- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 483
Pyynti 11k€ eikä viitsi autoa pestä kuvia varten. Meitä on moneksi.
Kamuxilla on jokainen uusi auto aina likaisena ensikuvissa, vaikka olisi hintalappu 50 000e. Se jos mikä on noloa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyynti 11k€ eikä viitsi autoa pestä kuvia varten. Meitä on moneksi.
Likaisuudesta myyntikuvissa: Osaan ostajista vaikuttaa, osaan ei. Itse osaan kyllä kuvitella sen auton kuvissa puhtaana. Itselle on oikeastaan ihan se ja sama jos auto nyt on normaalista käytöstä, että onko se vähän likainen päältä vai ei. Livenä se koppa kuitenkin täytyy nähdä jos nyt oikein haluaa syynätä onko naarmuja tai muita jälkiä.
Varmaan joku ulkomaalainen myyjänä, koska ei osaa suomea, tai sitten translatorin läpi vedetty.Näkyy se edelleen olevan myynnissä, näyttää vaan ilmestyneen ilmoon taas tieto siitä, että autossa on ollut vaurio: https://www.nettiauto.com/tesla/model-3/11992356
Varmaan joku ulkomaalainen myyjänä, koska ei osaa suomea;
"Melko rohkea, mutta luultavasti oikein sanoa "
"Joitakin etuja ovat:"
"Lasi katon yli "
"Tesla App hallita autoa etänä"
"muita etuja suurella näytöllä."
"Auto oli vaurio pois jenkissa , mutta kaikki korit vaihto ja nyt kaikki kunnossa auton kanssa ei ole vikoja ."
Tuo 88kw mopoversio on aika kauhea ajettava. Olen joskus tuollaista kokeillut ja sitä saa polkea tosissaan, että noinkin painava kori liikkuu johonkin
Tuo taitaa olla aika helposti ohjelmoitavissa? Yksi tuttu osti aikoinaan tuon mopomallin A4 1.8 TFSI:n ja softauksen jälkeen kävin ottamassa sillä tyypit ja hyvin kiihtyi.
Vähän kun näkisivät vaivaa kuskin penkin osalta, niin tuokin olisi paljon myyvempi.
Rainerilta näppärä Volvo:
Enkö nyt hoksi jotain vai mikä homma
On maukkaan näköinen. Harmi että vetomassa on olematon. Lattiassa on kaksi keppiä vaihdekepin lisäksi. Tietääkö joku niiden tarkoitusta? Itse veikkaisin vetoa etupyöriin ja alennusvaihdetta.
Luonnostaan tehtaalta tullessa Nivassa on jatkuva neliveto, eli keskikokoinen keppi on Hi ja Lo gear, ja pienin keppi on tasauspyörästön lukko. Lisävarusteena saa irroitettavan etuperän, jolloin pienimpään keppiin tulee kolmas pykälä, josta muuttuu takavetoiseksi. Näin hämärien venäläisten maasturisivustojen perusteellaOn maukkaan näköinen. Harmi että vetomassa on olematon. Lattiassa on kaksi keppiä vaihdekepin lisäksi. Tietääkö joku niiden tarkoitusta? Itse veikkaisin vetoa etupyöriin ja alennusvaihdetta.
Ja tehoton luuska, ulkonäköä on mut kulkua eiKivasti tippunut tässä hinta vuodessa, varsinkin jos myyntihinta painuu sinne lähemmäs 55 000e niin melkein 30 000e sulanut pois. Kalliita kilsoja....
Ihmettelen vaan kuka ottaa nokivasaran tuollaiseen urheilullisuutta korostavaan autoon.
Kivasti tippunut tässä hinta vuodessa, varsinkin jos myyntihinta painuu sinne lähemmäs 55 000e niin melkein 30 000e sulanut pois. Kalliita kilsoja....
Voi siis maksaa kaikki käteisellä? Ei tarvitse tilisiirtoa tehdä.Ei ole auto mutta mitähän ihmettä liike tuolla kommentilla tarkoittaa.. ettäkö ei ole pakko ottaa luottoa
Kawasaki ULTRA 300 X vesijetti 2013 - Kankaanpää - Nettivene
Ei ole auto mutta mitähän ihmettä liike tuolla kommentilla tarkoittaa.. ettäkö ei ole pakko ottaa luottoa
Kawasaki ULTRA 300 X vesijetti 2013 - Kankaanpää - Nettivene
Ottavat rahan myös vastaan käteisenä seteleinä yms.
Tarkkaa on tosiaan. Mullakin kysyivät pankista kahden auton traficomin tietoja, kun siirtelin vähän enempi rahoja tilien välillä. Samalla kysyttiin esim että missä paikassa on ollut töissä.Todennäköisesti näin, monikaan liike ei enää kelpuuta muovikassillista rahaa maksuksi autosta tai muusta laitteesta, koska rahanpesua estävät säädökset vaativat melkoisen selvityksen tekemisen.
Eräässä koko maan kattavassa merkkiliikkeessä tekivät uusien rahanpesu säädösten takia 2016 tai 2017 päätöksen, ettei käteistä rahaa enää hyväksytä maksuksi, tällöin noin puolet ko. konsernin automyyjistä protestoi tätä vastaan, koska kuulemma myynnit laskisivat radikaalisti kun esimerkiksi rehdeiltä ( etnisten ) ravintoloiden yrittäjiltä ei voisi ottaa käteismaksuja vastaan.
Jäätävän huonot kuvatkin vielä.Melko arvokkaan oloinen kun 200 000km on jo ylittynyt ja tietenkin korkeaan hintapyyntöön sopivilla laadukkailla kuvilla Eikä renkaat/vanteet kuulu vielä tuohon 21 000e
Jäätävän huonot kuvatkin vielä.
Missä maassa ikkunanrikkomisvasarat on pakollisia nykyään, vai onko jollain vain ollut huono maku noitten oranssien "koristeiden" kanssa?
Edellisessä VAGineessa brakasi kyllä ovien mikrokytkimet, mutta niiden kanssa ongelmat olivat lähinnä päinvastaisia (joku ovi ei mennyt lukkoon). Nykyisessä ei taas ole brakannut vielä (kop, kop) mikään vaikka ikää alkaa olemaan kuniottavasti.Jos oot yhtään Volkkareita omistanut niin tiedät, että ne lukot ja ikkunat ei välttis talvella aukea. Noi on hyvä olla siinä käden ulottuvilla, että autosta pääsee ulos jos sen ajaa johonkin pöpelikköön. Tai ihan vaikka siinä marketin pihalla.
https://www.nettiauto.com/audi/a1/11842586
Kamuxin kautta oli myyty tällainen madallus tuotos hintaan 9280e
Huutokaupat.com
Ja kuinka ollakkaan auto palautunut Kamuxille ja nyt huutokaupattavana melkoisen pitkällä vikalistalla, josta osa tosin trailerikuskin aikaansaamia.
Kuvastaa kyllä hyvin tuota Kamuxin toimintatapaa olla tarkastamatta autoja mitä sisään otetaan.
No minkä perusteella sitten pääosin?Jätän kyl kamuxit, sakat yms. heti pois laskuista kun edes haaveilen auton vaihdosta. En siis tän perusteella pelkästään mut sellanen yleinen fiilis vaan on että ei kannata. Mut kai niistä joku autoja ostaakin. Ja varmaan ihan hyviäkin siel on.
No minkä perusteella sitten pääosin?
Autolle comilta saapui vuosia sitten kuntotarkistettu BMW kotiin toimituksella, oli ihan A-katsastuksessa käynyt. Siltikin moottorivalo paloi ja öljyä tiputteli. Tiivisteitä ja valvetronicin uusivat vasta tappelun jälkeen vaikka lupasivat kuntoon laittaa. Renkaistakin sanomista..Mitä kauppaa suosittelet tai on vähintään "ok"?
Tuossa Audissa suurimman osan vaurioista on todennäköisesti aiheuttanut "ei kiinnosta v*ttuakaan" autonkuljetusauton kuski, joka on ilmeisesti toimittanut auton asiakkaalle.
Tokihan tuollaisen laitetun ilma-alusta vehkeen kanssa saa olla pientä harrastuneisuutta ja on parempi ettei peukalo ole keskellä kämmentä.
Kamuxilla tuntuu olevan nopea tyyli kierrättää noita autoja. Eivät kovin tarkasti tutki mitä tulee sisään, mahdollisimman nopeasti vaan myyntiin. Mutta toisaalta parin tutun kokemuksen mukaan tulevat kyllä hyvin vastaan jos jotain vikaa löytyy.Jätän kyl kamuxit, sakat yms. heti pois laskuista kun edes haaveilen auton vaihdosta. En siis tän perusteella pelkästään mut sellanen yleinen fiilis vaan on että ei kannata. Mut kai niistä joku autoja ostaakin. Ja varmaan ihan hyviäkin siel on.
"taka-akselilla on tehty omia viritelmiä hitsaamalla eli en tiedä saako enää mitenkään leimalle....Ilmajousituksen kompr. rikki....Takana ilmajousituksen kiinnitys puutteellinen ja jousilautanen vaurioitunut....Jousitusta ei ole muutoskatsastettu ja dokumentit puuttuu....Muutoskatsastus saattaa vaatia, että autoon asennetaan alkuperäinen alusta takaisin. Tätä ei ole kuitenkaan saatavilla."
Taisi olla vain kirsikka kakun päälle tuo kuljettajan sekoilu, jossa poltti kytkimen ja rikkoi sisälokarit. Epäilisin, että järjestelemässä on ollut vettä ja se jäätyessään rikkonut alustan ja tipputanut paineet. Olisikohan alusta hajonnut kuljetuksen aikana, koska autohan on ehjänä saatu tuonne kyytiin?