- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 292
Daihatsu Copen PIKKUSPORTTI DAIHATSU
Nyt on kiva
Nyt on kiva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai sitä koko johtosarjaa tarvitse vaihtaa. Korjaa vaan ne piuhat mitkä on sieltä poikki/oikosessa.
Vittumainenhan se korjaaminen toki voi olla. Suurin ongelma on todennäköisesti se, että niissä johdoissa ei ole paljoa ylimääräistä varaa ja ei ole tilaa tehdä korjauksia.
Jos olisi lähempänä niin hakisin pois. Harraste peliksi kauppa kassin virkaa toimittamaan. Yhdellä tojon lujimmista koneista, pienet kulut ja kauppa ajut menisi täysin.. 4A moottori on luotettava mitä niitä itellä on ollu aikaisemmin.
Miinuksena onhan se yks rumimpia tojotia varsinki tuon ikäluokkaisista. Silti omallaan tavallaan niin hienokin se on..
Muistan että ainakin 2 eri Copenia nähnyt Paronilla myynnissä ennen, toinen oli samanlainen kuin tuo nyt myynnissä ja toinen oli Japanin tuonti josta oli purettu sisustaa ja rakennettu radalle sopivammaksiSehän on Paroni itse, pitkästä aikaa.
Arttu -96 on nähtävästi ostanut Audin 10v ikäisenäAudi A3 3.2 Ambition Sportback quattro S-tronic Viistoperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Omistajia 1
On kyl kova hinta moiselle. Vaikka oliskin vain 1 omistaja.
Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Toisaalta pikkunen kippo "isolla" moottorilla, jaksaa kyllä mennä alhaallakin.Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Vähän kuppainen alavääntöhän noissa kun vapari.
Mutta näyttää pirun hyväkuntoiselta ja orkkikselta ilman räpellyksiä.
Toisaalta pikkunen kippo "isolla" moottorilla, jaksaa kyllä mennä alhaallakin.
Tuohon saa softalla 15hv ja 15nm lisää, jos ei tuo riitä.Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Vähän kuppainen alavääntöhän noissa kun vapari.
Mutta näyttää pirun hyväkuntoiselta ja orkkikselta ilman räpellyksiä.
Todellisuudessa pienestä vaparista saaneen 1-2% lisää tehoa ohjelmoinnilla, tuo 177hp versio on aika kireä 11:1 puristussuhteineen ja käärmeenpesineenTuohon saa softalla 15hv ja 15nm lisää, jos ei tuo riitä.
Sama putiikki lupaa nuo +15 lukemat softauksella, ei ole ainoa.Todellisuudessa pienestä vaparista saaneen 1-2% lisää tehoa ohjelmoinnilla, tuo 177hp versio on aika kireä 11:1 puristussuhteineen ja käärmeenpesineen![]()
Käppyrät on siis väärennetty heidän omassa dynossa ja kaikki muut myös kusettaa?Joo kyllähän niitä luvataan ummet ja lammet. Tampereellakin on yksi firma joka saisi varmaan 20hv tosta lisää ainakin omien puheidensa mukaan.
Eroa näyttäisi olevan käytännössä koko kierrosalueen verran, jos uskomme dynokäppyröitä.Ja vaikka saisikin ton tehonlisäyksen, niin ei tuollaista alle 10% tehonlisäystä käytännössä edes huomaa.
Sama putiikki lupaa nuo +15 lukemat softauksella, ei ole ainoa.
Kaikki siis kusettaa ja käppyrät on huijattu? Pelkällä softalla on siitä GTI:stä myös luvattu 150hv ennen ja jälkeen käppyrällä heidän oman dynon mukaan. Koneessa on pakko olla eroa, ei pelkällä softalla ole nostettu 136-->177 GTI vs RC vakiona! Softalla miedonnetun moottorin näkee käppyröistä mallia Mazda.Tuo 8,5% lisää tehoa ennestään kireään tehomalliin, on oikeasti aika syvää unta.
Tuosta kesymmästä 2.0 gti koneesta on saatu putkistolla, pakosarjalla, CAI:lla ja ohjelmoinnilla 23hp tehonlisäys, joten ymmärrät varmaan skeptisyyteni?
Empä muista ennen nähneeni yhtä rumaa Opelia
Mites tuo?
![]()
Eikös tuo ole jo vanhakoppainen? Noi uudemmat typeärrät sopii hyvin johonkin amiksen parkkikselle, mutta muualle niitä on vaikea kuvitella.Ensimmäinen uusikoppainen Type-R joka on alle 30 000e Honda Civic 5D 2,0 Type-R GT Viistoperä 2016 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eikös tuo ole jo vanhakoppainen? Noi uudemmat typeärrät sopii hyvin johonkin amiksen parkkikselle, mutta muualle niitä on vaikea kuvitella.
4000e yli 20v vanhasta melkein 300 000km ajetusta pikkubemarista? BMW 323 ti Compact 3d Viistoperä 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto
"-Kattoverhoilu hieman roikkuu mutta ei häiritsevästi"
Vaikka itseä ei häiritse niin ostajaa voi häiritä, kannattaisi liimata se paikoilleen![]()
Mun on vähän vaikea keksiä suomessa järkevää ostotilannetta tollasille sporttisille perusautoille. Tehoja ei kuitenkaan oo älyttömästi, yleensä etuvetoja (voivat olla kyllä mutka-ajossa nykyään hyviäkin) ja isojen päästöjen takia hinnat kalliita. Jos on tilanteessa jossa rahaa voi käyttää, ei ole halua tai osaamista ostella harrasteautoa tai tilaa ylimääräselle niin mikä jottei. Kuitenkin 10-20t€ hintaluokkaan löytyy paljonkin neliveto ja takavetosportteja joissa yleensä jo valmiiksi enemmän voimaa piristeltynä. Japseja nyt enimmäkseen tulee mieleen ja sieltä Skylinet, S-nissanit, evot, subarut, suprat (4 koriset karanneet toki) jne
Ranskalaisia ostetaan grilliltä.Asiaa sivuten, vähän oudompia moderneja EU-pikkukippoja. Tälläinen oli nettiautossa pari vuotta takaperin:
![]()
Ikävä kyllä nuo on monesti mainoshevosia.Kaikki siis kusettaa ja käppyrät on huijattu? Pelkällä softalla on siitä GTI:stä myös luvattu 150hv ennen ja jälkeen käppyrällä heidän oman dynon mukaan. Koneessa on pakko olla eroa, ei pelkällä softalla ole nostettu 136-->177 GTI vs RC vakiona! Softalla miedonnetun moottorin näkee käppyröistä mallia Mazda.
Eikös tuo ole jo vanhakoppainen?
Aina ei myöskään oteta kaikkea moottorista irti. Tuosta patongin säädettävyydestä en tiedä, mutta esim. Hondalla on nokkien ajoitus ja vtec, jolloin saadaan vapari k24 yli 300hv teholla vielä ajettavaksi, mutta 400-500hv on jo full race, vakiota osaa ei sitten käytännössä enää ole.Ikävä kyllä nuo on monesti mainoshevosia.
Tuohon 15hp tehonlisäykseen päästäkseen, pitää tehdä jo hengityspuolelle muutoksia.
Empä muista ennen nähneeni yhtä rumaa Opelia
Tähän autoo ei jää kitumaan, tähän kuollaan, kuin miehet!
Vetävistä pyöristä piittaamatta tuo olis hienoPatongin täytteet on huolella valittu. Onko tuo nyt sitä etuvetojen aatelia?
Hah tuli just tänään vastaan taas tuo kippo. Kyllä se näköjään yhä samoilla huudeilla pyörii ja kunto ei ole parantunut sitten sen viime näkemän vähääkäänTästä pikkurahalla näyttävä pikkupösönen Peugeot 206 GTI 2.0 3d Viistoperä 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
Patongin täytteet on huolella valittu. Onko tuo nyt sitä etuvetojen aatelia?
Ei nyt sentään ensimmäinen. Sanoisin että ehkä ensimmäinen laajalle levinnyt etuveto. Oli noita kokeiluja jo 1900-luvun alussa ja kilpa-autoissakin jo huomattavasti noita ennen. Ensimmäisenä itselle tulee mieleen Cordin joku malli mutta en kuollaksenikaan muista mallia. Ja sitten oli tosiaan nuo "autot" joita en nyt ota huomioon eli juuri käytännössä hevoskärryt moottorilla ja muut ei perinteisen auton luokitelmaa täyttävät laitteet.Wikipedian mukaan tuo oli ensimmäinen etuvetoauto ikinä![]()