Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on vähän ajettu Samara. Ilmoituksessa tosin on kolmet eri kilometrit; 3010 km, 2840 km ja mittarissa 3060 km. Tuohon hintaan kyllä ei ole helppo myytävä.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Selvästi uudenkaupungin konkurssipesä myy näyttelykapineita.Puuttuu vain "ei pakkomyyntiä"
Maksoin suunnilleen saman viime elokuussa omasta Cliostani 40tkm ajettuna.Eikö tohon hintaan saa jo melkeen uudenkin auton
Nyt on vähän ajettu Samara. Ilmoituksessa tosin on kolmet eri kilometrit; 3010 km, 2840 km ja mittarissa 3060 km. Tuohon hintaan kyllä ei ole helppo myytävä.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Noilla myyntikuvilla ei vielä kuuhun mennä. Tekstikään ei hirveästi kerro.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Onhan sitä ihan kunnolla laitettu mutta 50k 2013 vuotisesta 3-bemarista on kyllä liikaa, olkoonkin 35d mutta uuden 330e saat samaan rahaan.
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Aito VR4 oli käytännössä EVO, mutta aikasemmin ja eri korilla. Helpoin tapa tehdä Galantista VR4 on laittaa siihen EVO/VR4 palikat. Ainakin tuo on kunnon sleeper, ajattelee siitä muuten mitä haluaa. Eiköhän siinä ole ihan EVO/VR4 4G63, muut moottorit yhdellä nokalla, GTI ja VR4 kahdella, jos oikein muistan.Siis ihan tosissaan joku myy mätää ( vaikkakin turbotettua ) 80-luvun Galanttia 4500 € hintaan?
Nyt tuon arvo on jossain muutaman satasen max. tonnin pinnassa, mintti kuntoisena tuosta voisi ehkä tuon nelosen saada.
Aito VR4 oli käytännössä EVO, mutta aikasemmin ja eri korilla. Helpoin tapa tehdä Galantista VR4 on laittaa siihen EVO/VR4 palikat. Ainakin tuo on kunnon sleeper, ajattelee siitä muuten mitä haluaa. Eiköhän siinä ole ihan EVO/VR4 4G63, muut moottorit yhdellä nokalla, GTI ja VR4 kahdella, jos oikein muistan.
Aito VR4 oli käytännössä EVO, mutta aikasemmin ja eri korilla. Helpoin tapa tehdä Galantista VR4 on laittaa siihen EVO/VR4 palikat. Ainakin tuo on kunnon sleeper, ajattelee siitä muuten mitä haluaa. Eiköhän siinä ole ihan EVO/VR4 4G63, muut moottorit yhdellä nokalla, GTI ja VR4 kahdella, jos oikein muistan.
Kyllähän noiden vehkeiden rakentamiseen saa rahaa palamaan.Pontiac T-37 MUSKELI! AINOA SUOMESSA! Coupé 1971 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Pontiac T-37 MUSKELI! AINOA SUOMESSA!, 1971 - Ruovesi. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
15k€ palanut rakenteluun
Kyllähän noiden vehkeiden rakentamiseen saa rahaa palamaan.
Pontiac T-37 MUSKELI! AINOA SUOMESSA! Coupé 1971 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Pontiac T-37 MUSKELI! AINOA SUOMESSA!, 1971 - Ruovesi. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
15k€ palanut rakenteluun
Niin, no kyllähän tuon suurin osa ihmisistä tietää. Auto voi olla ihan minkälainen paska tahansa, mutta jos se näyttää hyvältä se on arvokas ja helppo myydä. Teknisesti hieno ja ruosteeton auto ei mene kaupaksi kirveelläkään jos se ei näytä hyvältä.Saahan sitä, mutta ei tuo kyl näytä siltä, että siihen olis palanut rahaa noin. Tuollaisen moottorin läpikäyntikään nyt sieltä kalleimmasta päästä ole. Häkellyttää myös, että kori ollut irti, mutta ei ole sitten sitä viitsitty siinä samassa käydä läpi.
Nettiautossa on tarjolla laittamaton suunnilleen samoilla varusteilla oleva 2014 335xd, jolla on ajettu n. 130 tkm hintaan 35 k€, jolloin tuon 65 tkm ajetun vuotta vanhemman hinnan pitäisi olla jossain alle 40 k€ ja siihen sitten päälle se mitä ostaja haluaa modeista maksaa.
Kyllähän ne kilsatkin jotain merkkaa. 65tkm vs 130tkm niin siinä on monelle useamman vuoden ajot. Tuon 130tkm ajetun hinta pitäisi olla 30ke ja 65tkm ajetun joku 37ke.
Se onko auto vuosimallia 2013 vai 2014 on aivan sama kuin malli ei muutu
On tuossa aika paljon laitettu lisää hintaa noille kohtuullisen pienille ja halvoille modeille.
Nettiautossa on tarjolla laittamaton suunnilleen samoilla varusteilla oleva 2014 335xd, jolla on ajettu n. 130 tkm hintaan 35 k€, jolloin tuon 65 tkm ajetun vuotta vanhemman hinnan pitäisi olla jossain alle 40 k€ ja siihen sitten päälle se mitä ostaja haluaa modeista maksaa.
Onhan tuohon ilma-alustaan, vanteisiin ja pikku lipaireisiin uponnut ainakin 3000-5000 €, mutta ei niistä enää uuden hintoja saa myydessä.
Tuo 50 k€ hinta olisi perusteltavissa, jos autossa olisi oikeasti kiinni kunnon palikkaa.
Sen verran voin tarttua tähän että pelkästään tommonen airliftin alusta 3p ohjauksella on yksinään ton n. 4000€. Sikäli mikäli alustan asentaa kaupan päälle itse eikä joudu asennuksesta maksamaan.
Äkkiseltään katottuna, kun tilaat kaikki autossa olevat palikat kotiovelle ni on sulanu jo 10k€+ minkä jälkeen ne pitäis vielä autoon asentaa, säätää, ohjelmoida jne mihin menee se muutama tonni.
tämmösiä kuljettajia varten on hyvä et on laitettuja autoja myynnissä, kun ei muuta pysty autolleen tekemäänItsekin olen vuosien varrella asentanut autoon litroittain bensaa ja renkaat kaksi kertaa vuodessa. Täytyykin seuraavan kerran myydessä ottaa tämä huomioon hinnassa.
Luultavasti nappia painamalla paranee jonkin verran, mutta camberit saattaa silti jäädä... "mielenkiintoisiksi" takapäässä.Komea Mini Cooper S ja varmasti hyvä ajaa Mini Cooper S Viistoperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
No nyt on pistetty vähän tunnearvolisää auton hintaan! Ensimmäinen omistaja niin ei vissiin raaski oikein luopua....
Audi A4 Porrasperä 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä Audi A4 57 652 km, 2011 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Luulin että se on 3kk. Jos 6 niin ovat pidentäneet?Onko jollain kokemusta kauanko tuo nettiauton tallennettu haku/hakuagentti pysyy voimassa? Niiden tukea ei hirveästi kiinnostanut vastailla.
Itsellä ollut max 4 hakuagenttia käytössä ja jostain kumman syystä osa niistä tai kaikki vain poistuu 6-11kk jälkeen. On muutamia automerkkejä mitkä kelpuutan vain tietyin kriteerein ja ajattelin pääseväni helpolla autokuumeen iskiessä, kun käytän vain hakuagenttia
Luulin että se on 3kk. Jos 6 niin ovat pidentäneet?
Kyllä tää mun mutua on tuo 3kk, voi olla 6kk - kovin pitkiä ei ole. Mulla oli itselläni mielestäni alkuvuodesta tehtyjä hakuja jotka ovat täysin kadonneet nyt...Tässähän alkaa epäilemään omaa laskutaitoa Ei, kyllä 99% varmuudella tein edelliset tallennetut haut joskus marras-joulukuussa ja vielä toissa viikolla ne oli tallessa. Nyt vain 1/4:stä oli jäljellä.
No nyt on pistetty vähän tunnearvolisää auton hintaan! Ensimmäinen omistaja niin ei vissiin raaski oikein luopua....
Nyt myynnissä Audi A4 57 652 km, 2011 - Espoo. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19Ihan mielenkiinnosta minkälaiset ovat olleet nopeimmat/nopein ajamasi auto?
Aika kulunut ratti 57tkm ajetuksi...
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19
mitattu 477/638 BSR Stage1
0-100 3.6s 400m 11.668
Tavoite 600 ja lähemmäksi 11s tänä kesänä
Vaikuttaa siltä että paskasti vain pidetty, auto on hyvin likainen sisältä ja kertoo vain siitä että ajettu pelkästään ja nyt vain laitettu myyntikuntoon halvalla itse.No jos tuo on ensimmäiseltä naisomistajalta oleva suomi-auto niin en oikein usko mihinkään mittarin ruuvaukseen. Hintakin kertoo sen, että auto on omistajalleen vieläkin lähellä sydäntä
Aissaatna, itte kiertäisin tämmöset "naisen autot" helvetin kaukaa. Yhden olen erehtynyt ostamaan. Lukeudun tyhmät ihmiset kategoriaan.No nyt on pistetty vähän tunnearvolisää auton hintaan! Ensimmäinen omistaja niin ei vissiin raaski oikein luopua....
Vaikuttaa siltä että paskasti vain pidetty, auto on hyvin likainen sisältä ja kertoo vain siitä että ajettu pelkästään ja nyt vain laitettu myyntikuntoon halvalla itse.
Nyt kun sanoit niin en muista viimeisen yli 20 vuoden aikana että emäntä koskaan pessyt tai imuroinut meidän autoja. Ainakaan yksin.Aissaatna, itte kiertäisin tämmöset "naisen autot" helvetin kaukaa. Yhden olen erehtynyt ostamaan. Lukeudun tyhmät ihmiset kategoriaan.
Nykyinen autoni 2.5TFSI RS3 vm19
mitattu 477/638 BSR Stage1
0-100 3.6s 400m 11.668
Tavoite 600 ja lähemmäksi 11s tänä kesänä
Aika paljon tuntuu olevan vaihtelua laadussa nahkojen osalta. Riippunee myös käsien hien koostumuksesta mikä voi vaihdella eri henkilöillä. Mulla nyt 250tkm toisessa autossa ja Fordin nahkaratti ei nyt, mutta lähes täydellisessä kunnossa.Aikoinaan kun ostin uuden Fordia nahkaratilla, niin ei tarvinnut edes sormuksia niin se oli ihan järkyttävässä kunnossa 60tkm ajettuna kun auton myin. Käytännössä ”suli käsiin”.
Ainoa missä ratti oli 200tkm:ssä kuin uusi oli Passat jossa oli jalopuuratti. Sellaisen kun vielä löytäisi joskus...
Vain vetskarinaarmuja siellä täällä.
Rattiin saa takin vetoketjulla naarmuja ja nirhaumia.
Paljon riippuu penkin ja ratin asennosta ottaako elintaso kiinni kun talvitakki päällä autoon istuu.No tämä oli uusi juttu, en ole itse vielä yli 20v autoilun jälkeen onnistunut sellaisia tekemään tai sitten minun autoissa on olleet extravahvat ratinpäällysteet
Riippuu autosta, riippuu auton tyypistä, kuskin mitoista jne jne... Esim kuppipenkit ja pitkäjalkainen lyhytkätinen kuski joka pukeutuu varsin rokahtavasti=jälkiä ratissa kuten itsellä ja maha ei iso ole tms.No tämä oli uusi juttu, en ole itse vielä yli 20v autoilun jälkeen onnistunut sellaisia tekemään tai sitten minun autoissa on olleet extravahvat ratinpäällysteet