Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli kaverin tälläistä vastaavaa 88kw A4:sta kokeiltua pari päivää sitten. Kyllä on laiska tuohon painavaan koppaan. On kuulemma menossa ohjelmointiin niin sitten siinä on n. 200hv :D

 
Niin onhan siinä aidossa M3 kuitenkin se 100hv enemmän, vaikka tuossa olisikin joku virisofta niin ei vaparista paljoa irti saa. Lähinnä joku rajoittimen nosto voi tuoda vähän lisähepoja ylärekisteriin
Koskaan en oo M sarjalaisella ajanut, mut kyllä tosiaan perus 3l benari on melko kaukana kaikin puolin ämmäläisestä:D
 
Ite olen taas m3 e36 ajanut, eikä se ollut mitenkään "vau" verrattuna e46 330 m-sport alustalla.. Toki toi m3 oli muistaakseni vm. 96 ja 330 -02..
Uudemmissa luulis eron olevan selkeämpi?
 
Tori.fi on vähän varmaan heikko kauppapaikka tuollaiselle taideteokselle. Öljysheikit ja vastaavathan näitä urheiluautojen uniikkeja versioita ostaa. Oisko parempi kaupitella Dubaissa tms?
 
Ite olen taas m3 e36 ajanut, eikä se ollut mitenkään "vau" verrattuna e46 330 m-sport alustalla.. Toki toi m3 oli muistaakseni vm. 96 ja 330 -02..
Uudemmissa luulis eron olevan selkeämpi?
Oliko se 3.0 286hp malli? E46 M3 on kuitenkin 343hp tehoisena varmaan vapariksi ihan hyvä menemään. Niin ja se 3.2l 321hp E36 lienee kans ihan hätäinen.
 
Oliko se 3.0 286hp malli? E46 M3 on kuitenkin 343hp tehoisena varmaan vapariksi ihan hyvä menemään. Niin ja se 3.2l 321hp E36 lienee kans ihan hätäinen.

Olen itse joskus tuollaisella E36 286hp ajanut jonkin verrankin niin onhan se mukava ajaa (iso vapaastihengittävä on aina nöyrä peruskone) sama kuin nissan 350z, mutta kun kakkosella lähtee kiihdyttämään tyhjäkäynniltä rajottimelle niin ei siinä ole sitten mitään ihmeellistä ja eihän tuossa koneessa olekkaan mitään ihmeellistä, perus vapaastihengittävä suora kutonen. Äänet on kyllä sitten hyvät.

Tuosta eteenpäin E46 M3 alkaa sitten olemaan jo huomattavasti enemmän menohaluja sillä kokemuksella mitä muutaman kerran ajanut.

Itsellä ainakin mielenkiinto "nopeisiin" autoihin loppui heti kun ensimmäisen kerran sain moottoripyörän alle, paljon halvemmalla saa huomattavasti enemmän menohaluja.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

Hintapyyntö 6800€. Olisiko ehjillä polttimoilla hintapyyntö sitten 6802€?
 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "


9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:

Onhan tuossa vuosi väliä, kovalla ajolla saa ainakin etupalat ja levyt helposti ajettua loppuun :D
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
Asentanu palat väärin ja tippunu jarrupala jommalta kummalta puolelta jääden jumiin levyyn? Ei ole itsellä asentaessa käynyt, mutta omassa autossa kuitenkin kerran meni "hieman" etuajassa remonttikuntoon.

Tai toinen arvaus. Etupyörän laakeri mennyt kerralla niin paskaan kuntoon, että alkanut vaaputtaan koko rengas ja vanne vääntäny levyn kieroon. Tämänkin olen nähnyt käyneen (tosin ei itselle). :D
 
Asentanu palat väärin ja tippunu jarrupala jommalta kummalta puolelta jääden jumiin levyyn? Ei ole itsellä asentaessa käynyt, mutta omassa autossa kuitenkin kerran meni "hieman" etuajassa remonttikuntoon.

Tai toinen arvaus. Etupyörän laakeri mennyt kerralla niin paskaan kuntoon, että alkanut vaaputtaan koko rengas ja vanne vääntäny levyn kieroon. Tämänkin olen nähnyt käyneen (tosin ei itselle). :D
Tai asentanu ekalla kerralla säästömallin osat, jotka vinkuu ja täristää. Itsellä käynyt pari kertaa, ettei millään saanyt tarvikeosia toimimaan ääneti, ennenkuin vaihtoi parempilaatuisiin. Syynä hankintaan ollut, ettei paikallisessa tarvikeliikkeessä ollut hyllyssä muita. Nykyisin alle menee Bosch-Brembo tyyppisiä. Ihan sama jos maksaa vähän enemmän, mutta mitään kakkosluokan osia en ala enää useaan kertaan väsäilemään.
 
Mulla on sattunut hyvä tuuri kun oon joihinkin väliaikaiskäyttiksiin asentanu välillä jotain ihan markan osia ja ne on toimineet ainaki sen jokusen kuukauden ihan hyvin :D
 
Vaikka ei ole uusi auto niin kyllä nuo muutaman euron polttimot pitäisi jaksaa vaihtaa, kun kerran auton myyntiin laittaa...... :rolleyes:

"Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa. "

Ja kun otat koko kappaleen niin saa oikean käsityksen mistä sitä miinusta oikeasti hintaan tulee. :facepalm:

"Miinuksia autossa on vasemman lokasuojan alkava ruoste sekä haljennut tuulilasi. Kirjoitushetkellä autossa on myös yksi takavalonpolttimo sekä yksi rekisterikilven valo palanut. Nämä miinukset on huomioitu hinnassa."
 
9/20 Etujarrupalat ja levyt, molemmat etupyöränlaakerit ja navat
10/19 Täydellinen etu- ja takajarru remontti

Ei ollutkaan ekalla kerralla täydellinen remontti? :hmm:
Loppunut rahat kesken täydellisessä jarrurempassa ja menty vanhoilla levyillä ja paloilla
 
Hyvä kate kun mälliauto on raahattu rapakon ylitse ja vähän ehostettu :D 5500d on muuttunut 33500e eikä tietenkään mitään mainintaa kolarihistoriasta :D

 
Naisoletetuilla toki on vähemmän ilmoituksia Nettiautossa, mutta suurempi prosentti niillä on ilmoitus joka on varustettu paskoilla kuvilla ja vielä paskemmalla "Lisätiedot" kentällä.

Yhtä romua kävin katsomassa alkusyksystä, oli vain kolme kuvaa; Tuiki tarpeellinen mankka, kuralikainen taka oikeakulma, ja vasen. Autokin oli aivan tajuttoman paljon huonommassa kunnossa kuin mitä annettiin ymmärtää ilmoituksessa, tai puhelimessa. No tingin ja sain sen 40% halvemmalla kuin vastaavat halvat yleensä menee. Ja koko kauppa alusta loppuun naisoletetun kanssa.
 
Mukavia noi v10 audit kun saa olla touhukymppi takataskussa rahaa tai sitten itsellä tilat ja aikaa paljon. Ei mitään normipulliaisen autoja huoltotarpeiltaan.
 
9-7 on todella harvinainen Saabintapainen mutta on niitä muutamia tuotu käytettyinä Suomeen. Kerran tai pari olen bongannut tuollaisen "elävänä". Onhan se hienoa, että Saabinkin on saanut Corvetten koneella (tosin pienellä hinnat alkaen -pannulla).
 
Ei ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu :D


Vaikka tuossa ajonestot yms härpäkkeet on, niin silti vähän typerää laittaa nettiin kuva rauta-avaimesta.

Yhdessä, olikohan joku '70 Chevyssä oli kuva avaimesta myös, lappeellaan ja vielä selkeä kuva. Jopa minulta olisi onnistunut tehdä siitä kopio ja käydä nappaamassa se sieltä pihalta "omalla" avaimella.
 
Vaikka tuossa ajonestot yms härpäkkeet on, niin silti vähän typerää laittaa nettiin kuva rauta-avaimesta.

Yhdessä, olikohan joku '70 Chevyssä oli kuva avaimesta myös, lappeellaan ja vielä selkeä kuva. Jopa minulta olisi onnistunut tehdä siitä kopio ja käydä nappaamassa se sieltä pihalta "omalla" avaimella.
ööh tuosta kuvasta ei kyllä kukaan tee mitään kopiota. auto ei sillä käyntiin lähde muutenkaan niin jos joku haluaa sinne syystä tai toisesta sisään niin kivi ikkunasta on aika paljon helpompi ku ruveta jotain avaimia väsäilemään.
 
ööh tuosta kuvasta ei kyllä kukaan tee mitään kopiota. auto ei sillä käyntiin lähde muutenkaan niin jos joku haluaa sinne syystä tai toisesta sisään niin kivi ikkunasta on aika paljon helpompi ku ruveta jotain avaimia väsäilemään.

Pointti meni kesämökin verran ohi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 620
Viestejä
4 493 830
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom