Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Laatikko on ainakin kovilla kun mennään noihin +400nm vääntölukuihin.

Jaa onkai nuo mun käsityksen mukaan kestäneet jos ei ole idiootti. Mutta joka tapauksessa, moottorin vaihtoon ja/tai sen lähitulevaisuuden (5v?) vaihtotarpeeseen ei ole tolla softalla mitään merkitystä.
 
Kori sinkitty... ruoste ei ongelma... eipä kun auto seissyt muutaman vuoden pohja turpeessa. Paremman näköinen tuo on noilla perus puskureilla, mutta miksi edes mainostaa tuning kuvilla. Ei ne ainakaan arvoa nosta.

Hieno pääkuva :srofl: ja upeat kuvat muutenkin. Peltoautosta kadulle. Mikä voisikaan mennä vikaan :sshock:
 
On kyllä tuo "vähän ajettu" kokenut pienen inflaation. Tuollakin on ajettu 206000 km, joka ei kyllä millään mittarilla ole vähän ajettu. :facepalm:

Riippunee kulkineesta, onko 200tkm paljon vai vähän ajettu.. tai jotain siltä väliltä. Ehkä se on bensa pökötille paljon?
 

Siinä on myyjällä runosuoni pulpunnut :D
Toisaalta teksti on kevyttä luettavaa, eikä kirjoitettu turhia jaaritellen, kuten useimmat pitkät ja raskaat höpöhöpö tarinoinnit. Tuli vähän sellainen ”haluan tämän helmen” fiilis, vaikka en Maseratista koskaan ole haaveillut. Loistavaa markkinointia, kun tekstissä on syvyyttä (tuotu myös negatiivisia puolia, eikä hoilotettu vain kuinka kaikki on niin ihanaa).
 
No aivan sama mikä vehje, jos henkilöautosta puhutaan ja tuossa hintaluokassa niin kyllä se on paljon. Ehkä jollekin trinidadin kantaväyläbussille se ei vielä ole paljon.

Päälle 200 tkm ajettua kuorma-autoa voi vielä kutsua vähän ajetuksi, kun koneen oletettu kestoikä ilman peruskorjausta on miljoona kilometriä, mutta 200 tkm ajettu bensa pösö on käytännössä loppuun ajettu.


12 k€ ruosteisesta kuidulla levitetystä Gorillasta ei niin erikoisella Volvon T5 tekniikalla ja muilla sekasikiö osilla.
Reaaliarvo tuollaisella on max. 5 k€ kieppeillä ja siinäkin pitää ostajalla olla harrastemieltä mukana.

Viimeisen päälle siistinä vaikkapa 2JZ:lla tuosta voisi joku maksaakkin tuon 12 k€.


Siinä on myyjällä runosuoni pulpunnut :D

Hyvin ja fiksusti kirjoitettu ilmoitus, poikkeaa paljolti näistä tuuninkiautojen ilmoituksista.

Jollain tavalla tuollainen 80-luvun laatikko Maserati voisi olla aika hauska harrasteauto.
Ei mikään liian erikoisen näköinen, mutta kuitenkin harvinainen.
 
Hyvin ja fiksusti kirjoitettu ilmoitus, poikkeaa paljolti näistä tuuninkiautojen ilmoituksista.

Jollain tavalla tuollainen 80-luvun laatikko Maserati voisi olla aika hauska harrasteauto.
Ei mikään liian erikoisen näköinen, mutta kuitenkin harvinainen.

Se noissa vähän on, että osia ei sitten saa, kun jotain on rikki. Toista se on esim. vanhaa mersua harrastaa.
 
Ilmoituksessa lukee "varaosia saa helposti netistä, uusia tai käytettyjä"

Tuskin siltikään ihan vw kupla luokkaa.
 

Siitä huutamaan! Oikein ammattilaisen teippaama ja ultimaattisilla aftermarket vanteilla!
 
Nää on hyviä sijoituksia. Sama hinta kesät talvet, jopa markka-aikaan.
Markat on vaan kääntyny suoraan euroiksi.

En usko sekuntiakaan, että kukaan nissankeijo tai tojotamarkku ostaisi vastaavan ikäisen työmatkakäyttiksen samoilla "ominaisuuksilla".

"korissa on ruostetta ja lommoja ja maalipinta kulunut(alkuperäinen), kone huohottaa, syö ja tiputtaa öljyä ja Laatikkokin saattaa muutamaan tipan pudottaa, Peräkin varmaan ääntää jos oikein tarkka on, sisutassa kojetaulussa halkeamia ja kattoverhoilu huono. Sähkövarusteita paljon mutta tietenkään niistäkään osa ei toimi. Mutta kuitenkin just leimattu"
 

Siitä huutamaan! Oikein ammattilaisen teippaama ja ultimaattisilla aftermarket vanteilla!
Lipsahtanut nolla perään lähtöhintaan. 245€ olisi passeli.
 
Hieno, tuollaisella olisi kiva kyllä päästä rankomaan kunnolla. Tykkään tollaisista viritelmistä mitä pitää tosissaan "ajaa".
Joku moderni AWD hot hatchi on tylsä, tuo on ihan miesten auto kun joutuu tappelemaan että pysyy tiellä =D
 
Takapotkussa yli 800hv, kyllä siinä kumi käryää ja lippispäät taputtavat ympärillä ringissä :D BMW M3 3.0 m54 turbo Coupé 1992 - Vaihtoauto - Nettiauto


Oikein rakennettuna hieno laite. Pitävät kumit taakse niin alkaa saamaan paremmin pitoja etenemiseen. Kehtaan väittää, että suurimmalta osalta ”testikuskeja” tämä auto lähtisi käsistä täyskaasuvedolla. En ole BMW fani, mutta tälläiset saa arvostuksen aina rakennetuissa autoissa.
 
Juu eiköhän siinä kuminkäryssä tumputtajilla kuola valu suupielistä. Melkoisen molon ovat vaihdekepiksi laittaneet. En tajua mitä virkaa tuollaisilla autoilla on, mutta jotkuthan niistäkin tykkää. Vakiokuntoisena olisi hienompi imo.

Ei sellaisilta voikaan olettaa mitää ymmärrystä mikäli on perus kauppakassilla elämänsä ajellut. Ne jotka ovat ajaneet kilpaa yleensä arvostaa ja haluaa koko ajan lisää kulkua. Oli kyseessä rata, ralli, varttimaili, drifting jne. Toki huomioiden se mitä on ajanut ja mikä parantaa oman lajin suoritusta.

Oma mielipide on, että tehoa ei ole koskaan liikaa mikäli se välittyy tiehen nopeutena ja näkyy kellossa. Normaali autoilla ajaneelle olisi jo oman ja muiden turvallisuuden turvaamiseksi parasta olla myymättä tai antaa edes koeajolle vakavan vaaran välttämiseksi. Noilla tehoilla yllättää monet, kun ahdot nousee.

Edit. Mikäli ei ole koskaan edes ollut nopean auton kyydissä ja tuntenut kiihtyvyyttä. On silloin hyvin vaikea ymmärtää miksi tehoissa ei mikään riitä omistajalle vaan aina haluaa lisää. Etenkin varttimaililla tai maililla tämä pätee.
 
Loppuikohan teippaajalta materiaali kesken auton?
Jos ammattilaisella teipattu, niin uskoisin, että auton omistajalla loppunut raha, eikä teippaajalla teippi..
Lähinnä vaan, millainen henkilö rupee tollaista autoa teipauttamaan?

Edit: No eipä kyllä niin ammattilaisen tekeleeltä näytä, kun lähemmin kuvia kattelin..
 
Ei sellaisilta voikaan olettaa mitää ymmärrystä mikäli on perus kauppakassilla elämänsä ajellut. Ne jotka ovat ajaneet kilpaa yleensä arvostaa ja haluaa koko ajan lisää kulkua. Oli kyseessä rata, ralli, varttimaili, drifting jne. Toki huomioiden se mitä on ajanut ja mikä parantaa oman lajin suoritusta.

Oma mielipide on, että tehoa ei ole koskaan liikaa mikäli se välittyy tiehen nopeutena ja näkyy kellossa. Normaali autoilla ajaneelle olisi jo oman ja muiden turvallisuuden turvaamiseksi parasta olla myymättä tai antaa edes koeajolle vakavan vaaran välttämiseksi. Noilla tehoilla yllättää monet, kun ahdot nousee.

Edit. Mikäli ei ole koskaan edes ollut nopean auton kyydissä ja tuntenut kiihtyvyyttä. On silloin hyvin vaikea ymmärtää miksi tehoissa ei mikään riitä omistajalle vaan aina haluaa lisää. Etenkin varttimaililla tai maililla tämä pätee.

On tullut nopeillakin autoilla ajettua. Niissä tosin on alusta ja jarrut vastanneet tehoa. Autotalliviritykset tai lastutukset, jossa vaan lisätään tehoa eivät ole mistään kotoisin.
 
Joo, eiköhän toi bemu ole kuitenkin hiukan eri kaliiberin laite kun naapurin pertsan tekemä sierra johon on vain isketty HX55 superi.
Tarkempaa speksiä shifteristä ettei jää harmittamaan kun jouduit "moloa" katselemaan. Sille on ihan looginen selitys joka on helppo omaksua jos olet koskaan ajanut autoa radalla:

 
Viimeksi muokattu:
On tullut nopeillakin autoilla ajettua. Niissä tosin on alusta ja jarrut vastanneet tehoa. Autotalliviritykset tai lastutukset, jossa vaan lisätään tehoa eivät ole mistään kotoisin.

Ihan mielenkiinnosta minkälaiset ovat olleet nopeimmat/nopein ajamasi auto?
 
Ihan mielenkiinnosta minkälaiset ovat olleet nopeimmat/nopein ajamasi auto?

AMG-Mersu, yli 500 heppaa, 911 Porsche reilut 300 heppaa ja Corvette joku 400 heppaa. Ei n uusia olleet, mutta toimivia laitteita. Suhteellisen nopeita kokeiluja tiellä, ihan kaikkea saatu irti tiellä, mutta kiihtyvyydestä sai kyllä kuvan.

Mutta mitä sitten? Paljonkos sinulla on ikää?Käytätkö lippistä? Mites lenkkarit, onko käyttöä muutenkin, kuin lenkillä? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
 
AMG-Mersu, yli 500 heppaa, 911 Porsche reilut 300 heppaa ja Corvette joku 400 heppaa. Ei n uusia olleet, mutta toimivia laitteita. Suhteellisen nopeita kokeiluja tiellä, ihan kaikkea saatu irti tiellä, mutta kiihtyvyydestä sai kyllä kuvan.

Mutta mitä sitten? Paljonkos sinulla on ikää?Käytätkö lippistä? Mites lenkkarit, onko käyttöä muutenkin, kuin lenkillä? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Antaa kuvan siitä minkälainen mielikuva siellä on kommenttien tueksi, kun oikeasti tehokkaalle autolle ei riitä ymmärrystä.

Fakta on se, että rakennettuna saadaa nopein auto, ei suoraan kaupasta. Näissä rakennetuissa autoissa on kyllä jarrut, alusta ja tehot linjassa silloin, kun tiedetään mitä tehdään.

On ikää tarpeeksi. Omistan edelleen auton mikä kulkee ja voin myös käyttää lippistä halutessani.

Kylläpä jollain ottaa koville, kun kysellään ihan kaikkea muutakin.
 
Noilla myyntikuvilla ei vielä kuuhun mennä. Tekstikään ei hirveästi kerro.


No ei kyllä hirveesti ja tuohan on jälkikäteen turbotettu ja vielä glsi koriin tehty. Toki nuo alkaa olla tosissaan harvassa jo nykypäivänä..

Edit: ja siis eihän siinä mitään että glsi koriin tehty tai että sillä mitään eroa sinänsä olis, gti ois vaan voimansiirrolta jne ollu lähempänä jo alunperin.
 
No ei kyllä hirveesti ja tuohan on jälkikäteen turbotettu ja vielä glsi koriin tehty. Toki nuo alkaa olla tosissaan harvassa jo nykypäivänä..

Edit: ja siis eihän siinä mitään että glsi koriin tehty tai että sillä mitään eroa sinänsä olis, gti ois vaan voimansiirrolta jne ollu lähempänä jo alunperin.
Hienot reiät on myös kontissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 440
Viestejä
4 593 950
Jäsenet
75 657
Uusin jäsen
BoiledEgg75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom