Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Onneksi euroopassa on luotu segmentit eri autoluokille, niin joku muu on miettinyt puolestasi mikä on urheiluauto! Tuossa vähän alkuun mitkä niitä ovat: Luokka:S-segmentin autot – Wikipedia
Omasta mielestä yksi hyvä urheiluauton merkki on pieni omamassan ja kokonaismassan erotus, se kertoo ettei autoa ole esim. suunniteltu tavarankuljetukseen tai muuten käytännölliseksi laitteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Vin: WBAPH7C59BE674643
Pikaisella googletuksella ei selvinnyt varsinaista kolarihistoriaa, mutta ainahan nuo jenkkituonnit epäilyttävä.

Ei välttämättä. Muutama prosentti on suomalaisten mukanaan tuomia muuttoautoja ja näissä ei välttämättä ole mitään sen epäilyttävempää kuin "suomi-autoissakaan"
 

Siinä mielessä jännä että tuo on vanhemman mallin imusarjaruiskutteisella N52 koneella, vaikka onkin LCI. Kaikissa 2007 eteenpäin valmistetuissa kuuspyttysissä E90 bemareissa jotka on alunperin myyty eurooppaan on suoraruiskutteinen N53 kone.

Aika paska diili tuo on kyllä mun mielestä, hinnassa ~6k€ liikaa, kun tuossa ei oikeastaan edes ole varusteita poislukien nahkapenkit, kattoluukku ja HIFI äänentoisto. Tuohon hintaan saisi vastaavilla kilsoilla olevan "euro"-auton kunnon varusteilla, paremmalla koneella, ja jäisi vielä pari touhutonnia taskun pohjalle.
 
On tässäkin vielä hintaa, varsinkin kun löytyy pikkuvikojakin Audi A4 Farmari 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

On kyllä kaverilla pyynti aivan lepässä. No mutta on ainakin hyvää myytävää pitkäksi aikaa :joy:

Hirveätä lisäinvestointia tuolla pyynnillä ei tarvitsisi tehdä niin saisi pikkasen erilaisen pelin alle. Vaikkakin moottori muuttuu mutta silti.

 
En ole itse koskaan uskaltanut ostaa näitä "pienellä laitolla kuntoon" autoja. Ajattelis että jos ne oikeasti saa kuntoon tunnin huollolla liikkeessä niin ne korjattaisiin ennen myyntiä. Eikä ostaja voi tietää tuleeko joku tärinä huonosta renkaasta vai vetoakseleista
 
On kyllä kaverilla pyynti aivan lepässä. No mutta on ainakin hyvää myytävää pitkäksi aikaa :joy:

Hirveätä lisäinvestointia tuolla pyynnillä ei tarvitsisi tehdä niin saisi pikkasen erilaisen pelin alle. Vaikkakin moottori muuttuu mutta silti.

Sen enempää tuohon ylihinnoiteltuun A4:n puuttumatta; onhan tuo nyt ihan eri laitos vaikka toki uudempi onkin. Ei kannata puhua 50hv tehottomammasta "four bangerista" edes samassa lauseessa kuin V6:sta. Ja ennen kuin joku softaamisen 2.0 TDI:lle mainitsee, niin tuon 3.0:n stage-1:n on jo yli 270hv. 300 pelkälläö softalla ei ole mahdoton idea...
 
Ajattelis että jos ne oikeasti saa kuntoon tunnin huollolla liikkeessä niin ne korjattaisiin ennen myyntiä
Riippuu paljon liikkeestä ja varmaan osittain myös myyjästä. Jos pistää pirssin eteenpäin korjaamatta sitä niin joka kerta kun asiakas ei viitsi/älyä/muista reklamoida asiasta on lisää myyjän provikoihin.
 
Riippuu paljon liikkeestä ja varmaan osittain myös myyjästä. Jos pistää pirssin eteenpäin korjaamatta sitä niin joka kerta kun asiakas ei viitsi/älyä/muista reklamoida asiasta on lisää myyjän provikoihin.
Kyllä kyllä mutta vähentää ainakin täällä ostohaluja jos sanotaan että tulee X -asian vaihtamalla kuntoon. Liikkeestä ostamalla saakin varmasti taistella hyvityksistä jos ei ollutkaan pelkkä luvattu anturi. Yksityisissä asioidessa taas ei ole mitään suojaa tai takuuta vikoihin. Parhaimpana tämä että ilmastointi vaatii täytön. Varmasti vaatii ja ehkä jotain muutakin korjattavaksi että pysyy aineet sisällä. Ei ole varmaan helppoa autoliikkeilläkään kun ihmiset tuo piilovikaisia tai korjauskelvottomia vaihtoon. Muutaman tällaisen itsekin ostanut. Mahtavaa selvitellä satunnaisia tärinöitä ja tutinoita jota ei ilmennyt heti oston yhteydessä.
 

En jaksa selata ketjua, että onko ollut aiemmin, mutta hieno klassikko on pilattu totaalisen epäonnistuneella thyningilla.

Originaalina 15ke voisi olla ihan realistinen, nyt ehkä pari tonnia kun pilattu lasikuituosilla.

edit: Näköjään siellä on useampikin enemmän tai vähemmän pilattu klassikko.


Tämä on ehkä hieman paremmalla maulla toteutettu, mutta täysin originaalina hintapyyntö olisi edes jotenkin perusteltu, nyt ei.
 

En jaksa selata ketjua, että onko ollut aiemmin, mutta hieno klassikko on pilattu totaalisen epäonnistuneella thyningilla.

Originaalina 15ke voisi olla ihan realistinen, nyt ehkä pari tonnia kun pilattu lasikuituosilla.

edit: Näköjään siellä on useampikin enemmän tai vähemmän pilattu klassikko.


Tämä on ehkä hieman paremmalla maulla toteutettu, mutta täysin originaalina hintapyyntö olisi edes jotenkin perusteltu, nyt ei.
Onkohan korona-ajat vaikuttanut ylellisyystuotteiden kuten kalliiden urheiluautojen myyntiin, kun pitänyt tuommosia jobbari-tason ropposia ottaa myyntiin, että saa Schoderuskin vessapaperia.
 
Joopa joo, mulla on just 10 vuotta vanha auto jossa ollut jo 5 vuotta peruutuskamera pois pelistä.Anturit maksaa 7€ kpl. Fleabäyssä + pikkupullo kilikalia 15€ antureitten maalaukseen mutta jos nuo haluaa vahtaa niin pitää purkaa koko takapuskuri irti ja puolet sisustuksen puolelta takaluukusta...ja takapuskuri on taas "yhtä puuta" takana sisäloksujen ja miljoonan muun nippelin kanssa, pohjapanssari, putkea, letkua, sähköjohtoa, bennsatankin suodatinta juu neim it.

Jos on jollekin perutuskamera sen arvoinen niin siitä vaan...itse en päivää upota moiseen hommaan ja halvin tarjous korjaamolta minkä pyysin oli 6h eli reilut 420€ ja liikkeen kautta4 anturia à 70€.ei maksa vaivaa mokoma, ei rahallisesti eikä ajallisesti vaikka itse tekisit.
 
Viimeksi muokattu:
"Alkuvuodesta 2019 tuotu saksasta"

Yritetään tehdä pientä tiliä, tuskin on maksanut noilla kilsoilla veroinaankaan yli 15000e kilvitettynä :D

No ei tainnut olla tuodessa 21" kiekkoja, jotka nostavat arvoa ainakin 5 k€... Autoveroa maksettu 2747,48 € 173tkm ajettuna. Yllättävän kohtuu hinnalla noita v6 koneisia näyttää Suomestakin saavan faceliftattuna.

 
Oikeasti vähän erikoisempaa kalustoa kuin A4:set joita löytyy tusinasta kolmetoista - W12 Touareg. Yllättävää kyllä näyttää oikeasti olleen aika rehdisti käytetty auto. Katkasijoissa ja penkissä reilusti kulumaa ja mittarissa aika hyvin metrejä. Jotenkin luulisi tälläisten lähinnä seisseen paikallaan.

 
Hienolla värillä oleva Mini ja pienillä kilsoilla ikäisekseen mutta kuskinpenkin sivuttaistuen on jo turvavyö hinkannut lähes puhki :itku:

 
Oikeasti vähän erikoisempaa kalustoa kuin A4:set joita löytyy tusinasta kolmetoista - W12 Touareg. Yllättävää kyllä näyttää oikeasti olleen aika rehdisti käytetty auto. Katkasijoissa ja penkissä reilusti kulumaa ja mittarissa aika hyvin metrejä. Jotenkin luulisi tälläisten lähinnä seisseen paikallaan.

Miksi kukaan ostaisi tuollaisen auton seisomaan paikallaan?
 
Miksi kukaan ostaisi tuollaisen auton seisomaan paikallaan?
No jotenkin nyt en uskoisi että W12 koneella oleva Touareg olisi kenelläkään käyttöautona - todennäköisimmin ehkä se neljäs tai viides auto tallissa jolla ei niin paljoa ajeta.
 
No jotenkin nyt en uskoisi että W12 koneella oleva Touareg olisi kenelläkään käyttöautona - todennäköisimmin ehkä se neljäs tai viides auto tallissa jolla ei niin paljoa ajeta.
Niinhän sitä kuvittelisi mutta oma kokemus noista isokoneisista Touaregeista on että niillä ajettiin. Tuo meinaan yllätti kun itse olin VAG huollossa ja noissa oli yllättävän paljon kilometrejä yllättävän nopeasti uudesta. Ja omistajia ei tuntunut liikaa kiinnostavan kalliit öljyt tai huollot :D.
 
No jotenkin nyt en uskoisi että W12 koneella oleva Touareg olisi kenelläkään käyttöautona - todennäköisimmin ehkä se neljäs tai viides auto tallissa jolla ei niin paljoa ajeta.

Onhan tuo nyt hemmetin hyvä auto. Ainoa "vika" on se että bensaa menee reilusti, mutta suhteessa hintaan vähemmän se bensaa kuluttaa kuin joku tarjousooppeli.. Vai meinaatko että jos on pinkka kunnossa ostellaan hyviä autoja talliin seisomaan, mutta kärvistellään arkiajot jollain yariksella? Jos siellä tallissa seisoo käyttämättömiä autoja ne on todennäköisemmin jotain urheiluautoja.
 
Onhan tuo nyt hemmetin hyvä auto. Ainoa "vika" on se että bensaa menee reilusti, mutta suhteessa hintaan vähemmän se bensaa kuluttaa kuin joku tarjousooppeli.. Vai meinaatko että jos on pinkka kunnossa ostellaan hyviä autoja talliin seisomaan, mutta kärvistellään arkiajot jollain yariksella? Jos siellä tallissa seisoo käyttämättömiä autoja ne on todennäköisemmin jotain urheiluautoja.
Eikös noissa w12 koneissa ollut onneton jakopää ala polkupyöränketju? ja ajoneuvoverot noissa ainakin on poskettomat.
 
No jotenkin nyt en uskoisi että W12 koneella oleva Touareg olisi kenelläkään käyttöautona - todennäköisimmin ehkä se neljäs tai viides auto tallissa jolla ei niin paljoa ajeta.

Miksei? Onhan sitä porukkaa vaikka kuinka joilla ainoana autona isoimmalla bensamyllyllä oleva citymaasturi tai iso sedan. on se sitten V8 parilla ahtimella tai V12.
Eihän tuollainen Touareg mikään sunnuntai-iltapäivien fiilistelylaite ole vaikka olisi millä koneella.
 
Oikeasti vähän erikoisempaa kalustoa kuin A4:set joita löytyy tusinasta kolmetoista - W12 Touareg. Yllättävää kyllä näyttää oikeasti olleen aika rehdisti käytetty auto. Katkasijoissa ja penkissä reilusti kulumaa ja mittarissa aika hyvin metrejä. Jotenkin luulisi tälläisten lähinnä seisseen paikallaan.


Ainakin Touaregeissä oli jotain tyyppivikaa noiden katkaisijoiden softtouch-päällysteen kanssa, kesii käsittääkseni erittäin helposti irti. Jossain youtube-pätkässä rapsuttelivat noita irti ja laittoivat tarroja päälle. Sinänsä pikkuvika, joka ei vaikuta edes toimintaan, mutta auto menee ihan törkeän näköiseksi sisältä.

Edit: löysin tubepätkän.
 
Mitä tekemistä jakopäänremontilla on ajettujen kilometrien kanssa...
OIkeastaan kyse ole ajettavista kilometreistä, eikä niinkään siitä onko niitä jo ajettu..

Siis, jos ostaa yli 100000€ auton, niin ei kai sitä nyt talliin jätetä siksi että siitä mahdollisesti jakopää paukahtaa, tai bensa maksaa kaksi penniä litra, tai siksi että siitä pitää maksaa markka kuukaudessa käyttömäksua (joka ei muutenkaan vaikuta ajomäärään).

Kyllähän isot mukavat ja tehokkaat autot ostetaan nimenomaan ajettavaksi, eikä ne ajamisen rahalliset kulut ole millään tasolla määräävä tekijä.
 
OIkeastaan kyse ole ajettavista kilometreistä, eikä niinkään siitä onko niitä jo ajettu..

Siis, jos ostaa yli 100000€ auton, niin ei kai sitä nyt talliin jätetä siksi että siitä mahdollisesti jakopää paukahtaa, tai bensa maksaa kaksi penniä litra, tai siksi että siitä pitää maksaa markka kuukaudessa käyttömäksua (joka ei muutenkaan vaikuta ajomäärään).

Kyllähän isot mukavat ja tehokkaat autot ostetaan nimenomaan ajettavaksi, eikä ne ajamisen rahalliset kulut ole millään tasolla määräävä tekijä.

Eikai niillä sille ole mitään väliä joka tuon on uutena ostanut. Mutta noilla asioilla lienee väliä sille joka tuon kymppitonnilla(?) ostaa huutokaupasta. Sama homma kun Caynne turbo s:llä. Noita saa puoli-ilmaiseksi ostettua, koska käyttö- ja huoltokulut on ihan poskettomat.
 
Eikai niillä sille ole mitään väliä joka tuon on uutena ostanut. Mutta noilla asioilla lienee väliä sille joka tuon kymppitonnilla(?) ostaa huutokaupasta. Sama homma kun Caynne turbo s:llä. Noita saa puoli-ilmaiseksi ostettua, koska käyttö- ja huoltokulut on ihan poskettomat.

Vanhemmiten vähän sama ku mersuissa ja bemareissa, 700 saa samaan rahaan ku 300.
 
Eikai niillä sille ole mitään väliä joka tuon on uutena ostanut. Mutta noilla asioilla lienee väliä sille joka tuon kymppitonnilla(?) ostaa huutokaupasta. Sama homma kun Caynne turbo s:llä. Noita saa puoli-ilmaiseksi ostettua, koska käyttö- ja huoltokulut on ihan poskettomat.

Olet erittäin oikeassa. Nythän se on myyty hintaan 7300€. 15 vuotias 250tkm ajettu nuhjuinen volkkari minkä omistaminen ei ole mikään halpa juttu.
 

En jaksa selata ketjua, että onko ollut aiemmin, mutta hieno klassikko on pilattu totaalisen epäonnistuneella thyningilla.

Originaalina 15ke voisi olla ihan realistinen, nyt ehkä pari tonnia kun pilattu lasikuituosilla.

edit: Näköjään siellä on useampikin enemmän tai vähemmän pilattu klassikko.


Tämä on ehkä hieman paremmalla maulla toteutettu, mutta täysin originaalina hintapyyntö olisi edes jotenkin perusteltu, nyt ei.
Miten tota bemaria on muka millään lailla pilattu :confused:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 514
Viestejä
4 596 137
Jäsenet
75 665
Uusin jäsen
Verset

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom