- Liittynyt
- 31.10.2016
- Viestejä
- 2 237
Näyttää olevan värieroja konepellissä/etulokasuojissa? Jotenkin kuskinkin ovi on etureunasta erisävyinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Olihan tuossa kilpikin solmussa ja tuota en muista menneiltä vuosilta. Mutta toisaalta tuo puskuri näyttää tutulta vuosien takaa kyllä ja jäljet myös tukisivat sen olevan vanha.Onko tuo kolariauto? Ainakin omassa 206:ssa bägi istui ratissa paljon siistimmin.
Jep, 218hv vakiona mutta tuon saa ohjelmoitua sinne +250hp lukemiin, lähemmäksi 130i -mallia. Lähes sama 3-litrainen moottori, pienillä eroilla. Toinen vaihtoehto on, että tuo on oikeasti 130i, mutta myyjä laittanut virheellisesti 125i. Eli siis ohjelmoitu, tai virhe mallissa/teholukemissa.Loistavat kuvat! BMW 125 i E82 Coupe Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässähän pitäisi olla vain 218hv eikä mitään 265hv?
Jep, 218hv vakiona mutta tuon saa ohjelmoitua sinne +250hp lukemiin, lähemmäksi 130i -mallia. Lähes sama 3-litrainen moottori, pienillä eroilla. Toinen vaihtoehto on, että tuo on oikeasti 130i, mutta myyjä laittanut virheellisesti 125i. Eli siis ohjelmoitu, tai virhe mallissa/teholukemissa.
Rekisteritiedoilla löytyi:
Ajoneuvon merkki:
BMW
Ajoneuvon malli:
1-SARJA
Käyttöönottopäivä:
24.7.2008
Sylinteritilavuus: (Jos kyseessä on sähköauto, ota yhteys asiakaspalveluun.)
2996 cm3
Teho: (Jos kyseessä on sähköauto, ota yhteys asiakaspalveluun.)
160.0 kW
Hups, 160kw olikin 218hv, totta! 125i siis.Jep eli kuitenkin se 218hv myyjä ehkä kuvittelee, että siinä on 3.0i tehot...
Hups, 160kw olikin 218hv, totta! 125i siis.
Siitä Carina museoitavaksi. Hintapyyntökään ei ole kohtuuton.
Toyota Carina II Porrasperä 1985 - Vaihtoauto - Nettiauto
Jos nuo pösöt on yhtään kuin ne vanhemmat vuosimallit, niin kannattaa laittaa kiertoon heti kun takuu loppuu. Arvonalenema sitten onkin tunnetusti melkoinen
Ranskisten parasta antia onkin olematon arvonalenema ja ihan hyvä käyttöarvo. Siksi itsellänikin käyttikswnä harrasteen kaverina nykyään suht tuore farkkurelluSamat viat ne tahtoo olla kaikissa merkeissä valmistusmaasta riippumatta, itse olen omistanut ~160 autoa ja epäluotettavin on ollut volvo s60 d5(2002, 289tkm) ja luotettavin citroen xantia 1.9td 1998. Siltikin minulla jäytää takaraivossa pelko ranskalaisia kohtaan vaikkei minulla ole ollut muita ongelmia niiden kanssa kuin poismyyminen. Kaikki ongelmat jne ovat käytetyissä vain niin yksilökohtaisia. Esimerkiksi sähköjä ja johtosarjoja pidetään ranskalaisten ongelmana mutta yhtälailla 2004->vag autoissa on suorastaan surkeat johtosarjat, erittäin ohuita piuhoja jotka kovettuvat vuosien saatossa ja aiheuttavat kaikenlaista kivaa...sama koskee myös mersuja ja oikeastaan kaikkia eurooppalaisia merkkejä vm 2000->
Nimim. Säännöllisesti airbag merkkivaloa s-mersusta kuittaava(pelkääjän oven johtosarjassa katkos)
Jos etsii itselleen vain käyttöautoa eikä välitä arvonlaskusta niin uskallan hyvinkin suositella ranskalaista, kannattaa vain googlettaa ne normaalijutut kuten tyyppiviat jne. Tälläkin hetkellä kakkosautona ässämersun rinnalla toimii 300tkm ajettu 600€:n automaattivaihteinen citroen c5.
Jätä pari kuittaus kertaa väliin, keräät voimia ja korjaa se johtosarja?Nimim. Säännöllisesti airbag merkkivaloa s-mersusta kuittaava(pelkääjän oven johtosarjassa katkos)
Jätä pari kuittaus kertaa väliin, keräät voimia ja korjaa se johtosarja?
Kerran tiedät missä vika on.
Tulee mieleen ne "pikkuvika, lähtee kuittaamalla hetkeksi tai korjaa asia x, sitten toimii"
Kesällä vastaavanlainen bemari ja olikohan hintapyyntökin samaa luokkaa, pinnassa enemmän ruostetta kuin maalia. Oli vielä paikallisen autoliikkeen myytävänä, olisi pitänyt ottaa rekkari ylös ja seurata erehtyykö joku sen ostamaan.4000e yli 20v vanhasta melkein 300 000km ajetusta pikkubemarista? BMW 323 ti Compact 3d Viistoperä 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto
"-Kattoverhoilu hieman roikkuu mutta ei häiritsevästi"
Vaikka itseä ei häiritse niin ostajaa voi häiritä, kannattaisi liimata se paikoilleen
Ei kai sitä koko johtosarjaa tarvitse vaihtaa. Korjaa vaan ne piuhat mitkä on sieltä poikki/oikosessa.Saattaa olla hankala korjattava, vaikka ideana kuulostaa helpolta. Uusi johtosarja voi olla hivenen kallis. Tutun volkkarista meni kuskin oven johdot vituralleen omia aikojaan, tyyppikiva kuulemma. Hintaa sarjalle olisi tullut sen verran rasvaisesti että omistaja mieluummin tyytyy siihen että kaiutin, peilin säätö, lämmitys ja jotain muuta ei toimi. Sähköikkuna ja keskuslukko pelaa kyllä vielä.
Ei kai sitä koko johtosarjaa tarvitse vaihtaa. Korjaa vaan ne piuhat mitkä on sieltä poikki/oikosessa.
Vittumainenhan se korjaaminen toki voi olla. Suurin ongelma on todennäköisesti se, että niissä johdoissa ei ole paljoa ylimääräistä varaa ja ei ole tilaa tehdä korjauksia.
Jos olisi lähempänä niin hakisin pois. Harraste peliksi kauppa kassin virkaa toimittamaan. Yhdellä tojon lujimmista koneista, pienet kulut ja kauppa ajut menisi täysin.. 4A moottori on luotettava mitä niitä itellä on ollu aikaisemmin.
Miinuksena onhan se yks rumimpia tojotia varsinki tuon ikäluokkaisista. Silti omallaan tavallaan niin hienokin se on..
Muistan että ainakin 2 eri Copenia nähnyt Paronilla myynnissä ennen, toinen oli samanlainen kuin tuo nyt myynnissä ja toinen oli Japanin tuonti josta oli purettu sisustaa ja rakennettu radalle sopivammaksiSehän on Paroni itse, pitkästä aikaa.
Arttu -96 on nähtävästi ostanut Audin 10v ikäisenä Audi A3 3.2 Ambition Sportback quattro S-tronic Viistoperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
Omistajia 1
On kyl kova hinta moiselle. Vaikka oliskin vain 1 omistaja.
Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Toisaalta pikkunen kippo "isolla" moottorilla, jaksaa kyllä mennä alhaallakin.Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Vähän kuppainen alavääntöhän noissa kun vapari.
Mutta näyttää pirun hyväkuntoiselta ja orkkikselta ilman räpellyksiä.
Toisaalta pikkunen kippo "isolla" moottorilla, jaksaa kyllä mennä alhaallakin.
Tuohon saa softalla 15hv ja 15nm lisää, jos ei tuo riitä.Jos ei olisi jo turbo-hothatchia tai tarviisi toisen kauppakassin, tuohan olis aika
Vähän kuppainen alavääntöhän noissa kun vapari.
Mutta näyttää pirun hyväkuntoiselta ja orkkikselta ilman räpellyksiä.
Todellisuudessa pienestä vaparista saaneen 1-2% lisää tehoa ohjelmoinnilla, tuo 177hp versio on aika kireä 11:1 puristussuhteineen ja käärmeenpesineenTuohon saa softalla 15hv ja 15nm lisää, jos ei tuo riitä.
Sama putiikki lupaa nuo +15 lukemat softauksella, ei ole ainoa.Todellisuudessa pienestä vaparista saaneen 1-2% lisää tehoa ohjelmoinnilla, tuo 177hp versio on aika kireä 11:1 puristussuhteineen ja käärmeenpesineen
Käppyrät on siis väärennetty heidän omassa dynossa ja kaikki muut myös kusettaa?Joo kyllähän niitä luvataan ummet ja lammet. Tampereellakin on yksi firma joka saisi varmaan 20hv tosta lisää ainakin omien puheidensa mukaan.
Eroa näyttäisi olevan käytännössä koko kierrosalueen verran, jos uskomme dynokäppyröitä.Ja vaikka saisikin ton tehonlisäyksen, niin ei tuollaista alle 10% tehonlisäystä käytännössä edes huomaa.
Sama putiikki lupaa nuo +15 lukemat softauksella, ei ole ainoa.
Kaikki siis kusettaa ja käppyrät on huijattu? Pelkällä softalla on siitä GTI:stä myös luvattu 150hv ennen ja jälkeen käppyrällä heidän oman dynon mukaan. Koneessa on pakko olla eroa, ei pelkällä softalla ole nostettu 136-->177 GTI vs RC vakiona! Softalla miedonnetun moottorin näkee käppyröistä mallia Mazda.Tuo 8,5% lisää tehoa ennestään kireään tehomalliin, on oikeasti aika syvää unta.
Tuosta kesymmästä 2.0 gti koneesta on saatu putkistolla, pakosarjalla, CAI:lla ja ohjelmoinnilla 23hp tehonlisäys, joten ymmärrät varmaan skeptisyyteni?
Empä muista ennen nähneeni yhtä rumaa Opelia
Mites tuo?
Eikös tuo ole jo vanhakoppainen? Noi uudemmat typeärrät sopii hyvin johonkin amiksen parkkikselle, mutta muualle niitä on vaikea kuvitella.Ensimmäinen uusikoppainen Type-R joka on alle 30 000e Honda Civic 5D 2,0 Type-R GT Viistoperä 2016 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eikös tuo ole jo vanhakoppainen? Noi uudemmat typeärrät sopii hyvin johonkin amiksen parkkikselle, mutta muualle niitä on vaikea kuvitella.
4000e yli 20v vanhasta melkein 300 000km ajetusta pikkubemarista? BMW 323 ti Compact 3d Viistoperä 1998 - Vaihtoauto - Nettiauto
"-Kattoverhoilu hieman roikkuu mutta ei häiritsevästi"
Vaikka itseä ei häiritse niin ostajaa voi häiritä, kannattaisi liimata se paikoilleen