Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Puhutaanko täällä turboista? Tuosta kaiken muun ohella miettimään onko hinta kuinka linjassaan.


Vaikka on Fiat niin sleeper henkisyys on aina uponnut. Ei anneta ulkokuoren osalta mitään signaalia mitä siellä pellin alla on. Varmasti yllättää monet. Mielestäni ihan hyvä hinta, kun katsoo minkälaista osaa siellä on esim. uusi turbo ja kireämmät nokat.
 
Vaikka on Fiat niin sleeper henkisyys on aina uponnut. Ei anneta ulkokuoren osalta mitään signaalia mitä siellä pellin alla on. Varmasti yllättää monet. Mielestäni ihan hyvä hinta, kun katsoo minkälaista osaa siellä on esim. uusi turbo ja kireämmät nokat.

Sattui mokoma silmään kun oli oikein etusivulla. Sikäli kun itsellä ollut -96 tuollainen se hinnat alkaen 1.1 malli. Mikä oli taas sarjassa autoilua mahdollisimman edullisesti, ja samalla yksi hirveimmistä kokemuksista millä ei aja metriäkään ylimääräistä ellei ihan pakko ollut:rofl:
Sleeperinä ihan hyvä varmasti omalla tavalllaan, eri juttu miten tuon saa myytyä tai millä hintaa, vaikka kaikenlaista löytyykin.
 
Haaveilijoita on ainakin etuvetoinen Volvo kerännyt.

Volvo on kyllä ottanut muotoilun suhteen aimo harppauksen eteenpäin siirryttyään kiinalaisomistukseen.
On tosiaan paljon kyselty autosta. Mahtaa olla silti liian kallis, kun ei ole mennyt kaupaksi. Auto on kumminkin jo 3 vuotta vanha.

Katsottu: 69322 kertaa
Suosikkilistattu: 109 kertaa
Viestit: 5 kpl
Puhelut: 52 kpl
 
Ja luonnollisesti moottorina se surkein vaihtoehto, olis edes 3.8 mutta ei. En kyllä oikein jaksa ymmärtää tuollasia rakentajia, auto on melkoisen karmea ilmestys.
 
Ai helvetti miten raskasta on lukea kun joku kirjoittaa murteella, en tiedä onko se joku "läppä" vai mikä mutta eikai kukaan oikeesti noin kirjoita?
Ettei olisi hra Jussi pienessä kännissä kirjoitellut ilmon kun haikein mielin pitää luopua kökkäreestään. :D
 
juu ei tarvi tuota konepellin "panelgappia" sormella koittaa.. Muutenkin kuvia katsomalla näyttää enemmän pohjamaalilta kuin 30 000 € kameleonttimaalaukselta, luinkohan edes oikein, vai oliko se auton aiempi pyyntihinta..
 
En kyllä ymmärrä mihin coupe -nimitys perustuu 4-ovisissa esim CLS. Vaikka yksiä hienoimpia ja linjakkaimpia 4-ovisia onkin.
 
Kuitenkin mukaan saa vielä 60e lahjakortin :D "Mukaan vielä 60€ lahjakortti BMW jälleenmyyjille "
 
Jos ei puskuria viitsi/ole varaa uusia, niin helposti jäänyt muutakin tekemättä. En tuollaista raiskattua pommia kyllä omalla rahalla ostaisi.

Eipä noi puskurien uusimiset ihan kaikista halvimpia hommia ennenkään jos ei vakuutusta ole. Punaisessa sävyerot usein vaativat jonkin verran sävytystä, jonkun verran näkyy selkeästi erisävyisiä luukkuja tai puskureita varsinkin +10 vuotiaissa. Samaa voisi sanoa oikomattomista parkkipaikka lommoista tai korjaamattomista tuulilaseista.

Mistäköhän lähtien 325 on ollut astetta ripeämpi eikä ihan tavan 3-sarjalainen.
 
Eipä noi puskurien uusimiset ihan kaikista halvimpia hommia ennenkään jos ei vakuutusta ole. Punaisessa sävyerot usein vaativat jonkin verran sävytystä, jonkun verran näkyy selkeästi erisävyisiä luukkuja tai puskureita varsinkin +10 vuotiaissa. Samaa voisi sanoa oikomattomista parkkipaikka lommoista tai korjaamattomista tuulilaseista.

Mistäköhän lähtien 325 on ollut astetta ripeämpi eikä ihan tavan 3-sarjalainen.
Ei varmasti ole halpaa joo, mutta kun autoa kehutaan oikein siistiksi ym. niin mielestäni olisi aiheellista korjata, kun on vahinko sattunut.

Ja juu en kyllä tiennyt, että 325 lasketaan astetta ripeämmäksi tai 150tkm on erittäin vähän ajettu :D
 
Ei varmasti ole halpaa joo, mutta kun autoa kehutaan oikein siistiksi ym. niin mielestäni olisi aiheellista korjata, kun on vahinko sattunut.

Ja juu en kyllä tiennyt, että 325 lasketaan astetta ripeämmäksi tai 150tkm on erittäin vähän ajettu :D

No onhan se vähän kun miettii vuosimallia...
 
Ja juu en kyllä tiennyt, että 325 lasketaan astetta ripeämmäksi tai 150tkm on erittäin vähän ajettu :D

3-sarjan bemarit ostetaan ajettavaksi ja 13v vanhalle autolle 150tkm on vähän menty vain keskimäärin reilu kymppi vuodessa. Jossain Fiat Puntossa se olisi paljon :D

Samanlaiset katsomalla muut ovat enemmän ajettuja, paitsi yksi helmi 70tkm ajettu

Tuo kilven paikka on kyllä käsittämätön, varsinkin jos kaverilla on jo hallussaan ehjä M3 puskuri niin olisi laittanut sen siihen tilalle :hmm:
 
3-sarjan bemarit ostetaan ajettavaksi ja 13v vanhalle autolle 150tkm on vähän menty vain keskimäärin reilu kymppi vuodessa. Jossain Fiat Puntossa se olisi paljon :D

Samanlaiset katsomalla muut ovat enemmän ajettuja, paitsi yksi helmi 70tkm ajettu

Tuo kilven paikka on kyllä käsittämätön, varsinkin jos kaverilla on jo hallussaan ehjä M3 puskuri niin olisi laittanut sen siihen tilalle :hmm:
Nyt vähättelet Punton kestävyyttä. :) Ihan kunnon lukemia niillä (osalla) on ajettu. Maks 394tkm. Omakin Punto on vielä ihan ok kunnossa 150tkm ajettuna.



Tuotakin myydään vähänajettuna. 141tkm.
 
3-sarjan bemarit ostetaan ajettavaksi ja 13v vanhalle autolle 150tkm on vähän menty vain keskimäärin reilu kymppi vuodessa. Jossain Fiat Puntossa se olisi paljon :D

Samanlaiset katsomalla muut ovat enemmän ajettuja, paitsi yksi helmi 70tkm ajettu

Tuo kilven paikka on kyllä käsittämätön, varsinkin jos kaverilla on jo hallussaan ehjä M3 puskuri niin olisi laittanut sen siihen tilalle :hmm:
Okei. Itse en ajattele noin. Mielestäni kilometri on kilometri autossa kuin autossa. Toki joku 3 litrainen diisselipata saattaa kulkea pitempään kuin litranen eco boost, mutta ei se minun mielestäni kilometrejä mihinkään ”vähennä”. Ja toki onhan tuo jo melko vanha auto, mutta en näe miksi se antaisi syyn hehkuttaa tuota määrää kilometrejä. Näkeehän toki jotain 530d bemareita 250tkm mittarissa ja kehutaan vähäksi myös.
 
Okei. Itse en ajattele noin. Mielestäni kilometri on kilometri autossa kuin autossa. Toki joku 3 litrainen diisselipata saattaa kulkea pitempään kuin litranen eco boost, mutta ei se minun mielestäni kilometrejä mihinkään ”vähennä”. Ja toki onhan tuo jo melko vanha auto, mutta en näe miksi se antaisi syyn hehkuttaa tuota määrää kilometrejä. Näkeehän toki jotain 530d bemareita 250tkm mittarissa ja kehutaan vähäksi myös.
Niitä kilsoja hehkutetaan muihin vastaaviin autoihin nähden, ei esim uusiin kaupassa ostaa odottaviin, tai tällaisen bensabemarin ollessa kyseessä niihin 330/530d malleihin.

Kyllä 13v vanhalta autolta 150tkm on aika maltilliset kilometrit ja niitä kannattaa ”hehkuttaa” jos muilla 300-sarjalaisilla on ajettu huomattavasti enemmän...
 
Niin riippuu varmaan vähän väristä, jossain hopeanharmaassa ei näy kiveniskut läheskään niin selvästi kuin tummissa väreissä

Ovatko nuo Vossen vanteet jotenkin spesiaalit, kun niitä on erikseen mainostettu?
 
Niin riippuu varmaan vähän väristä, jossain hopeanharmaassa ei näy kiveniskut läheskään niin selvästi kuin tummissa väreissä

Ovatko nuo Vossen vanteet jotenkin spesiaalit, kun niitä on erikseen mainostettu?
En ole täysin varma, mutta aidot Vossenit ovat uutena ainakin melko arvokkaita vanteita. Kyllä mielestäni ovat mainitsemisen arvoisia.
 
Mistä sitä tietää, paljonko peltisepällä on ollut töitä?

No jos ei ole koko auton iän ollut erittäin kuivissa olosuhteissa, niin tuon pitäisi olla huomattavasti rapeampi kuin väyrysen. Ihan legenda tuo (100A) auto siitä, miten siihen tuli kevätkukkaa jo ensimmäisen vuoden jälkeen.
 
No jos ei ole koko auton iän ollut erittäin kuivissa olosuhteissa, niin tuon pitäisi olla huomattavasti rapeampi kuin väyrysen. Ihan legenda tuo (100A) auto siitä, miten siihen tuli kevätkukkaa jo ensimmäisen vuoden jälkeen.
Valitettavasti erittäin erittäin ruostuva malli :/. Oma 100a on edellisen omistajan toimesta fiksattu pelleille asti ja maalattu jne ja silti pintapuoli alkaa jo parin vuoden jälkeen ilmoittelemaan että kohta lähtee ruostumaan :(.
 
Tiedän toki, että on herkästi ruostuva malli. Piti vaan tarttua, kun Painkiller näki tuosta kuvasta työn määrän. ;)
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 494
Viestejä
4 595 910
Jäsenet
75 661
Uusin jäsen
evzuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom