Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos veikata pitäisi sillä kokemuksella mitä autokorjaamon edustajana Kamuxin kanssa asioinut, niin myyjä lainaa ihan suoraan korjaamolta tulleesta diagnoosista. Ei välttis ole edes nähnyt autoa vahingon jälkeen.emmekä myöskään sitä, mikä on tuon tekstin kirjoittaneen kamuxin myyjän teknisen osaamisen taso ja onko hän käynyt tutkimassa autoa kuljetuksen jälkeen.
On tosiaan pari katsastuksen ajokieltoa ja muuten hylättyjä ja korjauskehotuksia merkintöjä rek. otteessa. On siis yritetty katsastaa joulukuussa.https://www.nettiauto.com/audi/a1/11842586
Kamuxin kautta oli myyty tällainen madallus tuotos hintaan 9280e
Huutokaupat.com
Ja kuinka ollakkaan auto palautunut Kamuxille ja nyt huutokaupattavana melkoisen pitkällä vikalistalla, josta osa tosin trailerikuskin aikaansaamia.
Kuvastaa kyllä hyvin tuota Kamuxin toimintatapaa olla tarkastamatta autoja mitä sisään otetaan.
Onko nuo sisälistat tosiaan plastidipattu mattamustaksi, kuten kuvista näyttäisi?
Tuo lause on kyllä niin type-r että jäi ihan mieleen. Esim ratti on sitä sisätilaa. Itsellä ollut tapana jopa koskea sitä, kuten muitakin hallintalaitteita.Oletan, että kuskin paikalla olisit? Tunnin etappi vaikka A--->B, niin kuinka monta sekunttia ihailet sitä sisätilaa vaikka loskasäässä?
Merikapteeni on raksittanut kivanvärisen sisustan ja navinkin mutta moottorin koossa on kitsastellut
Onko se uutena sen ostanut?
Merikapteeni on raksittanut kivanvärisen sisustan ja navinkin mutta moottorin koossa on kitsastellut
Eikös noi pikkuAudit ole aina jotain 1.8 bensarohjoja?
On kyllä hullu pommi. Jos tietoisesti ovat ensimmäisellä kerralla myyneet ilman tietoa vioista nikn kysehän on rikoksesta.https://www.nettiauto.com/audi/a1/11842586
Kamuxin kautta oli myyty tällainen madallus tuotos hintaan 9280e
Huutokaupat.com
Ja kuinka ollakkaan auto palautunut Kamuxille ja nyt huutokaupattavana melkoisen pitkällä vikalistalla, josta osa tosin trailerikuskin aikaansaamia.
Kuvastaa kyllä hyvin tuota Kamuxin toimintatapaa olla tarkastamatta autoja mitä sisään otetaan.
Onpas vähän ajettu 13v vanha pikkubemari. Vaparista raavittu kovat tehot (+50hv) pelkällä softalla, ei tietenkään dynopapruja löydy
Noissa N52 -koneisissa tosiaan tehoerot toteutettu lähestulkoon pelkästään ohjelmallisesti. Joitain pieniä eroja saattoi olla esim. imusarjojen välillä. Mutta on kyllä säästeliäästi ajeltu jos kilsat pitää paikkansa.
Hyvä veikkaus, tuosta linkistä kun katsoo kohteita joita tehty niin löytyy tämäkin Audi. Löytyy myös kuvia ei-niin-onnistuneista tuunauksista mutta jos omistaja on tyytyväinen niin ok.Näyttäis mun silmään joltain alcantaralta mitä laitettu niihin.
Villi veikkaus että: Alcantara Black
Voimaa on. Kyllä tällä joku just kortin saanut lippispää saa itsensä tapettua mutkapätkällä
Luottamusta ilmoitukseen kun ei mitään lisätietoja ole kerrottu, tietty kiinnostunut ostaja ottaa yhteyttä mutta ei voi vaan mielenkiinnosta lukea kohteesta.
Olikin turha halpa Superb (KTE-794, TMBCE7NP8J7568552): Skoda Superb 2,0 TSI 280 4x4 Ambition BusinessLine DSG Autom. Porrasperä 2018 - Vaihtoauto - Nettiauto
Huutokaupan kauttahan se on kiertänyt.
Itse yritän välttää kaikkia muita paitsi noita missä suoraan vaihdettava osa on korjattu. Eli jos alkaa olemaan katossa, palkeissa tai esim. takakyljissä jälkeä, varsinkin sellaista joka vaatii leikkausta ja hitsausta niin täysin "no-no".Kolarikorjauksetkin on vähän että mitä pitänyt korjata, toki jos ei ole korjattu kunnolla niin sitten mutta jos joku ovi, lokasuoja, puskuri tai konepelti pitää vaihtaa niin tekeekö se autosta huonomman? Ei ainakaan mun mielestä jos korjaus ja maalaus on tehty hyvin.
Sitten kun aletaan puhumaan koripenkistä ja että puoli autoa pitää purkaa kun koko b-pilari pitää vaihtaa ja lattiat niin kiitos, mutta ei kiitos.
Taitaa firman jefessä virrata senverran tota bensalenkkarin verta, että valkkailee autoja oman mielenkiintonsa ja fun factorin pohjalta, kun tuota FB-sivua katselee. Uutena tulokkaana kleinbus ja Skoda Kodiaq RSvähän OT mutta aika erikoinen moottorivalinta taksikäyttöön, ei tuo 280hp TSI taida ihan säästeliäin moottori olla kaupunkipyörityksessä, ja kun katsoo kantakaupungin taksisuhareita ja niiden ajotapaa, niin en antaisi rengille muuta kuin hinnat alkaen auto mopomoottorilla..
Ei nelonen ole mikään pikkuaudi vaan ihan keskisegmentin auto. Vaatii tosin vähintään sen yli 200hv (2.0i) turbomoottorin, että sillä on mukavempi ajella eikä tarvitse vinguttaa koneesta viimeisiä koko aikaa
Taitaa toi binääriajattelu olla vähän liian yksinkertainen lähestymistapa tässä kohtaa.No hoh, kyllä noi alle 5m autot on kaikki pikkuautoja. Ei ehkä EU mittatikulla, mutta joku E-sarjailainenkin on hiinä ja hiinä kuskin ja takatilojen suhteen, että en kyllä millään mittapuulla puhuisi isosta autosta.
Ei nelonen ole mikään pikkuaudi vaan ihan keskisegmentin auto. Vaatii tosin vähintään sen yli 200hv (2.0i) turbomoottorin, että sillä on mukavempi ajella eikä tarvitse vinguttaa koneesta viimeisiä koko aikaa
Luullut aina että ässä mersu olisi iso auto mutta näköjään just ja just ylittää pikkuauton rajan 10 sentillä. (onneks saa langina ettei litisty takapenkille).No hoh, kyllä noi alle 5m autot on kaikki pikkuautoja. Ei ehkä EU mittatikulla, mutta joku E-sarjailainenkin on hiinä ja hiinä kuskin ja takatilojen suhteen, että en kyllä millään mittapuulla puhuisi isosta autosta.
Heh.. nyttehän tää on vielä halvemmalla.
Skoda Superb 2,0 TSI 280 4x4 Ambition BsnLine DSG(18) Porrasperä 2018 - Vaihtoauto - Nettiauto
Onkohan löytynyt jotain ja sit sen takia laitetaan takaisin kiertoon, rupesin tuota äsken aluksi tutkimaan kun vaikutti hintansa puolesta kiinnostavalta mutta rekkarilla etsimällä pamahti tämä ketju bingistä.
Rek.nro KTE-794
Valmistenumero TMBCE7NP8J7568552
Edit:
Itseasiassa vaikuttaa siltä että tuo samainen taksiyrittäjä jolla meni tuo Skoda alunperin lunariin tilasi itselleen tismalleen samanlaisen auton joka on nyt kanssa myynnissä.
Skoda Superb 2,0 TSI 272 4x4 Ambition DSG Autom. Porrasperä 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto
Itellä ekaa kertaa nyt sähköpenkit ja onhan se upeaa kun autolla useampi kuski niin penkki on valmiiksi oikeassa asennossa kun tulee autolle asetuksiin sidottujen avainten kanssa.Enpä itsekkään anna sähkötuoleille paljon mitään arvoa (nykyisessä kärryssä on sähkösäädöt). Nopeampi se on manuaalipenkki siirtää. Enkä ikimaailmassa enää ota nahkapenkkejä. Ehkä jos on hyvin ilmastoidut. Nätit ja haisee hyvälle, mutta mukavuudeltaan kalsaripenkit ovat vaan ylivoimaisen hyvät.
Väri on "Nardo-harmaa". Tietämättä tuota olisin sanonut "Primer-harmaa".Ei paljon haittaisi jos ei sähköpenkkejä löydy tuollaisessa, väri sais sentään olla pohjamaalin päällä
Vaatii ainakin kolmivaiheisen imusarjan (330i, 2x Disa) + softan ym. muutokset. 2000-2500e osat töineen, jos ei itse osaa, 250-260hp. Pelkällä softalla ei 272hp onnistu.Muistaisin jostain lukeneeni aiemmin, että pelkällä softalla ei päästä 130i 265hv lukemaan vaan se vaatii myös rautamuutoksia (imusarja + jotain muutakin)
Johan tuo on yli 3v vanha.
Ei paljon haittaisi jos ei sähköpenkkejä löydy tuollaisessa, väri sais sentään olla pohjamaalin päällä
Manuaalipenkit ovat vain niin mahdottoman paskat säätää kesken ajon.Enpä itsekkään anna sähkötuoleille paljon mitään arvoa (nykyisessä kärryssä on sähkösäädöt). Nopeampi se on manuaalipenkki siirtää. Enkä ikimaailmassa enää ota nahkapenkkejä. Ehkä jos on hyvin ilmastoidut. Nätit ja haisee hyvälle, mutta mukavuudeltaan kalsaripenkit ovat vaan ylivoimaisen hyvät.
Ok, en katsonut tarkkaa käyttöönottopäivää, ainoastaan vuosimallin mutta pointti varmaan on kuitenkin about sama.En tiedä millainen matikkapää siellä on mutta 11/18 on mielestäni vasta noin 2.5v vanha laite
Manuaalipenkit ovat vain niin mahdottoman paskat säätää kesken ajon.
Itsellä ainakin pitää olla joko sähköt tai hieronta kun pitkillä matkoilla alkaa (kolarissa murrettu) selkä väsymään yhteen asentoon oli penkki miten hyvä tahansa...
Useissa manuaaleissa on just esim. ristiselän säätö tai jopa kallistuksen säätö jossain käsinojan välissä (juuri Volvo / Mersu -akselilla tullut vastaan). Etäisyyden säätö ajossa on yleensä se mikä helpoiten menee pieleen jos vähänkään joutuu jarruttamaan tai kiihdyttämään samalla.Omalla kohdalla välillä koen tarpeelliseksi säätää selkänojaa ja korkeutta. Omissa on noi manuaaliset mutta silti varsin helpot ja nopeat säätää ajossakin. Tosin esim. jotkut Volvot sellasia joissa selkänojan manuaalisäätö on niin ahtaassa välissä ettei sitä mielellään säädä edes parkissa.