- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 483
Harvoin tippuu kerralla puolet pois hintapyynnöstä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Pontiac Fieroista tehdään ihan yleisesti tuollaisia Ferrari jäljitelmiä.
Harvoin tippuu kerralla puolet pois hintapyynnöstä!
Myyjänä joku Silas ja soitot eri numeroon omistajalle eli Jussille. Mikähän näissä on takana, ei jakseta tehdä omia tunnuksia nettiautoon?
Myyjänä joku Silas ja soitot eri numeroon omistajalle eli Jussille. Mikähän näissä on takana, ei jakseta tehdä omia tunnuksia nettiautoon?
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sel/11515610No nyt on jo poistettu koko ilmoitus
Mitähän toi haldex levypakka tykkää kun on vetarit irti edestä ja etupää "sutii" koko ajan ilman pitoa 100%?https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/11924072
"Paljon huollettu Golf! 4motion, tällä hetkellä etuvetarit irti ja toimii takavetona. Etuvetarit paikalleen ja tämä on 50/50 neliveto. "
Haldexia luonnollisesti tarkoitin, kun levypakoista puhuin.Tuollaisessa Golfissa ei ole edes torsen vaan gen1 haldex, pumppu huutaa hoosiannaa ja pieni kytkinpakka joutuu ottamaan kaiken voiman vastaan.
Sitten ihmetellään kun se hajosi
Oletettavasti ei kestä kauaa. Pumppu naukaisee ensimmäisenä. Haldex varmaan itsessään kestää kyllä jos siellä vaan on hyvät öljyt eikä pikimustaa kuraa.Mitähän toi haldex levypakka tykkää kun on vetarit irti edestä ja etupää "sutii" koko ajan ilman pitoa 100%?
Edit: nimet sekaisin
Voimaa lyöty hyvästi lisää, silti yhä avoin perä ja vielä linglongit laitettu alle. Jo 150hv vaparituhnussa tuntui greenmaxit turhan liukkailta märällä niin tuo varmaan "vähän" vaan sutii
Tohmajärvellä oli, koitin ostaa pois mutta kerkes mennä.Toi yksilö varmaan 60-80k€ hintaluokassa. Kysyin myyjältä ja totes et tossa hinnassa ne maailmallakin liikkuu. Edellinen r34 gtr mikä suomessa myytiin tuli harrastajatutulle n. 50k€ hintaan
Mersua pitemmän kaavan mukaan. Hupaisa tuo peräkärry kieltämättä
Ilmoituksessa mainittiin, että etuvetarit lisäämällä autossa olisi 50-50 voimanjaolla neliveto.Moottorijarru jää vähän kepeeksi jos vakio-ohjain löysää takavedon pois päältä kun löysää kaasun.
Ei vittu vieläkö tuokin kiertää ja noita hintoja kysellään. Seisoi aikanaan varmaan pari vuotta jobbarin pihalla täällä päin.
Tai nyt kun tuumin niin en kyllä ole varma onko juuri sama yksilö mutta samat maalaukset ja jo silloin 10v+ sitten naureskeltiin että kuka ton tolla rahalla ostaa.
Voimaa lyöty hyvästi lisää, silti yhä avoin perä ja vielä linglongit laitettu alle.
Minkäs takia auton oikea puoli on alempana kuin vasen?
Varmaan välissä säädetty ilma-alustaa. Parkki-moodi ja ajo-moodi.
Onhan siinä hintaa mutta taitaa olla ihan oikea hintataso tuollaisesta.Ei helvetti mikä hinta kaivettu 16v vanhalle diudille ja myyntisepostuksetkin ovat pitkät kuin nälkävuosi!
"Lumet harjailtu talvisin ainoastaan laseista "
Juujuu, näin varmasti
Onhan siinä hintaa mutta taitaa olla ihan oikea hintataso tuollaisesta.
Firma erikoistunut noihin ilmeisesti.
Rahti, etupuskuri, pari ovea, sivubagit, pientä fiksausta - äkkiä saa parikymppiä palamaan.Jos kauppa käy ja katteet ovat tuota luokkaa (ostohinta risana 5500 dollaria ja myynti ehjänä 33500 euroa) niin mikä ettei!
Rahti, etupuskuri, pari ovea, sivubagit, pientä fiksausta - äkkiä saa parikymppiä palamaan.
Siis näkeekö tuon historian jostain?Jep, kyllä se kasassa veroineen varmaan reilun parikymppiä on mutta jää tuossa silti vielä vaivanpalkkaa. Tosin tuolla historialla tuskin siitä kukaan yli 30 000e maksaa
Siis näkeekö tuon historian jostain?
Aivan, täytyykin pitää tuo runkonumerokikka mielessä. Pitäisi varmaan käydä heittämässä tuo linkki myös nettiauton ylläpidolle, jotta myyjä ilmoittelisi tuosta kolarihistoriasta myös mahdollisille asiakkailleen..
Pitäisi varmaan käydä heittämässä tuo linkki myös nettiauton ylläpidolle, jotta myyjä ilmoittelisi tuosta kolarihistoriasta myös mahdollisille asiakkailleen..
Nillä puuttuu näppäimistöstä ääkköset siksi tuli kirjoitusvirhejenkkimalli
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.Aivan, täytyykin pitää tuo runkonumerokikka mielessä. Pitäisi varmaan käydä heittämässä tuo linkki myös nettiauton ylläpidolle, jotta myyjä ilmoittelisi tuosta kolarihistoriasta myös mahdollisille asiakkailleen..
Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
Voisivat kyllä sääntöjä päivitellä että olisi kerrottava jos auto on lunastettu suomessa tai ulkomailla.Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
Palveluntarjoalla ei tietenkään ole missään vastuussa yksittäisten autoliikkeiden ilmoituksista, mutta mielestäni on hyvien kauppakäytäntöjen mukaista kertoa, että yli 30k€ autossa on ollu kylki sisässä ja turvatyynyt lauenneet. Kilpailu ja kuluttajaviraston mukaan tuo on jo painava syy kauppojen purkamiselle tai vähintään hinnan alennukselle.Nettiauto ei pakota ketään kertomaan tuollaisista vaikka mitä runoilisit heille. Tällä logiikalla jokaisessa vanhemmassa autossa pitäisi olla lueteltuna mikä puskuri minäkin vuonna on maalattu ja monettako kertaa.
Olis nyt edes ollut orkkiskuntoinen ilman alustasarjoja ja kolmen euron bilteman vaihdekepinnuppia.
Mulle se ei ole orkkiskuntoinen jos on räpelletty alustaa alle joka yleensä vaan pilaa ajettavuuden. Never again.
Totta kai on, omasta mielestä olisi ihan suotavaa että se olisi pakko kertoa (lunastushistoria siis). Mutta se ei varsinaisesti liity siihen mitä nettiauto pakottaa tai jättää pakottamatta kertomaan.Palveluntarjoalla ei tietenkään ole missään vastuussa yksittäisten autoliikkeiden ilmoituksista, mutta mielestäni on hyvien kauppakäytäntöjen mukaista kertoa, että yli 30k€ autossa on ollu kylki sisässä ja turvatyynyt lauenneet. Kilpailu ja kuluttajaviraston mukaan tuo on jo painava syy kauppojen purkamiselle tai vähintään hinnan alennukselle.
No jos se yhden päivän alustan vaihtaminen on ylivoimainen homma, niin tuskin olet muutenkaan sitä ryhmää joka tuollaista Corradoa on harrasteautoksi ostamassa, jos saan veikata?Mulle se ei ole orkkiskuntoinen jos on räpelletty alustaa alle joka yleensä vaan pilaa ajettavuuden. Never again.