Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku perus A3 menisi manuaalikahvoilla mutta kun auton hintalappu on yli satkun niin sähköpenkit pitäisi kuulua vakiovarustukseen. Mielipideasioita tietty nämäkin
Vanhan liiton performance -ukot ei halunneet sähköpenkkejä eikä kattoluukkua kun ratahommissa niistä tulee vain turhaa painoa. Ilmastointikin oli monesta vehkeestä otettu kuikkaan jos sellainen oli alun perin ollut. Tosin en tiedä mikä järki siinä oli kun painonsäästö on aika marginaalinen ja monessa autossa ilmastoinnin kompura putoaa pois täyskaasuvedolla jolloin ei tehohävikkiäkään ole. Tulenkestävässä ajopuvussa kesäkuumalla runnoessa luulisi sen ilmastoinnin parantavan kierrosaikoja kuljettajan parempien työskentelyolojen kautta.
EP3 Type-Rässä ei ollut ilmastointia vakiona - muistan koeajolla kironneeni tätä ja osasyy miksi jäi otamatta (mielestäni ihan ekoihin ei saanut rahallakaan ilmastointia?).Näin kärjistetysti, toiset maksavat sen satkun ylimääräistä, että saavat kevyemmän ja riisutun kisamallin ilman mitään turhia mukavuusvarusteita.
Tämä toki koskee lähinnä superautoja, mutta on näitä kalliimpia riisuttuja sport malleja ollut halvemmissakin autoissa, muistaakseni esimerkiksi EP3:sesta Civic Type R:stä oli joku ilmastoimaton ja takapenkitön spesiaali malli, joka maksoi useamman tonnin vakiota enemmän.
Mä taas ostin kaks melkein peräkkäin näitä nimenomaan ilman ilmastointia. halvempia, kevyempiä ja ilmastointi Suomessa aivan turha varuste kun ikkunat aukeaa. Oli kyllä siellä top10 omistamistani autoista nämä molemmat. Se vtecin soundi, Hondan vaihdelaatikko ja muutennin sellainen mekaaninen tuntuma oli jotain mitä moniin autoihin ei saa rahallakaan.EP3 Type-Rässä ei ollut ilmastointia vakiona - muistan koeajolla kironneeni tätä ja osasyy miksi jäi otamatta (mielestäni ihan ekoihin ei saanut rahallakaan ilmastointia?).
muistaakseni esimerkiksi EP3:sesta Civic Type R:stä oli joku ilmastoimaton ja takapenkitön spesiaali malli, joka maksoi useamman tonnin vakiota enemmän.
Kyllä siinä Race-mallissakin mielestäni takapenkit oli, ilmastointi tosiaan puuttui ja muutenkin esim. eristeitä ja muita sisustamateriaalia oli karsittu painon vähentämiseksi.
Voimaa on. Kyllä tällä joku just kortin saanut lippispää saa itsensä tapettua mutkapätkällä
Sopinee parhaiten tänne: sanokaapas nettiautoa, mobile.de tms. vastaava sivusto espanjasta (aurinkorannikko). Tarttis yrittää yhtä muutaman vuoden vanhaa autoa myydä. Osuu vaan silmiiin sivustoja joissa kaikki autot on liikkeiden myymiä, kait tuolla nyt yksityisetkin jossain myy...
Sopinee parhaiten tänne: sanokaapas nettiautoa, mobile.de tms. vastaava sivusto espanjasta (aurinkorannikko). Tarttis yrittää yhtä muutaman vuoden vanhaa autoa myydä. Osuu vaan silmiiin sivustoja joissa kaikki autot on liikkeiden myymiä, kait tuolla nyt yksityisetkin jossain myy...
Hinta siis pompsahti 1900€ -> 4300€.Sattui silmään viikko-pari sitten kohtuuhintainen, mutta vähän laittoa vaativa väyrys-nelimatikki: https://www.nettiauto.com/en/mercedes-benz/e/12036434. Kuten kuvista selviää, vaatii aikamoisia ruostekorjauksia, esim. uudet etulokarit ja tuo tyypillinen paikka takapuskurin alla (epäilemättä molemmin puolin), jonka korjaaminen aikamoista askartelua. Lisäksi joitain muita mainittuja vikoja. 1900 hintapyynti.
Vaan kuinkas ollakaan, johan se on saatu "korjattua", ja ei muuta kun kohtuuhintaan myyntiin uudelleen "koriltaan ikäisekseen ok:na": https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12050804
Paukkumaali maksaa.Hinta siis pompsahti 1900€ -> 4300€.
Sille luvataan paperilla 30d versiolle 5,9sek, ja tuossa olisi siis 80hp/120Nm lisää löylyä, ja sillä pitäisi lähteä pari sekkaa, epäilemme.
Sille luvataan paperilla 30d versiolle 5,9sek, ja tuossa olisi siis 80hp/120Nm lisää löylyä, ja sillä pitäisi lähteä pari sekkaa, epäilemme.
Ilmeisesti jollain puhelinohjelmalla laskettu. Todellisuus ei välttämättä ole kovin kaukana, mutta virhemarginaaleja noissa kyllä on.Viimeisessä kuvassa on lappu todisteeksi. Neljännesmailikin mennyt 13.35sek
Vanha kunnon DragRacer ja 1Hz GPS sirut, niillä nyt saa just sellaisen tuloksen kuin haluaa. Lähinnä kuitenkin kyseenalaistan tämän yhtälön missä 80hp/120Nm liipasee 2sek/40% 0-100 kiihtyvyydestä, ja sen kyseenalaistan edelleen. Joko Bemarin alkuperäinen paperiaika on yläkanttiin, tehoja on nostettu enemmän tai, kuten epäilen, uudet tulokset ovat luokkaa essonbaari. Olisi edes mitannut vakion tiedot pohjille niin olisi periaatteessa edes vertailukelpoista dataa tuolle apilleIlmeisesti jollain puhelinohjelmalla laskettu. Todellisuus ei välttämättä ole kovin kaukana, mutta virhemarginaaleja noissa kyllä on.
Melkonen nettiauton löytö taas.
Kulutus vain 6l/100km, Juuh, niin varmaanNo entäs miten maistuisi myyntipuheiden mukaan nettiauton hienoin pösö?
Niin siis siellä on kuva jossa on aikoja mutta ei se mikään "todiste" ole koska voi olla vaikka kuva kaverin ajoista. Mikäänhän ei tuossa kuvassa todista, että ne oli vedetty tuolla autolla. Ihan hyvin voi olla vedetty mutta mikään hyvä "todiste" tuo ei ole.Viimeisessä kuvassa on lappu todisteeksi. Neljännesmailikin mennyt 13.35sek
Niin siis siellä on kuva jossa on aikoja mutta ei se mikään "todiste" ole koska voi olla vaikka kuva kaverin ajoista.
Hinta siis pompsahti 1900€ -> 4300€.
Voin kertoa kokemuksesta, että kuutosella alkavasta kulutuksesta saa vain unelmoida. Kaupungissa vie enemmän kuin isotkin autot.Kulutus vain 6l/100km, Juuh, niin varmaan
Olen mikäkin tuollaisen gti omistanut, 2l ew10 kone ei ikinä mene kutosella missään...Voin kertoa kokemuksesta, että kuutosella alkavasta kulutuksesta saa vain unelmoida. Kaupungissa vie enemmän kuin isotkin autot.
Helposti luokkansa siisteimpiä autoja. Noita aina parin viikon/kuukauden välein näkee suhaavan milloin missäkin kiertoliittymässä ja mutkassa, enkä tähän asti ikinä ole välttynyt spontaanilta hymyilyltä ja autokuumeelta.Nämä Abarthit jakavat mielipiteitä: toisten mielestä erittäin hieno ja toisten mielestä kamala koppero
Itse laskeskelin, että 50€ viikko tai 200€ kuukausi laskisi auton arvo muutenkin. Jos siis auton lähtöhinta olisi alunperinkin suurinpiirtein oikea. Ja autolla hintaa vaikka 15 000-20 000€.Mielenkiintoinen myyntitaktiikka: myyjä tiputtaa hintaa -20e parin päivän välein Saa vielä jonkun aikaa tiputella tuota vauhtia
Itse laskeskelin, että 50€ viikko tai 200€ kuukausi laskisi auton arvo muutenkin.
Mielenkiintoinen myyntitaktiikka: myyjä tiputtaa hintaa -20e parin päivän välein Saa vielä jonkun aikaa tiputella tuota vauhtia
Jep. Muokkaus kyllä onnistuu, vaikka ei muokkaisikaan yhtään mitään. Pelkkä tallennus riittää. Niin ainakin puhelimella päivittää ilmoituksen.Tossa on varmaan ideana, että saa sille ilmoitukselle "Muokattu 24h" noston. Tätä tekeetosin myös autokaupat ilman että hintaa kuitenkaan päivitetään. Lisäävät varmaan jonkun pilkun tai välilyönnin ilmoitukseen.
Noinhan se menee. Jos myy viallista autoa hinta täytyy painaa alemmas, kun myy ehjää leimattua voi hinnan nostaa ylemmä. Ei keskimääräinen autonostaja projektia etsi.Hinta siis pompsahti 1900€ -> 4300€.
No nyt muuten on. En tiedä muistaako kukaan, mutta tulee ihan "Jynneli" (Anneli/Jyrki Kuusikko) mieleen, jonka autojen fiksailuja kymmenisen vuotta sitten murossa ihmeteltiin. Tosin hänen korikorjaukset edes näytti auttavasti siistiltä, vaikkei varmasti yhtään kestävämpiä olleetkaan.
Sattui silmään viikko-pari sitten kohtuuhintainen, mutta vähän laittoa vaativa väyrys-nelimatikki: https://www.nettiauto.com/en/mercedes-benz/e/12036434. Kuten kuvista selviää, vaatii aikamoisia ruostekorjauksia, esim. uudet etulokarit ja tuo tyypillinen paikka takapuskurin alla (epäilemättä molemmin puolin), jonka korjaaminen aikamoista askartelua. Lisäksi joitain muita mainittuja vikoja. 1900 hintapyynti.
Vaan kuinkas ollakaan, johan se on saatu "korjattua", ja ei muuta kun kohtuuhintaan myyntiin uudelleen "koriltaan ikäisekseen ok:na": https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/12050804
Nettiautossa liikkeen sivuilla ei näy edes myyjien nimiä, pelkät puhelinnumerot.Henkilökohtaisen kokemuksen omaavana välttäisin tuota koko Westpress putiikkia. Melkoista paskaa tahtovat myydä ja firman nimikin vaihtuilee sattuneista syistä suhteellisen säännöllisesti.
Kulutus vain 6l/100km, Juuh, niin varmaan
Voin kertoa kokemuksesta, että kuutosella alkavasta kulutuksesta saa vain unelmoida. Kaupungissa vie enemmän kuin isotkin autot.
Olen mikäkin tuollaisen gti omistanut, 2l ew10 kone ei ikinä mene kutosella missään...
6,7l/100km pienimmillään on kaukana 6,1l/100km-Vastaavan ikäinen, vastaava malli Citroeniltä: Xsara VTS (2.0 167hv vapaastihengittävä kierroskone). Mennyt minulla tankillisia jotka ovat alkaneet 6:lla, siis ihan :itse: laskettuna eikä ajotietokoneiden hupilukemia. Ja tankillinen = työmatka-ajoa K-nummi - Espoo 100 / 80 / 60 -teillä. Pienimmän kulutuslukeman ollessa 6,72l/100km.
Auto teknisesti kunnossa (öljyt, suodattimet, syttytulpat, jarrut, pyöränkulmat), rengaspaineet kunnossa, ei kiinankurarenkaita eikä ylikokoisia kiinantinavanteita, kuski osaa / viitsii ennakoida?
Westpress omistajalla on yli 100K€ velkomustuomioita + protestit edellisestä autokaupastaan viimeisen vuoden ajalta. Todellinen nettiauto löytö tälläinenkin pitkän linjan autokauppias.Nettiautossa liikkeen sivuilla ei näy edes myyjien nimiä, pelkät puhelinnumerot.
Pelkästään tuon takia en edes katsoisi kyseisen liikkeen suuntaan kun muualtakin saa ostettua autoja...
Nyt korona-aikana kun kotimaan matkailu on suosittua ja matkailuautot käy kaupaksi, niin tästä hieman enemmän huomiota herättävä versio (samalla myös hieman enemmän huomiota kaipaava):
Näyttää ihan lentokoneen rungosta tehdyltäMikähän vaunu tuossa ekassa kuvassa on trukin takana? Ilmeisesti joku fifth wheel-vedettävä gooseneck-asuntovaunu?
Komea peli, varmasti kerää katseita missä vain. Mikähän vaunu tuossa ekassa kuvassa on trukin takana? Ilmeisesti joku fifth wheel-vedettävä gooseneck-asuntovaunu?