Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
2008 ja aika ikävästi alkanut ruostekin kukkia. Onko tuo sitä "teknistä etumatkaa"?
Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän ).2008 ja aika ikävästi alkanut ruostekin kukkia. Onko tuo sitä "teknistä etumatkaa"?
Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän ).
Mutta onhan noissa A4:ssa varsinkin ollut tuota ruostevikaa esim. juuri takaluukussa jo monen sukupolven aikana 2000-luvulla; B7 ja B6 sieltä pahimmasta päästä.
Kai se riippuu autosta, tiedän useammankin kalliimman auton (esim. ML- / E-mersua) joilla ajetaan 95% ajosta vuodessa hiekkateillä.Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.
Näissä V6 ei vissiin ollut sitä öljynsyöntiongelmaa mutta pintaruoste alkaa vaivaamaan Audi A4 Sedan 3.2 V6 FSI Business quattro - *Juuri huollettu* RAHOITUS MAHD.* Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Eiköhän se ole tuotu saksasta 2011 ja ensirekisteröinti Suomessa on 3/11?
Ja ei kukaan tuo Saksasta tuollaista karvalakkia
Jos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta
Onhan siinä muovijalopuulistat ja monitoimiratti. Kumpikaan ei oletusarvoisesti ole vakiovarusteJos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta
Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Miksi sitten rekisterinumerolla tulee ensirekisteröinti pvm 5/09? Jos olisi tuotu 2011 niin se lukisi tiedoissa
Ja ei kukaan tuo Saksasta tuollaista karvalakkia
5v vanhat Passatit näyttäis olevan alkaen just alle 10k €, eli varmaan samaa luokkaa rahdin ja veron jälkeen. Paljon rullatun taksin saa jo alle 7k€. Itse en rahtaisi Saksasta mitään karvalakkimallia koska hintaero hyvin varusteltuun on käytännössä olematon. Monet "Trendline" mallit on myös vanhoja vuokra-/leasingautojä tai itä- ja etelä-Euroopan tuonteja. Varsinkin Berliinin tienoilla on paljon puolalaisten tuomia autoja joita ei ole välttämättä koskaan edes katsastettu Saksassa, etelämmässä sitten bulgarialaisia ja romanialaisia, mutta ne on pääosin ei-saksalaisia merkkejä kuten Daciaa ja Renaultia.Ainakin noita B8 A4 sai noin viisi vuotta sitten, muutaman vuoden ikäisenä karvalakkeina Saksasta hyvinkin edukkaasti, luokkaa alle 15k Suomeen rekattuna.
Tossahan on hyvä kikka päästä eroon noista öljynkulutusaudeista. Ottaa jonkun peruskaskon alle ja vetäsee vain suoraan lunarikuntoon, nostaa rahat autosta vittuun ja kävelee auringonlaskuun.Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.Siitä tyylikästä lumiauraa talveksi. Ensimmäistä kertaa näen autoliikkeen ilmoituksessa, että "VAIHTOHINTAERI!".
Opel Vectra 2.2i Elegance 4d Leimaa 04/2020asti! 2xalut+ renkaat! Siisti! Huoltokirja! Tuning! Aj.238tkm Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuo perä vielä menee mutta edestä katsottuna niin tuo korisarja on lähinnä karmea vakiomaskilla ja konepellillä.Siitä tyylikästä lumiauraa talveksi. Ensimmäistä kertaa näen autoliikkeen ilmoituksessa, että "VAIHTOHINTAERI!".
Opel Vectra 2.2i Elegance 4d Leimaa 04/2020asti! 2xalut+ renkaat! Siisti! Huoltokirja! Tuning! Aj.238tkm Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.
"Ajettu vain 238tkm!"Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.
#vainsuomijutut"Ajettu vain 238tkm!"
Todennäköisesti ei, jos on vielä pitkään myynnissä.Oliskohan kolmas tai neljäs kerta kun sama volvo postataan tänne, joko riittäis?
Todennäköisesti ei, jos on vielä pitkään myynnissä.
Sori vaan, mutta ei ollut edes edellisellä sivulla, en nyt ihan hirveästi viitsi tämän tyyppistä ketjua lukea varmuuden vuoksi taaksepäin.
Lisäksi auto on ehjän yksilön täydessä hinnassa.Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Mistä saa ehjän alle viiteen tonniin - voisin ostaa vaikka heti kakkosautoksi. Näyttäis 8-9 tonnia olevan ~200tkm ajettujen pyynnit...Lisäksi auto on ehjän yksilön täydessä hinnassa.
Volvo V60 D5 AWD Business Summum aut Plug in hybrid Farmari 2014 - Vaihtoauto
Siitä halpa pluggari ruuvattavalsi. Hyi <rumasana> noisen akkujen hintoja, saa nähdä mihin tämä puoli kehittyy kun noita sähkövehkeitä alkaa olla enemmän iäkkäinä.
Tarkoitatko nyt plugin-hybrid Priusta vai ihan tavallista? Käsittääkseni tavallisissa on akkujen kapasiteetti luokkaa 1/10 pistokeladattavista joten tuskin ihan tuohon hintaan irtoaa akustoa.Suomessa maksaa mansikoita ja hunajaa tuon korjaaminen, jenkeissä saat vuoden kaksi vanhaan Priukseen koko uuden akun kotiovelle kannettuna 2800 dollarilla (saat halvemmalla jos kasaat kennot itse) joten ei varmaan siellä Volvonkaan akut maltaita maksa, mutta täällä kyllä osataan rahastaa.
Kieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.Ja toinen jonne myy melkein 20 000e autoa jossa ei toimi edes ilmastointi!! BMW 335 E93 Cabrio Avoauto 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Kaikki muu toimii loistavasti paitsi ilmastointi. Kesällä voi laskea toki katon alas, jos sattuu niin kuuma olemaan."
Ei ole mitenkään outoa, että juuri joutunut ostamaan uudet kumit ja ei ole ollut intressejä sijoittaa paljoa jos on ollut aikomus kohta luopua autosta. Jos menisi esim liikkeeseen niin ne ei maksa senttiikään siitä että olisi Michelinit vs. ninkangitKieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.
Ei ole mitenkään outoa, että juuri joutunut ostamaan uudet kumit ja ei ole ollut intressejä sijoittaa paljoa jos on ollut aikomus kohta luopua autosta. Jos menisi esim liikkeeseen niin ne ei maksa senttiikään siitä että olisi Michelinit vs. ninkangit
Edellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.Mutta autoliikekin varmasti arvostaa toimivaa ilmastointia. Eikai sen korjaus voi älyttömiä maksaa?
Edellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.
Järkyn kallis kompura on jostain haalittu. Myyntipokaan varmaan passais joku hinnat alkaen malli AutodociltaEdellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.
Marmorin hinnat, mutta oli siitä jotain muutakin vaihdettu samalla ettei toki pelkkä kompura. Mutta täytyy sanoa että ehkä saitaa olla korjaamatta 19k€ autoon ilmastointia. Toisaalta voisin ymmärtää että jollain voinut mennä kamelin selkä jos jo muutenkin auton vaihto mielessä.Järkyn kallis kompura on jostain haalittu. Myyntipokaan varmaan passais joku hinnat alkaen malli Autodocilta
No kuten tuossa esimerkkiautossa, jossa pyynti oli 19 000e, niin luulisi kannattavan vielä vaikka tonni uhrata siihen. Jossain parin tonnin autossa ei kannattaisi.
Kieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.