Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tuollaisessa Golfissa ei ole edes torsen vaan gen1 haldex, pumppu huutaa hoosiannaa ja pieni kytkinpakka joutuu ottamaan kaiken voiman vastaan.

Sitten ihmetellään kun se hajosi:facepalm:
 
Tuollaisessa Golfissa ei ole edes torsen vaan gen1 haldex, pumppu huutaa hoosiannaa ja pieni kytkinpakka joutuu ottamaan kaiken voiman vastaan.

Sitten ihmetellään kun se hajosi:facepalm:
Haldexia luonnollisesti tarkoitin, kun levypakoista puhuin.

Liian väsy vaan kun ei meinaa edes nähdä kunnolla ruudulle. :D
 
Mitähän toi haldex levypakka tykkää kun on vetarit irti edestä ja etupää "sutii" koko ajan ilman pitoa 100%?

Edit: nimet sekaisin
Oletettavasti ei kestä kauaa. Pumppu naukaisee ensimmäisenä. Haldex varmaan itsessään kestää kyllä jos siellä vaan on hyvät öljyt eikä pikimustaa kuraa.
 
Moottorijarru jää vähän kepeeksi jos vakio-ohjain löysää takavedon pois päältä kun löysää kaasun. Kaipa noihinkin on viriviri-ohjaimia saatavilla, kun uudempiinkin Haldexeihin
 
Toi yksilö varmaan 60-80k€ hintaluokassa. Kysyin myyjältä ja totes et tossa hinnassa ne maailmallakin liikkuu. Edellinen r34 gtr mikä suomessa myytiin tuli harrastajatutulle n. 50k€ hintaan
Tohmajärvellä oli, koitin ostaa pois mutta kerkes mennä.
 
Moottorijarru jää vähän kepeeksi jos vakio-ohjain löysää takavedon pois päältä kun löysää kaasun.
Ilmoituksessa mainittiin, että etuvetarit lisäämällä autossa olisi 50-50 voimanjaolla neliveto.

Veikkaan, että siellä on haldexin tilalla umpiluuta tai itse haldex on jotenkin hitsattu lukkoon, eihän toi takavetona muuten oikein mitenkään järkevästi toimisi. Melkoinen viritelmä kyllä.
 
Ei vittu vieläkö tuokin kiertää ja noita hintoja kysellään. Seisoi aikanaan varmaan pari vuotta jobbarin pihalla täällä päin.

Tai nyt kun tuumin niin en kyllä ole varma onko juuri sama yksilö mutta samat maalaukset ja jo silloin 10v+ sitten naureskeltiin että kuka ton tolla rahalla ostaa.

Sama se on, muistan itsekin tätä katselleeni. Eikä näitä muutenkaan montaa ole rakennettu. Alkaa olla jo niin kauan aikaa sitten tehty että omalla tavallaan mielestäni oikeinkin fiksu ja hauska idea - rumahan se on kun perkele mutta ei näitä ainakaan toista vastaan tule. Suurempi kulttuuriteko tuo on kun jälleen yhden E30 Bemarin entisöinti :D
 
DTM-Audi ja röökilistatkin valmiiksi laitettuna :D


Minkäs takia auton oikea puoli on alempana kuin vasen?


vas.JPG

oik.JPG
 
Jos kauppa käy ja katteet ovat tuota luokkaa (ostohinta risana 5500 dollaria ja myynti ehjänä 33500 euroa) niin mikä ettei! :D
Rahti, etupuskuri, pari ovea, sivubagit, pientä fiksausta - äkkiä saa parikymppiä palamaan.

Ellei tietty tee niin kuin ne "Turussa katsastetut" missä unohdettiin laittaa bagit paikalleen ja vaan feikattiin ne pois... :P
 
Rahti, etupuskuri, pari ovea, sivubagit, pientä fiksausta - äkkiä saa parikymppiä palamaan.

Jep, kyllä se kasassa veroineen varmaan reilun parikymppiä on mutta jää tuossa silti vielä vaivanpalkkaa. Tosin tuolla historialla tuskin siitä kukaan yli 30 000e maksaa
 
Pitäisi varmaan käydä heittämässä tuo linkki myös nettiauton ylläpidolle, jotta myyjä ilmoittelisi tuosta kolarihistoriasta myös mahdollisille asiakkailleen..

Yks kaveri jo kysyi tuota niin kertovat kyllä historiasta mutta jäi sellainen kuva, että vain jos osaa kysyä........ Suoraan eivät kertoneet mitään muuta kuin että jenkkimalli :D
 
Aivan, täytyykin pitää tuo runkonumerokikka mielessä. Pitäisi varmaan käydä heittämässä tuo linkki myös nettiauton ylläpidolle, jotta myyjä ilmoittelisi tuosta kolarihistoriasta myös mahdollisille asiakkailleen..
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
 
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.

Tuo on niin totta, että aika moni vanhempi auto on enempi tai vähempi paikkailtu pikkuosumien takia, ainakin jos ollut ison ahtaan kaupungin liikenteessä tai, auta armias, jokin Italian tuonti.
Hyvin ne on myyntiä varten maalattu vauriout piiloon, mutta kyllä se ruoste sieltä tulee läpi vielä. Yhden maalautetun Bemarin kanssa taistelin pitkään. Ruostekorjasin ja maalasin yhtenään, mutta aina kukki läpi joka kerta pahempana.
 
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
Voisivat kyllä sääntöjä päivitellä että olisi kerrottava jos auto on lunastettu suomessa tai ulkomailla.
 
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
Palveluntarjoalla ei tietenkään ole missään vastuussa yksittäisten autoliikkeiden ilmoituksista, mutta mielestäni on hyvien kauppakäytäntöjen mukaista kertoa, että yli 30k€ autossa on ollu kylki sisässä ja turvatyynyt lauenneet. Kilpailu ja kuluttajaviraston mukaan tuo on jo painava syy kauppojen purkamiselle tai vähintään hinnan alennukselle.
 
Olis nyt edes ollut orkkiskuntoinen ilman alustasarjoja ja kolmen euron bilteman vaihdekepinnuppia.

"Ikäisekseen erittäin siisti ja vähän ajettu Corrado G60 johon on vuosien saatossa tehty yhtä ja toista mutta yritetty pitää lähes orkkis kuntoisena lukematta korkeussäädettävää alustaa ja vanteita eikä tuunattu pilalle "
 
Ottamatta kantaa tuon kyseisen Corradon alustaan tai sen toimintaan, niin kyllähän kolmekymmentävuotiaan "coupe-Golffin" alustaa saa parannettua huomattavasti jälkiasenteisilla osilla. Ei toki välttämättä niillä hinnat alkaen -satseilla mutta eipä laadukkaatkaan osat omaisuuksia maksa. No, tämänhän toki kaikki tiesikin.
 
Palveluntarjoalla ei tietenkään ole missään vastuussa yksittäisten autoliikkeiden ilmoituksista, mutta mielestäni on hyvien kauppakäytäntöjen mukaista kertoa, että yli 30k€ autossa on ollu kylki sisässä ja turvatyynyt lauenneet. Kilpailu ja kuluttajaviraston mukaan tuo on jo painava syy kauppojen purkamiselle tai vähintään hinnan alennukselle.
Totta kai on, omasta mielestä olisi ihan suotavaa että se olisi pakko kertoa (lunastushistoria siis). Mutta se ei varsinaisesti liity siihen mitä nettiauto pakottaa tai jättää pakottamatta kertomaan.
Mitään pikku maalailuja tai puskurin vaihtoja sun muita on ihan turha kertoa kun niitä nyt on tehty varmaan joka toiseen yli 2v vanhaan autoon näin kärjistettynä.

Mulle se ei ole orkkiskuntoinen jos on räpelletty alustaa alle joka yleensä vaan pilaa ajettavuuden. Never again.
No jos se yhden päivän alustan vaihtaminen on ylivoimainen homma, niin tuskin olet muutenkaan sitä ryhmää joka tuollaista Corradoa on harrasteautoksi ostamassa, jos saan veikata?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 242
Viestejä
4 589 218
Jäsenet
75 608
Uusin jäsen
Posahh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom