Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Kait tuolla puskurin edessä olevalla välijäähyllä on haettu sellaista japan lookkia, siellä on tietyissä driftereissä ollut tapana laittaa öljynjäähdytin etupuskurin alapuolelle.
Toisaalta syy voi olla myös täysin tilan puuteesta tai laiskuudesta johtuva.
 
Kait tuolla puskurin edessä olevalla välijäähyllä on haettu sellaista japan lookkia, siellä on tietyissä driftereissä ollut tapana laittaa öljynjäähdytin etupuskurin alapuolelle.
Toisaalta syy voi olla myös täysin tilan puuteesta tai laiskuudesta johtuva.
Pitäs tossa tilaa olla, tosennäköaesti laiskuussyy
 
koska koneen iskutilavuus saa nousta vain 25% ja koska SR20DET on 1998cm3 ja rb25 on 2498cm3 niin voidaan pikaisella matikalla osoittaa, ettei olla edes noissa rajoissa vaikka käytännössä ollaankin. Riippuu varmaan katsurista sitten, että miten tarkasti tuota tuijotetaan.
0,5 pyöristetään ylöspäin? :D :D
 
Ois vissii pitäny ostaa "jemmaa" kun oli jokunen vuosi sitten tarjolla hyväkuntoinen -70 Cortina 1500e. Saman ikänen (entisöity) ois lähteny aiemmin uusilla talvirenkailla ja pikku välirahalla.... :bored:

on tuo ollut jo ajan myynnissä ainakin facessa. tuohon hintaan pitäisi olla paljon siistimpi omasta Mielestä.
 
Itseasiassa tuo S14 (tuo oli 1994) on yksi rumimmista, toisin kuin S14a facelift joka on sitten jo ihan asiallisen "agressiivisen" näköinen.

Tosin kumpikin omasta mielestä häviä S13 180/200SX:lle, mutta tässä kohtaa entisenä S13 kuskina saatan olla jäävi... ;)


Tähän kyllä joutuu yhtymään, s13 korinen on ehottomasti parhaan näköne nissani.
 
Ois vissii pitäny ostaa "jemmaa" kun oli jokunen vuosi sitten tarjolla hyväkuntoinen -70 Cortina 1500e. Saman ikänen (entisöity) ois lähteny aiemmin uusilla talvirenkailla ja pikku välirahalla.... :bored:
Kovasti on hinnat muuttuneet lähivuosina, ei edes uskalla ajatella mitä lisää Lotus toisi hintaan kummankaan version kohdalla. Jenkkien puolella markat on muuttuneet melkein suoraan euroiksi. Tiedä sitten onko se nykyautojen tylsyys ja vähentynyt vanhojen autojen kanta tehnyt tehtävänsä, että halutaan vielä kokea se nuoruuden auto uudelleen. Hinnoissa on paikotellen aika räikeästi ilmaa.
 
Tähän kyllä joutuu yhtymään, s13 korinen on ehottomasti parhaan näköne nissani.
Kyllä noista sporttimalleista skylinet on hienoimpia. R32 on legenda kuten R34 ja jotenkin viimevuosina oon alkanut syttymään myös R33 kohtaan väheksittynä välimallina. Pyöreemmät muodot on alkaneet miellyttämään silmää. S13 ehdottomasti hieno myös!
 
Kyllä noista sporttimalleista skylinet on hienoimpia. R32 on legenda kuten R34 ja jotenkin viimevuosina oon alkanut syttymään myös R33 kohtaan väheksittynä välimallina. Pyöreemmät muodot on alkaneet miellyttämään silmää. S13 ehdottomasti hieno myös!
Jos nyt unohdetaan se mitä konepellin alla on, niin onhan S13 huomattavasti kaunislinjaisempi kuin joku R32-hirvitys minkä ainoa anti autojen ulkonäölle on ne pyöreät takalamput...
 
No juu kyllä tuo r34 on komia kampe kans, vanahemmista skylleistä en ite niin perusta.

Kyllä noista sporttimalleista skylinet on hienoimpia. R32 on legenda kuten R34 ja jotenkin viimevuosina oon alkanut syttymään myös R33 kohtaan väheksittynä välimallina. Pyöreemmät muodot on alkaneet miellyttämään silmää. S13 ehdottomasti hieno myös!
 
Toi Euro-R on kyl helmi, näyttäis olevan kaikki palat tallessa.

Harrastajathan noita hankkii. Euro-R nimihän tulee siitä et kyseessä on Euro-Accord johon on Type-R:n K20 tehtaalta, se kuumin 210 ish hp. Ainakin ausseissa tohon viitataan nimenomaan Eurona, koska se on se mikä on Euroopan markkinoilla ollu liikenteessä. Finskeissä ja Euroopassa ylipäätänsä tosta oli/on laiskempi versio Type-S (CU2 on diesel) jonka ero täysin varusteltuun Accord Execiin on lähinnä se, että puolinahkapenkit ja transakseli kuusvaihteinen ennen faceliftiä. Jenkki-Assordi on sit tympee halpismalli mikä on ihan eri peli. Tossa on tehtaan puolnahka-alcantara-Recarot, Type-R:n K20 ja kuuslovinen manuaali. Näkisin että hinta on ok, noiden hinta ei todennäköisesti laske, samaan tapaan kuin Mersun 500E, Opel Carlton ja BMW E34 M5. Ei nää markkinat toimi järjellä, vaan tunteella.
 
Toi Euro-R on kyl helmi, näyttäis olevan kaikki palat tallessa.

Harrastajathan noita hankkii. Euro-R nimihän tulee siitä et kyseessä on Euro-Accord johon on Type-R:n K20 tehtaalta, se kuumin 210 ish hp. Ainakin ausseissa tohon viitataan nimenomaan Eurona, koska se on se mikä on Euroopan markkinoilla ollu liikenteessä. Finskeissä ja Euroopassa ylipäätänsä tosta oli/on laiskempi versio Type-S (CU2 on diesel) jonka ero täysin varusteltuun Accord Execiin on lähinnä se, että puolinahkapenkit ja transakseli kuusvaihteinen ennen faceliftiä. Jenkki-Assordi on sit tympee halpismalli mikä on ihan eri peli. Tossa on tehtaan puolnahka-alcantara-Recarot, Type-R:n K20 ja kuuslovinen manuaali. Näkisin että hinta on ok, noiden hinta ei todennäköisesti laske, samaan tapaan kuin Mersun 500E, Opel Carlton ja BMW E34 M5. Ei nää markkinat toimi järjellä, vaan tunteella.
Wanhalla Accordilla vielä reilusti hintaa ja ratti väärällä puolella....Honda Accord 2.0 Euro-R Porrasperä 2004 - Vaihtoauto - Nettiauto

Onneksi on kuitenkin punaiset turvavyöt! :D

Tossa vielä linkki siihen Accordiin, mikäli ei innosta kelata 50 viestiä taaksepäin sitä etsimään :beye:
 
Pienillä kilsoilla, mutta itse kilsoja ei oo kehdattu kertoa.

Onko toi muuten vakio, mutta ahtimet lisätty ja kytkin vaihdeltu? Jos meinas 40000€ tuosta saada niin luulis vähän enemmän kertovan.
En Corvetteja tunne mutta yleensä tuollasiin lukemiin avataan kone. Vaihdetaan mäntiä, laakereita, pultteja, kannen tiiviste, muutenkin kansityöt viimeisen päälle ja vakiosuuttimetkaan ei riitä. Paljon vaaditaan ammattikäsityötä ja tietotaitoa. Mistä tulikin mieleen kun luin pitkästä aikaa GTI-lehteä ja siinä oli tuhat hevosvoimainen R34 Skyline. Tekstistä ilmeni että omistaja ei ymmärrä mitään sähköistä tai moottorista. Joku muu asensin alustasarjan, joku pakoputkiston, joku maalasi vanteet ja joku rakensi moottorin. Menee jotenkin maku tuning touhusta jos auto teetetään kokonaan muilla.
 
En Corvetteja tunne mutta yleensä tuollasiin lukemiin avataan kone. Vaihdetaan mäntiä, laakereita, pultteja, kannen tiiviste, muutenkin kansityöt viimeisen päälle ja vakiosuuttimetkaan ei riitä. Paljon vaaditaan ammattikäsityötä ja tietotaitoa. Mistä tulikin mieleen kun luin pitkästä aikaa GTI-lehteä ja siinä oli tuhat hevosvoimainen R34 Skyline. Tekstistä ilmeni että omistaja ei ymmärrä mitään sähköistä tai moottorista. Joku muu asensin alustasarjan, joku pakoputkiston, joku maalasi vanteet ja joku rakensi moottorin. Menee jotenkin maku tuning touhusta jos auto teetetään kokonaan muilla.
Niin että väärin harrastettu?
Ei kaikkia todellakaan kiinnosta ropata itse, osa voi tykätä vain ajaa, tai vaikka vain omistaa.
 
Tästä saa nyt väittelyn aikaiseksi mutta saahan sitä vaan ajaa. Itse miellän harrastukseen DIY-hengen ja siitä johdettuna näyttelyihin kekseliäisyyden ja kädentaitojen esittelemiseen.
 
Tuon Corveten myyjä tietää taatusti, mitä on myymässä ja on tehty hyvin. Oma 2jz-musse menee tuolle jannulle ecun laittoon, koska on siinä hommassa taatusti yksi tämän maan parhaista.
Mitä tuolle soittelin näissä ecu-asioissa (ja turistiin vähän aikataulusta), niin erinäiset rallitiimit käyttää tuon palveluksia ja nyt kohtapuoliin on lähdössä jenkkeihin tuon Blacklist-Buickin mukana.

Ja mitä tuohon @aaqee -juttuun tulee, niin tuohan on samaa harrastamista kuin mitä me muutkin harrastetaan. Ainoastaan huomattavasti kalliimpaa, kun muilla teettää kaiken työn.

Tässä jannun facesivut
R-Motorsport
 
Tästä saa nyt väittelyn aikaiseksi mutta saahan sitä vaan ajaa. Itse miellän harrastukseen DIY-hengen ja siitä johdettuna näyttelyihin kekseliäisyyden ja kädentaitojen esittelemiseen.

Ei meidän ainakaan tarvi asiasta enempää väitellä, eikä sen puoleen varmaan määritellä miten kukakin harrastaa tai on harrastamatta.

Joku harrastaa autoja ja joku niiden ropausta. :D
 
Tästä saa nyt väittelyn aikaiseksi mutta saahan sitä vaan ajaa. Itse miellän harrastukseen DIY-hengen ja siitä johdettuna näyttelyihin kekseliäisyyden ja kädentaitojen esittelemiseen.
Eli kaiken maailman pihistelyt, viritelmät ja tein itse ja säästin rakentelut on se parempi tapa. Ok. Mulle kyllä kans aivan se ja sama tekeekö joku töitä ja käyttää rahansa rakennuttamiseen vai väsääkö itse tallissaan. Varmaan molempi parempi ja pääasia että tapahtuu.
 
Ja tästä vielä viniä googlattavaksi kyseisestä autosta:

5YJSA1DN2DFP07478

Kukin saa itse katsoa, onko hinta sittenkään halpa vai ei.
 
Tuon Corveten myyjä tietää taatusti, mitä on myymässä ja on tehty hyvin. Oma 2jz-musse menee tuolle jannulle ecun laittoon, koska on siinä hommassa taatusti yksi tämän maan parhaista.
Mitä tuolle soittelin näissä ecu-asioissa (ja turistiin vähän aikataulusta), niin erinäiset rallitiimit käyttää tuon palveluksia ja nyt kohtapuoliin on lähdössä jenkkeihin tuon Blacklist-Buickin mukana.

Ja mitä tuohon @aaqee -juttuun tulee, niin tuohan on samaa harrastamista kuin mitä me muutkin harrastetaan. Ainoastaan huomattavasti kalliimpaa, kun muilla teettää kaiken työn.

Tässä jannun facesivut
R-Motorsport
Joo ritolalla on melko pitkä kokemus oikeasti tehokkaista autoista.
 
Eli kaiken maailman pihistelyt, viritelmät ja tein itse ja säästin rakentelut on se parempi tapa. Ok. Mulle kyllä kans aivan se ja sama tekeekö joku töitä ja käyttää rahansa rakennuttamiseen vai väsääkö itse tallissaan. Varmaan molempi parempi ja pääasia että tapahtuu.
Ne pihistellyt viritykset kannattaisi pitää siellä tallissa, ettei käy niin kuin viime kesänä lappeessa Audi kuskille.
 
5YJSA1DN2DFP07478 Googleen. Jenkeissä kolaroitu ja lunastettu. Kummallisesti nää tänne Pohjolan perukoille tuntuu tiensä löytävän...

Tottakai koska täällä autot ovat helvetin kalliita niin jobbarit saavat parhaimmat katteet kolariromuilleen :D
 
Miksi tuota teslan mälliä ei voi vaan kertoa ilmossa, kun kuitenkin vinkkaavat että selvitä tarkka historia myyjältä, vai kuinka tarkka se myyjän historia sitten onkaan:facepalm:
 
Miksi tuota teslan mälliä ei voi vaan kertoa ilmossa, kun kuitenkin vinkkaavat että selvitä tarkka historia myyjältä, vai kuinka tarkka se myyjän historia sitten onkaan:facepalm:

No eihän sitä voi suoraan sanoa että on mällätty paska ja korjattu ties missä ja miten. Eihän sitä kukaan ostaisi:confused:

Aika harva oikeasti tietää tuon VIN koodi haun. Kyllähän maksavaa asiakasta pitää kusettaa niin paljon kun pystyy, ei sitä muuten leivässä pysy.
 
Lisäksi supercharger lataus ei toimi ja kartat ei ole eurooppaan. Niin ja takuuta ei ole.

Ja lataa hitaasti myös kotona, voimavirrastakin.. ku jenkkien sähköt erit ni auton sisäinen laturi kans eri :D

Niin ja adaptiivinen vakkari on kans harhaa, vain tyhmät vakkarit ekoissa vehkeissä (enne AP1 tuloa) . Adaptiivinen tuli AP1 autoissa 2014 loppuvuodesta. (lokakuusta tais alkaa AP1 asennukset)

Tuon ostaa ehkä jossai välissä joku joka ei tajua näistä mitää.
Sit raivotaan ku myytiin paska :D
 
Ja lataa hitaasti myös kotona, voimavirrastakin.. ku jenkkien sähköt erit ni auton sisäinen laturi kans eri :D

Niin ja adaptiivinen vakkari on kans harhaa, vain tyhmät vakkarit ekoissa vehkeissä (enne AP1 tuloa) . Adaptiivinen tuli AP1 autoissa 2014 loppuvuodesta. (lokakuusta tais alkaa AP1 asennukset)

Tuon ostaa ehkä jossai välissä joku joka ei tajua näistä mitää.
Sit raivotaan ku myytiin paska :D
On muuten kiva jos useampi jobbari alkaa roudailemaan noita takuuttomia jenkki-Tesloja eri latausplugeilla suomeen. Saa tarkastaa millaisia sähköautoja on kansa ostamassa ja millaisia virityksiä niihin on asenneltu myynnin toivossa... :facepalm:
 
Mikä siinä et tuovat mutta ois aika reilua mainita rajoituksista koskien suomessa käyttöä. Nyt ku tuon joku uuno ostaa ni kohta on iltalehdet täynnä otsikkoa "tesla ei toimi suomessa, sähköautojen salattu maailma" :D
 
Mikä siinä et tuovat mutta ois aika reilua mainita rajoituksista koskien suomessa käyttöä. Nyt ku tuon joku uuno ostaa ni kohta on iltalehdet täynnä otsikkoa "tesla ei toimi suomessa, sähköautojen salattu maailma" :D

Mahtaako edes myyjä tietää koko asiasta.
 
Ja nyt näköjään jo nettiautossa maininta "myyty nettiauton kautta"...

En tiedä yhtään minkälaista keskustelua jossain Tesla ryhmässä tai ryhmissä käydään, voihan se olla että onnellinen uusi omistaja ei olekaan täysin tyytyväinen noihin latausongelmiin. Niistä kai oli jotain mainintaa? Ja avautuu vähän niistä jossain, no tuskin uutiskynnystä ylittää missään, jos edes kolhuinen historia.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 463
Viestejä
4 425 579
Jäsenet
73 367
Uusin jäsen
Hissimies

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom