- Liittynyt
- 15.08.2017
- Viestejä
- 78
2 värinen volkkari, kuvien mukaan :
https://www.nettiauto.com/volkswagen/touran/11838361
https://www.nettiauto.com/volkswagen/touran/11838361
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 värinen volkkari, kuvien mukaan :
https://www.nettiauto.com/volkswagen/touran/11838361
Melkeen sata heppanen jopa
Nakki palaa silti mukavasti, eihän tuo peltikasa paljoa paina
Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.Veljellekkin oli pakko linkata https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/11783860
Loisto varusteet + hierovat penkit. Harvinaista herkkua.
Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.
Eikö sitä saanut ollenkaan vai oliko järjettömän hintainen lisävaruste?
Suolaisen hintainen se on vieläkin.Mikä siinä muuten on, kun Mersussa ei oikein ikinä meinaa olla adaptiivista vakkaria vielä ihan pari vuotta vanhoissakaan vaikka muuten olisi kaikenlaisia varusteita.
Eikö sitä saanut ollenkaan vai oliko järjettömän hintainen lisävaruste?
"viritetty, peltisarjaa ym". Oli: tehoa vähemmän kuin originaalissa
Ei ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu
Ehkäpä herra on ajellut välillä peruuttaen, nollannut niinsanotusti viikon ajot.Ei ole mennyt tämä "sekunnissa kaikista ohitse" vielä kaupaksi, eikä ole mittarilukema kasvanut
Ehkäpä herra on ajellut välillä peruuttaen, nollannut niinsanotusti viikon ajot.
Kummelia lainatakseni, E, kyllä mä niistä maksoin!Toihan ois hyvä. Hartwall varmaan maksaa kuitenkin kaikki käyttökulut tollasesta mainoskopista, eihän kukaan vapaaehtoisesti muuten sitä maalaisi.
Juu ja huoltokirja "kadonnut"
Hieno kun mikä, mutta aika kova hinta ysärinostalgiasta.
Tuolla tekniikalla ei ihmeempää huoltohistoriaa tarvitse paperilla olla, toteaa kunnon paikan päällä, ostaa pois ja vaihtaa nesteet + tarvittavat kulutusosat niin alla on hyvä menopeli. Tämä ohje siis verrattuna näihin dsg,tsi,egr,ym. tekniikoihin joita pitää vaihtaa, päivittää ja korjata kalenterin tai kilometrien mukaan aika varhaisessa vaiheessa ja tiheään. Siltikin saa odottaa rivahtaako joku noista vai kaikki seuraavaksi.Juu ja huoltokirja "kadonnut"
Otsikossa mainostetaan moottorin optimointia ja Vossenin vanteita mutta ilmoitustekstissä ne ovatkin optioita (ei lisähintaa mainittu)
Tuttu meinasi joskus jotain tällaista, mutta ei saanut provikkaa, koska lain mukaan ei voi maksaa, koska alkoholimainonta on kiellettyä.Toihan ois hyvä. Hartwall varmaan maksaa kuitenkin kaikki käyttökulut tollasesta mainoskopista, eihän kukaan vapaaehtoisesti muuten sitä maalaisi.
Meillä oli tuollainen neliveto. Takaspoileri oli vähän paksumpi integroidulla lisäjarruvalolla. Se oli aika hieno siihen aikaan.
Hieno kun mikä, mutta aika kova hinta ysärinostalgiasta.
Ei tuota hintaa silti ymmärrä. Olisi edes asteen enemmän linjassa jos tuo olisi Ti16, vai mikä se turboversio oli (toki myös luotettavuus olisi asteen eri linjassa, ellen väärin muista ).Todennäköisesti hyvin pidetty yksilö niin ehkä taka-akseli on saanut tarvittavaa huolenpitoa, jarruputket saattaa silti olla syytä vaihtaa tässä iässä ellei autolle ole aiemmin tehty isompaa telakointia. Muuten varmaan olisi huoleton harrastepeli ja osiakin saa vielä mukavasti.
Omaa ysäri-nostalgiaan ostaisin tämän: https://www.nettiauto.com/opel/manta/11852398
Ei tuota hintaa silti ymmärrä. Olisi edes asteen enemmän linjassa jos tuo olisi Ti16, vai mikä se turboversio oli (toki myös luotettavuus olisi asteen eri linjassa, ellen väärin muista ).
Oma ysäripeli olisi 200SX:n uudelleen hommaaminen - harmittavaisesti 99,99% noista on täysin pilattu ja hinnat silti pilvissä...
Tuolla tekniikalla ei ihmeempää huoltohistoriaa tarvitse paperilla olla, toteaa kunnon paikan päällä, ostaa pois ja vaihtaa nesteet + tarvittavat kulutusosat niin alla on hyvä menopeli. Tämä ohje siis verrattuna näihin dsg,tsi,egr,ym. tekniikoihin joita pitää vaihtaa, päivittää ja korjata kalenterin tai kilometrien mukaan aika varhaisessa vaiheessa ja tiheään. Siltikin saa odottaa rivahtaako joku noista vai kaikki seuraavaksi.
Todennäköisesti hyvin pidetty yksilö niin ehkä taka-akseli on saanut tarvittavaa huolenpitoa, jarruputket saattaa silti olla syytä vaihtaa tässä iässä ellei autolle ole aiemmin tehty isompaa telakointia. Muuten varmaan olisi huoleton harrastepeli ja osiakin saa vielä mukavasti.
Omaa ysäri-nostalgiaan ostaisin tämän: https://www.nettiauto.com/opel/manta/11852398
Ihan T16.
Sain kortin-88... olihan tuollainen Manta ysärin alussa lähes tavoittamaton unelma siksi lasken ysäri-nostalgiaan. Ysärin puolivälissä omassa tallissa oli ollut muutamia Kadetteja ja Ascona mutta Manta oli niin hinnoissa ettei ollut edes vaihtoehtona. Omissa Opeleissa oli monenlaista tekniikkaa konehuoneessa mutta vaihteistoon ja varsinkaan jarruihin ei tullut panostettua kuten kohteen Mantassa.Komea Manta, mutta menee kasari-nostalgian puolelle imho.
Vaikea vissiin hinnoitella noita harvinaisempia.
Melko tykki Lexa mutta on siinä hintaa vanhalla autolla herran jestas.
Hieno kun mikä, mutta aika kova hinta ysärinostalgiasta.
Vaihtoehtona myös halvempi ysärinostalgia, jossa tulee mukana 2000-luvun alun tuning-kulttuurinostalgiaa! https://www.nettiauto.com/peugeot/405/11824078
Isoisällä oli joskus 2000-luvun alkupuolella tuollainen Mi16, harmi vain että vaihtoi sen 3.0l 406:n silloin kun arvot olivat aivan pohjamudissa.
Vaihtoehtona myös halvempi ysärinostalgia, jossa tulee mukana 2000-luvun alun tuning-kulttuurinostalgiaa! https://www.nettiauto.com/peugeot/405/11824078
Mikähän logiikka siinä on ettei voi rek # ilmottaa ja kuvatkin pakko ottaa tahallaan niin ettei kilpi näy? Itselle tulee heti sellainen fiilis että nyt peitellään jotain.