- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 539
Toi Euro-R on kyl helmi, näyttäis olevan kaikki palat tallessa.
Harrastajathan noita hankkii. Euro-R nimihän tulee siitä et kyseessä on Euro-Accord johon on Type-R:n K20 tehtaalta, se kuumin 210 ish hp. Ainakin ausseissa tohon viitataan nimenomaan Eurona, koska se on se mikä on Euroopan markkinoilla ollu liikenteessä. Finskeissä ja Euroopassa ylipäätänsä tosta oli/on laiskempi versio Type-S (CU2 on diesel) jonka ero täysin varusteltuun Accord Execiin on lähinnä se, että puolinahkapenkit ja transakseli kuusvaihteinen ennen faceliftiä. Jenkki-Assordi on sit tympee halpismalli mikä on ihan eri peli. Tossa on tehtaan puolnahka-alcantara-Recarot, Type-R:n K20 ja kuuslovinen manuaali. Näkisin että hinta on ok, noiden hinta ei todennäköisesti laske, samaan tapaan kuin Mersun 500E, Opel Carlton ja BMW E34 M5. Ei nää markkinat toimi järjellä, vaan tunteella.
Harrastajathan noita hankkii. Euro-R nimihän tulee siitä et kyseessä on Euro-Accord johon on Type-R:n K20 tehtaalta, se kuumin 210 ish hp. Ainakin ausseissa tohon viitataan nimenomaan Eurona, koska se on se mikä on Euroopan markkinoilla ollu liikenteessä. Finskeissä ja Euroopassa ylipäätänsä tosta oli/on laiskempi versio Type-S (CU2 on diesel) jonka ero täysin varusteltuun Accord Execiin on lähinnä se, että puolinahkapenkit ja transakseli kuusvaihteinen ennen faceliftiä. Jenkki-Assordi on sit tympee halpismalli mikä on ihan eri peli. Tossa on tehtaan puolnahka-alcantara-Recarot, Type-R:n K20 ja kuuslovinen manuaali. Näkisin että hinta on ok, noiden hinta ei todennäköisesti laske, samaan tapaan kuin Mersun 500E, Opel Carlton ja BMW E34 M5. Ei nää markkinat toimi järjellä, vaan tunteella.