Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämä ei sitten ole nettiautosta eikä edes Suomesta. Ruotsissa 15-vuotiaat saavat ajaa EPA- ja A-traktoreilla joiden suurin sallittu nopeus on 30km/h. Siellä on melko mielenkiintoisia autoja rekisteröity kyseisiin ajoneuvoluokkiin.
Onko Ruotsin lainsäädäntö noiden kanssa muuttunut?
Ennenhän noiden "traktoreiden" piti olla kaksipaikkaisia ja mekaanisesti 30 km/h nopeuteen rajoitettuja, esimerkiksi 240, 740 ja 940 Volvoista kyhättyjä avolavoja ja typistettyjä "coupeja" näki paljon, jos ajeli ruotsin maaseudulla.
Tuossa yksi esimerkki.
No, kun ne on tarkoitettu traktoreiksi.30kmh?? Mikä järki ne on tuohon rajoittaa? Eikö nuo ole ruuhkauttamassa joka paikassa liikenteen?
Valtteri Bottas laittanut mersunsa myyntiin.
Ja kun bemareista oli postauksia niin tätä ei voi ohittaa, kääntää varmasti katseita vaikkapa Porvoon jokibulevardilla sunnuntai kruisailussa
Törkeesti muokattu auto, en ottais vaikka maksettais.
Kyllä, alemmas ja kivat vanteet, silloin vois vielä käyttääkin klassikko tagia. Itsellehän näitä aina tehdään, mutta en kyllä noita kaaria ymmärrä millään.Jotenkin jokainen noista MX-5:sta kaipaisi mun silmään alustasarjaa. Liian pieni auto maavaraan nähden.
Tuosta ei saa klassikkoa, vaikka miten yrittäisi.
Syystä että? MX5 on melko varmasti kyllä tulevaisuuden klassikko Yksilönä tuo nyt on vielä todella helposti pelastettavissa. Tosin jos auton "rakentelu" rajoittuu renkaanvaihtoihin niin silloin on tietty kynnys varmaan alkaa tuota ehjäämään.Tuosta ei saa klassikkoa, vaikka miten yrittäisi.
Se että ykköskoppainen voisi olla niin eihän se tarkoita, että kaikki olisi. Miten juuri tuon korimallin MX5 tekee siitä mitenkään legendaarisen?Syystä että? MX5 on melko varmasti kyllä tulevaisuuden klassikko Yksilönä tuo nyt on vielä todella helposti pelastettavissa. Tosin jos auton "rakentelu" rajoittuu renkaanvaihtoihin niin silloin on tietty kynnys varmaan alkaa tuota ehjäämään.
NA on kuitenkin aina NA, ei nuo myöhemmät koskaan tuu olemaan yhtä klassikoita kuin ensimmäinen. Kai noita NB:täkin on harrastepeleinä ollut aina, sitä vartenhan tollaset autot on. NA:t alkaa olemaan jo niin vanhoja nyt ja niitä hyväkuntoisia (ja tuunattomia) on enää vähän ja hinnat ovat nousseet, sen takia monilla on katseet kääntynyt NB:hen ja NC:hen. Taitaa noita NB:tä, myös vielä löytyä aika hyvin orkkiskuntoisena, että en näe mitään pointtia tollasen tuunatun ostamisessa sillä tarkoituksella että palauttaisi sen orkkiskuntoon. Helpompi vaan suoraan ostaa orkkiskuntoinen.Avainsana oli "tulevaisuuden". Ei se nyt vielä mitenkään legendaarinen ole, mutta ei noita pieniä mekaanisen tuntuisia avoja kauheasti ole tarjolla. NA koppaisten aikakaudella höpistiin että NB ei tule koskaan saavuttamaan lähellekään samaa suosiota mutta kummasti niitäkin alkaa näkymään harrastelaitteina.
Tossa on nyt noin kahden tonnin verran "Kesä alkaa, aloita avoautoilu." -lisää.
Kai joku tuostakin tykkää, mutta suoraan sanottuna hävettäisi omistaa. Kyytiin nousemisen kynnys on sitten eri asia.Tästä vähän isompi avoauto V6:sen murinoilla https://www.nettiauto.com/chrysler/sebring/12020365
Katto alhaalla ihan mukiinmenevän näköinen, katto ylhäällä tulee vähän oksennusta suuhun.Kesäksi Pininfarinan suunnittelema avo, jossa silmä lepää https://www.nettiauto.com/mitsubishi/colt/12108866
Kai joku tuostakin tykkää, mutta suoraan sanottuna hävettäisi omistaa.
Niin itsekin luulin mutta eilen tuli tuollainen nähtyä katto ylhäällä ja meinasin saada kaihin.Luulin että mikään ei voi olla rumempi kuin 206cc katto ylhäällä mutta näköjään voi
Eikö se nyt ole ihan itsestään selvää että keväällä avoista maksetaan "avolisää".
Keskustelufoorumilla, nettiauto -ketjussa, saa varmaan keskustella myös hinnoista, oli kyseessä sitten avoauto tai traktori.
Keskustelufoorumilla, nettiauto -ketjussa, saa varmaan keskustella myös hinnoista, oli kyseessä sitten avoauto tai traktori.
On ilmeisesti sama moottori kuin 265hp versiossa. Br-performance sivuilla lukee: "Same engine as the 3.0i 265HP, simply electronically limited in the engine management unit."