareita, joiden historian tietävät.
Toimivat kuitenkin yhteistyössä muutaman sulantien jobbarin kanssa, jotka ainakin näissä tapauksissa antoivat heti CarNextin myyjän soittaessa puhelimitse ihan samantasoisen ostotarjouksen, kun muutkin liikkeet autoa vaihtaessa.
Sen verran tuolla kauppaa tehdessä joutuu jumppaamaan enemmän, että se oma vaihdokki pitää kiikuttaa itse sinne sulantielle ja mennä sitten erikseen hakemaan "uusi" auto CarNextiltä.

Hinnoista ei kuulemma voinut tinkiä yhtään, vaan se oli ota tai jätä, muutenkaan mitään extraa ei saanut ja huolloista, uusista renkaista yms. oli turha neuvotella.
 
Nekin meni vähän ohi silmien, kun noita kuviahan oli aika monta, ja nopsaan vaan vilkaisin läpi.

Viimeksi kun oli poliisin huutokauppa, niin mielenkiinnosta seurasin mihin hintaan vanhat portterit lähtee, vaikka niillä mitään keräilyarvoa ole, niin hyvin hinnoissaan oli kyllä. Olikohan viime kesänä, linkin heitin tännekin mutta se nyt on niin vanhentunut ettei kannata vaivaa etsiä.

Tosiaan noita kampeita mitä Jarkki mainitsi, niin en niidenkään arvoa olisi tiennyt mitenkään.

Harmi kun ei nyt noita lopullisia hintoja näe mistään, saamarin kokoontumisrajoitusten poisto....

Tölkkifoorumilta luin että tuo puolustusvoimien huutokaupan VW T3 Syncro oli mennyt 16100€ hintaan ulkomaille. Aivan järjetön summa, mutta ne ostaa jolla on rahaa ja tarvetta moiselle. :)
 
Tölkkifoorumilta luin että tuo puolustusvoimien huutokaupan VW T3 Syncro oli mennyt 16100€ hintaan ulkomaille. Aivan järjetön summa, mutta ne ostaa jolla on rahaa ja tarvetta moiselle. :)

Mikä ihme näissä maksaa vai löytyykö niin vahva harrastajakunta Saksasta? Nopea mobile.de selauskaan ei antanut selkeätä vastausta, kun tuohon 30k€ luokkaankin saa aikapaljon entisöidä.
 
Mikä ihme näissä maksaa vai löytyykö niin vahva harrastajakunta Saksasta? Nopea mobile.de selauskaan ei antanut selkeätä vastausta, kun tuohon 30k€ luokkaankin saa aikapaljon entisöidä.

En varsinaisesti tiedä mikä maksaa, mutta nämä alkuperäiset 16" rattailla olevat ovat kulttisuosion lisäksi todella harvinaisia ja haluttuja euroopassa. Niissähän on rengaskoon lisäksi "merkittäviä muutoksia alustassa" normimalliin verrattuna. En kylläkään tiedä mitä eroa on takapyöränripustuksen lisäksi, mutta nimenomaan maastokelpoisuutta niillä muutoksilla on haettu. 16" Syncroja ei ole myyty koskaan yksityisille uutena, vaan pelkästään valtioiden (=julkishallinnon?) käyttöön, joka tekee niistä harvinaisempia. 2136 kpl pisti jostain silmään valmistusmääränä, voi olla ihan huttuakin tämä arvio.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ihmeessä porukka myy autojaan tuolla TORI.FI:ssä kun nettiauto on 10x selvempi ja järkevämpi, näkyvyyskin on parempi kun sitä nyt yleisesti pidetään "default" paikkana myydä autoa.
 
Samaa ihmetellyt mutta torin kautta näkyy tulevan lähes tuplasti katsontakertoja ilmoitukselle.

Kai se on vain se että sieltä on helppo nopeasti vilkaista mitä kaikkea on tullutkaan tänään myyntiin vaikkei varsinaisesti olisi autoa etsimässäkään.
 
Samaa ihmetellyt mutta torin kautta näkyy tulevan lähes tuplasti katsontakertoja ilmoitukselle.

Tämä on totta. Joskus kun myin autoani niin nettiautossa päivässä tuli katsojakertoja keskimäärin 20-30 kun taas torissa ensimmäisinä päivinä 200-300. Mutta siellä autot painuvat nopeasti alaspäin ja joskus parin viikon päästä katsojakertoja olikin enää 15-20 per päivä.
 
Miksi ihmeessä porukka myy autojaan tuolla TORI.FI:ssä kun nettiauto on 10x selvempi ja järkevämpi, näkyvyyskin on parempi kun sitä nyt yleisesti pidetään "default" paikkana myydä autoa.
Itse oon myynyt myös Torinkin kautta. Saa esim puhelinnumeron piiloon. Ja hyvin tuntuu kauppa käyvän tuon Torinkin kautta.

Itse en kyllä ole tainnut ainuttakaan autoa ostaa Torin kautta, mutta jotain muuta tavaraa kyllä.
 
OK, ei tulisi heti mieleen alkaa piilottelemaan puhelinnumeroa jos olisi tarkoitus auto myydä. Ehkä jossain edullisemmissa autoissa joita hakevat lähennä nääperit, vähemmistökansalaiset, feministit yms. maanvaivat.
 
OK, ei tulisi heti mieleen alkaa piilottelemaan puhelinnumeroa jos olisi tarkoitus auto myydä. Ehkä jossain edullisemmissa autoissa joita hakevat lähennä nääperit, vähemmistökansalaiset, feministit yms. maanvaivat.

Onhan nettiautossakin tuo "näytä numero", ettei kaikenmaailman numeronkeräilijä botit imuroi niitä. Näköjään Torissakin, nyt kun vilkaisin, en tosin ollut kirjautunut sisään - niin en nähnyt.

Torin sysipaskuus on tai ainakin oli, että ennen ei tarvinut numeroa laittaa ollenkaan näkyviin. Yhtä huonekalua olisin ostanut, laitoin viestiä ja siihen ei vastattu. Tuosta muutama vuosi aikaa.

Itsellä aina numero näkyvillä jos jotain myyn, tai ostan - niin numero syytä olla näkyvillä. Muuten haiskahtaa.

Ettei OT niin, tuostapa avoa, en nyt tiedä onko kallis vai mikä, ruma kun helvetti, vaan silti viehettävä kaikesta kauheudesta johtuen:D

 
Aika siistin oloinen Bemari. Säästynyt jonnejen räpellyksiltä.


Mikähän härpäke tuo radion vieressä mahtaa olla?

Samanlaisen virheettömän näin eilen, maininta toisessa ketjussa ilman kuvaa tosin. Eksept ei ollut 320.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 762
Viestejä
4 498 202
Jäsenet
74 279
Uusin jäsen
Muskotti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom