Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Olikohan tuossa vielä jotain hämärääkin, VIN:in jos jaksais kaivaa niin voisi löytyä jotain kuvia autosta............
 
Onko mittaristo vaihdettu, 128i on varmaan aina jenkkituonti ja tuossa on kilsamittaristo?

”Autossa ei ole minun aikanani ollut mitään vikaa.”

Edellisillä omistajilla ei varmaan myöskään ole ollut mitään vikoja. Mitä nyt pientä maalivauriota. Ja copart kuvissa näyttäisi olevan km/mph mittaristo valmiina

Edit. Taitaakin olla mittaristo vaihdettu kun katsoin uudelleen nettiauton kuvia
 
Niin alkuperäinen mikä? Aito shelby cobra tuo kyllä on, mutta tuota 4000 sarjaa on tuotettu 80-luvulta 2000-luvulle ainakin. Jenkeissä pyynnit $100-200k.

Siis, miten tuota voidaan myydä 1965 vuoden mallina, jos kyseistä sarjaa on vasta 20v myöhemmin tehty? Meinasin alkuperäisenä -60 luvulla tehtyjä
 
Niin alkuperäinen mikä? Aito shelby cobra tuo kyllä on, mutta tuota 4000 sarjaa on tuotettu 80-luvulta 2000-luvulle ainakin. Jenkeissä pyynnit $100-200k.
Lukee ilmoituksessä että käyttöönotettu 1964? Eli ihan alkuperäinen vai? Kumman halpa mielestäni silti. Jos olisi paalua niin kävisin poistattamassa
 
Menee suoraan Nettiauton etusivulle.
Raportoin ilmoituksen samalla kun kirjoitin tänne. Nettiauto näköjään poistanut ilmoituksen. Miten tällaisilla huijauksilla nettoaa? Vaikea käsittää ihmisiä, jotka maksaisivat epämääräisen ilmoituksen perusteella varausmaksuja tmv.
Screenshot_20200225-164915.jpg
"Elikkäs tästä seuraavalle hurjapäälle 530 BMW. Auto on sisältä ja ulkoa siisti tietenkin pientä käytönjälkeä löytyy tämän ikäisestä autosta. Auton kone on hyvässä kunnossa tekniikka pelaa niinkuin pitääkin pelata. Autossa on kattava varustelutaso mm isommalla ja paremmalla näytöllä , sähköpenkit, autossa on täydellinen huoltokirja .Auto kun on manuaali niin tuo oman ajokokemuksensa jos tällä autolla jalkoihin jää niin ajajassa on vika.


Miinukset:

Jakolaatikon säätömoottorissa jotakin häikkää uusi maksaa 200-500€

Lisätietoja saa soittamalla tarjoukset järjen mukaan ja vaihto tapauskohtainen"
 
@zet Mahtaakohan tuossa olla männänrenkaat korjattu vai samaa taattua paskaa kuin muissakin TFSI koneissa? Eli moottori paaliin seuraavan 50tkm aikana?
 
@zet Mahtaakohan tuossa olla männänrenkaat korjattu vai samaa taattua paskaa kuin muissakin TFSI koneissa? Eli moottori paaliin seuraavan 50tkm aikana?

Eipä niitä tiedä kuin myyjältä kysymällä :) Tuollaiset viritetyt vehkeet voivat muutenkin laueta milloin vain ja ostajalla on aina syytä olla pinkka kunnossa!
 
Juu tuskinpa on tuon ostajalla ensimmäinen murheenaihe, eikä tietääkseni noissa 5-cyl moteissa moista ongelmaa kyllä edes ole ollut. Tuossahan ei ole samaa sen 2.0TFSI:n kanssa tietääkseni kuin pelkkä nimi ja se nyt ei tee mistään koneesta öljysyöppöä. Todella hienot soundit ja luonne tuossa. Audi on aina osannut tehdä 5 mukisia!
 
Minulla oli myös 2.0TSI tuosta ensimmäisestä sukupolvesta moottorikoodilla CAWB. Siinä ei myöskään ollut tätä männänrenkaista johtuvaa massiivista öljynsyöntiongelmaa. Noissa GEN1 vehkeissä taas menee huohottimet tukkoon. Jos ne on vaihdettu, niin uskaltaisin ajella.
 

Tainnut hinnoittelijalla tulla pilkkuvirhe..

Tai sitten vain noiden 16 venttiilisten hinta on juuri tuota? Alta voi yrittää löytää vastaavaa, teinituunaamiselta / tunaroinnilta säästynyttä autoa:

 
Ongelma ei ole monesti se hinta, vaan ne kilometrit, esim tuo Kadett jos olis 60k ajettu ja tuolla hinnalla, niin hommassa olis paljon enemmän järkeä, sitten se olisi hieno säilyttää jossain tallissa ja ajella kerran-pari vuodessa.
 
Noin vanhoissa km ei välttämättä merkitse enää niin paljoa, koska tekniikka oli tuolloin yksinkertaisempaa kuin nämä 2000-luvun "sähköautot" ja on hyvin mahdollista että koko auto on läpikäyty.

Aina saa pyytää. Älkää ymmärtäkö väärin, pidän vanhoista autoista ja ehjä tuunaamaton vanhus voi hyvinkin olla hintansa arvoinen, oli se sitten pystylamppu-Mersu tai Opel.

Se miten helppo tuollainen on myydä onkin sitten toinen juttu. Persaukiset katselee aina vain ne nettiauton halvimmat pommit. Tarvitaan sellainen rahamies, joka haluaa elää uudestaan hänen nuoruuttaan 90-luvun Kadetin kanssa ja hänellä on varaa pistää heti suurempi summa autoon jonka joku on jo kunnostanut valmiiksi.
 
Alkaa näköjään Kadetitkin olemaan takavuosien Lotus Omegojen hinnoissa... :D :D

Erittäin huono vertaus. Lotus Omega oli aikoinaan kallis jota on myös vain 1000kpl valmistettu. Aikoinaan, kun liikuin autopiireissä todella paljon ja tunsin sieltä paljon väkeä oli Lotus Omegaa vain 1kpl liikenteessä harrastajilla siihen aikaan. 2002-2004 välillä näin ainakin kyseisen auton liikenteessä muutamia kertoja. Sanotaan näin, että ei näkynyt silloinkaan usein liikenteessä ja nykyään vielä harvemmin, saatikka jollain edes omistuksessa kyseistä autoa.

Mutta todella huono vertaus ottaa vierekkäin tuollainen tusina Opel Kadett ja vierelle 377hv Turbo Lotus Omega.
 
Erittäin huono vertaus. Lotus Omega oli aikoinaan kallis jota on myös vain 1000kpl valmistettu.

Mutta todella huono vertaus ottaa vierekkäin tuollainen tusina Opel Kadett ja vierelle 377hv Turbo Lotus Omega.
L85IbAt[1].png

Ihan puhdas vitsi.

Mulle kyllä kelpaisi Lotus. Kadetti - ei koskaan. :D
 
Ompas taas ilmoitus, malliksi sanotaan S55, mutta tuommoista ei ole edes w221 ässästä ikinä myyty, kontissa s63 sekä tuplaputkilla ja kone on 5.5l :D siis kai tämä on s500. Myydään ei tieliikennekelpoisena ilman sen kummempaa mainintaa että miksi, mutta onneksi on pehmeästi suljettuja ovia, mukava henkilö, lasiovi ja kohokohtana ehkä hulppeat 19 vannetta.
Se on se soomen vaikea kieli:facepalm:
 
"Mutta kun vanha auto ei voi olla noin kallis"

Olipas hölmö vastaus.

Pyytää saa aina mitä haluaa. Suomenkokoisessa maassa vaan tuuppaa myyntiajat valumaan toivottoman pitkäksi jos rupeaa harrastelijafoorumeiden mukaan hinnoittelemaan.. Varsinkaan, kun kyseinen malli ei nyt ole ihan mihinkään saman aikakauden ja saman hintaluokan suosituimpiin kulttimaineeseen noussuihin autoihin koskaan kuulunut, vrt. esim. Pösön 205GTI, mk2 Golf GTI..
 
Tämähän on klassikko, samaan tyyliin kuin 205 1.9 Gti.
No jotain rajaa nyt hei.

80/90-luvun vaihteessa oli montakin klassikkoa, tuo 205:nen mukaanluettuna, mutta kyllä tuo oli aikamoista paskaa jo silloin. Mittaristo nyt hiukan erotti muista, mutta ei tuo nyt, IMO, läheskeään mikään klassikko ollut. Jos Opeleista puhutaan, niin ottaisin tuolla hintaa (ja pari tonnia kaljaan) kymmenen kertaa mieluummin vaikka tämän: Opel Manta Manta A 1,9 Coupé 1971 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
No jotain rajaa nyt hei.

80/90-luvun vaihteessa oli montakin klassikkoa, tuo 205:nen mukaanluettuna, mutta kyllä tuo oli aikamoista paskaa jo silloin. Mittaristo nyt hiukan erotti muista, mutta ei tuo nyt, IMO, läheskeään mikään klassikko ollut. Jos Opeleista puhutaan, niin ottaisin tuolla hintaa (ja pari tonnia kaljaan) kymmenen kertaa mieluummin vaikka tämän: Opel Manta Manta A 1,9 Coupé 1971 - Vaihtoauto - Nettiauto

Silloin ajat oli toiset. Olihan Gsi ripeä peli.
 
Silloin ajat oli toiset. Olihan Gsi ripeä peli.
Höpö höpö. Paljon ”legendaarisempia” on esim. GTi Golf, Civic (1.6i ja CRX), MX-5 / MX-3 (jopa 323F GT), 200SX/300ZX, XR3i (avo varsinkin, CossuEscosta puhumattakaan), jne.

Jos joku Opelisti jossain joskus kisasi, niin yleensä Manta alla. Sanoisin että jopa Corsan GSi on ”legendaarisempi”...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 572
Viestejä
4 500 625
Jäsenet
74 225
Uusin jäsen
Muruke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom