Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Audi A3 RS3-look Quattro 220hv 450Nm 2.0TDi, Led-matrix, Webasto, keyless-go, takuu jne Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

No nyt on jonkinlainen badgetuunauksen nolouden multihuipentuma.

"Alkuperäinen S-line 135kW, josta tuunailtu ulkoisesti melko tarkka RS3-look.. puskurit, helmat, spoilerit, putkisto"

Mitä nyt etupuskuri ja maski suoraan perusmallista...

Ja onko kyljissä kaiken lisäksi "Supercharged"-badget? :facepalm:

Tuossa toinen: Audi A3 Sportback 2,0 TDI 135 kW quattro S tronic | RS-Look | | S-line | Neliveto | Laajakasko vuodeksi 199€ | Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Tuossa on yksi porvoolainen rahamies, joka on tainnut teettää useammankin RS-lookkerin, joskin ainakin tuon viimeisimmän teettämiseen on ollut ihan hyvä syykin.
Samalta kaverilta kyllä löytyy muutakin hyvin mielenkiintoista kalustoa.
 
onhan tuossa audissa mm, puskurit ainakin vaihdettu,
rohinamoottori on nyt kanssa joo aika nolo..
 
Tuossa toinen: Audi A3 Sportback 2,0 TDI 135 kW quattro S tronic | RS-Look | | S-line | Neliveto | Laajakasko vuodeksi 199€ | Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen SER-koneita, tietokoneita, pelejä ja tehdä niistä videoita nettiin jne.

Olisiko harrastus mitään? Ihmisillä on harrastuksia ja jokainen haluaa johonkin ne rahat tuhlata, onko se väärin?

Noi on sentään hienosti tehtyjä eikä mitään amisräpellyksiä.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen SER-koneita, tietokoneita, pelejä ja tehdä niistä videoita nettiin jne.

Olisiko harrastus mitään? Ihmisillä on harrastuksia ja jokainen haluaa johonkin ne rahat tuhlata, onko se väärin?

Noi on sentään hienosti tehtyjä eikä mitään amisräpellyksiä.

Saahan sitä ihminen tehdä vaikka mitä, mutta miksi se oma tuotos pitää yrittää saada näyttämään alkuperäiseltä kalliimmalta mallilta logoja myöten?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset jaksavat vääntää kuidusta ja kitistä jotain vale Ferrareita tai muuttelevat halpoja Seikon kelloja näyttämään Rolexeilta logoja myöten.

Tuokin harmaa RS-lookkeri olisi ihan ok, jos siinä ei olisi RS3-logoja ympäriinsä.

Kamuxi myyjä Luukkonen tietty myy mieluusti tuollaisia kalliita badge tuunauksia räppikattila jonneille ja käärii hyvät provikat. :D ( tämä on sitten huumoria, älä ota vakavasti. )
 
Saahan sitä ihminen tehdä vaikka mitä, mutta miksi se oma tuotos pitää yrittää saada näyttämään alkuperäiseltä kalliimmalta mallilta logoja myöten?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset jaksavat vääntää kuidusta ja kitistä jotain vale Ferrareita tai muuttelevat halpoja Seikon kelloja näyttämään Rolexeilta logoja myöten.

Tuokin harmaa RS-lookkeri olisi ihan ok, jos siinä ei olisi RS3-logoja ympäriinsä.

Kamuxi myyjä Luukkonen tietty myy mieluusti tuollaisia kalliita badge tuunauksia räppikattila jonneille ja käärii hyvät provikat. :D ( tämä on sitten huumoria, älä ota vakavasti. )

Vaikka myynti hommissa olen niin en sentään vielä autoja ole myynnyt.;)

se on vain harrastus joillekin tuollainen...
 
Noh, hän nyt kuitenkin selkeästi mainitsee että on vain RS3 -look. Monethan olisivat pistäneet vain että "tämä on RS3".

Siinä mielestäni menee se raja, jos väität että se on aito AMG, RS, M tai mitä vaan muuta, niin silloin ollaan nolouden puolella. Mutta jos kerrot että on vain lookki, niin kyllä mä silloin olen asian kanssa sujut.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Itse aikanaan 1-korisen RS Octavian omistaneena jaksoi aina naurattaa liikenteessä kun oli perus octavia johon oli liimailtu ne "vRS" logot.. Näki sitä muidenkin autojen kohdalla.
Aikanaan oli myös omassa Pulsar GTi-R:ssä "1.4L" merkki takaluukussa... Asiasta tietävä kyllä osasi erottaa jo konepellistä ja kattospoilerista että kyseessä ei ollut 1.4L :rofl:

Tää aihe on kyllä melkoinen vedenjakaja "Harrastajien" ja Harrastajien välillä.
Tuota merkkituunausta en ymmärrä mutta sen ymmärrän jos ilman merkkilisiä tehdään halvemmasta versiosta vaikkapa tehojen puolesta se tehokkaampi hyvillä eväillä ja fiksusti.
 
Myin tuossa reilu vuosi sitten eteenpäin S6-Audin, josta oli poistettu ulkopuolelta kaikki quattro- ja S-merkinnät. Osa jo valmiiksi, osa omasta toimesta. Näin sitä vehjettä liikenteessä myöhemmin, niin ostaja oli liimaillut noita takaisin vähän enemmän, mitä vakiossakaan olisi ollut. No, siitä ainakin erotti että oli S-malli. :D Kukin tyylillään.
 
Olin tässä joku aika sitten täysin varma että bongasin E60 M5:n. Jopa etukylkien ilma-aukot löyty joka yleensä kaikista badge-puskurituunauksista puuttuu. Rekkarin tsekkaus ja eipäs ollut tämäkään M5. Tästä lähtien jokanen "M5" on mun silmissä 520d ennen kuin kuulen V10:n äänen.

Sama pätee muihinkin "performance" -näköisiin autoihin; Badgetuunattu perusdiiseli ennen kuin toisin todistetaan.
 
Jos ihan välttämättä haluaa että kaikki tietää että sulla on se karvalakkidiesel.
Mukavampaahan se on kun naapurikaistalla kuvitellaan että se omakin on 140hv peruskiisseli, mutta tehoa onkin melkein satanen lisää ja vetotapa talvella yllättää...

Oma sen verran badge-tuunattu ettei edes mallilappua löydy persiistä. quattro-merkki on ainoa joka on tehtaalla jäänyn pienenä keulamaskiin.
 
Olin tässä joku aika sitten täysin varma että bongasin E60 M5:n. Jopa etukylkien ilma-aukot löyty joka yleensä kaikista badge-puskurituunauksista puuttuu. Rekkarin tsekkaus ja eipäs ollut tämäkään M5. Tästä lähtien jokanen "M5" on mun silmissä 520d ennen kuin kuulen V10:n äänen.

Sama pätee muihinkin "performance" -näköisiin autoihin; Badgetuunattu perusdiiseli ennen kuin toisin todistetaan.
Eli jaksat siis nähdä vaivaa, että tarkistat jälkikäteen jonkun random auton tiedot rekisterinumerolla? Miksi?
 
Mukavampaahan se on kun naapurikaistalla kuvitellaan että se omakin on 140hv peruskiisseli, mutta tehoa onkin melkein satanen lisää ja vetotapa talvella yllättää...

Oma sen verran badge-tuunattu ettei edes mallilappua löydy persiistä. quattro-merkki on ainoa joka on tehtaalla jäänyn pienenä keulamaskiin.
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.
 
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.

Meidän Giulian tunnistaa halvimman pään malliksi siitä että siinä on vain 1 pakoputken ulostulo kun tehokkaimissa on 2 tai 4. Ainoa merkki takaluukussa on "Giulia" teksti. Ei ole poistettavia merkkejä tai logoja :rofl:

Kyllä noita merkkejä poistetaan kalliimman pään autoistakin.. mm. Kaveri poisti itse omasta C63 AMG:stä merkit mutta kyllähän sen käyntiäänistä kuulee mikä on meininki :p
 
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.
Mä olen aina ottanut pois merkkejä, varsinkin jos se kertoo jotakin suoraan moottorista. Jotenkin varmaan ajatellut, että olisi neutraalimpi ja muut ei provosoidu jos kone onkin parempi eikä aiheuta esim kateutta tmv, kun ne saattaa vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen liikenteessä. Jos joku luulee auton olevan karvalakki, niin se ei taas yleensä näy samalla provosoidulla tavalla. En ole koskaan omistanut karvalakkiversioita, vaan tykkään että se kone herättää edes vähän mielihyvää kun tehoja tarvii.

Mitä tulee muutoksiin muuten, niin olen sitä mieltä, että tyylikkäät ulkonäkömuutokset on jees, mutta jos aletaan plagioimaan jotakin merkeillä ja logoilla, niin sehän on tahallista harhaanjohtamista ja sen takana yleensä varmaan jokin alemmuuskopleksi tmv.
 
Tehomalli merkeillä kontissa=kaikki kontissa ja yrittää saada kisaa. Tehomalli ilman merkkejä=saat ajaa kohtuu rauhassa.
 
Saas nähdä miten omalla harrasteella käy kun takakontissa lukee kissankokoisilla kirjaimilla TURBO. Poiskaan ei viitsi ottaa kun tarkoitus on museoida kulkine. Tehopuoli ei kuitenkaan tuollaisessa 80-luvun hothatchissa kummoinen ole, vaikka kyseisestä merkinnästä moisen vaikutelman voisi saadakin :btooth:
 
Tehomalli merkeillä kontissa=kaikki kontissa ja yrittää saada kisaa. Tehomalli ilman merkkejä=saat ajaa kohtuu rauhassa.
Toikin taitaa olla enemmän oman pään sisällä. Toinen lähtee viereltä ihan normaalisti, niin kuvitellaan että nyt se varmaan yritti kisata kun se näki, että mulla on tällänen hieno auto. Todellisuudessa ei normaalit ihmiset tunne noita merkkejä, saati tiedä mitä ne meinaa. Korkeintaan jotkut oikeasti erinäköiset autot voidaan huomata (urheiluautot), mutta en ole sellaisellaakaan huomannut että ihmiset erityisesti alkais kisaamaan.

Ihan yleisesti se muiden ajaminen taitaa eniten riippua siitä mikä auto niillä on alla eikä siitä mikä sulla.
 
Nojaa, itellä on parikin vauhdikkaaksi tunnistettavaa ollut ja kyllähän ne "kisailijat" saa laskea yhden käden sormilla per vuosi. Toki siihen varmasti vaikuttaa myös oma ajotyyli/aika jne, jos kiertäs kaikki viikonloput hiillostamassa ja lähettelemässä niin noita varmaan ois ollu enemmän.
 
Luulin itsekin että olisi pään sisällä mutta kaksi identtistä autoa joilla ajoin samoja teittejä samaan aikaan ja logoilla olleella oli kontissa kokoajan joku.
 
Sen offtopicin voisi sitten taas lopettaa.

On ketjun tarkoituksen puitteissa normaalia kommentoida jonkun nettiautolöydän badge-tuunauksia, mutta sitten kun keskustelu lähtee omiin tai kaverien tms tuunauksiin ja mukana on jauhamassa 5-10 käyttäjää, ollaan jo offtopicin puolella ja ketjun varsinainen tarkoitus paskoontuu hyvin nopeasti.

Pyydän pientä skarppausta nyt siis taas - ei ole ensimmäinen kerta tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ihan välttämättä haluaa että kaikki tietää että sulla on se karvalakkidiesel.
On the contrary my dear Watson. Ei tule kukaan valoissa hätyyttelemään kun on vähän tehokkaampi, mutta silti tylsän tavallinen ja mallimerkitön auto. Puhutaan siis joltain perheautolta näyttävästä farkkubemarista/mersusta/yms 200+ hp koneella, eikä m5 tai amg vehkeistä, jotka tunnistaa jo sadan metrin päästä. Toisaalta löytyy kaasupolkimesta varaa jättää pelleilijät vähän reilumman turvavälin päähän.
 
Muistanko väärin mutta eikös noissa 3.2fsi koneissa ollut ongelmana jakoketjun kestävyys, ei rallata tai varoittele etukäteen vaan napsahtaa kerrasta poikki.
 
2008 ja aika ikävästi alkanut ruostekin kukkia. Onko tuo sitä "teknistä etumatkaa"?
Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän :D ).

Mutta onhan noissa A4:ssa varsinkin ollut tuota ruostevikaa esim. juuri takaluukussa jo monen sukupolven aikana 2000-luvulla; B7 ja B6 sieltä pahimmasta päästä.
 
Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän :D ).

Mutta onhan noissa A4:ssa varsinkin ollut tuota ruostevikaa esim. juuri takaluukussa jo monen sukupolven aikana 2000-luvulla; B7 ja B6 sieltä pahimmasta päästä.
Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? :confused: Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.
 
Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? :confused: Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.
Kai se riippuu autosta, tiedän useammankin kalliimman auton (esim. ML- / E-mersua) joilla ajetaan 95% ajosta vuodessa hiekkateillä.

Ei se nyt kovin kummoinen asuinpaikka tarvitse olla kun esim. 20 km työmatkasta on 5km hiekkatietä, tms.

Itsellä tulee muutama viikko vuodesta ajettua paljon hiekkateitä (mökkiakausi ja metsästysajat).
 
Audeissa tuntuu kuoriutuvan aina maalit tuosta etulokarin alapäästä/helman etureunasta, jos ei ole roiskeläppiä tai kunnon suojateippausta maalin päällä.

Samaa kuoriutumista tapahtuu kyllä myös monessa muussakin autossa, jos ei ole roiskeläppiä asennettuna, itsekkin olen paikannut etulokarin alareunat / helmojen etupäät kahdesta alle 8 vuotta vanhasta Opelista, joilla ei edes oltu ajettu määräänsä enempää hiekkateillä.

Ei tarvitse olla kovin kummoista vesi/hiekka seosta tiellä, niin johan se ehtii kilometrien saatossa hiomaan maalit rikki.
 
Tuossa audissa voi hyvinkin olla kivenhakkaumaa jne josta on lähtenyt ruostumaan mutta tässä nyt useampaa 04-10 vuotista vagia katsomassa käyneenä olen huomannut että jokaisesta oli lähtenyt irti tehtaan alkuperäiset kiveniskumassat.

Ovat mokomat vielä irronneet siten että seistessä näyttää hyvältä mutta kun kumartuu katsomaan alle niin roikkuvat pussilla ja välissä on ruostetta ym kurapaskaa.
 

Vaikka nuo rinkelikeulat on suht tuttuja, niin oli kyllä ihan uutta tietoa että tuollainenkin moottori on saatavana :D

Tuo on tosiaan sitä surullisen kuuluisaa korimallia jossa on tuo ruosteongelma. Johtuu kiveniskujen lisäksi myös siitä, että sinkitys ei kestä korissa ja lähtee altapäin mätänemään, ilman että pinta olis rikki. Näin oli itellä -09 vuosimallin A5:sessa. Pari paikkausta meni osittain takuuseen ja yksi omasta pussista. Sen jälkeen viisastuin ja laitoin kiertoon.
 
Jos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta :D

Monitoimiratti on sentään :D Mutta en ole ennen nähnyt B8 ilman Xenoneita, luulin että ne kuuluvat jo vakiovarusteisiin
 
Jos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta :D
Onhan siinä muovijalopuulistat ja monitoimiratti. Kumpikaan ei oletusarvoisesti ole vakiovaruste
:swait:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 953
Viestejä
4 648 231
Jäsenet
76 357
Uusin jäsen
FatBatDad

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom