- Liittynyt
- 21.08.2018
- Viestejä
- 5 527
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19Ihan mielenkiinnosta minkälaiset ovat olleet nopeimmat/nopein ajamasi auto?
mitattu 477/638 BSR Stage1
0-100 3.6s 400m 11.668
Tavoite 600 ja lähemmäksi 11s tänä kesänä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19Ihan mielenkiinnosta minkälaiset ovat olleet nopeimmat/nopein ajamasi auto?
Aika kulunut ratti 57tkm ajetuksi...
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19
mitattu 477/638 BSR Stage1
0-100 3.6s 400m 11.668
Tavoite 600 ja lähemmäksi 11s tänä kesänä
Vaikuttaa siltä että paskasti vain pidetty, auto on hyvin likainen sisältä ja kertoo vain siitä että ajettu pelkästään ja nyt vain laitettu myyntikuntoon halvalla itse.No jos tuo on ensimmäiseltä naisomistajalta oleva suomi-auto niin en oikein usko mihinkään mittarin ruuvaukseen. Hintakin kertoo sen, että auto on omistajalleen vieläkin lähellä sydäntä
Aissaatna, itte kiertäisin tämmöset "naisen autot" helvetin kaukaa. Yhden olen erehtynyt ostamaan. Lukeudun tyhmät ihmiset kategoriaan.No nyt on pistetty vähän tunnearvolisää auton hintaan! Ensimmäinen omistaja niin ei vissiin raaski oikein luopua....
Audi A4 Porrasperä 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi A4 57 652 km, 2011 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Vaikuttaa siltä että paskasti vain pidetty, auto on hyvin likainen sisältä ja kertoo vain siitä että ajettu pelkästään ja nyt vain laitettu myyntikuntoon halvalla itse.
Nyt kun sanoit niin en muista viimeisen yli 20 vuoden aikana että emäntä koskaan pessyt tai imuroinut meidän autoja. Ainakaan yksin.Aissaatna, itte kiertäisin tämmöset "naisen autot" helvetin kaukaa. Yhden olen erehtynyt ostamaan. Lukeudun tyhmät ihmiset kategoriaan.
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19
mitattu 477/638 BSR Stage1
0-100 3.6s 400m 11.668
Tavoite 600 ja lähemmäksi 11s tänä kesänä
Aika paljon tuntuu olevan vaihtelua laadussa nahkojen osalta. Riippunee myös käsien hien koostumuksesta mikä voi vaihdella eri henkilöillä. Mulla nyt 250tkm toisessa autossa ja Fordin nahkaratti ei nyt, mutta lähes täydellisessä kunnossa.Aikoinaan kun ostin uuden Fordia nahkaratilla, niin ei tarvinnut edes sormuksia niin se oli ihan järkyttävässä kunnossa 60tkm ajettuna kun auton myin. Käytännössä ”suli käsiin”.
Ainoa missä ratti oli 200tkm:ssä kuin uusi oli Passat jossa oli jalopuuratti. Sellaisen kun vielä löytäisi joskus...
Vain vetskarinaarmuja siellä täällä.
Rattiin saa takin vetoketjulla naarmuja ja nirhaumia.
Paljon riippuu penkin ja ratin asennosta ottaako elintaso kiinni kun talvitakki päällä autoon istuu.No tämä oli uusi juttu, en ole itse vielä yli 20v autoilun jälkeen onnistunut sellaisia tekemään tai sitten minun autoissa on olleet extravahvat ratinpäällysteet
Riippuu autosta, riippuu auton tyypistä, kuskin mitoista jne jne... Esim kuppipenkit ja pitkäjalkainen lyhytkätinen kuski joka pukeutuu varsin rokahtavasti=jälkiä ratissa kuten itsellä ja maha ei iso ole tms.No tämä oli uusi juttu, en ole itse vielä yli 20v autoilun jälkeen onnistunut sellaisia tekemään tai sitten minun autoissa on olleet extravahvat ratinpäällysteet
Paljon riippuu penkin ja ratin asennosta ottaako elintaso kiinni kun talvitakki päällä autoon istuu.
Ei ihan, mutta sellainen sopivasti ei-reunoilla-piilotettu metallivetskari kyllä silti onnistui välillä. Ja usein takki on auki kun nousee pois autosta, tms. Ja onpa joskus tainnut taskunkin vetskari napata noustessa skriidut.Unohdin mainita, että minulla on yleensä takin vetoketju kiinni autossa istuessani, ei raavi niin helposti kuin avonaisena
Nuorempana tuollasta olin ostamassa ja lueskelin foorumeilta juttua. Soittelin muutaman automaattilaatikkojen huoltoja tekevän firmankin läpi ja kaikki totesivat ettei kannata hankkia ongelmia. En enää sitä vikaa muista mutta järjestään kaikki menevät rikki ja huolto maksaa tuhansia. Suositteli mieluummin Legendiä V6.Vähän ajettu Honda isolla myllyllä. Ei välttämättä tule vastaavia enää kovin usein vastaan......
Honda Accord Coupe 3.0 V6 24v AJ. vain 88tkm ilmastointi, nahkasisusta. Coupé 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Honda Accord Coupe 3.0 V6 24v AJ. vain 88tkm ilmastointi, nahkasisusta., 88 089 km, 2003 - Helsinki. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Nuorempana tuollasta olin ostamassa ja lueskelin foorumeilta juttua.
Totta kyllä, jokaisesta löytyy jotain ja on noita autoja ja niiden ongelmia ollut vuosien saatossa. Mutta kirkkaimpana mieleen nousee RX8 wankel-remppoineen ja tuo Coupe Civic jotka jättänyt ostamatta selkeiden tiedossa olevien ongelmien takia. Toisaalta taas sti-impreza ja stb-forester menivät käyttöautoina ilman mitään. Öljyjä vaihdettiin.En väitä vastaan mutta noin yleisesti foorumeilta jos lukee niin kaikissa (käytetyissä) autoissa on omat vikakohtansa. Ja yleensä mitä isommalla koneella niin sen kalliimmat rempat
44000e 260tkm ajetusta farkusta... mitähän on mahtanut Sveitsissä maksaa 207tkm ajettuna, alle 20000e?
Audi S6 Avant 4,0 V8 TFSI 309 quattro S tronic Farmari 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi S6 Avant 4,0 V8 TFSI 309 quattro S tronic, 276 800 km, 2012 - Porvoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Voi olla harvassa kuka uskaltaa yksityiseltä tollasen ostaa.
No nyt on pistetty vähän tunnearvolisää auton hintaan! Ensimmäinen omistaja niin ei vissiin raaski oikein luopua....
Audi A4 Porrasperä 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi A4 57 652 km, 2011 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
No ei se liikkeestäkään täysin turvallista ole. Noilla kilsoilla ja 8v ikäisenä ei saa täysiä korvauksia jos moottori/laatikko leviää sen 3kk virhevastuun aikanakin
Itse asiassa harva liike ottaa sisään noin kallista erikoismallia jossa on +260tkm mittarissa. Eli joka tapauksessa tuo on vaikea myytävä tai vaihdettava
Mikä 3kk:n virhevastuu? Ei virhevastuulla ole mitään ennalta määritettyä aikaa.
Mutta virhevastuu säilyy myyjäliikkeellä niin pitkään kunnes auto on asiakkaalla. Siinä vaiheessa kun asiakas myy auton eteenpäin, paalaa tai vakuutusyhtiö lunastaa sen, loppuu virhevastuu. 6kk aikana ilmenneet viat voidaan olettaa olleen jo autossa myyntihetkellä, jolloin korvaus kuuluu liikkeelle. Tietysti jos puhutaan vanhasta paljon ajetusta miinasta, oletettu käyttöikä on saattanut tulla jo vastaan, jolloin liikkeen ei pidä mitään maksaa.
Näytti olevan NS-2 alla. Mitkäs sä sitten laittaisit? Oon ajellut samaa sporttista autoa Nankang NS-2, Falkenin FK510 azenis ja Pilot Sport 4s renkailla ja huomiot on sellaiset, että kuivalla (ei ihan back to back to back pääse vetämään) on aika samantapaiset suorituskyvyltään, NS-2 kyllä vähän ottaa takkiin muttei isosti siinä pidon rajan aistimisessa kaarreajossa ja vähän enemmän rengasmelussa, kun on radiaali. Ihan hyvä rengas kuitenkin.Jospa palattaisiin sitten takaisin aiheeseen:
Audi RS6 Avant 4,0 V8 TFSI 412 quattro tiptronic, Nimbus Grey, B&O, K&W Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi RS6 Avant 4,0 V8 TFSI 412 quattro tiptronic, Nimbus Grey, B&O, K&W, 65 000 km, 2014 - Turku. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
560 heppaisessa tehoaudissa päätetty sitten säästää renkaissa ja lyöty Nankangit alle
Vaikuttaisi tosiaan laaturenkaalta. Jarrutustesteissä saavuttanut sijan 46/50 (2020 Tyre Market Overview Braking Test - Tyre Tests and Reviews @ Tyre Reviews). Muualla testeissä todettu mm. seuraavaa "Dangerously long braking distance in the wet, wet understeer, reduced steering precision, loud and uncomfortable. ".Näytti olevan NS-2 alla. Mitkäs sä sitten laittaisit? Oon ajellut samaa sporttista autoa Nankang NS-2, Falkenin FK510 azenis ja Pilot Sport 4s renkailla ja huomiot on sellaiset, että kuivalla (ei ihan back to back to back pääse vetämään) on aika samantapaiset suorituskyvyltään, NS-2 kyllä vähän ottaa takkiin muttei isosti siinä pidon rajan aistimisessa kaarreajossa ja vähän enemmän rengasmelussa, kun on radiaali. Ihan hyvä rengas kuitenkin.
No kyseessähän on siis testit märällä, joka mun mielestä nyt ei välttämättä edusta tollasen sporttisen auton ideaalia käyttöolosuhdetta. Vai kuinka monella ihan normaalilla renkaalla olet kohdannut ongelmia märällä, jos ajetaan ihan normaalia nopeutta. Toi on ihan hyvä kuivan kelin rengas, joskin vähän äänekkäämpi kuin verrokit. Jos katotaan kuivan kelin tuloksia jarrutusmatkassa niin erot on karkeasti 4 metrin sisään noilla kolmella renkaalla, joista NS2 kyllä selviää huonoiten, mutta silti ihan ok tuloksella, jos katsotaan suorituskykyisten renkaiden listaa. Mun kokemus märällä on sellanen, että noista kolmesta toi ns2 on kaikista arvaamattomin, eli esim kaarrepidossa sen pidon rajan havaitseminen on hankalampaa ja se rengas "lähtee alta" yllättävämmin eli varmaan samaa tarinaa, kuin tossa artikkelissa. Ei se silti nyt mitenkään kauhea rengas ole ja saattaa olla ps4s 1000€ kierros ja noilla vaan 600€ niin jos esim autolla paljon rällää ja renkaat kokoajan sileät niin kyllä mäkin saattaisin haluta säästää.Vaikuttaisi tosiaan laaturenkaalta. Jarrutustesteissä saavuttanut sijan 46/50 (2020 Tyre Market Overview Braking Test - Tyre Tests and Reviews @ Tyre Reviews). Muualla testeissä todettu mm. seuraavaa "Dangerously long braking distance in the wet, wet understeer, reduced steering precision, loud and uncomfortable. ".
Laittaisin mieluummin alle vaikka PS 4S.
Ilmoituksessa lukee "Uudet renkaat". Mistä tiedät, ettei renkaat ole liikeen itsensä hankkimat? Ostaja sitten hankkii ne PS4:t tai mitkä ikinä haluaakin hankkia.
Takaviistokuvassa oikeassa takarenkaassa on vielä pala tarraa jäljellä, joka tukisi ajatustani.
Onko nyt siis niin, että ainoastaan PS4S on sopiva rengas vai viitsisitkö luetella, että mitkä kaikki renkaat sun mielestä kelpaa sitten potentiaalisille ostajille? Miksei sitten laiteta vaatimustasoksi semi slicksejä, jotta auto oikeasti toimii sporttisesti radalla, tai toisaalta entäs jos tollasen ostaja haluaakin vaan mahdollisimman hiljaiset ja mukavan tuntuiset renkaat joilla maantie ja motarinopeuksissa ohitukseen tarvittava teho välittyy tiehen, mutta autoa ei poljeta viivalta? NS-2 renkailla ajaneena (takaveto) voin todeta, että ihan hyvin nekin sporttisemmassa autossa toimivat, vaikka parempaakin on tarjolla. Suurin osa ei renkaista tiedä tuon taivaallista ja jos aletaan rengasvalintaa tollasessa audissa kritisoimaan niin miksei vaan mennä valmistajan ensiasennusrenkaalla, jolloin ainakin voidaan olettaa auton toimivan suunnitellusti?Yli satatonnia autoon ja sitten muutaman satasen säästö renkaissa.
Eihän siinä, kukin tyylillään.
Itselläni oli tuollainen tuossa varmaan 8 vuotta sitten. Kiva jämäkkä auto. Ei mitään ongelmia vaihdelaatikon kanssa. Ajettu silloin 150tkm. Hinta on kyllä sikakova, itse maksoin aikoinaan about saman. Nykyään pitäisi olla paljon halvempi.Vähän ajettu Honda isolla myllyllä. Ei välttämättä tule vastaavia enää kovin usein vastaan......
Honda Accord Coupe 3.0 V6 24v AJ. vain 88tkm ilmastointi, nahkasisusta. Coupé 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Honda Accord Coupe 3.0 V6 24v AJ. vain 88tkm ilmastointi, nahkasisusta., 88 089 km, 2003 - Helsinki. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Menipäs se nyt tunteisiin. Missään vaiheessa en ole sanonut, etteikö noilla Nankangeilla ajelisi. Tämä on jotain sinun omaa heikkotasoista olkiukkoiluasi.Onko nyt siis niin, että ainoastaan PS4S on sopiva rengas vai viitsisitkö luetella, että mitkä kaikki renkaat sun mielestä kelpaa sitten potentiaalisille ostajille? Miksei sitten laiteta vaatimustasoksi semi slicksejä, jotta auto oikeasti toimii sporttisesti radalla, tai toisaalta entäs jos tollasen ostaja haluaakin vaan mahdollisimman hiljaiset ja mukavan tuntuiset renkaat joilla maantie ja motarinopeuksissa ohitukseen tarvittava teho välittyy tiehen, mutta autoa ei poljeta viivalta? NS-2 renkailla ajaneena (takaveto) voin todeta, että ihan hyvin nekin sporttisemmassa autossa toimivat, vaikka parempaakin on tarjolla. Suurin osa ei renkaista tiedä tuon taivaallista ja jos aletaan rengasvalintaa tollasessa audissa kritisoimaan niin miksei vaan mennä valmistajan ensiasennusrenkaalla, jolloin ainakin voidaan olettaa auton toimivan suunnitellusti?