Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Monesti ne keillä ei ole niitä persgrillejä eivät mukamas niitä kaipaakaan ja sama koskee nahkapenkkejä, kankaisillakin pärjää :D

Moderneissa autoissa (~6-7v ikäisissä) on grilleissä niin paljon säätöjä, että jokainen löytää omansa eikä tarvitse persettä polttaa ;)
 
Monesti ne keillä ei ole niitä persgrillejä eivät mukamas niitä kaipaakaan ja sama koskee nahkapenkkejä, kankaisillakin pärjää :D

Moderneissa autoissa (~6-7v ikäisissä) on grilleissä niin paljon säätöjä, että jokainen löytää omansa eikä tarvitse persettä polttaa ;)

Mä olen varmaan vammainen koska en halua nahkapenkkejä ja persgrilliä on tullut käytettyä autoillessa 18 vuoden aikana ehkä 10 kertaa. Paras on puolinahka, niin että itse istuinosa on jotain muuta. Persgrilliä tärkeämpänä pidän esim. tuulilasin lämmitystä.
 
Citroen C5 2.0i-16 VTR Break 5d Rahoitus 0% käsirahalla Seuraaava katsastus 11/2020 Farmari 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Peugeot 407 2.0 Rahoitus 0% käsirahalla Farmari 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tässä liikkeessä fixari tekee näyttäviä kebab-tuunauksia. En uskaltanut katsoa valikoimaa kovin pitkään. :)
Ehkä taktiikka onkin löytää autoille rescue-koti jossa kromilistat hellästi irroitetaan? c5.jpg407.jpg
 
Mä olen varmaan vammainen koska en halua nahkapenkkejä ja persgrilliä on tullut käytettyä autoillessa 18 vuoden aikana ehkä 10 kertaa

En nyt noin pitkälle menisi mutta suurin osa autoilijoista käyttää niitä varusteita mitä autossa on ja jotkut maksavat jopa lisähintaa, että saavat kokonahkapenkit. Puolinahat ovat vielä monesti sellaista muovista keinonahkaa ja halkeavat siitä sivuttaistuen saumasta. Mersuissa esimerkiksi näitä näkee todella usein
 
En nyt noin pitkälle menisi mutta suurin osa autoilijoista käyttää niitä varusteita mitä autossa on ja jotkut maksavat jopa lisähintaa, että saavat kokonahkapenkit

Juu toki näin ja hyvä että rahalla saa. Toi oli hieman sarkastisesti heitetty omalta osaltani, olisi pitänyt hymiö lisätä. :smile: Nää on taas näitä et mistä kukin tykkää. Itselleni ainakin nahkaratti on ihan ehdoton ja samoin keskikyynärnoja. Nuo kun löytyy niin johan pääsee pitkälle. Viimeksi persgrilliä toivoin Alfassa kun ulkona oli jotain -28C ja se kuskinpuoleinen oli tottakai "rikki" eli olikin penkin alta vaan liitin irronnut (tämä toki tuli huomattua kesällä jälkikäteen).
 
En nyt noin pitkälle menisi mutta suurin osa autoilijoista käyttää niitä varusteita mitä autossa on ja jotkut maksavat jopa lisähintaa, että saavat kokonahkapenkit. Puolinahat ovat vielä monesti sellaista muovista keinonahkaa ja halkeavat siitä sivuttaistuen saumasta. Mersuissa esimerkiksi näitä näkee todella usein

Itellä tällähetkellä eka auto missä täysnahat ja vaikka alkuun ajattelin että onkohan sen arvoiset niin onhan ne, vaikea niistä on huonoa keksiä ja on noin 100x helpommat pitää puhtaana.
 
Itellä tällähetkellä eka auto missä täysnahat ja vaikka alkuun ajattelin että onkohan sen arvoiset niin onhan ne, vaikea niistä on huonoa keksiä ja on noin 100x helpommat pitää puhtaana.

Pakkaskelissä lähtiessä on ne kylmemmät kuin kangaspenkit mutta onneksi on ne tehokkaat persgrillit niin ei mene kuin hetki niin on taas mukavaa :D
 
Monesti ne keillä ei ole niitä persgrillejä eivät mukamas niitä kaipaakaan ja sama koskee nahkapenkkejä, kankaisillakin pärjää :D
Ehkä tässä on jotain yhteyttäkin. Kangaspenkit on just siitä syystä hyvät, että ne ei oo kylmät talvella, niin ei tarvii lämmitystä.

Itelle ei tuu mieleen yhtään kertaa, että olisi perseen lämmitystä kaivannut. Yleensä sormia mulla palelee jos jotain.

Melkein kaikissa autoissa on kyllä penkin lämmittimet ollut. Ja muutamissa jopa nahkapenkit!
 
Mielipiteitähän nämä, joidenkin mielestä aktiivikruisekin on turha varuste kun tavallisella/ilmankin pärjää.

Aktiivikruise on lähinnä turha ja ärsyttävä varuste, jos ajelen moisella turhakkeella varustetulla autolla ja sitä ei saa käännettyä toimimaan ihan vain normaalina kruisena, niin sitten käännän sen pois melko nopeasti.
Samoin penkinlämmittimet ovat kanssa melko turha varuste, ainakaan itselläni ei persposket jäädy, vaikka hetken istunkin kylmemmällä penkillä.
Mielummin otan täysnahoilla varustellun auton, kuin sellaisen jossa on penkinlämmittimet tai aktiivikruise.
 
Citroen C5 2.0i-16 VTR Break 5d Rahoitus 0% käsirahalla Seuraaava katsastus 11/2020 Farmari 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Peugeot 407 2.0 Rahoitus 0% käsirahalla Farmari 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto

Tässä liikkeessä fixari tekee näyttäviä kebab-tuunauksia. En uskaltanut katsoa valikoimaa kovin pitkään. :)
Ehkä taktiikka onkin löytää autoille rescue-koti jossa kromilistat hellästi irroitetaan?c5.jpg407.jpg
Katso ne myyjien nimet niin selviää syy miksi niillä tuommoisia autoja on jos varmaan asiakkaatkin edustaa samaa etnistä taustaa.
 
Mielummin otan täysnahoilla varustellun auton, kuin sellaisen jossa on penkinlämmittimet tai aktiivikruise.

Helpompaa, kun ottaa kerralla sen verran varustellun, että siinä on kaikki tarpeelliset varusteet :D Toki se ei olekaan sitten mikään "hinnat alkaen malli" tai "nettiauton halvin" mutta jos haluaa mukavuutta niin siihen pitää vähän rahallisesti panostaa
 
Aktiivikruise on lähinnä turha ja ärsyttävä varuste, jos ajelen moisella turhakkeella varustetulla autolla ja sitä ei saa käännettyä toimimaan ihan vain normaalina kruisena, niin sitten käännän sen pois melko nopeasti.
Samoin penkinlämmittimet ovat kanssa melko turha varuste, ainakaan itselläni ei persposket jäädy, vaikka hetken istunkin kylmemmällä penkillä.
Mielummin otan täysnahoilla varustellun auton, kuin sellaisen jossa on penkinlämmittimet tai aktiivikruise.

Ihan mielenkiinnosta mikä aktiivikruisessa on huonoa? Itse en keksi yhtään negatiivista asiaa vs. normikruise.
 
Aktiivikruise on lähinnä turha ja ärsyttävä varuste, jos ajelen moisella turhakkeella varustetulla autolla ja sitä ei saa käännettyä toimimaan ihan vain normaalina kruisena, niin sitten käännän sen pois melko nopeasti.
Samoin penkinlämmittimet ovat kanssa melko turha varuste, ainakaan itselläni ei persposket jäädy, vaikka hetken istunkin kylmemmällä penkillä.
Mielummin otan täysnahoilla varustellun auton, kuin sellaisen jossa on penkinlämmittimet tai aktiivikruise.
Aiemmin autoissani ei aina penkinlämmittimet toimineet tai en vaan viitsinyt käyttää. Usein alkukeväästä kärsin toistuvasti noidannuolesta ja kun ymmärsin aloittaa alaselän lämmittämisen jo työmatkalla niin en ole vaivasta enää kärsinyt. Näköjään vanhemmiten alkaa tarvita mukavuusvarusteita. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mercedes-Benz SLK 55 AMG KLEEMANN K2, 400hp/580Nm/300kmh Avoauto 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto SLK missä myyjän mukaan 163000 mittarissa, auto tuotu saksasta -17, veropäätös siitä saatu saman vuoden kesäkuussa ja tullin veropäätöksessä on kilometrit 225000 https://www.vero.fi/contentassets/f3326d05d3954bed9c1686a17917754d/vuosi-2017-autot.pdf. Keneenkäs nyt uskotaan, viranomaiseen?
Mitäs trafin merkinnät sanoo rekisteröintikatsastuksen kilometreistä jos jollain sinne pääsy on? Ei tuo eturekkarin paikka taida olla edes laillinen, kun ei sitä erota edestäpäin. Voihan ne kilsat olla vedetty ylöspäin pienemmän veron saamiseksi ja Suomessa sitten laitettu takaisin oikeiksi.
 
Ihan mielenkiinnosta mikä aktiivikruisessa on huonoa? Itse en keksi yhtään negatiivista asiaa vs. normikruise.

Aktiivikruise päällä ajaminen on ärsyttävää jatkuvaa nykimistä ja nopeuden veivaamista, kun edellä ajava ei osaa pitää nopeuttaan vakiona tai seisoo muuten vaan jarrulla huvikseen.
Kun säätelee itse nopeutta oikean nilkan asennolla ja ennakoi edessä olevia tapahtumia, niin ajo on paljon tasaisempaa ja leppoisampaa.

Sitten taas jos kaistoja on samaan suuntaan enemmän tai muuten edessä on ohitettavaa hitaampaa liikennettä, niin haluan auton pitävän määrittelemäni vakionopeuden ja auto ei missään tapauksessa saa alkaa ainakaan oma-aloittesesti himmailemaan edellä ajavan hitaammaan ajoneuvon nopeuteen.

Näistä syistä pidän aktiivikruisea aivan turhana lisävarusteena.
 
Aktiivikruise päällä ajaminen on ärsyttävää jatkuvaa nykimistä ja nopeuden veivaamista, kun edellä ajava ei osaa pitää nopeuttaan vakiona tai seisoo muuten vaan jarrulla huvikseen.
Kun säätelee itse nopeutta oikean nilkan asennolla ja ennakoi edessä olevia tapahtumia, niin ajo on paljon tasaisempaa ja leppoisampaa.

Sitten taas jos kaistoja on samaan suuntaan enemmän tai muuten edessä on ohitettavaa hitaampaa liikennettä, niin haluan auton pitävän määrittelemäni vakionopeuden ja auto ei missään tapauksessa saa alkaa ainakaan oma-aloittesesti himmailemaan edellä ajavan hitaammaan ajoneuvon nopeuteen.

Näistä syistä pidän aktiivikruisea aivan turhana lisävarusteena.

Kuvailit juuri tilanteet mitkä tekevät aktiivikruisesta niin huikean, edellä olevan nopeus seilaa eli normi vakkarin käyttö on mahdotonta ellet aseta sitä selkeästi alemmaksi kuin edellä olevan hitain nopeus.
Mitään nykimistä ei ainakaan bmw ratkaisussa ole vaan säätelee erittäin miellyttävästi vauhtia. (tottakai jos säätää sen että ajaa ns. perseessä kiinni niin meno on äkkinäisempää)
Jos on enemmän kaistoja niin ei ala jarruttelemaan jos käyttää vilkkua kun meinaa vaihtaa kaistaa vaikka edessä olisikin joku hidastelija.
Voi olla valmistajien välillä eroa miten toimii mutta sun kokemukset on ainakin jostain muusta kun bemarista.
 
Aktiivikruise on lähinnä turha ja ärsyttävä varuste, jos ajelen moisella turhakkeella varustetulla autolla ja sitä ei saa käännettyä toimimaan ihan vain normaalina kruisena, niin sitten käännän sen pois melko nopeasti.
Samoin penkinlämmittimet ovat kanssa melko turha varuste, ainakaan itselläni ei persposket jäädy, vaikka hetken istunkin kylmemmällä penkillä.
Mielummin otan täysnahoilla varustellun auton, kuin sellaisen jossa on penkinlämmittimet tai aktiivikruise.
Et ole ilmeisesti täysnahoilla talvella ajellut? Ehdoton vaatimus penkinlämmittimet, jos kylmästä joutuu liikkeelle lähtemään.
Aktiivikruise vaatii hetken totuttelun, ennekuin sen kanssa on ns. sinut. Sen jälkeen ihan hyvä varuste.
 
Ainoa asia josta itse pidän nahkasisustassa on se että penkille on helppo "luiskahtaa"...muuten ne ovat kylmänkolkkoja olipa sitten kesä tai talvi, senkin olen huomannut että kasvattavat aavistuksen sisämelua kun ääni pääsee jotenkin heijastumaan niistä. Tämä siis huomattu ässä mersussa, s60 volvoissa ja opelin omegoissa.
 
Aika harvoin on tullut käytettyä penkinlämmittimiä. Yleensä kylmässä autossa paleltaa käsivarsia, jolloin ei tunnu siltä, että penkinlämmitin auttaisi asiaa ollenkaan, vaikka käytännössä mutkan kautta niin varmasti tekisikin. Noh, nykyään on kyllä sisätilan lämmitin, jonka ansiosta penkinlämmittimille on vielä vähemmän tarvetta.

Jos olisi nahkapenkit, niin sitten varmaan tulisi käytettyä penkinlämmittimiä. Itselläni on ollut aina kangaspenkit, mutta olin joskus kylmän Volvon kyydissä, ja kylmät nahkapenkit olivat kyllä aika hirveät.
 
Alcantara penkit tuntuvat parhailta omaan selkään. Nykyisessä autossa olevat puolinahkapenkit ovat periaatteessa ok, mutta muutaman vuoden päästä saattaa keinonahka kulua rikki. Nahkapenkeissä lämmittimiä talvella kaipaa, mutta Bemarin Daytona-nahkapenkit olivat ihan ok.
 
Jaahas. Eräs nimeätön isohko autoliike on näköjään myymässä minun vanhaa autoa. Eipä siinä mitään, mutta mainostetaan autona jossa ei ikinä ole ruostetta ollutkaan ja niin eespäin. Tosin minun aikana siihen oli laitettu muutama metri uutta peltiä ja koko homma kirjattuna huoltotietoihin.

Eipä tuo ole mitenkään yllättävää, mutta menee kyllä kaikki luottamus liikkeisiin kun näkee tälläistä.
 
Mercedes-Benz SLK 55 AMG KLEEMANN K2, 400hp/580Nm/300kmh Avoauto 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto SLK missä myyjän mukaan 163000 mittarissa, auto tuotu saksasta -17, veropäätös siitä saatu saman vuoden kesäkuussa ja tullin veropäätöksessä on kilometrit 225000 https://www.vero.fi/contentassets/f3326d05d3954bed9c1686a17917754d/vuosi-2017-autot.pdf. Keneenkäs nyt uskotaan, viranomaiseen?

Tää oli jossain kohtaa ihan normaali tapa, ns. verosuunniteltuja autoja. Tulliin ilmoitetaan isommat kilsat kun autossa on ja hyvässä lykyssä saadaan satasia tai tuhansia säästettyä autoverossa. Kosahtaa vaan tietysti nilkoille jos Tullista tulee pyyntö, että haluavat nähdä auton. Aika pienellä prosentilla noita Tulli kollaa koska sen verran yleistä tuo tuntui olevan ja tuota moni ihan ammatikseen autoja tuova taho suositteli tekemään.
 
Aktiivikruise päällä ajaminen on ärsyttävää jatkuvaa nykimistä ja nopeuden veivaamista

Olet väärässä. Ei ole.
Reilun vuoden ja 26tkm kokemuksella voin sanoa että heittämällä yksi parhaista nykyaikaisen auton varusteista, joka muuta väittää ei tiedä mistä puhuu.
 
Pirteä ulkoa, itsemurhaa aiheuttavan masentava sisätiloilta :sick: Mikä kumma siinä on ettei kukaan ikinä uskalla kajota sisätiloihin, tai sitten jos kajoaa, se vedetään niin helvetisti överiksi lasikuidulla ja tekokarvoilla että lopputulos on vielä orkkistakin kamalampi.
 
Tää oli jossain kohtaa ihan normaali tapa, ns. verosuunniteltuja autoja. Tulliin ilmoitetaan isommat kilsat kun autossa on ja hyvässä lykyssä saadaan satasia tai tuhansia säästettyä autoverossa. Kosahtaa vaan tietysti nilkoille jos Tullista tulee pyyntö, että haluavat nähdä auton. Aika pienellä prosentilla noita Tulli kollaa koska sen verran yleistä tuo tuntui olevan ja tuota moni ihan ammatikseen autoja tuova taho suositteli tekemään.
Ok, mitäs tuosta muuten tulee seurauksena jos kosahtaa nilkoille. Joutuu vain maksamaan erotuksen autoverossa vähemmän ajettuun verrattuna? Tuhansiahan tuossa säästää jos on 20-30t autoista kyse.
 
Riippuen rahasummasta, voisi kuvitella että syyte on joko petoksen yritys tai lievän petoksen yritys, ja jos tuo menee oikeuteen saakka niin asianajokulut karkaa varmaan kymppitonneihin vaikka itse korvaussumma valtiolle pysyisikin "maltillisena"
 
Eikös tuon metrimäärän tallennuksen tietokantaan saa kieltää määräaikaiskatsastuksessa?
 
Miksi se kieltää pitäisi? Ei ole yhtään järkevää syytä ellei halua huijata pienentämällä autonsa kilometrejä.

"Miksi salata kiintolevyn sisältö, eihän sinulla ole mitään salattavaa?"
"Miksi et kertoisi salasanaasi meille, eihän sinulla ole mitään salaisuuksia koneellasi?"

Niin. Mielestäni tuollainen vaihtoehto on tällä hetkellä olemassa, ko. tiedon tallennuksesta saa kieltäytyä. Jos siitä haluaa itse vetää jotain johtopäätöksiä niin ok.
 
"Miksi salata kiintolevyn sisältö, eihän sinulla ole mitään salattavaa?"
"Miksi et kertoisi salasanaasi meille, eihän sinulla ole mitään salaisuuksia koneellasi?"

Niin. Mielestäni tuollainen vaihtoehto on tällä hetkellä olemassa, ko. tiedon tallennuksesta saa kieltäytyä. Jos siitä haluaa itse vetää jotain johtopäätöksiä niin ok.
Jep saa kieltäytyä, mittarin ruuvaaminen alaspäin ei ole Suomessa laitonta, ja katsastusinssi ei ole velvoitettu toimenpiteisiin jos kilometrit kasvamisen sijaan pienenevät vuosittaisissa määräaikaiskatsastuksissa (jos ei kiellä niiden tallennusta). Kumma että kaikenmaailman byrokratiaa täältä löytyy, mutta noissa asioissa on hällä väliä -asenne viranomaisella.
 
Aika harvoin on tullut käytettyä penkinlämmittimiä. Yleensä kylmässä autossa paleltaa käsivarsia, jolloin ei tunnu siltä, että penkinlämmitin auttaisi asiaa ollenkaan, vaikka käytännössä mutkan kautta niin varmasti tekisikin. Noh, nykyään on kyllä sisätilan lämmitin, jonka ansiosta penkinlämmittimille on vielä vähemmän tarvetta.

Jos olisi nahkapenkit, niin sitten varmaan tulisi käytettyä penkinlämmittimiä. Itselläni on ollut aina kangaspenkit, mutta olin joskus kylmän Volvon kyydissä, ja kylmät nahkapenkit olivat kyllä aika hirveät.
Eiks siinä volvossa ollut persgrillejä? Mulla v70ssä on ainakin jopa taakse myös ja kyllä lämpeää (ykkönenkin monesti turhan kuuma ja kolme tasoa; pitäis varmaan hommata sopivat vermeet, kun huhua kuullut, että lämpötasoja sais softasta säädettyä:think:) Puolinahoillakin tosi kiva varuste ja ei iskiaksesta kärsivä mutsikaan ole valitellut.
 
Eiks siinä volvossa ollut persgrillejä? Mulla v70ssä on ainakin jopa taakse myös ja kyllä lämpeää (ykkönenkin monesti turhan kuuma ja kolme tasoa; pitäis varmaan hommata sopivat vermeet, kun huhua kuullut, että lämpötasoja sais softasta säädettyä:think:) Puolinahoillakin tosi kiva varuste ja ei iskiaksesta kärsivä mutsikaan ole valitellut.
En tiedä oliko, mutta kyse oli vain parin kilometrin siirtymästä lounasravintolaan ja takaisin. En kysynyt kuskilta.
 
Mercedes-Benz SLK 55 AMG KLEEMANN K2, 400hp/580Nm/300kmh Avoauto 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto SLK missä myyjän mukaan 163000 mittarissa, auto tuotu saksasta -17, veropäätös siitä saatu saman vuoden kesäkuussa ja tullin veropäätöksessä on kilometrit 225000 https://www.vero.fi/contentassets/f3326d05d3954bed9c1686a17917754d/vuosi-2017-autot.pdf. Keneenkäs nyt uskotaan, viranomaiseen?
Onhan tuolla veropäätöksissä yksi 2004 77tkm ajettuna tuotu.
 
Noista persgrilleistä vielä, itse olen pitänyt niitä täytenä turhuutena kun taas emännän mielestä parasta ikinä. Syykin lopulta valkeni mulle kun yksi päivä hyppäsin pakkasilla ilman toppahousuja autoon, persehän siinä jäätyi. Lienee siis kiinni myös vaatetustottumuksista ja siitä lämmittääkö auton sisätiloja miten ennen liikkeellelähtöä.
 
Kuvailit juuri tilanteet mitkä tekevät aktiivikruisesta niin huikean, edellä olevan nopeus seilaa eli normi vakkarin käyttö on mahdotonta ellet aseta sitä selkeästi alemmaksi kuin edellä olevan hitain nopeus.
Mitään nykimistä ei ainakaan bmw ratkaisussa ole vaan säätelee erittäin miellyttävästi vauhtia. (tottakai jos säätää sen että ajaa ns. perseessä kiinni niin meno on äkkinäisempää)
Jos on enemmän kaistoja niin ei ala jarruttelemaan jos käyttää vilkkua kun meinaa vaihtaa kaistaa vaikka edessä olisikin joku hidastelija.
Voi olla valmistajien välillä eroa miten toimii mutta sun kokemukset on ainakin jostain muusta kun bemarista.

Ainakin ne aktiivikruiset, joita olen itse kokeillut ovat olleet tuossa tilanteessa paljon nykivämpiä, kuin se että säätelisin nopeutta ihan itse kaasun asennolla.
Aktiivikruise tekee turhia kiihdytyksiä ja jarrutuksia edellä ajavan perässä, kun taas itse ajaessa näät jo kaukaa että jonossa tapahtuu jotain vaikkapa kolmen auton päässä ja voit antaa auton vain rullata vapaalla.
Jokainen aktiivikruise on myös ruvennut himmailemaan, kun tarkoituksena on ollut mennä edellä ajavasta hitaammasta ajoneuvosta ohi.

On tullut koeajettua useampi päivä ja pidemmät pätkät Mersun, BMW:n, VAG:in, Volvon ja Toyotan ratkaisuilla, eikä mikään niistä ole tuntunut niin miellyttävältä, että olisin viitsinyt pitää aktiivivakkaria päällä paria kymmentä kilometriä pidempään tai että viitsisin sellaisesta maksaa autoa tilatessani extraa.

Et ole ilmeisesti täysnahoilla talvella ajellut? Ehdoton vaatimus penkinlämmittimet, jos kylmästä joutuu liikkeelle lähtemään.
Aktiivikruise vaatii hetken totuttelun, ennekuin sen kanssa on ns. sinut. Sen jälkeen ihan hyvä varuste.

Nahoilla ja penkinlämmittimillä varustettu BMW E46 325Xi oli omistuksessa kaksi talvea ja nahoilla sekä penkinlämmittimillä varustettu Volvo V70 D5 AWD oli kolme talvea, eikä minulla ollut koskaan penkinlämmitin päällä eikä sen päälle laittaminen tullut edes mieleen.
Molemmilla tuli lähdettyä monia kertoja talvessa kylmänä, vaikka Volvossa polttoainelämmitin olikin.

Vaikka olen ajanut aktiivikruisen kanssa useammalla autolla ja pidempiä siivuja, en ole siltikään kokenut sitä mitenkään hyödylliseksi lisävarusteeksi.
 
Jokainen aktiivikruise on myös ruvennut himmailemaan, kun tarkoituksena on ollut mennä edellä ajavasta hitaammasta ajoneuvosta ohi.

Tämä on se mikä itselläkin eniten häiritsee. Eihän tarkoitus ole roikkua missään autojonossa kuin köyhän talon porsaat, vaan tehdään se oma ajosuoritus jouhevasti alusta loppuun ja jos sitä porukkaa alkaa tulla perse edellä vastaan niistä mennään ohi ja pidetään yllä sitä omaa valittua nopeutta.

Asiaan. Tässä pelottavan halpa Spider kesäksi naurettavalla kuvauksella ja lippispäällä varustettuna. Uhka vai mahdollisuus?:

 

Statistiikka

Viestiketjuista
265 518
Viestejä
4 596 183
Jäsenet
75 665
Uusin jäsen
Verset

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom