Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se koko, vaan se mukien määrä.

Noh, on mulla 90-luvulla ollut ihan 1.8 turboakin (SR18DET), 2003 jälkeen tosin ei yhtään nelimukista... :p
Tuollaisesta moottorista/virityksestä en juuri olekaan kuullu, vaikka Nissanien kanssa aika paljon aikaa viettäny. Olitko itse turbottanu vai sattuiko ajatusvirhe? Kenties tarkoitit ca18det tai sr20det?
 
Eikö sr20det ole kaksilitrainenkin, näin ulkomuistista. Ainoa nissani itellä on ollu sunny.

Edit: Ja se Sunny ei ollu nähny sr20dettiä edes autokorjaamon kalenterissa
 
Korkataanpas "foorumineitsyys" kommentilla, että olisi kiva nähdä ne tehot dokumenteissa jolla tämä Calibra on muutoskatsastettu :rolleyes:
 
Takaveto Volvoissa vähän hinnat pompannu :rofl: On kyl hieno auto.

Volvo 242 Turbo 2D Porrasperä 1984 - Vaihtoauto - Nettiauto
Toihan on jo puoleen hintaan:

Mut sanokaas mikä tuo keulamalli on? Lapsuudessa naapurin pojan isällä oli tuollaisilla etuvaloilla varustettu Volle ja en muista muuten liikenteessä nähneeni.
 
Eikös tuo ole Amerikan mallin nokka...hienoa muuten että tuon hintaisesta Volvosta löytyy muovikuorisia sinisiä abiko liittimiä tulipellistä.:tdown:
 
Autossa on mailimittari. Eli tuontiauto. Aika jännä myös tuo puutarhaletku tuolla konehuoneessa.
 
Korkataanpas "foorumineitsyys" kommentilla, että olisi kiva nähdä ne tehot dokumenteissa jolla tämä Calibra on muutoskatsastettu :rolleyes:

Eiköhän se ole leimattu "sallituilla" tehoilla ja myynti-ilmoitukseen laitettu tehot joita voi käyttää suljetulla alueella.
 

En kyllä tajua näitä hinnat alkaen mallin autoja jotka ovat noinkin tyyriitä.
Tiedä sitten oisinko erimieltä jos ei ois perheessä kokemusta useammastakin 240 sarjalaisesta.
Sekinhän tossa huvittaa kun kehuu huolettomaksi mutta huonommat tekniikat noissa nyt oli kuin missään mitä esim ranskalaiset ovat tehneet.
 
On sentäs tuossa ensimmäisessä ilmossaan kuvannut ihan autoa, tässä toisessa ilmossaan yrittää vissiin myydä kämppänsäkkin kahdessa vikassa kuvassa.
 
On sentäs tuossa ensimmäisessä ilmossaan kuvannut ihan autoa, tässä toisessa ilmossaan yrittää vissiin myydä kämppänsäkkin kahdessa vikassa kuvassa.

Hieman kyllä sekavat tekstit. En ole tuollaisia kuviakaan missään ilmoituksessa ennen nähnyt. Jotenkin voisi olla parempi, jos kuvat olisivat normaalisti suorassa.
 
Laatikko on ainakin kovilla kun mennään noihin +400nm vääntölukuihin.

Jaa onkai nuo mun käsityksen mukaan kestäneet jos ei ole idiootti. Mutta joka tapauksessa, moottorin vaihtoon ja/tai sen lähitulevaisuuden (5v?) vaihtotarpeeseen ei ole tolla softalla mitään merkitystä.
 
Kori sinkitty... ruoste ei ongelma... eipä kun auto seissyt muutaman vuoden pohja turpeessa. Paremman näköinen tuo on noilla perus puskureilla, mutta miksi edes mainostaa tuning kuvilla. Ei ne ainakaan arvoa nosta.

Hieno pääkuva :srofl: ja upeat kuvat muutenkin. Peltoautosta kadulle. Mikä voisikaan mennä vikaan :sshock:
 
On kyllä tuo "vähän ajettu" kokenut pienen inflaation. Tuollakin on ajettu 206000 km, joka ei kyllä millään mittarilla ole vähän ajettu. :facepalm:

Riippunee kulkineesta, onko 200tkm paljon vai vähän ajettu.. tai jotain siltä väliltä. Ehkä se on bensa pökötille paljon?
 

Siinä on myyjällä runosuoni pulpunnut :D
Toisaalta teksti on kevyttä luettavaa, eikä kirjoitettu turhia jaaritellen, kuten useimmat pitkät ja raskaat höpöhöpö tarinoinnit. Tuli vähän sellainen ”haluan tämän helmen” fiilis, vaikka en Maseratista koskaan ole haaveillut. Loistavaa markkinointia, kun tekstissä on syvyyttä (tuotu myös negatiivisia puolia, eikä hoilotettu vain kuinka kaikki on niin ihanaa).
 
No aivan sama mikä vehje, jos henkilöautosta puhutaan ja tuossa hintaluokassa niin kyllä se on paljon. Ehkä jollekin trinidadin kantaväyläbussille se ei vielä ole paljon.

Päälle 200 tkm ajettua kuorma-autoa voi vielä kutsua vähän ajetuksi, kun koneen oletettu kestoikä ilman peruskorjausta on miljoona kilometriä, mutta 200 tkm ajettu bensa pösö on käytännössä loppuun ajettu.


12 k€ ruosteisesta kuidulla levitetystä Gorillasta ei niin erikoisella Volvon T5 tekniikalla ja muilla sekasikiö osilla.
Reaaliarvo tuollaisella on max. 5 k€ kieppeillä ja siinäkin pitää ostajalla olla harrastemieltä mukana.

Viimeisen päälle siistinä vaikkapa 2JZ:lla tuosta voisi joku maksaakkin tuon 12 k€.


Siinä on myyjällä runosuoni pulpunnut :D

Hyvin ja fiksusti kirjoitettu ilmoitus, poikkeaa paljolti näistä tuuninkiautojen ilmoituksista.

Jollain tavalla tuollainen 80-luvun laatikko Maserati voisi olla aika hauska harrasteauto.
Ei mikään liian erikoisen näköinen, mutta kuitenkin harvinainen.
 
Hyvin ja fiksusti kirjoitettu ilmoitus, poikkeaa paljolti näistä tuuninkiautojen ilmoituksista.

Jollain tavalla tuollainen 80-luvun laatikko Maserati voisi olla aika hauska harrasteauto.
Ei mikään liian erikoisen näköinen, mutta kuitenkin harvinainen.

Se noissa vähän on, että osia ei sitten saa, kun jotain on rikki. Toista se on esim. vanhaa mersua harrastaa.
 
Ilmoituksessa lukee "varaosia saa helposti netistä, uusia tai käytettyjä"

Tuskin siltikään ihan vw kupla luokkaa.
 

Siitä huutamaan! Oikein ammattilaisen teippaama ja ultimaattisilla aftermarket vanteilla!
 
Nää on hyviä sijoituksia. Sama hinta kesät talvet, jopa markka-aikaan.
Markat on vaan kääntyny suoraan euroiksi.

En usko sekuntiakaan, että kukaan nissankeijo tai tojotamarkku ostaisi vastaavan ikäisen työmatkakäyttiksen samoilla "ominaisuuksilla".

"korissa on ruostetta ja lommoja ja maalipinta kulunut(alkuperäinen), kone huohottaa, syö ja tiputtaa öljyä ja Laatikkokin saattaa muutamaan tipan pudottaa, Peräkin varmaan ääntää jos oikein tarkka on, sisutassa kojetaulussa halkeamia ja kattoverhoilu huono. Sähkövarusteita paljon mutta tietenkään niistäkään osa ei toimi. Mutta kuitenkin just leimattu"
 

Siitä huutamaan! Oikein ammattilaisen teippaama ja ultimaattisilla aftermarket vanteilla!
Lipsahtanut nolla perään lähtöhintaan. 245€ olisi passeli.
 
Hieno, tuollaisella olisi kiva kyllä päästä rankomaan kunnolla. Tykkään tollaisista viritelmistä mitä pitää tosissaan "ajaa".
Joku moderni AWD hot hatchi on tylsä, tuo on ihan miesten auto kun joutuu tappelemaan että pysyy tiellä =D
 
Takapotkussa yli 800hv, kyllä siinä kumi käryää ja lippispäät taputtavat ympärillä ringissä :D BMW M3 3.0 m54 turbo Coupé 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto


Oikein rakennettuna hieno laite. Pitävät kumit taakse niin alkaa saamaan paremmin pitoja etenemiseen. Kehtaan väittää, että suurimmalta osalta ”testikuskeja” tämä auto lähtisi käsistä täyskaasuvedolla. En ole BMW fani, mutta tälläiset saa arvostuksen aina rakennetuissa autoissa.
 
Juu eiköhän siinä kuminkäryssä tumputtajilla kuola valu suupielistä. Melkoisen molon ovat vaihdekepiksi laittaneet. En tajua mitä virkaa tuollaisilla autoilla on, mutta jotkuthan niistäkin tykkää. Vakiokuntoisena olisi hienompi imo.

Ei sellaisilta voikaan olettaa mitää ymmärrystä mikäli on perus kauppakassilla elämänsä ajellut. Ne jotka ovat ajaneet kilpaa yleensä arvostaa ja haluaa koko ajan lisää kulkua. Oli kyseessä rata, ralli, varttimaili, drifting jne. Toki huomioiden se mitä on ajanut ja mikä parantaa oman lajin suoritusta.

Oma mielipide on, että tehoa ei ole koskaan liikaa mikäli se välittyy tiehen nopeutena ja näkyy kellossa. Normaali autoilla ajaneelle olisi jo oman ja muiden turvallisuuden turvaamiseksi parasta olla myymättä tai antaa edes koeajolle vakavan vaaran välttämiseksi. Noilla tehoilla yllättää monet, kun ahdot nousee.

Edit. Mikäli ei ole koskaan edes ollut nopean auton kyydissä ja tuntenut kiihtyvyyttä. On silloin hyvin vaikea ymmärtää miksi tehoissa ei mikään riitä omistajalle vaan aina haluaa lisää. Etenkin varttimaililla tai maililla tämä pätee.
 
Loppuikohan teippaajalta materiaali kesken auton?
Jos ammattilaisella teipattu, niin uskoisin, että auton omistajalla loppunut raha, eikä teippaajalla teippi..
Lähinnä vaan, millainen henkilö rupee tollaista autoa teipauttamaan?

Edit: No eipä kyllä niin ammattilaisen tekeleeltä näytä, kun lähemmin kuvia kattelin..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 605
Viestejä
4 501 861
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom