Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä kate kun mälliauto on raahattu rapakon ylitse ja vähän ehostettu :D 5500d on muuttunut 33500e eikä tietenkään mitään mainintaa kolarihistoriasta :D

 
Naisoletetuilla toki on vähemmän ilmoituksia Nettiautossa, mutta suurempi prosentti niillä on ilmoitus joka on varustettu paskoilla kuvilla ja vielä paskemmalla "Lisätiedot" kentällä.

Yhtä romua kävin katsomassa alkusyksystä, oli vain kolme kuvaa; Tuiki tarpeellinen mankka, kuralikainen taka oikeakulma, ja vasen. Autokin oli aivan tajuttoman paljon huonommassa kunnossa kuin mitä annettiin ymmärtää ilmoituksessa, tai puhelimessa. No tingin ja sain sen 40% halvemmalla kuin vastaavat halvat yleensä menee. Ja koko kauppa alusta loppuun naisoletetun kanssa.
 
Mukavia noi v10 audit kun saa olla touhukymppi takataskussa rahaa tai sitten itsellä tilat ja aikaa paljon. Ei mitään normipulliaisen autoja huoltotarpeiltaan.
 
9-7 on todella harvinainen Saabintapainen mutta on niitä muutamia tuotu käytettyinä Suomeen. Kerran tai pari olen bongannut tuollaisen "elävänä". Onhan se hienoa, että Saabinkin on saanut Corvetten koneella (tosin pienellä hinnat alkaen -pannulla).
 
Ei ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu :D


Vaikka tuossa ajonestot yms härpäkkeet on, niin silti vähän typerää laittaa nettiin kuva rauta-avaimesta.

Yhdessä, olikohan joku '70 Chevyssä oli kuva avaimesta myös, lappeellaan ja vielä selkeä kuva. Jopa minulta olisi onnistunut tehdä siitä kopio ja käydä nappaamassa se sieltä pihalta "omalla" avaimella.
 
Vaikka tuossa ajonestot yms härpäkkeet on, niin silti vähän typerää laittaa nettiin kuva rauta-avaimesta.

Yhdessä, olikohan joku '70 Chevyssä oli kuva avaimesta myös, lappeellaan ja vielä selkeä kuva. Jopa minulta olisi onnistunut tehdä siitä kopio ja käydä nappaamassa se sieltä pihalta "omalla" avaimella.
ööh tuosta kuvasta ei kyllä kukaan tee mitään kopiota. auto ei sillä käyntiin lähde muutenkaan niin jos joku haluaa sinne syystä tai toisesta sisään niin kivi ikkunasta on aika paljon helpompi ku ruveta jotain avaimia väsäilemään.
 
ööh tuosta kuvasta ei kyllä kukaan tee mitään kopiota. auto ei sillä käyntiin lähde muutenkaan niin jos joku haluaa sinne syystä tai toisesta sisään niin kivi ikkunasta on aika paljon helpompi ku ruveta jotain avaimia väsäilemään.

Pointti meni kesämökin verran ohi.
 
Täytyy myöntää. On siisti. Jos olisi tiloja, aikaa ja valuuttaa tuollaisen ylläpitoon niin napostelisi kyllä todella kovaa. Suorastaan kaunis yksilö.
No tämä. Välillä sitä harmittelee ettei ole tuvan pihassa isoa tallia, mutta samalla sitä kiittelee kun tietää että kaikki vähäinenkin vapaa-aika ja raha kuluisi siellä :asif:
 
Ei ole paljon tullut kilsoja, ainakin keväästä asti on ollut tuo sama 163tkm ilmoituksessa. Kuvat ovat vaihtuneet useampaan kertaan, joten on autolla ainakin vähän ajettu :D

Nuo 8J tt:t ja tts:t on ihan helvetisti ylihintaisia. Saksasta tuomalla verot, matkarahat ja kaikki laskettuna voi valita mieleisen hyvällä varustelulla halvemmalla. Seuraillut noita muutaman kuukauden ja vaihtuvuus nettiautossa minimit
 
Isot ketjut on tuoneet monia volyymimalleja ja merkkejä jo paljon enemmän kuin Suomen kokoinen markkina vetää. Jotkut autot täällä jopa halvempia kuin ulkomailta tuotavat.

Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.
 
Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.

Näinpä, mutta valitettavasti Suomalaisista autonostajista varmaan se 5% ymmärtää jotain autojen päälle tai hakee sitä supersiistiä yksilöä, niin tässä on lopputulos.
 
Välillä näitä ketjujen Suomeen tuomia katsoessa näkee että heidän tuomat ovat halvimpia mitä löytyy huollot venytetty ihan maksimeihin, pientä jälkeä siellä täällä jne. Parhaan katteenhan noita tuomalla ja myymällä tekee mutta harva vastaavia lähtisi itse tuomaan, kun tarjontaa hyvistäkin on. Taitavat nuo liikkeet kyllä ostaa muutenkin suoraan isompia eriä leasing-yhtiöiltä ja paikallisilta liikkeiltä.
Ruotsista ihan huutokaupasta ostavat. Firmojen autoja, liisaripoistoja ym. sitten tulee eikä takuuvarmasti ole tehty kuin pakolliset määräaikaishuollot ja nekin tosiaan venytetty maksimiin.

Mitä hieman olen aihetta seurannut, niin saattaa nykyisin olla ihan hyvin pidettyjä Suomi-autoja samaan hintaan tai aivan marginaalisesti tonnin tai pari kalliimmalla jopa merkkiliikkeessä kuin mitä vaihtoautoliiterit tuo Ruotsista. Ja Suomi-malli ei ole välttämättä yhtään huonommilla varusteilla vaan jopa päin vastoin koska noi Ruotsista tuotavat on tyypillisesti bisneskuleja.
 
Ruotsista ihan huutokaupasta ostavat. Firmojen autoja, liisaripoistoja ym. sitten tulee eikä takuuvarmasti ole tehty kuin pakolliset määräaikaishuollot ja nekin tosiaan venytetty maksimiin.

Tässäkin näkyy miten suomalaiset pitävät huolta vaikka ei itse omistaisikaan kaveri mm osti vanhan leasing Audin johon oli huollot tehty lyhennetyllä 15tkm huoltovälillä.

Katsoin erästä Saksasta tuotua f11 535d jossa muuttuvan huoltovälin öljynvaihto ajettu 6tkm pitkäksi ja 35tkm samoilla öljyillä.



Ei edes mikään nettiauton halvin vastaava ja ihan näppärät varusteet mutta ei niin omistushalua herättänyt, että olisi tarvinnut välirahaa kysyä. Kai vähemmän ajettua isompi koneista pitää pidempään kytätä tai itse uittaa mieluisa yksilö.

Mitä hieman olen aihetta seurannut, niin saattaa nykyisin olla ihan hyvin pidettyjä Suomi-autoja samaan hintaan tai aivan marginaalisesti tonnin tai pari kalliimmalla jopa merkkiliikkeessä kuin mitä vaihtoautoliiterit tuo Ruotsista. Ja Suomi-malli ei ole välttämättä yhtään huonommilla varusteilla vaan jopa päin vastoin koska noi Ruotsista tuotavat on tyypillisesti bisneskuleja.

Myydäänhän näitä Ruotsista/Saksasta tuotuja vain yksillä renkailla tai kahdet renkaat yhdet vanteet, jolloin hintaero kavenee ennestään.
 
Tässä taisi olla ripaus huumoria ton holkkihehkuttelun kanssa kun auto on etuveto...
 
Tässä taisi olla ripaus huumoria ton holkkihehkuttelun kanssa kun auto on etuveto...

Ei oikein huumori osu kun tuosta nyt päivänselvästi näkee, että mitään nelivedon osia ei mainosteta vaihdetuksi. Ilmoituksen laatija ei selkeästi suomalainen ole ja kääntäjää on käytetty. Holkki ja linkkivarsi nyt vaan muodostuu kun mennään kääntäjillä ja tarkoitetaan tukivartta puslineen.
 
Pakko olla japsituonti :D korisarja viittaa vahvasti siihen.
Noi on kaikki tietääkseni tolla laatikolla (USA:ssa sai M5 ja M6 vissiin manuaalina?), ei tuo mun mielestä mitenkään erityisen huono laatikko ole. En tiedä miksi SMG ja DKG on saanut niin huonon maineen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 306
Viestejä
4 591 298
Jäsenet
75 619
Uusin jäsen
jouhala

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom