Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Niin siis siellä on kuva jossa on aikoja mutta ei se mikään "todiste" ole koska voi olla vaikka kuva kaverin ajoista.

Aikaa kaukaa haettu skenaario. Jos ja kun tuota möhköä on reippaasti viritetty (löytyy enemmän hepoja kuin ilmoituksessa) niin hyvinkin voi liikkua alle 4sek 0-100
 
Itse laskeskelin, että 50€ viikko tai 200€ kuukausi laskisi auton arvo muutenkin.

Jossain vaiheessa se arvonlasku stoppaa, jos tiputus on laskelmiesi mukaan 2400e vuodessa, koska ei se 12 000e auto nollille mene viidessä vuodessa :D
 
Mielenkiintoinen myyntitaktiikka: myyjä tiputtaa hintaa -20e parin päivän välein :D Saa vielä jonkun aikaa tiputella tuota vauhtia :D


Tossa on varmaan ideana, että saa sille ilmoitukselle "Muokattu 24h" noston. Tätä tekevät tosin myös autokaupat ilman että hintaa kuitenkaan päivitetään. Lisäävät varmaan jonkun pilkun tai välilyönnin ilmoitukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Tossa on varmaan ideana, että saa sille ilmoitukselle "Muokattu 24h" noston. Tätä tekeetosin myös autokaupat ilman että hintaa kuitenkaan päivitetään. Lisäävät varmaan jonkun pilkun tai välilyönnin ilmoitukseen.
Jep. Muokkaus kyllä onnistuu, vaikka ei muokkaisikaan yhtään mitään. Pelkkä tallennus riittää. Niin ainakin puhelimella päivittää ilmoituksen.
 
No nyt muuten on. En tiedä muistaako kukaan, mutta tulee ihan "Jynneli" (Anneli/Jyrki Kuusikko) mieleen, jonka autojen fiksailuja kymmenisen vuotta sitten murossa ihmeteltiin. Tosin hänen korikorjaukset edes näytti auttavasti siistiltä, vaikkei varmasti yhtään kestävämpiä olleetkaan.

Sattui silmään viikko-pari sitten kohtuuhintainen, mutta vähän laittoa vaativa väyrys-nelimatikki: https://www.nettiauto.com/en/mercedes-benz/e/12036434. Kuten kuvista selviää, vaatii aikamoisia ruostekorjauksia, esim. uudet etulokarit ja tuo tyypillinen paikka takapuskurin alla (epäilemättä molemmin puolin), jonka korjaaminen aikamoista askartelua. Lisäksi joitain muita mainittuja vikoja. 1900 hintapyynti.

Vaan kuinkas ollakaan, johan se on saatu "korjattua", ja ei muuta kun kohtuuhintaan myyntiin uudelleen "koriltaan ikäisekseen ok:na": https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12050804 :rofl:

Henkilökohtaisen kokemuksen omaavana välttäisin tuota koko Westpress putiikkia. Melkoista paskaa tahtovat myydä ja firman nimikin vaihtuilee sattuneista syistä suhteellisen säännöllisesti.
 
Henkilökohtaisen kokemuksen omaavana välttäisin tuota koko Westpress putiikkia. Melkoista paskaa tahtovat myydä ja firman nimikin vaihtuilee sattuneista syistä suhteellisen säännöllisesti.
Nettiautossa liikkeen sivuilla ei näy edes myyjien nimiä, pelkät puhelinnumerot.
Pelkästään tuon takia en edes katsoisi kyseisen liikkeen suuntaan kun muualtakin saa ostettua autoja...
 
Kulutus vain 6l/100km, Juuh, niin varmaan :facepalm:

Voin kertoa kokemuksesta, että kuutosella alkavasta kulutuksesta saa vain unelmoida. Kaupungissa vie enemmän kuin isotkin autot.

Olen mikäkin tuollaisen gti omistanut, 2l ew10 kone ei ikinä mene kutosella missään...

-Vastaavan ikäinen, vastaava malli Citroeniltä: Xsara VTS (2.0 167hv vapaastihengittävä kierroskone). Mennyt minulla tankillisia jotka ovat alkaneet 6:lla, siis ihan :itse: laskettuna eikä ajotietokoneiden hupilukemia. Ja tankillinen = työmatka-ajoa K-nummi - Espoo 100 / 80 / 60 -teillä. Pienimmän kulutuslukeman ollessa 6,72l/100km.

Auto teknisesti kunnossa (öljyt, suodattimet, syttytulpat, jarrut, pyöränkulmat), rengaspaineet kunnossa, ei kiinankurarenkaita eikä ylikokoisia kiinantinavanteita, kuski osaa / viitsii ennakoida?

:smuscle:
 
Viimeksi muokattu:
-Vastaavan ikäinen, vastaava malli Citroeniltä: Xsara VTS (2.0 167hv vapaastihengittävä kierroskone). Mennyt minulla tankillisia jotka ovat alkaneet 6:lla, siis ihan :itse: laskettuna eikä ajotietokoneiden hupilukemia. Ja tankillinen = työmatka-ajoa K-nummi - Espoo 100 / 80 / 60 -teillä. Pienimmän kulutuslukeman ollessa 6,72l/100km.

Auto teknisesti kunnossa (öljyt, suodattimet, syttytulpat, jarrut, pyöränkulmat), rengaspaineet kunnossa, ei kiinankurarenkaita eikä ylikokoisia kiinantinavanteita, kuski osaa / viitsii ennakoida?

:smuscle:
6,7l/100km pienimmillään on kaukana 6,1l/100km

Minäkin ajoin 2005 1.8bensa mondeolla maantiellä Helsinki - pori - Helsinki reilut 200km 6,2l/100km.

Silti tässä kehällä arkiajossa se vei sen 8l ihan minimissään ja talvella kymmenen.
 
Nettiautossa liikkeen sivuilla ei näy edes myyjien nimiä, pelkät puhelinnumerot.
Pelkästään tuon takia en edes katsoisi kyseisen liikkeen suuntaan kun muualtakin saa ostettua autoja...
Westpress omistajalla on yli 100K€ velkomustuomioita + protestit edellisestä autokaupastaan viimeisen vuoden ajalta. Todellinen nettiauto löytö tälläinenkin pitkän linjan autokauppias.
 

Hinta kohdillaan -07vm 300tkm ajetussa amislintassa.
"Uniikki", "täysin läpikäyty" ja kauheat määrät rahaa kaadettu osiin. Eikö nää ole sellasia asioita mitkä lähinnä laskee auton hintaa tälleen kaikki yhdessä paketissa. :confused:
 

Hinta kohdillaan -07vm 300tkm ajetussa amislintassa.

Kovasti pitää tahtoa juuri tuo yksilö, jos joku tuon ostaa, kun hintaa on tuplat tai ylikin vastaavalla tekniikalla ja kilometreillä tarjolla oleviin yksilöihin.

Korin levitykset vielä ihan siistit, mutta ei toi E92 keula oikein farkkukoriin istu.
 
Kovasti pitää tahtoa juuri tuo yksilö, jos joku tuon ostaa, kun hintaa on tuplat tai ylikin vastaavalla tekniikalla ja kilometreillä tarjolla oleviin yksilöihin.

Korin levitykset vielä ihan siistit, mutta ei toi E92 keula oikein farkkukoriin istu.
Samaa mieltä, kyljet, perä ja keula eivät tunnu sopivan yhteen sivuprofiilissa, kaikki haluavat eri kohtaan. Muutenkaan en lämpene näille "Diesel-M3" ja "M3D" virityksille, siitä ei M-bemaria tule tunaroimalla korisarjoja, piste. Se on tappiin viritetty Diesel 3-sarjalainen, ja varmaan hyvä sellaisenaan.
Orastavaa kiertopalkintoutta on tosin huomattavissa kun nettiauton pari edellistä ilmoa ovat puolen vuoden sisältä
 
Totta. Itse en tarkalleen tiedä miten tuota tulee lukea, mutta kovasti on joka tapauksessa ollut omistajia.

Todistuksen teknisenosan järjestysnumero
37
Todistuksen ilmoitusosan järjestysnumero
29

Ei noi järjestysnumerot oo enää aikoihin juuri omistajien määrästä kertoneet mitään.
 
Aikaa kaukaa haettu skenaario. Jos ja kun tuota möhköä on reippaasti viritetty (löytyy enemmän hepoja kuin ilmoituksessa) niin hyvinkin voi liikkua alle 4sek 0-100
Jos ei myös painosta ole muutama sata kiloa pois, niin ei kiihdy alle 4sek jollei tehoa ole 600hv luokkaa. Ja sitä ei tuossa motissa ole niin ratkaisu on se että mitatut arvot toisesta autosta tai jollain 1hz perunalla kellotettu. 80-120 kiihtyvyyskin on sama mikä reilusti viritetyllä 400kg kevyemmällä 3-sarjan coupella...
 
Ja sitä ei tuossa motissa ole niin ratkaisu on se että mitatut arvot toisesta autosta tai jollain 1hz perunalla kellotettu

En kyllä ymmärrä mitä järkeä olisi ilmoitukseen laittaa tuloksia jostain toisesta autosta, eiköhän se koeajolla selviä aika helposti meneekö se 4sek 0-100km/h vai 6sek......
 
En kyllä ymmärrä mitä järkeä olisi ilmoitukseen laittaa tuloksia jostain toisesta autosta, eiköhän se koeajolla selviä aika helposti meneekö se 4sek 0-100km/h vai 6sek......
Edelleen, todennäköisesti kuskin tekninen osaaminen on tasoa amis, ja uskoo muna pystyssä sen iPhonen 0-60 äpin tuloksia, jotka yksinkertaisesti liian hitaasta sirusta johtuen ovat enintään suuntaa-antavia, jos edes sitä.
 
En kyllä ymmärrä mitä järkeä olisi ilmoitukseen laittaa tuloksia jostain toisesta autosta, eiköhän se koeajolla selviä aika helposti meneekö se 4sek 0-100km/h vai 6sek......
Jollei ole kokemusta niin ei peruspena huomaa eroa 6 ja 4 sekunnin välillä, varsinkin kun kyse isosta dieselistä mikä vetää rajusti penkkiin jo pieniltä kierroksilta lähtien = tuntuu hurjemmalta kuin onkaan. Ja ei kai kukaan sekkari kädessä koeajolla kellottele, eihän?
 
Viimeksi muokattu:
Jollei ole kokemusta niin ei peruspena huomaa eroa 6 ja 4 sekunnin välillä, varsinkin kun kyse isosta dieselistä mikä vetää rajusti penkkiin jo pieniltä kierroksilta lähtien = tuntuu hurjemmalta kuin onkaan. Ja ei kai kukaan sekkari kädessä koeajolla kellottele, eihän?

Eikai tuollaista autoa lähde mikään peruspena edes ostamaan vaan sellainen joka hakee tehokasta peliä ja todennäköisesti on ajellut niillä aiemminkin. Peruspenoille riittäää tavallinen X3
 
Nyt ois edessä systerille auton hommaminen päivittäiseen ajoon. Hintaluokka mahdollisimman halpa. Ehdotusta toisen ketjun sijaan?
 
Kovasti pitää tahtoa juuri tuo yksilö, jos joku tuon ostaa, kun hintaa on tuplat tai ylikin vastaavalla tekniikalla ja kilometreillä tarjolla oleviin yksilöihin.

Korin levitykset vielä ihan siistit, mutta ei toi E92 keula oikein farkkukoriin istu.

Taitaa E90 M3 peräisin olla korisarja ja keula, sopivuudesta ja hienoudesta voi olla montaa mieltä mutta on tohon rakentamiseen rahaa ja vaivaa mennyt. Ei tavan E90 M3 liikaa ole muutenkaan coupeja enemmän.
 
Eihän sitä tiedä vaikka korjaantuisi halvalla, tulppien ja sytytyspuolien vaihto? Ja jos mahdollisimman halpaa etsii niin varmasti jotain vikaa löytyy :D
 
Eihän sitä tiedä vaikka korjaantuisi halvalla, tulppien ja sytytyspuolien vaihto? Ja jos mahdollisimman halpaa etsii niin varmasti jotain vikaa löytyy :D
voi korjaantua, voi olla korjaantumatta mutta tätä se on ku hinta on se vain ja ainoa kriteeri. :)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 688
Viestejä
4 429 624
Jäsenet
73 399
Uusin jäsen
Tepukka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom