Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Itseäni viehättää vanhemmissa autoissa nimenomaan alkuperäisyys ja mielelläni harrastaisin myös VW tuotteilla. Pystyn kyllä katsomaan vähäisiä muutoksia sormien läpi, mutta alustasarjan vaihto ei ole sitä mielekkäintä harrastamista.
Onko tosiaan näin että alustasarja vaikka esim koni, bilstein yms tai sen pois ottaminen aiheuttaa niin suuren päänsäryn ettei sitä nimenomaista autoyksilöä voi ostaa jos se on muuten koriltaan/ tekniikaaltaan alkuperäinen? Saattaisi olla paikallaan joustaa tuollaisesta kriteeristä.
 
Aivan, no sitten varmaan kannattaa jättää ko. yksilö seuraavalle.
Se että alustalle on jotain tehty ei ainakaan itsellä ole automaationa -> paska ajaa.
Eikös se ole jo vakiona yksi parhaista etuvetoisista ajaa? Tietysti modattu DC2 Integra... Menee jo offin puolelle, mutta laitetaan spoilerin kanssa.

 
Onko tosiaan näin että alustasarja vaikka esim koni, bilstein yms tai sen pois ottaminen aiheuttaa niin suuren päänsäryn ettei sitä nimenomaista autoyksilöä voi ostaa jos se on muuten koriltaan/ tekniikaaltaan alkuperäinen? Saattaisi olla paikallaan joustaa tuollaisesta kriteeristä.
Tuossa ilmoituksessa ei mainittu merkkiä eli todennäköisesti joku Biltema alusta.

Ja kyllähän noi tuunaukset voi aiheuttaa kovaakin päänsärkyä. Jossain vaiheessa niitä alustan osia pitää vaihtaa ja sitten voi vaikeaksi löytää siihen tuunattuun alustaan sopivia osia myöhemmin. Etenkin jos ei ole selvää mikä se tuunaussarjan merkki ja malli tarkalleen oli. Vaikka toki se ei ole aina helppoa vakioalustaankaan, kun kyse pienempiä määriä tehdyistä autoista.

Käytännössä aina se on myyjä, joka joutuu tuunattua autoaan myydessä joustamaan ja laskemaan hintaa verrattuna orkkikseen. Vaikka olisikin laatuosia käyttänyt. Jos vastaava löytyy orkkiksena niin ei ole mitään syytä ostaa sitä tuunattuna, ellei hinta ole selvästi alempi.

t. Itsekkin kerran sen virheen tehnyt, että ostin esi-tuunatun auton. Toista kertaa en meinannut samaa tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Voihan tossa vaikka myyjältä kysyä että mikäs tilanne tai jos sattuu vaikka orkkis alusta olemaan jopa autossa paikallaan. Eikai nää tän ikäset autot niin monimutkaisia ole, siellä on varmaan edessä coiloverit ja takana coiloveri tai iskari+madallusjousi kombo riippuen pyöräntuennasta (en jaksanut perehtyä tarkemmin), joten alustaosien vaihtaminen orkkiksiin ei ole vaikeaa, eikä ole myöskään alustan päivittäminen laadukkaampaan jälkiasenteiseen alustaan, jos tuohon ei satu olemaan tyytyväinen. Toki jotkut arvostaa sitä originelliä ulkoasua yli kaiken, mutta eiköhän suuri osa ihmisistä ole sitä mieltä, että tollaseen jo nyttemmin lähinä kesäkäyttöön siirtyneeseen vähän sporttisemman ulkoasun omaavaan autoon sopii hyvin istuvat vanteet ja alustasarja ulkonäöllisesti kuin nenä päähän.
 
Voihan tossa vaikka myyjältä kysyä että mikäs tilanne tai jos sattuu vaikka orkkis alusta olemaan jopa autossa paikallaan. Eikai nää tän ikäset autot niin monimutkaisia ole, siellä on varmaan edessä coiloverit ja takana coiloveri tai iskari+madallusjousi kombo riippuen pyöräntuennasta (en jaksanut perehtyä tarkemmin), joten alustaosien vaihtaminen orkkiksiin ei ole vaikeaa, eikä ole myöskään alustan päivittäminen laadukkaampaan jälkiasenteiseen alustaan, jos tuohon ei satu olemaan tyytyväinen. Toki jotkut arvostaa sitä originelliä ulkoasua yli kaiken, mutta eiköhän suuri osa ihmisistä ole sitä mieltä, että tollaseen jo nyttemmin lähinä kesäkäyttöön siirtyneeseen vähän sporttisemman ulkoasun omaavaan autoon sopii hyvin istuvat vanteet ja alustasarja ulkonäöllisesti kuin nenä päähän.
Vaikka niistä tuunauksista tykkäiskin niin se on silti helpompi itse tuunata kuin alkaa jonkun toisen räpellyksiä selvittelemään.
 
Tuossa ilmoituksessa ei mainittu merkkiä eli todennäköisesti joku Biltema alusta.

Ja kyllähän noi tuunaukset voi aiheuttaa kovaakin päänsärkyä. Jossain vaiheessa niitä alustan osia pitää vaihtaa ja sitten voi vaikeaksi löytää siihen tuunattuun alustaan sopivia osia myöhemmin. Etenkin jos ei ole selvää mikä se tuunaussarjan merkki ja malli tarkalleen oli. Vaikka toki se ei ole aina helppoa vakioalustaankaan, kun kyse pienempiä määriä tehdyistä autoista.

Käytännössä aina se on myyjä, joka joutuu tuunattua autoaan myydessä joustamaan ja laskemaan hintaa verrattuna orkkikseen. Vaikka olisikin laatuosia käyttänyt. Jos vastaava löytyy orkkiksena niin ei ole mitään syytä ostaa sitä tuunattuna, ellei hinta ole selvästi alempi.

t. Itsekkin kerran sen virheen tehnyt, että ostin esi-tuunatun auton. Toista kertaa en meinannut samaa tehdä.

Ei kait mistään alustasta tule ongelmia, jos auton rakenteita ei ole sen asennuksen takia runneltu, ostaa vain tarpeeksi uutta osaa ja pulttaa paikoilleen.

Jollain biltema osilla tuunatusta jonnekiesistä ei kannata maksaa kovin montaa kopeekkaa.
Laadukkailla merkkiosilla lähiaikoina tehdyt järkevät muutokset taas ovat ennemminkin auton hintaa nostava tekijä, jos kyseessä ei ole mikään museoitava auto.

Mutta nämä ovat makuasioita, osa ostaa sen halvimman yksilön ja laittaa sen kuntoon, joku ostaa sen mint kuntoisen orkkiksen kovalla hinnalla ja joku maksaa enemmän siitä laadukkaasti tehdystä tuunatusta yksilöstä.
 
Ei kait mistään alustasta tule ongelmia, jos auton rakenteita ei ole sen asennuksen takia runneltu, ostaa vain tarpeeksi uutta osaa ja pulttaa paikoilleen.
Tuota ostamista tarkoitin ongelmalla. Niitä orkkisosia tai orkkista vastaavia tarvikkeena voi vielä pitkänkin ajan päästä löytyä. Sen sijaan, johonkin alustasarjaan ei välttämättä löydykkään. Toki sitten vaihtoehtona vaihtaa koko alusta, mutta kivempihan se olis vaihtaa vaan se osa mikä tarvii.

No kukin tyylillään. Itse olen tuunatun auton kanssa kerran polttanut näpit ja toista kertaa en meinannut.
 
Ensi kerralla en kyllä osta autoa jossa on alustasarja, varsinkin kun sitä ei ollut edes otteessa. Muutenkin auto oli kuin kivireellä olisi ajellut, ihan kivan näköinen mutta aivan liian kova alusta suomen huonoille teille ja tietysti pomppasi vielä leimastakin sen alustan takia, mistä ei ollut mitään muuta iloa kuin kiva stance.
 
Kokis-Beetle parilla tonnilla :D

Kyseisestä yksilöstä en tiedä, mutta noi New Beetlet ovat alkaneet viime aikoina tulemaan halutuiksi. Tai ainakin enemmän kuin silloin kun olivat uusia. Noissa on vähän sellaista että niin ruma, että melkein jo hieno. Vähän sama kuin Fiat Multipla.
 
Mites tämä halpa projekti, onko nelosärrät jo muka niin harvinaisia ja haluttuja että yllätysvialla varustettu yksilö on yli 17k€ arvoinen sijoitus?

"Myymisessä ei mitään järkeä siis ole, mutta talon rakennus kuitenkin pakottaa vihdoin luopumaan ärrästä "

Samaa mieltä tuosta myymisestä :D
”Tämä päätti muistuttaa luonteestaan ja alkoi temppuilemaan, nostelee veden lämpöjä vähän epämääräisesti. Lämmöt pysyy normaalina pidemmänkin matkaa, mutta jossain kohtaa alkaa nousta kohti punarajaa. Tuntuu tekevän painetta paisariin, mutta nesteet ei mene sekaisin. Kannentiiviste ehkä palanut, tai sitten vaan termari jumittaa? En tiedä, enkä aio itse tutkiakaan, ei riitä aika ihan kaikkeen. Eikä oikeastaan mielenkiintokaan. Nyt tämä lähtee remonttitaitoiselle alennushintaan 17 500e ilman bbs vanteita.”

Öö mitä vittu fakkia? Moottori ehkä paskana ja vanteet eivät sisälly hintaan. 17 500€ vanhasta Golfista, jolla on rullattu 271 000km :confused: :confused::confused:

Mistä hintaan on ylimääräinen 13-14k ilmestynyt?
 
Koska tuo on käytännössä sama logo
982px-Lexus_division_emblem.svg.png
 
Mistä hintaan on ylimääräinen 13-14k ilmestynyt?
Nämä on näitä autoja missä "harvinaisuus" johtuu lähinnä siitä että ne ruostuu pois teiltä ja koneet on niin luotettavan ketjuvikaisen paskan maineessa että jos se ei ruostu, niin sitten viimeistään tuon ikäisenä se motti vaatii niin kalliin korjauksen ettei kenellään ole intoa sitä maksaa.

On autoja jotka on harvinaisia klassikoita koska yksilöt pysyvät keräilijöiden autotalleissa, ja sitten on autoja jotka on harvinaisia koska ne ovat paskoja eikä kukaan halua korjata niitä ja pitää harrasteena...

Sitten joku kahdella aivosolulla varustettu kaveri-trio päättää että tällaisen arvon on *pakko* olla jotain ihan taivaallista, koska niitä ei löydy nettiautosta!


Kaipa me 10 vuoden päästä nähdään tilanne jossa joku myy 2.0TFSI:llä varustettua, DSG-vaihteista VAGinetta kahdella kympillä koska ne ovat niin harvinaisia - ei ihme, kun suurin osa ei kestänyt 10 vuoden ikään saakka...
 
Isompien markkinoiden tarjonnasta on hyvä tsiigailla näiden hintatasoa. Jokainen voi itse sitten miettiä onko asia kuten docweird sanoo vaiko eikö. Hintataso liikkuu siellä 20k tietämillä, joskin itsekin pidän tuota räpellettyä yksilöä muutaman tonnin liian kalliina.
 
Isompien markkinoiden tarjonnasta on hyvä tsiigailla näiden hintatasoa. Jokainen voi itse sitten miettiä onko asia kuten docweird sanoo vaiko eikö. Hintataso liikkuu siellä 20k tietämillä, joskin itsekin pidän tuota räpellettyä yksilöä muutaman tonnin liian kalliina.
No onhan tuo nyt "keräilymallina" melkoisen tuuheaa paskaa - mutta jokaiselle oman maun mukaan.
Saksasta saa alkaen ~12000 eur ja siihen ~1500 veroa ja kulut päälle (toki tällä hetkellä hinnat on mitä on jos tarjolla yksi paska yksilö hirveillä kilsoilla eikä kukaan pääse hakemaan ulkomailta mitään).

Tällä logiikalla muuten kannattaisi nyt ostaa talliin happanemaan pari kappaletta seuraavan sukupolven R32:ia, niitä kun saa noilla kilsoilla johonkin 11-12 tonniin ihan täältä kotimaasta. 5v tallissa ja 10 tonnia voittoa? :rolleyes:

Esim. tuommoisen manuaalin kun hakee (ja hakisin mieluummin kuin tuon mk4:n itse), niin rahantuloa ei voi estää - vissiin. :D
 
Olin katsellut Nettiautossa erästä Rellua joka oli listattu hyvään 20.500e hintaan. Ilmeisesti liian hyvään, sillä auto merkittiin myydyksi ja muutama päivä tämän jälkeen Kamux listasi saman auton hieman korjatulla 23.400e hinnalla.

Alkuperäinen ilmoitus: Renault Megane Sport Tourer GT TCe 205 EDC7 -Huippuvarusteilla- Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hintatarkistettu uusi ilmoitus: Renault Megane Sport Tourer GT TCe 205 EDC7-aut/ Huippuvarusteet! / 1om. Suomi-auto / Navi / P-Kamera / Vetokoukku Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Olin katsellut Nettiautossa erästä Rellua joka oli listattu hyvään 20.500e hintaan. Ilmeisesti liian hyvään, sillä auto merkittiin myydyksi ja muutama päivä tämän jälkeen Kamux listasi saman auton hieman korjatulla 23.400e hinnalla.

Alkuperäinen ilmoitus: Renault Megane Sport Tourer GT TCe 205 EDC7 -Huippuvarusteilla- Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Hintatarkistettu uusi ilmoitus: Renault Megane Sport Tourer GT TCe 205 EDC7-aut/ Huippuvarusteet! / 1om. Suomi-auto / Navi / P-Kamera / Vetokoukku Farmari 2017 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ihan perustoimintaa autokaupoilta; siellä on sisäänostajat joiden homma on ostaa autoja halvemmalla kuin mitä niitä myydään? :D
Markkinatilanteesta ja haluttavuudesta riippuen nämä sitten ostelee juuri noita leasing-käytöstä poistuneita tai suoraan esim. yksityisiltä (siis joskus jopa tarjoaa hintaa jolla kannattaa myydä).

Yleensä kun näitä "valmiiksi hinnoiteltuja" vanhoja leasareita tulee jonnenkin tuollaiseen hyvään hintaan niin kannattaa pukea ostohousut jalkaan ja ostaa pois - muuten joku muu ostaa. Itselle kävi hiukan samalla tavalla tämän nykyisen kanssa ja onneksi tajusin ostaa pois kun oli huomattavasti puolet enemmän ajettuja halvemmalla myynnissä - uskoin kyllä myyjää kun totesi että siellä oli pari ostajaa odottamassa koeajoa kun vein auton suunnilleen toisena päivänä mitä se oli listattu nettiautoon...
 
Olin katsellut Nettiautossa erästä Rellua joka oli listattu hyvään 20.500e hintaan. Ilmeisesti liian hyvään, sillä auto merkittiin myydyksi ja muutama päivä tämän jälkeen Kamux listasi saman auton hieman korjatulla 23.400e hinnalla.

Eipä näiden kanssa kannata turhaan aikailla, jos ostohousut on jalassa. Jos tuote on myynnissä oikeaan hintaan niin kyllä se liikkuu, oli maailmantilanne yms. sitten mitä tahansa.

EDIT: Yllä oltiinkin nopeampia about samoin asioin.
 
No onhan tuo nyt "keräilymallina" melkoisen tuuheaa paskaa - mutta jokaiselle oman maun mukaan.
Saksasta saa alkaen ~12000 eur ja siihen ~1500 veroa ja kulut päälle (toki tällä hetkellä hinnat on mitä on jos tarjolla yksi paska yksilö hirveillä kilsoilla eikä kukaan pääse hakemaan ulkomailta mitään).

Tällä logiikalla muuten kannattaisi nyt ostaa talliin happanemaan pari kappaletta seuraavan sukupolven R32:ia, niitä kun saa noilla kilsoilla johonkin 11-12 tonniin ihan täältä kotimaasta. 5v tallissa ja 10 tonnia voittoa? :rolleyes:

Esim. tuommoisen manuaalin kun hakee (ja hakisin mieluummin kuin tuon mk4:n itse), niin rahantuloa ei voi estää - vissiin. :D

Et ole tainnut miettiä sitä että valmistusmäärät vaikuttavat yleensä jonkin verran hintoihin. MK5 ja MK4 R32 on kaksi ihan eri autoa ja valmistusmäärät MK4:ssä aika paljon pienemmät. Tästä on nyt ihan turha vääntää kun olet vain selvästi jotakin mieltä ja turha sitä on faktoilla sotkea.
 
Eivät nuo mk4 R32:set saksassakaan mitään halpoja ole, tosin hieman vähemmän ajettuja, kuin tuo turussa myynnissä oleva yksilö.

Mobile.de
 
Et ole tainnut miettiä sitä että valmistusmäärät vaikuttavat yleensä jonkin verran hintoihin. MK5 ja MK4 R32 on kaksi ihan eri autoa ja valmistusmäärät MK4:ssä aika paljon pienemmät. Tästä on nyt ihan turha vääntää kun olet vain selvästi jotakin mieltä ja turha sitä on faktoilla sotkea.
Määrät nyt johtuu lähinnä siitä että sitä valmistettiin vain se kaksi viimeistä vuotta mallisarjasta ennen kuin uusi tuli pihalle. Tosin ei tuota 2005-> malliakaan taidettu valmistaa kuin se 3 vuotta. Hyvä jos tuplamäärä on myyty (jenkkeihin sama 5000kpl mitä nelosta). Ja puolet, ellei enemmän, noista uusista on DSG:llä joten käsivaihteisten "keräilystatus" on varmaan yhtä taattu kuin Mk4:n.

Jos keräilyarvokasta yksilöä, niin sitten tämmönen: :D

Tuo hinta noissa oli lähinnä tuo mikä ei ole "keräilystatukseen" *omasta mielestä* linjassa - mutta saahan ne ihmiset pyytää ja maksaa mitä haluavat.
 
Taidat puhua nyt tosiaan USA:n valmistusmääristä. Täytyy myöntää että asia ei ihan niin paljoa kiinnosta että jaksaisin alkaa googlettelemaan tarkkoja valmistusmääriä. Muistikuvan mukaan MK5 on kuitekin reilusti enemmän myyty kuin MK4 jos R32:sta puhutaan. En minäkään tuota Turun autoa ostaisi munat vaahdossa, mutta ei se nyt sentään ihan kuninkaallisesti metsässä ole pyynniltään. Jos kone on about OK niin pikkujutuillahan tuosta saisi melkein orkkiksen jolloin varmaan kaupallisuus olisi ihan eri tasolla.
 
. Jos kone on about OK niin pikkujutuillahan tuosta saisi melkein orkkiksen jolloin varmaan kaupallisuus olisi ihan eri tasolla.

Omasta mielestä tuohon 17500e pyyntiin pitäisi yleiskunto olla parempi ja kilsat olla paljon vähemmät. Nythän tuossa on mahdollista konevikaa, ruostetta ympäri koria, sisustaa rikki yms. Olkoon vaikka kuinka harvinainen niin kyllä niissäkin kunto on tärkeä jos korkeaa hintaa meinaa saada. Pyytää voi vaikka miljoonan
 
Ei varmaan ole ihan halpa, vaikka itse arvostaisin pelkkää moottoria tuossa. Joskus vuosia sitten etin Lotus kansia, mutta loppui mielenkiinto, kun käytetylläkin oli hintaa yli 3000€:a, siis pelkällä kannella ilman nokkia, venttiileitä ja muita tilpehöörejä.

https://www.nettiauto.com/ford/cortina/11948315
 
Jos ostaisin autoa arvonnousu mielessä, niin harvinaisuuden ja haluttavuuden lisäksi pitäisi kyllä kilometrit olla jotenkin järkeviä, esim 100k pintaan.
Tämä on kyllä totta, ainakin niin kauan kun auto on näinkin tuore. Jossain kohtaa ne kilometrit menettää merkityksensä jossain määrin jos auto on täysin entisöity. Nyt kuitenkin myydään "vain ajettua" läjää joten parhaimmillaankin kyseessä on vain aihio.
 
Mitä erikoista tuollaisessa R32-Golffissa on - mahdollisen harvinaisuuden lisäksi - samalla tekniikalla varustettuun Audi A3:een, joita saa puoleen hintaan tuosta? Kysyn siis ihan rehdisti siksi, kun en tiedä ja itse ottaisin jälkimmäisen, jos olisi kaksi muuten identtistä yksilöä vierekkäin. Vaikkei toki siltikään tuo kone olisi oikein mielekkäin valinta omassa käytössäni.
 
Mitä erikoista tuollaisessa R32-Golffissa on - mahdollisen harvinaisuuden lisäksi - samalla tekniikalla varustettuun Audi A3:een, joita saa puoleen hintaan tuosta? Kysyn siis ihan rehdisti siksi, kun en tiedä ja itse ottaisin jälkimmäisen, jos olisi kaksi muuten identtistä yksilöä vierekkäin. Vaikkei toki siltikään tuo kone olisi oikein mielekkäin valinta omassa käytössäni.
Ihan samanikäiseen A3:een ei saanut muita kuin nelipyttyisiä koneita, ja automaattilaatikotkin olivat "vanhanaikaisia", eikä DSG. A3 sukupolvea 8L vastaa Golf IV:tä, vuodet 1996-2003, ja sitten Golf V kanssa sisarmalli A3 8P, johon sitten sai jo tosiaan saman koneen ja askin, mutta Golf IV:n aikana ei oikein ollut muuta samalla tekniikalla. Audi TT:kin tuolla isolohkolla tuli vasta 2003, eli tuolloin loppuvuodesta 2002 ei ollut muita tarjokkaita. Seuraavina parina vuonna niitä tulikin sitten jokunen.
 
Mitä erikoista tuollaisessa R32-Golffissa on - mahdollisen harvinaisuuden lisäksi - samalla tekniikalla varustettuun Audi A3:een, joita saa puoleen hintaan tuosta? Kysyn siis ihan rehdisti siksi, kun en tiedä ja itse ottaisin jälkimmäisen, jos olisi kaksi muuten identtistä yksilöä vierekkäin. Vaikkei toki siltikään tuo kone olisi oikein mielekkäin valinta omassa käytössäni.

Niin mäkin ottaisin sen Audin, jos siis omilla rahoilla pitäisi ostaa. Eihän tuo R32 ole kummoinenkaan autona. Silti vaan niitä keräilijöitä ja faneja löytyy paljon hullummillekin yksilöille ja kysynnän ja tarjonnan laki sen hinnan sitten lopulta määrittää.


Aikamoinen löytö näillä kilsoilla, tuskin löytyy montaa yhtä vähän ajettua maailmaltakaan. Tälläisessä hinta voi pysyä ja joskus vielä noustakin kun kilsat pitää matalina (max 1000-2000km vuodessa)

Kai näitä japani on vielä täynnä pikkukilsoillakin. Hinnat on toki kovia, mutta niin on tuossakin.
 
Jos keräilyarvokasta yksilöä, niin sitten tämmönen: :D

Tuo hinta noissa oli lähinnä tuo mikä ei ole "keräilystatukseen" *omasta mielestä* linjassa - mutta saahan ne ihmiset pyytää ja maksaa mitä haluavat.

Tuossa on maileja mittarissa alle 2000 mailia. Eli luokkaa 3000 kilometriä ajettu tai alle.

Jos keräily- tai sijoitusmielessä käytettyä autoa ostaa, niin tuollaisilla tai pienemmillä kilometreillä varustettunahan se kannattaa mielellään ostaa. Toki jos autoyksilön historia on mielenkiintoinen tyyliin joku merkittävä autokisan voitto tai sitten joku Adolf Hitlerin vanha Mercedes-Benz 770 tai James Deanin tappanut Porsche 550 Spyder olisi kilometreistä huolimatta sellaisia aarteita, että loppuelämän pärjäisi mukavasti sellaisen myyntihinnalla.
 
Jenkkituonti mutta rekkarilla ei löydy Biltemasta VIN:iä niin ei pääse katsomaan löytyykö Copart-kuvia :hmm:

Edellisessä myynti-ilmossa on jenkkipapereissa VIN, mutta eipä noissa dokuissa ainakaan mitään erikoista näy. Jännästi yksityinen myyjä koittaa kovempaa hintaa saada kuin autoliike vähemmän ajetusta halusi, tsemppiä myyntiin vaan
 
Edellisessä myynti-ilmossa on jenkkipapereissa VIN, mutta eipä noissa dokuissa ainakaan mitään erikoista näy. Jännästi yksityinen myyjä koittaa kovempaa hintaa saada kuin autoliike vähemmän ajetusta halusi, tsemppiä myyntiin vaan

Ei lue mainintaa öljynsyöntiongelma korjaamisesta, olisiko selvinnyt tuossa 6000km aikana, että öljyä menee ja päättänyt pistää auton eteenpäin...

Muokkaus: ei löydy enää kuvia mutta jossain VIN-sivulla oli maininta "sold damaged" eli mällipeliltä tuokin vaikuttaa vaikka on jo aikoja sitten tuotu SUomeen
 
Viimeksi muokattu:
Eivät nuo mk4 R32:set saksassakaan mitään halpoja ole, tosin hieman vähemmän ajettuja, kuin tuo turussa myynnissä oleva yksilö.

Mobile.de

Jos haluaa oikeasti harvinaisen ... voidaanko sanoa "4-kopan golffin" niin koettaa löytää myynnistä Audi TT quattro Sporttia. Niitä on valmistettu aikoinaan jotain 1100kpl, eli todennäköisemmin kadulla tulee vastaan Ferrarin F40 kuin tuollainen. Hehe gnuts.

img03.jpg


:smovember:
 
Jos haluaa oikeasti harvinaisen ... voidaanko sanoa "4-kopan golffin" niin koettaa löytää myynnistä Audi TT quattro Sporttia. Niitä on valmistettu aikoinaan jotain 1100kpl, eli todennäköisemmin kadulla tulee vastaan Ferrarin F40 kuin tuollainen. Hehe gnuts.

img03.jpg


:smovember:
Harmillisesti audi tt:llä on vähän huono maine tollasena vakavasti otettavana sporttikaarana, joten voi moni karsastaa tuota.
 
Harmillisesti audi tt:llä on vähän huono maine tollasena vakavasti otettavana sporttikaarana, joten voi moni karsastaa tuota.
"Klassinen 'hairdresser car' minkä ratissa ei Hetero Mies (tm) kehtaa näyttäytyä." taitaa olla tuo maine niin kuin pähkinänkuoressa...
 
Harmillisesti audi tt:llä on vähän huono maine tollasena vakavasti otettavana sporttikaarana, joten voi moni karsastaa tuota.

Yksi suurimpia tekijöitä asian kuin asian arvonnousulle on sen haluttavuus ja heti seuraavana saatavuus. Käytännössä vaikka millaisia rumasti sanottuna 1970/80 -lukujen "museoromuja" myydään melkoisilla hintapyynneillä vain koska vastaavia ei enää ole. Siis ihan tavallisia autoja vailla minkäänlaisia perinteitä tai meriittejä.

VÄittäisin että 4-kopan golffeista tuo sport Quattro on se, joka eniten nostaa arvoaan X-Y-Z vuosien aikana. R32 ... tuskin.
 
Ei taida siistikuntoista mk3 vr6 golfiakaan saada enää ihan muutamilla tonneilla.
Tai mk2 G60? Tai Polo G40?

Jos verkun hinta on nousujohteinen niin miksei R32:n?
 
Toi on vähän niinkun köyhän miehen 370z, ihan hyvän näköinen. En vaan ymmärrä minkä takia tollanen leikkikalu on pilattu automaatilla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 191
Viestejä
4 588 082
Jäsenet
75 604
Uusin jäsen
PetteriT.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom