- Liittynyt
- 15.09.2018
- Viestejä
- 1 425
Sehän se tahtoo olla että yleensä isoimmat ja kalleimmat viat sattuvat juuri tuohon 200-300tkm välille, ostaa joko reilusti vähänajetun tai sitten joku reippaammin ajettu josta on jo kaikki laitettu.
Itselläni oli volvo s60 d5, ostin sen juurikin kilometrien takia (273tkm) vähän ajan sisään siitä menikin uusille:
-vaihteiston venttiilipöytä
-turbo
-suihkut
-öljytulppa vetolevyn takaa moottorin ja laatikon välistä
-kaikki iskarit
-lappopumppu tankista
-ardic
-ilmastoinnin kompura
Onneksi osia saa käytettynä, muuten ois tullu konkurssi
Itselläni oli volvo s60 d5, ostin sen juurikin kilometrien takia (273tkm) vähän ajan sisään siitä menikin uusille:
-vaihteiston venttiilipöytä
-turbo
-suihkut
-öljytulppa vetolevyn takaa moottorin ja laatikon välistä
-kaikki iskarit
-lappopumppu tankista
-ardic
-ilmastoinnin kompura
Onneksi osia saa käytettynä, muuten ois tullu konkurssi