Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Vähentää kitkaa? O-kei... Rasti listaan vältettävien koneiden listalle. Ymmärrän konseptin, mutta on tainnut taas materiaalisuunnittelu jäädä puolitiehen...
Fordista luin samaa vikaa, jos on käytetty väärää moottoriöljyä, niin jakohihnasta alkaa lähtemään palasia. Ei ole ongelmaa, jos on käytetty aina oikeaa öljyä.

Tuossa ilmeisesti se Fordin perus öljy:

Jakohihnan vaihtoväli 1.0 ja 1.5 moottoreissa on muistaakseni 240tkm tai 10 vuotta.

Fordin tohtisin ostaa, mutta PSA ei ole oikein tuttu itselle nykypäivän autoista.
 
Joopa joo, frendillä oli kaksi noita. Ensimmäisen kohdalla sanoin että "mietihän nyt kaksi kertaa". No sälli osti sen ja ongelmia oli koko kattaus. Jakopää, öljynkulutus ja metallinen ääni koneesta tmv. en muista enää tarkasti mutta helikopterivalot siinä vilkkui taulussa ja jatkuvasti oli moottorista hattu irti. No kun se saatiin kuntoon niin hän osti samanlaisen mutta tehokkaamman version jossa "ei netin mukaan ole ollut ongelmia". Ja sama homma taas alusta.
 
Kakkossarjalaiset alkaa olla sitä "retrohienoa" ikäluokkaa kuten laatikkoladat ynnä muut joita sitten junnutkin voivat (vielä) rakennella ja laitella kun hinnat eivät ole aivan älyttömiä.

Toimivana ja leimallisena vois olla ihan mielenkiintoinenkin laite tuo remmillinen kakkonen
 
Hyvä kate kun mälliauto on raahattu rapakon ylitse ja vähän ehostettu :D 5500d on muuttunut 33500e eikä tietenkään mitään mainintaa kolarihistoriasta :D


Hinta on sentään tullut jo alle 30 000e mutta ei vieläkään mainintaa kolarihistoriasta :D
 

Liitteet

  • 14495516_660249904137237_978099137714581783_n[1].jpg
    14495516_660249904137237_978099137714581783_n[1].jpg
    44 KB · Luettu: 141
Hinta on sentään tullut jo alle 30 000e mutta ei vieläkään mainintaa kolarihistoriasta :D
Eihän tuossa ole kuvien mukaan ku vähän pintapeltejä uusittu? Tosi pahasti pahemmin mällätyn voit ostaa suomesta merkkiliikkeestä kolaroimattomana. Ei niistä mitään tartte ilmoittaa jos ei ole lunariks asti mennyt.
 
Hinta on sentään tullut jo alle 30 000e mutta ei vieläkään mainintaa kolarihistoriasta :D

Joo ei tuollaisilla ns. parkkipaikkakolhuilla ole mitään merkitystä, vähän ovea ja puskuria uusiksi niin se on kuin uusi.
 
Eihän tuossa ole kuvien mukaan ku vähän pintapeltejä uusittu?

No onhan tuo hyvä kauppa kun on alle 5000e on ostettu ja noin pienellä fiksattu 30 000e myyntiin :D Verot ja rahdit toki on maksettu.

Onko tuon ikäisessä jo digitaalinen mittataulu vai onko sekin huvikseen vaihdettu maileista kilsamalliseksi? Jos on koko mittaristo vaihdettu niin sehän on pienentänyt voittoa.......
 
Onko tuon ikäisessä jo digitaalinen mittataulu vai onko sekin huvikseen vaihdettu maileista kilsamalliseksi? Jos on koko mittaristo vaihdettu niin sehän on pienentänyt voittoa.......
On varustelistalla saatavilla, mutta tossa autossa ei ole. Toi on varmaan se isommalla näytöllä oleva välimallin mittaristo (tai ainakin näyttää mun mielestä samalta kuin mitä omassa autossa) Uutena toi mittaristo on jotain tonnin pintaa. Se täysdigitaali on melkein tuplat
 
On varustelistalla saatavilla, mutta tossa autossa ei ole. Toi on varmaan se isommalla näytöllä oleva välimallin mittaristo (tai ainakin näyttää mun mielestä samalta kuin mitä omassa autossa) Uutena toi mittaristo on jotain tonnin pintaa. Se täysdigitaali on melkein tuplat

Mitähän järkeä siinä on sitten ollut vaihtaa myyntikatetta pienentämään? Ei se jenkkituonti pelkästään sillä peity. Ei sentään kilsoja ole samalla kertaa ruuvattu satkuun :D
 
No nyt aamulla 5008 -18 1.2 Puretech kylmäkäynnistäessä -7° herjaili moottorin öljypainetta hmm just meni 50tkm rikki pidemmällä reissulla. Pitäs varmaan tarkistettavaksi viedä.
Aikasemmin takuuseen uudet tulpat ja epäilivät pitäisikö puolakin samalla vaihtaa niin pienestä nykimisestä päätellen se ottaa samalla työnalle.

Vastaillaan vielä tännekkin "löydöistä" kun aloitettiin. Jakohihna oli alkanut murentumaan ja tukkinut öljysihdin, se ja hihna takuuvaihtona.
Aikaisemmin jonnekkin mainitsin ettei vaihda +20 pakkasilla vaihteelle niin se jäänee pienen nykimisen kanssa toistaiseksi mysteeriksi. Pakkasia odotellessa. Pakin kautta antaa vaihtaa mutta suoriltaan ei.
IMG_20210222_184713.jpg
@RieskaMies @Tehoreca
 
Vastaillaan vielä tännekkin "löydöistä" kun aloitettiin. Jakohihna oli alkanut murentumaan ja tukkinut öljysihdin, se ja hihna takuuvaihtona.
Aikaisemmin jonnekkin mainitsin ettei vaihda +20 pakkasilla vaihteelle niin se jäänee pienen nykimisen kanssa toistaiseksi mysteeriksi. Pakkasia odotellessa. Pakin kautta antaa vaihtaa mutta suoriltaan ei.
IMG_20210222_184713.jpg
@RieskaMies @Tehoreca
Tuo 1.2 puretech olisi muuten aika hyvä pikkubensa mutta surullisen paljon kaikenlaisia ongelmia tuppaa olemaan. Imukanavien karstoittumista(tätä toki melkein kaikissa suoraruiskuissa), "super knock" rikkonut koneita, jakohihna murenee...
Muutamia tapauksia on ollut suomessakin missä nähty huoltokirjasta tms. että ei ole käytetty oikeilla luokituksilla olevaa öljyä ja mennyt hihnavikaisia koneita sitten asiakkaan tai öljyt vaihtaneen korjaamon piikkiin vaikka se oikea syy löytyy hihnasta itsestään.

Ei niitä vikoja toki läheskään kaikissa ole mutta jos omalla tuurillani pelaan niin en ihmettelisi vaikka sattuisi kunnon värisuora kohdille tuollaisen kanssa.
 
Tuo 1.2 puretech olisi muuten aika hyvä pikkubensa mutta surullisen paljon kaikenlaisia ongelmia tuppaa olemaan. Imukanavien karstoittumista(tätä toki melkein kaikissa suoraruiskuissa), "super knock" rikkonut koneita, jakohihna murenee...
Muutamia tapauksia on ollut suomessakin missä nähty huoltokirjasta tms. että ei ole käytetty oikeilla luokituksilla olevaa öljyä ja mennyt hihnavikaisia koneita sitten asiakkaan tai öljyt vaihtaneen korjaamon piikkiin vaikka se oikea syy löytyy hihnasta itsestään.

Ei niitä vikoja toki läheskään kaikissa ole mutta jos omalla tuurillani pelaan niin en ihmettelisi vaikka sattuisi kunnon värisuora kohdille tuollaisen kanssa.

En kyllä käsitä miksi kukaan kaataisi mihinkään moottoriin sinne sopimatonta öljyä.
Käsittääkseni myös ecoboosteissa on tuota hihnan murenemista, joka johtuu ainoastaan vääristä öljyistä.
 
Tuo 1.2 puretech olisi muuten aika hyvä pikkubensa mutta surullisen paljon kaikenlaisia ongelmia tuppaa olemaan. Imukanavien karstoittumista(tätä toki melkein kaikissa suoraruiskuissa), "super knock" rikkonut koneita, jakohihna murenee...
Muutamia tapauksia on ollut suomessakin missä nähty huoltokirjasta tms. että ei ole käytetty oikeilla luokituksilla olevaa öljyä ja mennyt hihnavikaisia koneita sitten asiakkaan tai öljyt vaihtaneen korjaamon piikkiin vaikka se oikea syy löytyy hihnasta itsestään.

Ei niitä vikoja toki läheskään kaikissa ole mutta jos omalla tuurillani pelaan niin en ihmettelisi vaikka sattuisi kunnon värisuora kohdille tuollaisen kanssa.

En nyt sanoisi mitenkään epäluotettavaksi kaikesta huolimatta. Tämä jakohihanmureneminen ei ole koskenut kuin hyvin pientä osaa moottoreista ja suurimmassa osassa on ollut juurisyynä luokitusten vastainen öljy tai Neste City Pro (Oli aiemmin luokitusten puolesta hyväksyttyä, mutta tarkempien tutkimusten jälkeen tämä PSA-luokitus poistui). Ja kuten aiemmin todettua nämä jakohihnan murenemistapaukset ovat olleet pääsääntöisesti Suomen erityisongelma, jota on pyritty ratkomaan valmistajan ja maahantuojan toimilla. Imukanavien karstoittuminen on suoraruiskun haittapuoli, jota ei nykyisellä päästötasolla voida tehokkaasti enää torjua. Jos Puretechiä verrataan esim 150-sarjalaisiin THP-koneisiin on luotettavuudessa huomattava ero. Noista 150-sarjalaisita THP:stä varmaan jokaiseen on vaihdettu koneen eliniän aikana vähintäänkin kerran jakoketju. Oman aiemman asentajakokemuksen perusteella mitä on näitä vehkeitä tullut korjattua on muodostunut selkeä kokonaiskuva siitä, miten paljon viattomia yksilöitä on liikenteessä viallisiin nähden. Omastakin taloudesta löytyy 130 PT (€6.2) vuodelta 2018 jolla on ajettu 60 tkm ja mitään moottoriin liittyvää murhetta ei ole vielä tullut vastaan.
 
Tuo 1.2 puretech olisi muuten aika hyvä pikkubensa mutta surullisen paljon kaikenlaisia ongelmia tuppaa olemaan. Imukanavien karstoittumista(tätä toki melkein kaikissa suoraruiskuissa), "super knock" rikkonut koneita, jakohihna murenee...
Muutamia tapauksia on ollut suomessakin missä nähty huoltokirjasta tms. että ei ole käytetty oikeilla luokituksilla olevaa öljyä ja mennyt hihnavikaisia koneita sitten asiakkaan tai öljyt vaihtaneen korjaamon piikkiin vaikka se oikea syy löytyy hihnasta itsestään.

Ei niitä vikoja toki läheskään kaikissa ole mutta jos omalla tuurillani pelaan niin en ihmettelisi vaikka sattuisi kunnon värisuora kohdille tuollaisen kanssa.

En nyt sanoisi mitenkään epäluotettavaksi kaikesta huolimatta. Tämä jakohihanmureneminen ei ole koskenut kuin hyvin pientä osaa moottoreista ja suurimmassa osassa on ollut juurisyynä luokitusten vastainen öljy tai Neste City Pro (Oli aiemmin luokitusten puolesta hyväksyttyä, mutta tarkempien tutkimusten jälkeen tämä PSA-luokitus poistui). Ja kuten aiemmin todettua nämä jakohihnan murenemistapaukset ovat olleet pääsääntöisesti Suomen erityisongelma, jota on pyritty ratkomaan valmistajan ja maahantuojan toimilla. Imukanavien karstoittuminen on suoraruiskun haittapuoli, jota ei nykyisellä päästötasolla voida tehokkaasti enää torjua. Jos Puretechiä verrataan esim 150-sarjalaisiin THP-koneisiin on luotettavuudessa huomattava ero. Noista 150-sarjalaisita THP:stä varmaan jokaiseen on vaihdettu koneen eliniän aikana vähintäänkin kerran jakoketju. Oman aiemman asentajakokemuksen perusteella mitä on näitä vehkeitä tullut korjattua on muodostunut selkeä kokonaiskuva siitä, miten paljon viattomia yksilöitä on liikenteessä viallisiin nähden. Omastakin taloudesta löytyy 130 PT (€6.2) vuodelta 2018 jolla on ajettu 60 tkm ja mitään moottoriin liittyvää murhetta ei ole vielä tullut vastaan.

Aikaisemmin jonnekkin mainitsin ettei vaihda +20 pakkasilla vaihteelle niin se jäänee pienen nykimisen kanssa toistaiseksi mysteeriksi. Pakkasia odotellessa. Pakin kautta antaa vaihtaa mutta suoriltaan ei.

Itse vaihtaisin korjaamoa, jos tuollaiselle selkeälle vialle ei mitään syytä löydetä. Onko tämä auto EAT6:sella vai EAT8:silla. Jos edellä mainitulla, niin vika on todennäköisesti Comelecin vaihteenasentoanturissa joka on muistikuvieni mukaan vaihteiston yläosassa.
 
En nyt sanoisi mitenkään epäluotettavaksi kaikesta huolimatta. Tämä jakohihanmureneminen ei ole koskenut kuin hyvin pientä osaa moottoreista ja suurimmassa osassa on ollut juurisyynä luokitusten vastainen öljy tai Neste City Pro (Oli aiemmin luokitusten puolesta hyväksyttyä, mutta tarkempien tutkimusten jälkeen tämä PSA-luokitus poistui). Ja kuten aiemmin todettua nämä jakohihnan murenemistapaukset ovat olleet pääsääntöisesti Suomen erityisongelma, jota on pyritty ratkomaan valmistajan ja maahantuojan toimilla. Imukanavien karstoittuminen on suoraruiskun haittapuoli, jota ei nykyisellä päästötasolla voida tehokkaasti enää torjua. Jos Puretechiä verrataan esim 150-sarjalaisiin THP-koneisiin on luotettavuudessa huomattava ero. Noista 150-sarjalaisita THP:stä varmaan jokaiseen on vaihdettu koneen eliniän aikana vähintäänkin kerran jakoketju. Oman aiemman asentajakokemuksen perusteella mitä on näitä vehkeitä tullut korjattua on muodostunut selkeä kokonaiskuva siitä, miten paljon viattomia yksilöitä on liikenteessä viallisiin nähden. Omastakin taloudesta löytyy 130 PT (€6.2) vuodelta 2018 jolla on ajettu 60 tkm ja mitään moottoriin liittyvää murhetta ei ole vielä tullut vastaan.



Itse vaihtaisin korjaamoa, jos tuollaiselle selkeälle vialle ei mitään syytä löydetä. Onko tämä auto EAT6:sella vai EAT8:silla. Jos edellä mainitulla, niin vika on todennäköisesti Comelecin vaihteenasentoanturissa joka on muistikuvieni mukaan vaihteiston yläosassa.

Pörhön omalla huoltamolla oli, samassa mistä on tilattukkin. Kuusilovisella vielä.
 
Voin kertoa, että hitaammallakin avolla on kiva ajella menemään. On se ihan oma maailmansa, ajat 80km/h ja kuulet kun linnut laulaa tien viereisessä metsässä.
 
Voin kertoa, että hitaammallakin avolla on kiva ajella menemään. On se ihan oma maailmansa, ajat 80km/h ja kuulet kun linnut laulaa tien viereisessä metsässä.
Takapenkin reunapaikoilla ei välttämättä ole enää hauskaa, jos on sivuputket siinä kohtaa, aavistuksen äänekästä.
 
Voin kertoa, että hitaammallakin avolla on kiva ajella menemään. On se ihan oma maailmansa, ajat 80km/h ja kuulet kun linnut laulaa tien viereisessä metsässä.
Toissa kesän ajelin mx5 koko kesän 100km motaria joka arkipäivä. Aurinkoisella kelillä katto auki. Olihan siinä ihan mahtava fiilis ajella perjantaisin nätillä kelillä töistä kotiin.
:slove:
 
Yhden kesän itsellä ollut vähän tuota linkattua menopeliä tehottomampi avo ja kieltämättä mukava sillä oli kruisailla viime kesänä vähän pidempääkin reissua kavereiden kanssa. Toki pitkällä matkalla siihen katto auki menemiseen jo vähän turtuu, mutta kyläkruisailussa maisemia katsellen kavereiden kanssa oikein mukavaa nautiskelua. Harmillisesti oma peli on sen verran äänekäs ettei sinne linnunlaulut kuulu..
 
Ja rattikin kiiltää kuin Kekkosen kalju... :kahvi: ei muuta kuin huolettomia kilsoja tämän vähän ajetun panzerwagenin ostajalle

Nahkaratti nyt on tuon näköinen jo 10tkm jälkeen. Etenkin jos vähänkään hoidettu/vahattu.
 
  • Tykkää
Reactions: BHN
Nahkaratti nyt on tuon näköinen jo 10tkm jälkeen. Etenkin jos vähänkään hoidettu/vahattu.
Tuon kyseisen timantin nahka-osat eivät kyllä näytä hoitoainetta / vahaa nähneetkään. Kuvien perusteella kyllä entisöintiä kaipaisivat. Mutta tuleehan kulumaa jo satoj.. sadan tuhannen kilometrin kohdalla väkisinkin, kun kylillä pyörittelee ja piereskelee :thumbsup:
 
Minulla oli vastaavanlainen bummer ja kyllähän tuo msport penkin sivuttaistuki saa kovasti kulumaa kun niin ulostyöntyvä. Minulla kului tuollaiseksi kun oli reilu 400tkm ajettu :lol:
Suattaahan se olla, että paikallinen Gunther on päivittänyt kangaspenkit halvalla nahkaisiin paalikuntoisesta sisarmallista. Ei näistä koskaan tiedä. Jos on latvia-liettua alueelta uitettu, niin saattaa koko kiesi olla koottu neljästä eri kulkineesta :psmoke:
 
Miksi näiden arvokkaampien autojen myyjät laittavat hinnat 50e tarkkuudella? Luuleeko joku, että yli 70 000e hinnoissa pelataan jollain kympeillä :rolleyes:

Jätetty 50euron tinkivara.

Ikävästi sivuttaistuki hinkkautunut jo puhki pienillä kilsoilla :rolleyes:

Varmasti tollasessa avossa on kovilla nahkapenkit, kun katto alhaalla aurinkokin pääsee suoraan paistamaan penkeille.
Ja ne jotka tollasia ostavat uutena, tuskin on kiinnostusta hoitaa nahkoja, ostaa vaan uuden auton. Ajettavaksihan nuo kuitenkin on tehty..
Enkä nyt sanoisi noita pieniksi kilsoiksi.
Toki myönnettäköön, itsellä oli muutamia vuosia sitten e46 korimallin bmw nahkasisustalla, oisko joku 270tkm ajettuna myyty pois. Siinä oli penkit paremmassa kunnossa.
Ratti kyllä oli kulunut, en tiedä kuluiko sormuksista ja siitä, kun välillä töissä piti sillä ajaa, aina ei päässyt "kentällä" käsiä pesemään, joten olivat rasvan/öljyn yms. peitossa.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä on vastaavilla kilsoilla, tosin musta sisusta, mutta sivuttaistuki näyttää ehjältä. Ja rattikin kilsojen mukaiselta :D

Kyllä, varmasti noista yli kymmenvuotiaista löytyy myös ns. uudenverosiakin, sitä en kiistänyt.

Olen vaan suht läheltä päässyt seuraamaan rikkaan pariskunnan autoja, ja ne ovat kyllä omiin silmiini hävyttömän kuntoisia. Nätisti sanottuna kuin sikolättejä ja kolhuja siellä täällä, vaikka varmasti on täyskasko.
He ajavat ehkä n. 2-5vuotta per auto ja sitten vaihtavat uuteen. Olenpa nähnyt jopa heidän pesevän itse autoaan, vesiletkun päähän kiinnitettävällä harjalla, ei näkynyt painepesuria tai ämpäriäkään lähettyvillä.

Mutta mikäpä minä olen heitä tuomitsemaan, en itsekkään vaatteitani "huolla" muutoin, kuin pesemällä pesukoneessa pikaohjelmalla, kun menee huonoon kuntoon, ostan uudet.
Noin kärjistetysti, heille auto on sama, mitä minulle vaatteet. Käyttötavaraa.

Ja enkä siis sano mitään tuon kyseisen yksilön ilmotettuun kilometrimäärään, pitääkö paikkaansa. Tai onko bmw:n materiaalit laadukkaita tai ei.
 
Noin kärjistetysti, heille auto on sama, mitä minulle vaatteet. Käyttötavaraa.
Eikö auto yleensäkin ole käyttötavara, jonka arvo laskee. Aivan kuin sukat tai kengät. Itse ostin kuukausi sitten uuden auton jonka hintalappu oli 6-numeroinen. Mutta ei kiinnosta sitä sääliä tai puunata. Pidän autoa ehkä 5 vuotta, en usko sen siinä ajassa ruostuvan vaikkei jatkaisi säännöllisesti pestä. Samaten moottorin en anna ensin lämmitä vaan ajelen heti raskaalla kaasujalalla kylmälläkin säällä - mahdolliset ongelmat ilmaantuvat varmaan seuraaville omistajille.

Itse en ymmärrä ihmisiä jotka käyttävät enemmälti aikaa auton ylläpitoon. Minulla ainakin on parempaakin tekemistä kuin peltilehmän hankaaminen. Naapurin isäntä sen sijaan pesee Volvoaan käsin pihalla kun harjapesussa kuulemma lähtee maalit irti. Samainen isäntä pitää myös autoaan jatkuvasti tallissa ettei vaan aurinko haalista värejä. Minun mielestä hän on ostanut itselleen liian kalliin auton jos ei kukkaro kestä normaalin käytön mahollisesti aiheuttamaa kulumaa.
 
Eikö auto yleensäkin ole käyttötavara, jonka arvo laskee. Aivan kuin sukat tai kengät
Näinhän minä ainakin yritin sanoa.

Eli, rikkaammalle se auto on samanlainen käyttötavara, kuin itselle vaatteet.
Ne kestävät minkä kestää, kun tulee reikä penkkiin(sukkaan), se menee vaihtoon.
Ei niitä sukkia (penkkiä) millään hoitoaineilla ruveta jynssäämään.

Ja kuten sanoin aikaisemmin: "Ja ne jotka tollasia ostavat uutena, tuskin on kiinnostusta hoitaa nahkoja, ostaa vaan uuden auton. Ajettavaksihan nuo kuitenkin on tehty.."

Täällähän ihmetellään 12v vanhoja yli 100tkm ajettuja autoja, jossa on penkki rikki ja ratti kulunut :sfacepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Aivan kuin sukat tai kengät. Itse ostin kuukausi sitten uuden auton jonka hintalappu oli 6-numeroinen. Mutta ei kiinnosta sitä sääliä tai puunata.

Mielenkiinnosta miksi ostit noin kalliin auton? Halvemmallakin saa ihan pätevän käyttöauton, jos ei auton ylläpito tai huolto kiinnosta... sijoittaisit loput siihen sinun "parempaan tekemiseen" :D
 
Mielenkiinnosta miksi ostit noin kalliin auton? Halvemmallakin saa ihan pätevän käyttöauton, jos ei auton ylläpito tai huolto kiinnosta... sijoittaisit loput siihen sinun "parempaan tekemiseen" :D
Jos on rahaa, niin miksi ei? Miksi pyyhkiä perse Pirkalla, kun on varaa Lotukseen? Lotus vaan on mukavempi.
 
Varmasti se yli sadantonnin auto antaa paremmat fiilikset, mukavuuden ja suorituskyvyn kuin "käyttöautot" vaikka ei yhtään kiinnosta näyttääkö likaiselta paskata vai kiiltääkö.

Itseäni autot kiinnostaa, minulla on kallis hieno auto jossa (ainakin toistaiseksi) virheetön maalipinta ja mielelläni pesen autoni käsin ja kulutan siihen aikaa sen sijaan että ajan jonkin naarmuttavan harjapesurin läpi pikaisesti.

Ja takaisin aiheeseen, ellei auto ole pk-seudun taksi, niin ei varmasti istuin halkea tuollain noilla kilometreillä vaikka kuinka olisi laatu paskaa.
 
Varmasti se yli sadantonnin auto antaa paremmat fiilikset, mukavuuden ja suorituskyvyn kuin "käyttöautot" vaikka ei yhtään kiinnosta näyttääkö likaiselta paskata vai kiiltääkö.

Itseäni autot kiinnostaa, minulla on kallis hieno auto jossa (ainakin toistaiseksi) virheetön maalipinta ja mielelläni pesen autoni käsin ja kulutan siihen aikaa sen sijaan että ajan jonkin naarmuttavan harjapesurin läpi pikaisesti.

Ja takaisin aiheeseen, ellei auto ole pk-seudun taksi, niin ei varmasti istuin halkea tuollain noilla kilometreillä vaikka kuinka olisi laatu paskaa.

Hyvin voi istuin haljeta jo tosi pienillä kilsoilla jos laatu paskaa. Mersulla esim oli ihan tyyppivikana ainakin 204 ja 212 koppien keinonahka, mikä halkeili jo pienillä kilsoilla.
 
Mersulla esim oli ihan tyyppivikana ainakin 204 ja 212 koppien keinonahka, mikä halkeili jo pienillä kilsoilla.

Oliko tämä niitä joissa sivuttaistuki oli keinonahkaa ja istuinosa kangasta eli ns. puolinahat? Vai koko penkki samanlaista keinonahkaa?
 
Oliko tämä niitä joissa sivuttaistuki oli keinonahkaa ja istuinosa kangasta eli ns. puolinahat? Vai koko penkki samanlaista keinonahkaa?

Ainakin noista puoli"nahkaisista" halkeaa se sivuttaistuki. Itellä on tollanen 204 koppanen C ja siitä on haljennut se. Ei ole vielä niin paha kuitenkaan, että korjauttaisin sen.
 
Just näitä tarkoitin. Aivan susiratkaisu ja lähes järjestäin revenneet rikki

Joo, näin on. Surkeeta laatua. Onneksi noi kyllä saa korjattua laadukkaalla oikealla nahalla, mutta ei olis kyllä valmistaja saanut tollasta paskaa päästää tuotantoon...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 653
Viestejä
4 495 028
Jäsenet
74 266
Uusin jäsen
ufozz112

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom