Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisi ostaa joku max 1500e kottarainen Oulun lähistöltä. Ilmastointi on ihan pakko olla ja sellainen että kestää mahdollisimman vaivattomasti yhden vuoden verran. Auttakaa köyhää kun en tiedä noista oikein hirveästi muuta kuin perusjuttuja. :cry:
 
Ratti kiiltää enemmän kuin mun 50tkm ajetussa, kolme eri rekisterinumeroa ja vasta vuonna 2014 ollut vasta 8tkm mittarissa, juuh, uskoo ken tahtoo.

Lisää vielä noi takapuskurin vekit ja muutenkin semikulahtanut olemus, niin jotenkin tuntuu et vois olal 121000 ajettu eikä sen 21....
 
Pitäisi ostaa joku max 1500e kottarainen Oulun lähistöltä. Ilmastointi on ihan pakko olla ja sellainen että kestää mahdollisimman vaivattomasti yhden vuoden verran. Auttakaa köyhää kun en tiedä noista oikein hirveästi muuta kuin perusjuttuja. :cry:

Joku 2000-luvun taitteen toyota corolla bensakoneella, joka on juuri katsastettu. Et sen varmempaa autoa tuolla budjetilla saa. Ota ostotilanteeseen mukaan joku kaveri, joka osaa tutkia auton kunnon, jos et niistä itse ymmärrä.
 
Tuossa äkkiseltään suht hyvä auto, joka osuu kriteereihin Toyota Avensis Viistoperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Noissa saa olla tarkkana ettei ole sitä kuuluisaa öljynsyöntiä, toki tuon hintaisessa ei nyt pahaksi ole muutenkaan kantaa varalla öljyä.

Duunikaveri osti kolmos autoksi tuollaisen aikanaan ja se sai puoli litraa lisätä öljyä joka tankillisella, toki oli tiedossa ennen ostoa ja kun raksa-autoksi tuli niin ei mitään väliä.
 

Tästä oma KITT. Naurahdin kun hokasin miten TV-sarjassa kuski puhui rannekelloonsa ja kellossa oli paikannusominaisuus ym. eksoottista. Varmaan varusteltu Tesla osaa nykyään enemmän temppuja kuin KITT. :tdown:
 

Olisko tuo mitään perheautoksi vanhan 508:n tilalle? Kilometrejä tuossa jonkin verran tietenkin on, mutta antoivat erinomaisen tarjouksen vanhasta autosta.
 
Tommonen 3vuotta vanha pösö millä ajettu 240tkm, ja hinta 13k, niin seuraavan 3 vuoden aikana jos ajat sen sinne 300tkm kohdille niin sen arvo on 3k€, eli arvon alennus tuossa on 3k€/vuoteen + mahdolliset korjauset.
Itse en koskisi, ostaisin ennemminkin sen 30k€ auton minkä arvo tippuu sinne 20k€ seuraavan 3 vuoden aikana, joku vähän ajettu esittely auto jne?
 
Bentleyn citymaasturi. Edit; Bentayga oli mallin nimi.
:sick: Näin livenä tällaisen, mutta olipa karmean näköinen. Aivan kuin kiinalainen autopajan tekele. Ja näistä pyydetään näköjään rahaakin. Huh huh. Oksennus vaara linkin takana - ei ehkä digikuvissa mutta livenä sattuu silmään, huonolla tavalla.

 
Bentleyn citymaasturi. Edit; Bentayga oli mallin nimi.
:sick: Näin livenä tällaisen, mutta olipa karmean näköinen. Aivan kuin kiinalainen autopajan tekele. Ja näistä pyydetään näköjään rahaakin. Huh huh. Oksennus vaara linkin takana - ei ehkä digikuvissa mutta livenä sattuu silmään, huonolla tavalla.

Bentaygaan saa jotenki sellaisen erikoisversion, jossa mekaaninen kello kokelaudassa maksaa muistaakseni noin 200k€. Ei köyhille.
 
Bentleyn citymaasturi. Edit; Bentayga oli mallin nimi.
:sick: Näin livenä tällaisen, mutta olipa karmean näköinen. Aivan kuin kiinalainen autopajan tekele. Ja näistä pyydetään näköjään rahaakin. Huh huh. Oksennus vaara linkin takana - ei ehkä digikuvissa mutta livenä sattuu silmään, huonolla tavalla.

Onhan tuo hirveä edestäpäin,sivulta ja takaa näyttää tusina vag tuotokselta.Mites se menikään ei se hullu ole oka pyytää vaan se joka maksaa.
 
On kyllä kallis. Onkohan aina noin kalliita? Juuri katsoin, niin UK:ssa saa tuliterän M3:n likimain vastaavalla määrällä puntia :oops:

Ei todellakaan ole sama auto, mutta tekniikaltaan aika lähellä + nelikko M135i hinnat alkaen ~60k€ ja M2 alkaen ~98k€. Itte jos olisin tommosta hankkimassa, niin etsisin ulkomailta, tosin en tiedä hintatasoa, tai sitten saattaisin jopa tyytyä tuohon M135i, uuteen luonnollisesti tuolla hinnoittelulla.

Edit: tekniikka väärä sana, sanotaan suorituskyvyltään.
 

Nostin vähän budjettia 2000e, oisko näissä mitään järkeä?

Ei ole. Huutokaupoissa muutamalla satasella menee P12 primerat. Sähkövikoja luvassa ym. Hintaakin puolet liikaa mitä yksityiset noista pyytää, kun nopsaan katsoin. Mulla siis vähän epäsuorasti ollut tuollainen tuliterä ja siinä ei ollut mitään muuta kun vikaa, jatkuvasti korjaamolla.

Väärä lanka muuten.
 
Pitäisi ostaa joku max 1500e kottarainen Oulun lähistöltä. Ilmastointi on ihan pakko olla ja sellainen että kestää mahdollisimman vaivattomasti yhden vuoden verran. Auttakaa köyhää kun en tiedä noista oikein hirveästi muuta kuin perusjuttuja. :cry:

Laittaisin tämän: Citroen C5 Farmari 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tai tämän: Peugeot 307 SW 2.0 Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tai tämän: Renault Laguna 1.8 16V Authentique 5d Viistoperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Hankintahinnat halpoja, huollot halpoja. Tuollaisella C5:lla ajoin taannoin elämäni halvimmat 80tkm. Ja ajettavuus on "hieman" toista maata kuin jossain miljoonan rullanneessa Corollassa, jonka kestävyys varsinkin 1.8 bensakoneella on tuulihousukansan ylläpitämä myytti. Öljysyöppö paska suoraan sanottuna, kahdella kaverilla mennyt vuoden sisään "varma käyttis" Avensis paaliin.
 
Laittaisin tämän: Citroen C5 Farmari 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tai tämän: Peugeot 307 SW 2.0 Farmari 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tai tämän: Renault Laguna 1.8 16V Authentique 5d Viistoperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto

Hankintahinnat halpoja, huollot halpoja. Tuollaisella C5:lla ajoin taannoin elämäni halvimmat 80tkm. Ja ajettavuus on "hieman" toista maata kuin jossain miljoonan rullanneessa Corollassa, jonka kestävyys varsinkin 1.8 bensakoneella on tuulihousukansan ylläpitämä myytti. Öljysyöppö paska suoraan sanottuna, kahdella kaverilla mennyt vuoden sisään "varma käyttis" Avensis paaliin.
minulla on kokemusta toyotoista sekä citruunoista jo 70-luvulta lähtien. hyvin pidetty eli ajoissa huollettu citikka kyllä kestää, corollat laatikkomallin jälkeen eli 88 ja uudemmat ruostuu tiehensä samoin kuin anjovikset (yksi pihalta lähdössä just paaliin). koneet kyllä on muuten luotettavia, 4afe 450 000km avaamatta mutta öljyä tosiaan meni se litra tai kaksi tonnille.
 
Ei ole. Huutokaupoissa muutamalla satasella menee P12 primerat. Sähkövikoja luvassa ym. Hintaakin puolet liikaa mitä yksityiset noista pyytää, kun nopsaan katsoin. Mulla siis vähän epäsuorasti ollut tuollainen tuliterä ja siinä ei ollut mitään muuta kun vikaa, jatkuvasti korjaamolla.

Väärä lanka muuten.
Sellainen muistikuva, että lopettivat auton tekemisen vikojen takia.
 
Ei todellakaan ole sama auto, mutta tekniikaltaan aika lähellä + nelikko M135i hinnat alkaen ~60k€ ja M2 alkaen ~98k€. Itte jos olisin tommosta hankkimassa, niin etsisin ulkomailta, tosin en tiedä hintatasoa, tai sitten saattaisin jopa tyytyä tuohon M135i, uuteen luonnollisesti tuolla hinnoittelulla.

Edit: tekniikka väärä sana, sanotaan suorituskyvyltään.
1M oli lyhyen aikaa tehty erikoismalli. Tuo vielä oikean värinen. Tuon kun ostaa ja kilometrit pysyy alle 100k niin tosta saa aina omansa takaisin.
 
Sellainen muistikuva, että lopettivat auton tekemisen vikojen takia.

Tuosta en tiennytkään, luulisi että yrittäisi panostaa laatuun ja tehdä paremmin. Mutta sitten korvattiin kaskailla, eikä sekään ihan ongelmaton laitos ole.
 
Chrysler 300C Hemi 5.7 V8 TODELLA NÄYTTÄVÄ Porrasperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto melkonen pirssi

912fcb22b29915ec-large.jpg
 
Tuttu jenkeistä kerto, että siellä kyseinen kosla tunnetaan "ghetto bentleynä". Tietää kuka myy ja mitä kun jossain rupusella kadulla on parkissa tuommonen ja joku Escalade ja molemmissa tietysti helvetin isot vanteet. :lol:
 
1M oli lyhyen aikaa tehty erikoismalli. Tuo vielä oikean värinen. Tuon kun ostaa ja kilometrit pysyy alle 100k niin tosta saa aina omansa takaisin.

Mitähän tommoseen on verot? Mobilessa halvin parikymppiä enemmän ajettuna ~39k€, varusteita en vertaillut.
 
1M oli lyhyen aikaa tehty erikoismalli. Tuo vielä oikean värinen. Tuon kun ostaa ja kilometrit pysyy alle 100k niin tosta saa aina omansa takaisin.

Paremmin tuossa hinta pysyy kuin vastaavan ikäisessä M3 joita on markkinoilla paljon enemmän
 
Tuttu jenkeistä kerto, että siellä kyseinen kosla tunnetaan "ghetto bentleynä". Tietää kuka myy ja mitä kun jossain rupusella kadulla on parkissa tuommonen ja joku Escalade ja molemmissa tietysti helvetin isot vanteet. :lol:
Kieltämättä tuollainen vaikutelma tosta tulee.
Tuossa HEMI:ssä on ilmeisesti tyyppivikana että jokin venttilikoneiston osa (seeti?) voi tipahtaa sylinteriin kuumalla koneella, niin taitaisi olla vähän liian jännää kyytiä ajaa tuollaisella muutenkin.
 
Mitähän tommoseen on verot? Mobilessa halvin parikymppiä enemmän ajettuna ~39k€, varusteita en vertaillut.

Se pointti on nimenomaan siinä että se mobilen halvin on tosiaan mobilen halvin. Joku USA:sta bulgarian kautta tullut tulvavehje. Näiden kanssa kannattaa miettiä vähän sitäkin. Käytännössä erikoisautojen kanssa saa yleensä sen ensimmäisen kolmasosan skipata hintojen alapäästä, jos meinaa saada jotain järkevää ostettua.

Jos suomessa pyynnit on vaikka luokkaa 80k niin se verotusarvo on silloin siellä jossain 68 tietämillä, laske siitä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 601
Viestejä
4 501 831
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom