Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Oma sivistymätön veikkaus on että VW yritti premiumia, onnistuikin, mutta ostajakunnalle se oli vaan volkkari. Linjat on kyllä ajattomia edelleen, vaikka nykyisin kaikki tekeekin outoja pokemon/transformers muotoilukikkoja.

Niin, mitä itse on tuollaista ajellut muutaman kerran niin kyllä tuo ihan aikakautensa (w220 & w221) ässämersulle ja F01 Seiskabemarille pärjää. Mielestäni E65 on jo jeesuksenaikaisen vanhan tuntunen vanhakoppaseenkin pyyttoniin verrattuna. A8:ssa on niin paljon jo VW fiilistä että siihen on vaikea verrata. Itse ajelisin seiskalla mieluummin kun Phaetonilla, mutta Ässästä en oikein ole koskaan välittänyt kun se on jotenkin liian "pappa".
 
Oma sivistymätön veikkaus on että VW yritti premiumia, onnistuikin, mutta ostajakunnalle se oli vaan volkkari. Linjat on kyllä ajattomia edelleen, vaikka nykyisin kaikki tekeekin outoja pokemon/transformers muotoilukikkoja.

Vahvasti epäilen samaa. Hieno se kyllä on, vaikka onkin pitkälti vaan "iso Passat" mutta niinhän nuo kaikki edustusmallit. Käsittääkseni myös huolto- ja osahinnat on melko jäätäviä, joku asiasta oikeasti tietävä voinee kertoa paremmin.
Varmasti hyviä autoja ihmiselle, joka oikeasti osaa tehdä rempat itse.
 
Läheltä piti etten muutama vuosi sitten ostanut 3.0 tdi phaetonia. Välillä lähtee todella halvalla..
 
Minkähän takia nämä Phaetonit eivät koskaan kunnolla yleistyneet. Aika sivistyneen näköinen laite.

Epäilisin että Audi A8 vei pääosan konsernin ko. luokan tuotteita ostavista.

Ehkä kilpailu Mersun S-sarjan, BMW:n 7-sarjan ja Audin A8:sin kanssa ei ollut "kansanautolle" se paras asetelma.
Lisäksi Phaeton oli taas liian kallis niille, jotka ostivat hyvin varusteltua Passattia / Passat CC:tä / CC:tä.

Nythän tuo uusi Arteon yrittää täyttää tuon aukon Volkkarin mallistossa Passatin ja Audi A8:sin välissä ja pyrkii tarjoamaan ylellisemmän vaihtoehdon niille, jotka eivät kuitenkaan halua ostaa Audin A6:sta tai A7:kaa.
 
Olihan tuo aika arvokas, mutta harvassa ovat nelivetoiset tuhannen euron Passatit toimivalla ilmastoinnilla, webastolla, uudehkoilla xenon umpioilla ja kattoa lukuunottamatta kokonaan ylimaalattuina. Ostan mielelläni toisenkin, jos löydät jostain. Voin vaikka maksaa enemmänkin.

Siinä kidoville jos vielä etsii näitä helmiä 4wd 3bg passateja. Koneeseen ja laatikkoon en ota kantaa, mutta paras passat kori.
Huutokaupat.com
 
Siinä kidoville jos vielä etsii näitä helmiä 4wd 3bg passateja. Koneeseen ja laatikkoon en ota kantaa, mutta paras passat kori.
Huutokaupat.com
Harmi että on tipillä pilattu (>2 sek pois kiihtyvyydestä ja kaupunkikulutus siellä 15-16L, varsinkin talvella). :D

Kone on ihan... "kiva", tosin ei mikään halvin ylläpitää (hihnahuolto >600 eur, antureita menee silloin tällöin, katit tukkeutuu, ym, jne). Äänet ja kiertäminen on kohdallaan...
 
Ja tuontiauto niin tuleekos siinä sitten kukaan vastaan ketjumurheissa?

".. Merkkiliikkeen huollot..(audi) 30/60/90/120+" jos on tosiaan aukoton merkkiliikkeen huoltokirja niin voi saada noilla kilsoilla 50/50 goodwillit
 
Audi A3 RS3-look Quattro 220hv 450Nm 2.0TDi, Led-matrix, Webasto, keyless-go, takuu jne Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

No nyt on jonkinlainen badgetuunauksen nolouden multihuipentuma.

"Alkuperäinen S-line 135kW, josta tuunailtu ulkoisesti melko tarkka RS3-look.. puskurit, helmat, spoilerit, putkisto"

Mitä nyt etupuskuri ja maski suoraan perusmallista...

Ja onko kyljissä kaiken lisäksi "Supercharged"-badget? :facepalm:

s-l640.jpg
 
Badgetuunaus on aina noloa, muutenhan tuo näyttäis ihan pirteältä ilmestykseltä. Hintaan ja varusteluun en osaa ottaa kantaa.

Olisi joskus kiva jutella jonkun badgetuunaajan kanssa :kahvi:
 
Audi A3 RS3-look Quattro 220hv 450Nm 2.0TDi, Led-matrix, Webasto, keyless-go, takuu jne Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

No nyt on jonkinlainen badgetuunauksen nolouden multihuipentuma.

"Alkuperäinen S-line 135kW, josta tuunailtu ulkoisesti melko tarkka RS3-look.. puskurit, helmat, spoilerit, putkisto"

Mitä nyt etupuskuri ja maski suoraan perusmallista...

Ja onko kyljissä kaiken lisäksi "Supercharged"-badget? :facepalm:

Miten tuossa yhdessä kuvassa on olevinaan hiilikuitukuvioitu keskikonsoli, mutta kaikissa muissa kuvissa on perus mustaa muovia tms?...

En kyllä kehtaisi tuolla ajaa noilla laatoilla. Ja vielä tietysti diisseli auto... Ei noin...
 
Audi A3 RS3-look Quattro 220hv 450Nm 2.0TDi, Led-matrix, Webasto, keyless-go, takuu jne Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

No nyt on jonkinlainen badgetuunauksen nolouden multihuipentuma.

"Alkuperäinen S-line 135kW, josta tuunailtu ulkoisesti melko tarkka RS3-look.. puskurit, helmat, spoilerit, putkisto"

Mitä nyt etupuskuri ja maski suoraan perusmallista...

Ja onko kyljissä kaiken lisäksi "Supercharged"-badget? :facepalm:

Tuossa toinen: Audi A3 Sportback 2,0 TDI 135 kW quattro S tronic | RS-Look | | S-line | Neliveto | Laajakasko vuodeksi 199€ | Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Tuossa on yksi porvoolainen rahamies, joka on tainnut teettää useammankin RS-lookkerin, joskin ainakin tuon viimeisimmän teettämiseen on ollut ihan hyvä syykin.
Samalta kaverilta kyllä löytyy muutakin hyvin mielenkiintoista kalustoa.
 
onhan tuossa audissa mm, puskurit ainakin vaihdettu,
rohinamoottori on nyt kanssa joo aika nolo..
 
Tuossa toinen: Audi A3 Sportback 2,0 TDI 135 kW quattro S tronic | RS-Look | | S-line | Neliveto | Laajakasko vuodeksi 199€ | Viistoperä 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen SER-koneita, tietokoneita, pelejä ja tehdä niistä videoita nettiin jne.

Olisiko harrastus mitään? Ihmisillä on harrastuksia ja jokainen haluaa johonkin ne rahat tuhlata, onko se väärin?

Noi on sentään hienosti tehtyjä eikä mitään amisräpellyksiä.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen SER-koneita, tietokoneita, pelejä ja tehdä niistä videoita nettiin jne.

Olisiko harrastus mitään? Ihmisillä on harrastuksia ja jokainen haluaa johonkin ne rahat tuhlata, onko se väärin?

Noi on sentään hienosti tehtyjä eikä mitään amisräpellyksiä.

Saahan sitä ihminen tehdä vaikka mitä, mutta miksi se oma tuotos pitää yrittää saada näyttämään alkuperäiseltä kalliimmalta mallilta logoja myöten?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset jaksavat vääntää kuidusta ja kitistä jotain vale Ferrareita tai muuttelevat halpoja Seikon kelloja näyttämään Rolexeilta logoja myöten.

Tuokin harmaa RS-lookkeri olisi ihan ok, jos siinä ei olisi RS3-logoja ympäriinsä.

Kamuxi myyjä Luukkonen tietty myy mieluusti tuollaisia kalliita badge tuunauksia räppikattila jonneille ja käärii hyvät provikat. :D ( tämä on sitten huumoria, älä ota vakavasti. )
 
Saahan sitä ihminen tehdä vaikka mitä, mutta miksi se oma tuotos pitää yrittää saada näyttämään alkuperäiseltä kalliimmalta mallilta logoja myöten?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmiset jaksavat vääntää kuidusta ja kitistä jotain vale Ferrareita tai muuttelevat halpoja Seikon kelloja näyttämään Rolexeilta logoja myöten.

Tuokin harmaa RS-lookkeri olisi ihan ok, jos siinä ei olisi RS3-logoja ympäriinsä.

Kamuxi myyjä Luukkonen tietty myy mieluusti tuollaisia kalliita badge tuunauksia räppikattila jonneille ja käärii hyvät provikat. :D ( tämä on sitten huumoria, älä ota vakavasti. )

Vaikka myynti hommissa olen niin en sentään vielä autoja ole myynnyt.;)

se on vain harrastus joillekin tuollainen...
 
Noh, hän nyt kuitenkin selkeästi mainitsee että on vain RS3 -look. Monethan olisivat pistäneet vain että "tämä on RS3".

Siinä mielestäni menee se raja, jos väität että se on aito AMG, RS, M tai mitä vaan muuta, niin silloin ollaan nolouden puolella. Mutta jos kerrot että on vain lookki, niin kyllä mä silloin olen asian kanssa sujut.
 
Monta kertaa olen kyllä ihmetellyt, että millainen ihminen oikeasti jaksaa käyttää aikaa ja rahaa tehdäkseen feikki RS:iä, ämmäläisiä jne.

Itse aikanaan 1-korisen RS Octavian omistaneena jaksoi aina naurattaa liikenteessä kun oli perus octavia johon oli liimailtu ne "vRS" logot.. Näki sitä muidenkin autojen kohdalla.
Aikanaan oli myös omassa Pulsar GTi-R:ssä "1.4L" merkki takaluukussa... Asiasta tietävä kyllä osasi erottaa jo konepellistä ja kattospoilerista että kyseessä ei ollut 1.4L :rofl:

Tää aihe on kyllä melkoinen vedenjakaja "Harrastajien" ja Harrastajien välillä.
Tuota merkkituunausta en ymmärrä mutta sen ymmärrän jos ilman merkkilisiä tehdään halvemmasta versiosta vaikkapa tehojen puolesta se tehokkaampi hyvillä eväillä ja fiksusti.
 
Myin tuossa reilu vuosi sitten eteenpäin S6-Audin, josta oli poistettu ulkopuolelta kaikki quattro- ja S-merkinnät. Osa jo valmiiksi, osa omasta toimesta. Näin sitä vehjettä liikenteessä myöhemmin, niin ostaja oli liimaillut noita takaisin vähän enemmän, mitä vakiossakaan olisi ollut. No, siitä ainakin erotti että oli S-malli. :D Kukin tyylillään.
 
Olin tässä joku aika sitten täysin varma että bongasin E60 M5:n. Jopa etukylkien ilma-aukot löyty joka yleensä kaikista badge-puskurituunauksista puuttuu. Rekkarin tsekkaus ja eipäs ollut tämäkään M5. Tästä lähtien jokanen "M5" on mun silmissä 520d ennen kuin kuulen V10:n äänen.

Sama pätee muihinkin "performance" -näköisiin autoihin; Badgetuunattu perusdiiseli ennen kuin toisin todistetaan.
 
Jos ihan välttämättä haluaa että kaikki tietää että sulla on se karvalakkidiesel.
Mukavampaahan se on kun naapurikaistalla kuvitellaan että se omakin on 140hv peruskiisseli, mutta tehoa onkin melkein satanen lisää ja vetotapa talvella yllättää...

Oma sen verran badge-tuunattu ettei edes mallilappua löydy persiistä. quattro-merkki on ainoa joka on tehtaalla jäänyn pienenä keulamaskiin.
 
Olin tässä joku aika sitten täysin varma että bongasin E60 M5:n. Jopa etukylkien ilma-aukot löyty joka yleensä kaikista badge-puskurituunauksista puuttuu. Rekkarin tsekkaus ja eipäs ollut tämäkään M5. Tästä lähtien jokanen "M5" on mun silmissä 520d ennen kuin kuulen V10:n äänen.

Sama pätee muihinkin "performance" -näköisiin autoihin; Badgetuunattu perusdiiseli ennen kuin toisin todistetaan.
Eli jaksat siis nähdä vaivaa, että tarkistat jälkikäteen jonkun random auton tiedot rekisterinumerolla? Miksi?
 
Mukavampaahan se on kun naapurikaistalla kuvitellaan että se omakin on 140hv peruskiisseli, mutta tehoa onkin melkein satanen lisää ja vetotapa talvella yllättää...

Oma sen verran badge-tuunattu ettei edes mallilappua löydy persiistä. quattro-merkki on ainoa joka on tehtaalla jäänyn pienenä keulamaskiin.
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.
 
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.

Meidän Giulian tunnistaa halvimman pään malliksi siitä että siinä on vain 1 pakoputken ulostulo kun tehokkaimissa on 2 tai 4. Ainoa merkki takaluukussa on "Giulia" teksti. Ei ole poistettavia merkkejä tai logoja :rofl:

Kyllä noita merkkejä poistetaan kalliimman pään autoistakin.. mm. Kaveri poisti itse omasta C63 AMG:stä merkit mutta kyllähän sen käyntiäänistä kuulee mikä on meininki :p
 
No, kukakin tyylillään. Yleensä vaan noi badge deletet otetaan sillon kun otetaan se malliston halvin versio. Sitten kun on varaa ottaa parempi versio niin sitten ylpeänä kannetaan niitä lätkiä. Itseasiassa aika jännä, että kun on vähän alempi versio niin sillon eniten pitää noiden lätkien kanssa kikkailla, joko otetaan pois tai laitetaan niitä paremmasta mallista.

Oma auto on luonnollisesti mallin paras versio ja kaikki vakiona olevat lätkät paikallaan kertomassa tästä.
Mä olen aina ottanut pois merkkejä, varsinkin jos se kertoo jotakin suoraan moottorista. Jotenkin varmaan ajatellut, että olisi neutraalimpi ja muut ei provosoidu jos kone onkin parempi eikä aiheuta esim kateutta tmv, kun ne saattaa vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen liikenteessä. Jos joku luulee auton olevan karvalakki, niin se ei taas yleensä näy samalla provosoidulla tavalla. En ole koskaan omistanut karvalakkiversioita, vaan tykkään että se kone herättää edes vähän mielihyvää kun tehoja tarvii.

Mitä tulee muutoksiin muuten, niin olen sitä mieltä, että tyylikkäät ulkonäkömuutokset on jees, mutta jos aletaan plagioimaan jotakin merkeillä ja logoilla, niin sehän on tahallista harhaanjohtamista ja sen takana yleensä varmaan jokin alemmuuskopleksi tmv.
 
Tehomalli merkeillä kontissa=kaikki kontissa ja yrittää saada kisaa. Tehomalli ilman merkkejä=saat ajaa kohtuu rauhassa.
 
Saas nähdä miten omalla harrasteella käy kun takakontissa lukee kissankokoisilla kirjaimilla TURBO. Poiskaan ei viitsi ottaa kun tarkoitus on museoida kulkine. Tehopuoli ei kuitenkaan tuollaisessa 80-luvun hothatchissa kummoinen ole, vaikka kyseisestä merkinnästä moisen vaikutelman voisi saadakin :btooth:
 
Tehomalli merkeillä kontissa=kaikki kontissa ja yrittää saada kisaa. Tehomalli ilman merkkejä=saat ajaa kohtuu rauhassa.
Toikin taitaa olla enemmän oman pään sisällä. Toinen lähtee viereltä ihan normaalisti, niin kuvitellaan että nyt se varmaan yritti kisata kun se näki, että mulla on tällänen hieno auto. Todellisuudessa ei normaalit ihmiset tunne noita merkkejä, saati tiedä mitä ne meinaa. Korkeintaan jotkut oikeasti erinäköiset autot voidaan huomata (urheiluautot), mutta en ole sellaisellaakaan huomannut että ihmiset erityisesti alkais kisaamaan.

Ihan yleisesti se muiden ajaminen taitaa eniten riippua siitä mikä auto niillä on alla eikä siitä mikä sulla.
 
Nojaa, itellä on parikin vauhdikkaaksi tunnistettavaa ollut ja kyllähän ne "kisailijat" saa laskea yhden käden sormilla per vuosi. Toki siihen varmasti vaikuttaa myös oma ajotyyli/aika jne, jos kiertäs kaikki viikonloput hiillostamassa ja lähettelemässä niin noita varmaan ois ollu enemmän.
 
Luulin itsekin että olisi pään sisällä mutta kaksi identtistä autoa joilla ajoin samoja teittejä samaan aikaan ja logoilla olleella oli kontissa kokoajan joku.
 
Sen offtopicin voisi sitten taas lopettaa.

On ketjun tarkoituksen puitteissa normaalia kommentoida jonkun nettiautolöydän badge-tuunauksia, mutta sitten kun keskustelu lähtee omiin tai kaverien tms tuunauksiin ja mukana on jauhamassa 5-10 käyttäjää, ollaan jo offtopicin puolella ja ketjun varsinainen tarkoitus paskoontuu hyvin nopeasti.

Pyydän pientä skarppausta nyt siis taas - ei ole ensimmäinen kerta tässä ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ihan välttämättä haluaa että kaikki tietää että sulla on se karvalakkidiesel.
On the contrary my dear Watson. Ei tule kukaan valoissa hätyyttelemään kun on vähän tehokkaampi, mutta silti tylsän tavallinen ja mallimerkitön auto. Puhutaan siis joltain perheautolta näyttävästä farkkubemarista/mersusta/yms 200+ hp koneella, eikä m5 tai amg vehkeistä, jotka tunnistaa jo sadan metrin päästä. Toisaalta löytyy kaasupolkimesta varaa jättää pelleilijät vähän reilumman turvavälin päähän.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 635
Viestejä
4 560 568
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
laaseri-erkki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom