Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
"
- Täysi Retrofit-paketti päivitetty autoon.

"

Niin minkä varusteen osalta?

Muutenkin huvittava ilmotus kun kauhee hehkutus ja sitten silmään pistää:
-Wunderbaum
-Ebay turvavyöntoppaus
-Iki-ihanat Japan Racing "laatuvanteet" :D

Koko vehkeestä huokuu sellainen perinteinen pierutuning että rahat on laitettu kaikkeen muuhun paitsi auton kunnossa/ylläpitoon.
 
Siitä Pornstartereita vaikka koko läjä :cigarbeye:


Saas nähä mihin hintaan nuokin lähtee lopulta. Ex-poliisiauto voisi olla hauska huomionherättäjä. Kilsojahan noissa on, tosin oletettavasti hyvin huollettuja ja korjattuja kun työkalusta kuitenkin puhe, eikä ole kustannuskysymys ainakaan ollut mitä kuullut. Totuus sitten, en tiedä.
 
Siitä Pornstartereita vaikka koko läjä :cigarbeye:


Saas nähä mihin hintaan nuokin lähtee lopulta. Ex-poliisiauto voisi olla hauska huomionherättäjä. Kilsojahan noissa on, tosin oletettavasti hyvin huollettuja ja korjattuja kun työkalusta kuitenkin puhe, eikä ole kustannuskysymys ainakaan ollut mitä kuullut. Totuus sitten, en tiedä.

Siitä rakennusideaa :rofl2:
 
Nyt on kyllä Land Cruiserille lätkäisty hinta. o_O

Tuo muuten ei ole tuon hintaisessa kunnossa. Että tuo hintaluokka olisi edes perusteltavissa, auton pitäisi olla aivan täysin virheetön, jos jo plekät kuvat selaamalla voi nähdä useammankin virheen, niin niitä on silloin piilossa huomattavasti enemmänkin.

Sinänsä täysin virheettömänä, olisiko tuo kuitenkaan kansainvälisesti mitenkään ihan poskellaan tuo hinta?
 
Nettiauton ylivoimaisesti kallein Honda Civic :D

On kyllä jäätävän ruma tuo uusin Civic, oli sitten hinnat alkaen tai Type-R.
 
On kyllä jäätävän ruma tuo uusin Civic, oli sitten hinnat alkaen tai Type-R.
Mistäköhän tuo liike hankkii noita uusia Type-R.iä kun aina on pihassa. Ei ne kaikki voi tulla asiakkailta vaihdossa. Olen seuraillut ja asioinut tuolla useamman vuoden aikavälillä.
 
Nettiauton ylivoimaisesti kallein Honda Civic :D


Ja räpeltämättömän ja ajamattoman saa 7 tonnia halvemmalla vieläpä takuun kanssa. :D
 
Ensisilmäyksellä näyttävä nelikko kohtuukilsoilla talvikeleille


Mutta:

Myydään tähän tarjoushintaan sen vuoksi, koska vaihteisto tarvitsee todennäköisesti jossain kohtaa pientä huolenpitoa.

Kakkosvaihde on rasahtanut pari kertaa, mutta öljyt olivat puhtaat. Vaihteiston kaikki linkit ovat vaihdettu.

Todennäköinen vika on 1-ja 2-vaihteiden siirtäjissä (laatikon sisällä) tai 2. vaihteen synkro. Nämä vaihteet ovat välillä "jäykät" ja välillä toimivat ok. Autolla pystyy siis ajamaan miltei normaalisti, kunhan käyttää 2. vaihdetta tarkkaan.
 
Mutta:

Myydään tähän tarjoushintaan sen vuoksi, koska vaihteisto tarvitsee todennäköisesti jossain kohtaa pientä huolenpitoa.

Kakkosvaihde on rasahtanut pari kertaa, mutta öljyt olivat puhtaat. Vaihteiston kaikki linkit ovat vaihdettu.

Todennäköinen vika on 1-ja 2-vaihteiden siirtäjissä (laatikon sisällä) tai 2. vaihteen synkro. Nämä vaihteet ovat välillä "jäykät" ja välillä toimivat ok. Autolla pystyy siis ajamaan miltei normaalisti, kunhan käyttää 2. vaihdetta tarkkaan.

Joko on huonoa tuuria tai sitten ollut aika rajulla käytöllä jos noihin kilsoihin saa jo synkrot solmuun.

Veikkaamma että 3-vaihteen synkrokin saattaa olla jo ehtoo puolella jos Kankkusta on leikitty enemmänkin.
 
Nettiauton ylivoimaisesti kallein Honda Civic :D

Ei kannata ostaa kun ei saa vetokoukkua asennettua.
 
Äkkiä vilkasten tollasen rakentaa 5 donalla niin kova on pyynti.


Mikähän tän pyynnin logiikka on, onko tollasen arvo edes nelosella alkavissa lukemissa?
En kyllä itse maksaisi 2002 vuoden G:stä lähellekään tuollaisia summia. Onhan tuo ulkoisesti saatu uudemman näköiseksi, mutta sisusta perus masentava. Suorastasn hämmästyttävää jos joku tuon ostaa lähellekään tuolla hinnalla.

Ilmotuksessa kerrotaan autoon olevan laiteet yli 40k€ parin vuoden sisään ja se summa on ilmeisesti suoraan lisätty hintaan. Ei tainnut ropaaja ymmärtää, että niitä rahoja tuskin tulee enää koskaan näkemään.
 
Äkkiä vilkasten tollasen rakentaa 5 donalla niin kova on pyynti.


Mikähän tän pyynnin logiikka on, onko tollasen arvo edes nelosella alkavissa lukemissa?


Myyjä vaikuttaa onneksi ihan luotettavalta kaverilta.
 
Joo tuo 5 donalla rakentaminen tarkoitti tuota volvoa, ei G-mersua mutta ei tohon G:henkään nyt varmaan ihan noita summia ole uponnut mitä väitetään... Tai varmaan voi ollakin jos sokeasti lykkää siihen vaan rahaa, mutta eri asia sitten on että kuka noille tuunauksille maksaa lisäarvoa.. Penkit on 80 luvun G:n vakiopenkkien näköset ja mittaristo on edelleen se väykystä tuttu pikselihirviö.

Edit: Ja joo tämä myyjähän onkin "maineikas" kaikkien tietämä kaveri Pirkanmaan alueella. En ota kantaa siihen onko luotettava vaiko eikö mutta kaikenlaisia puheita on kyllä joo kuultu.

Kaverilla näyttäis olevan pari MP:tä kans myynnissä. Hienoja Harrikoita. Niihin nähden G vaikuttaa vähän apukoululaisen tekeleeltä. Vanhaa ja päälle liimattua uutta sekasin. Kovasti ihmettelen sitäkin että miksi ihmeessä asennettu (juttujen mukaan) UUSI AJAMATON (mutta kuitenkin 15tkm ajettu?!) moottorin vanhan tilalle. Mitään rakettia tosta ei kuitenkaan tolla muutoksella saa ja rahaa menee tolkuttomasti jos tehtaalta alkaisi uutta mosaa tilaamaan vs. vanhan kunnostus tai käytetyn asentaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Joko on huonoa tuuria tai sitten ollut aika rajulla käytöllä jos noihin kilsoihin saa jo synkrot solmuun.

Veikkaamma että 3-vaihteen synkrokin saattaa olla jo ehtoo puolella jos Kankkusta on leikitty enemmänkin.
Kuvittelisi että kakksoen synkro loppuu ekana kun harjottelee jotain vartin kiihdytystä tms.

1. vaihteen synkrot saa sopivalla ajotavalla kyllä jo melko nopeasti finaaliin, eli siis kun lähestytään risteystä kytkin pohjaan ja murjaistaan ykkönen tupaan valmiiksi vielä kovassa nopeudessa. Periaatteessa kakkosenkin kai voisi saada tuollatavalla pilattua, mutta ellei sitä jo motarivauhdossa tuuttaa sisään, niin sille on vaikea saada yhtä kovaa rasitusta kuin ykköselle.
 
Joo eihän siinä mitään jos joku haluaa maksaa 85k vanhasta G-mesestä, jota on modattu vähän sieltä ja täältä ilman että ihan täyttä varmuutta ostaja voi etukäteen saada, miten hyvällä ammattitaidolla ja osaamisella modaukset on tehty ja mitä autosta löytyy myöhemmin.

Vauras maastokelpoisemman auton ostaja kyllä saisi ihan tehdasuuden Land Rover Defender 110 jo perusmallina samaan hintaan, eikä tarvi kuin kymppi lisää niin saa jo vähän paremmilla varusteillakin. Uusi Defender on jo aivan mukava ja käyttökelpoinen myös maantielläkin ajellessa. Ja varmaan melkein joka osa-alueella vanhaa MB G:tä parempi.
 
"E46 M3 ei koskaan tehty sedan korisena mutta tällä pääsee jo aika lähelle se miltä sedan-mallinen M3 E46 olisi voinut tuntua " :hmm:

En nyt ihan mikään autorakenteiden spesialisti ole, mutta coupe vs sedan samalla pohjalla ym. Ehkäpä sitten siellä takaraivossa "se voisi tuntua". On kyllä taas sellainen lentävä myyntilause, että oksat veke.

Siistit, monipuoliset kuvat (mielellään oikeinpäin), perusinfo (harrasteet sitten erikseen) autosta, kaikki kuvissa olevat vanteet kuuluvat ainakin hintapyyntöön sekä itse ilmoitus sisältäen muutaman kappalejaon tai ainakin pisteen. <-- Tämä nyt vain muuten taas huomiona.
 
Ehkäpä sitten siellä takaraivossa "se voisi tuntua". On kyllä taas sellainen lentävä myyntilause, että oksat veke..

Niin onhan siinä aidossa M3 kuitenkin se 100hv enemmän, vaikka tuossa olisikin joku virisofta niin ei vaparista paljoa irti saa. Lähinnä joku rajoittimen nosto voi tuoda vähän lisähepoja ylärekisteriin
 
Taitaa olla aika leikata muutama tonttu hinnasta kun kohta puoli vuotta ollut myynnissä. Sitten vois ruveta amisviikset, ja ostohousujen puntit väpättämään.
 
Tuli kaverin tälläistä vastaavaa 88kw A4:sta kokeiltua pari päivää sitten. Kyllä on laiska tuohon painavaan koppaan. On kuulemma menossa ohjelmointiin niin sitten siinä on n. 200hv :D

 
Niin onhan siinä aidossa M3 kuitenkin se 100hv enemmän, vaikka tuossa olisikin joku virisofta niin ei vaparista paljoa irti saa. Lähinnä joku rajoittimen nosto voi tuoda vähän lisähepoja ylärekisteriin
Koskaan en oo M sarjalaisella ajanut, mut kyllä tosiaan perus 3l benari on melko kaukana kaikin puolin ämmäläisestä:D
 
Ite olen taas m3 e36 ajanut, eikä se ollut mitenkään "vau" verrattuna e46 330 m-sport alustalla.. Toki toi m3 oli muistaakseni vm. 96 ja 330 -02..
Uudemmissa luulis eron olevan selkeämpi?
 
Tori.fi on vähän varmaan heikko kauppapaikka tuollaiselle taideteokselle. Öljysheikit ja vastaavathan näitä urheiluautojen uniikkeja versioita ostaa. Oisko parempi kaupitella Dubaissa tms?
 
Ite olen taas m3 e36 ajanut, eikä se ollut mitenkään "vau" verrattuna e46 330 m-sport alustalla.. Toki toi m3 oli muistaakseni vm. 96 ja 330 -02..
Uudemmissa luulis eron olevan selkeämpi?
Oliko se 3.0 286hp malli? E46 M3 on kuitenkin 343hp tehoisena varmaan vapariksi ihan hyvä menemään. Niin ja se 3.2l 321hp E36 lienee kans ihan hätäinen.
 
Oliko se 3.0 286hp malli? E46 M3 on kuitenkin 343hp tehoisena varmaan vapariksi ihan hyvä menemään. Niin ja se 3.2l 321hp E36 lienee kans ihan hätäinen.

Olen itse joskus tuollaisella E36 286hp ajanut jonkin verrankin niin onhan se mukava ajaa (iso vapaastihengittävä on aina nöyrä peruskone) sama kuin nissan 350z, mutta kun kakkosella lähtee kiihdyttämään tyhjäkäynniltä rajottimelle niin ei siinä ole sitten mitään ihmeellistä ja eihän tuossa koneessa olekkaan mitään ihmeellistä, perus vapaastihengittävä suora kutonen. Äänet on kyllä sitten hyvät.

Tuosta eteenpäin E46 M3 alkaa sitten olemaan jo huomattavasti enemmän menohaluja sillä kokemuksella mitä muutaman kerran ajanut.

Itsellä ainakin mielenkiinto "nopeisiin" autoihin loppui heti kun ensimmäisen kerran sain moottoripyörän alle, paljon halvemmalla saa huomattavasti enemmän menohaluja.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

Hintapyyntö 6800€. Olisiko ehjillä polttimoilla hintapyyntö sitten 6802€?
 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "


9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:

Onhan tuossa vuosi väliä, kovalla ajolla saa ainakin etupalat ja levyt helposti ajettua loppuun :D
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
Asentanu palat väärin ja tippunu jarrupala jommalta kummalta puolelta jääden jumiin levyyn? Ei ole itsellä asentaessa käynyt, mutta omassa autossa kuitenkin kerran meni "hieman" etuajassa remonttikuntoon.

Tai toinen arvaus. Etupyörän laakeri mennyt kerralla niin paskaan kuntoon, että alkanut vaaputtaan koko rengas ja vanne vääntäny levyn kieroon. Tämänkin olen nähnyt käyneen (tosin ei itselle). :D
 
Asentanu palat väärin ja tippunu jarrupala jommalta kummalta puolelta jääden jumiin levyyn? Ei ole itsellä asentaessa käynyt, mutta omassa autossa kuitenkin kerran meni "hieman" etuajassa remonttikuntoon.

Tai toinen arvaus. Etupyörän laakeri mennyt kerralla niin paskaan kuntoon, että alkanut vaaputtaan koko rengas ja vanne vääntäny levyn kieroon. Tämänkin olen nähnyt käyneen (tosin ei itselle). :D
Tai asentanu ekalla kerralla säästömallin osat, jotka vinkuu ja täristää. Itsellä käynyt pari kertaa, ettei millään saanyt tarvikeosia toimimaan ääneti, ennenkuin vaihtoi parempilaatuisiin. Syynä hankintaan ollut, ettei paikallisessa tarvikeliikkeessä ollut hyllyssä muita. Nykyisin alle menee Bosch-Brembo tyyppisiä. Ihan sama jos maksaa vähän enemmän, mutta mitään kakkosluokan osia en ala enää useaan kertaan väsäilemään.
 
Mulla on sattunut hyvä tuuri kun oon joihinkin väliaikaiskäyttiksiin asentanu välillä jotain ihan markan osia ja ne on toimineet ainaki sen jokusen kuukauden ihan hyvin :D
 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

Ja kun otat koko kappaleen niin saa oikean käsityksen mistä sitä miinusta oikeasti hintaan tulee. :facepalm:

"Miinuksia autossa on vasemman lokasuojan alkava ruoste sekä haljennut tuulilasi. Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa."
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
Loppunut rahat kesken täydellisessä jarrurempassa ja menty vanhoilla levyillä ja paloilla
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 353
Viestejä
4 592 853
Jäsenet
75 624
Uusin jäsen
Hurm0s

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom