Nettiauto - keskustelu, löydöt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dzeeta
  • Aloitettu Aloitettu
Lähinnä nyt tarkoitin tuossa kommentissani henkilökohtaisessa käytössä olevia autoja, enkä tuotantoautoja, mutta totta tuokin on.

Aina välillä, kun olen puoliksi vakavissani harkinnut jonkun vanhan pienellä pilkillä varustetun Ategon tai FL6:sen ostoa omalle toiminimelleni, niin olen katsellut vain manuaalilla olevia yksilöitä ja ehdottomasti rautajousilla.

Samoin myös valitsin nykyistä pakuani Saksasta hakiessa tehokkaamman koneen manuaalilla automaatin sijasta, vaikka saman liikkeen rivissä olisi ollut suunnilleen saman verran ajettuja saman kuntoisia ja hintaisia autoja niin automaattina kuin manuaalinakin valittavissa.
 
En ammatikseni touhua mutta ei kyllä siltikään vähempää voisi kiinnostaa olla mikään rekkamies, saatika joku "niin rekkakuski". Jotenkin mulla iskostunut, että rekkamiehiä (ja varastotyöläisiä) on ne jotka ei koskaan keksinyt muuta ja joiden rahkeet/kunnianhimo ei vain riittänyt. Ei pahalla. Jos joku oikeasti haluaa olla rekkakuski sitä olematta, niin psykiatriselta osastolta saa varmaan helpohkosti nykyään persoonallisuushäiriöisen paperit.
Entäpä, jos joku vain haluaa ajaa työkseen isoa autoa? On jopa ihmisiä, jotka pitävät siitä työstä. Joillekin se on kutsumusammatti tai seurannut isältä pojalle, mutta tokihan sitä alaa käy moni alalle sopimaton kokeilemassa työkkärin tiskinkin kautta. Ja kuljetusalalla on aika paljon vaihtelua ja erilaisia työtehtäviä. Ei kaikki ole sitä runkolinjojen ajamista Suomen päästä päähän.
 
Viimeksi muokattu:
En ammatikseni touhua mutta ei kyllä siltikään vähempää voisi kiinnostaa olla mikään rekkamies, saatika joku "niin rekkakuski". Jotenkin mulla iskostunut, että rekkamiehiä (ja varastotyöläisiä) on ne jotka ei koskaan keksinyt muuta ja joiden rahkeet/kunnianhimo ei vain riittänyt. Ei pahalla. Jos joku oikeasti haluaa olla rekkakuski sitä olematta, niin psykiatriselta osastolta saa varmaan helpohkosti nykyään persoonallisuushäiriöisen paperit.
Luojan kiitos noita kunnianhimottomia vielä löytyy, hankalaa olisi muuten. Itselle onneksi se on vaan työtä, vaikkei se mitään ruusuilla tanssimista aina ole.
Mikä sinun mielipiteesi on lähihoitajista, kaupan kassahenkilöistä tai sähkömiehistä? Tai muista aloista, joihin pääsee kolmen vuoden ammattitutkinnolla? Kaikkiko on kunnianhimottomia?
 
Entäpä, jos joku vain haluaa ajaa työkseen isoa autoa? On jopa ihmisiä, jotka pitävät siitä työstä. Joillekin se on kutsumusammatti tai seurannut isältä pojalle, mutta tokihan sitä alaa käy moni alalle sopimaton kokeilemassa työkkärin tiskinkin kautta. Ja kuljetusalalla on aika paljon vaihtelua ja erilaisia työtehtäviä. Ei kaikki ole sitä runkolinjojen ajamista Suomen päästä päähän.

Ei voi olla näin. Kukaan ei voi tykätä työstä josta maksetaan alle 10K€/kk ja jos tyytyy siihen eikä yritä saada 20K€/kk kuussa on tyhmä ja jos tyytyy siihen eikä yritä saada toista miljoonaa sijoittamalla on myös tyhmä jne. jne...

:D
 
En ammatikseni touhua mutta ei kyllä siltikään vähempää voisi kiinnostaa olla mikään rekkamies, saatika joku "niin rekkakuski". Jotenkin mulla iskostunut, että rekkamiehiä (ja varastotyöläisiä) on ne jotka ei koskaan keksinyt muuta ja joiden rahkeet/kunnianhimo ei vain riittänyt. Ei pahalla. Jos joku oikeasti haluaa olla rekkakuski sitä olematta, niin psykiatriselta osastolta saa varmaan helpohkosti nykyään persoonallisuushäiriöisen paperit.
No jaa.
Tulee mieleen tuntemani tapaus, joka varmuudella nauttii ihan ok palkkaa omistamassaan yrityksessä.
Toisinaan, aika useinkin, ajaa viikonloppuna rahtiautoa tai bussia. Ilmeisesti menee hyvänä vastapainona, kun arkityö ei liity aiheeseen millään lailla. Yritys ei ole start-up -vaiheessa, joten viikonloppuisin on vapaa-aikaa harrastuksille.

En ole viitsinyt kyseenalaistaa tämän kunnianhimoa tai rahkeiden riittävyyttä. :D
 
No jaa.
Tulee mieleen tuntemani tapaus, joka varmuudella nauttii ihan ok palkkaa omistamassaan yrityksessä.
Toisinaan, aika useinkin, ajaa viikonloppuna rahtiautoa tai bussia. Ilmeisesti menee hyvänä vastapainona, kun arkityö ei liity aiheeseen millään lailla. Yritys ei ole start-up -vaiheessa, joten viikonloppuisin on vapaa-aikaa harrastuksille.

En ole viitsinyt kyseenalaistaa tämän kunnianhimoa tai rahkeiden riittävyyttä. :D
Ja vaikkei muita töitä tekisikään, niin moni unohtaa että sen kuorma-auton tai rekan ratissa on usein itse yrittäjä joka voi nälkäpalkan sijaan repiä tuplasti tuloja perus "kolmentonninduunariin" verrattuna.

Ja yleensä tuo on työnä vielä sellaista että siinä voi halutessaan (ja joskus ilmankin haluamista) tehdä hommia huomattavasti enemmän päivässä kuin perus 8 tuntia toimistossa tekevä - ja tuo näkyy palkkapussissa.

Itseäni perusnörttinä kismittää ettei palkka nouse vaikka tekisi 12 tuntisia päiviä (ne tunnit vain pitäisi pitää pois sitten kun on, hehe, vähemmän töitä, haha...).
 
Ai nelivetoaudiakin saa paska DSG laatikolla, jostain jäänyt kuvitelma niiden kaikkien olleen tiptronicilla.
 
Onhan noita jo noin 10 vuoden ajan saanut. Nelikoiden yhteydessä s-tronicit eivät ole tätä kaikista "heikointa" kuivakytkin DSG7. Kyllä 20k yli 300tkm ajetusta on paljon varsinkin, kun noista voi hyvinkin kalliita remontteja tulla yllätyksenä voi touhutonni jos toinenkin tulla tarpeeseen.
 
Joo kovia ovat pyynnit, tiedä sitten liikkuuko nuo 300 000km ajetut. Luulisi, että olisi vähemmän ajettujakin A4/A6 Quattroja 3.0TDI motilla reilusti halvemmalla tarjolla
 
mielenkiintonen pikku avo en edes tienny tommosen olemassaolosta mutta merkki on semmonen etten itse uskalla ostaa

Renault Wind Avoauto 2011 - Vaihtoauto - Nettiauto
Mulla on -12 rellu megane käyttiksenä harrasteen rinnalla. 1.4 turbokoneella ja vähän tota isommilla kilsoilla. Eipä siinä mitään ongelmia oo ollut minkään suhteen, perus huoltoja vaan, pohja siisti jne. En nää mitään isompaa ongelmaa nykyrellujen kanssa.
 
mielenkiintonen pikku avo en edes tienny tommosen olemassaolosta

Tuohan ois just hieno! Merkki on yhtähyvä siinä kun muutkin. VeijoEssonbaarissa ja Ranen Grillillä on eriäviä mielipiteitä tietysti.

Ite jouduin downgreidaamaan Lexuksen IS250 Mazdan kutoseen, ja heittämällä ottasin ranskiksen tuon Maxan tilalle jos tilaisuus tulisi ja planeetat olis kohillaan.

Jos löytyisi se Xantia V6...
 
Viimeksi muokattu:
En ammatikseni touhua mutta ei kyllä siltikään vähempää voisi kiinnostaa olla mikään rekkamies, saatika joku "niin rekkakuski". Jotenkin mulla iskostunut, että rekkamiehiä (ja varastotyöläisiä) on ne jotka ei koskaan keksinyt muuta ja joiden rahkeet/kunnianhimo ei vain riittänyt. Ei pahalla. Jos joku oikeasti haluaa olla rekkakuski sitä olematta, niin psykiatriselta osastolta saa varmaan helpohkosti nykyään persoonallisuushäiriöisen paperit.

:facepalm:

Meinaaksä että rekkakuskin homma on jotenkin helppoa tai yksinkertaista? Jestas mikä ajattelutyyli.. :confused:
 
Nyt rupeaa olemaan jo suomiautojen aatelia.
Ei ole ollut varaa ostaa kuin toiselle puolelle ovet ja ikkunat.

9135310613.jpg


9110932642.jpg


Mercedes-benz G 300GD 4x4 -85, Ranua

Sinänsä hauska tuo "Suomen halvimpaan hintaan" kun äsken oli 4k € halvemmalla myynnissä.
 
Nyt rupeaa olemaan jo suomiautojen aatelia.
Ei ole ollut varaa ostaa kuin toiselle puolelle ovet ja ikkunat.

9135310613.jpg


9110932642.jpg


Mercedes-benz G 300GD 4x4 -85, Ranua

Sinänsä hauska tuo "Suomen halvimpaan hintaan" kun äsken oli 4k € halvemmalla myynnissä.

Joku tossa takaikkunassa ja -ovessa haisee kyllä itse rälläköidyltä. En tiedä, ei vain näytä hyvältä. Esimerkiksi ikkunan tiiviste ja sen tiivisteen upotus eivät kohtaa, kun muissa samanlaisissa se tuntuu menevän yksiin. Nettiauton ilmossa parempi kuva tuolta oven kyljeltä: Mercedes-Benz G 300GD Paku vaihdetaan 4x4 1985 - Used vehicle - Nettiauto
Muutenkin nuo Kastenwagenit olivat ikkunattomia ainakin wikipedian mukaan.
 
Joku tossa takaikkunassa ja -ovessa haisee kyllä itse rälläköidyltä. En tiedä, ei vain näytä hyvältä. Esimerkiksi ikkunan tiiviste ja sen tiivisteen upotus eivät kohtaa, kun muissa samanlaisissa se tuntuu menevän yksiin. Nettiauton ilmossa parempi kuva tuolta oven kyljeltä: Mercedes-Benz G 300GD Paku vaihdetaan 4x4 1985 - Used vehicle - Nettiauto
Muutenkin nuo Kastenwagenit olivat ikkunattomia ainakin wikipedian mukaan.
Onko noita "tehdasmalleja" joissa kahva "väärinpäin" alhaalla eikä oven oikeassa reunassa + puuttuu vararengaspaikka ovesta...
 
Nettiauton ilmoituksessahan pitää ilmoittaa mittarilukema, eikä autolla ajettua kilometrimäärää. Niin typerää kuin se onkin, niin tuo on ihan oikein ilmoitettu.
 
Nettiauton ilmoituksessahan pitää ilmoittaa mittarilukema, eikä autolla ajettua kilometrimäärää. Niin typerää kuin se onkin, niin tuo on ihan oikein ilmoitettu.

Eikä välttämäti edes mittarilukemaa, toki herättää kysymyksiä jos kilsoja ei ole missään kohtaa mainittu. No nyt etsin sattumoisin tiettyä autoa jonka oletin olevan myytävänä, eipä ollut. Mutta tutun jobbarin ilmoitus sattui silmään. Mitään ei ei ollut itse mittarilukemaan ilmoitettu, tekstistä löytyi sitten jäätävät kilsat, en kyllä itse ostaisi mutta kyllä siihenkin joku tarttuu.
Enkä edes laita linkkiä tähän kun noita vastaavia nyt on muitakin.
 
Tavallaan ymmärrettävää että oikeasti isoja kilometrejä ei ilmoiteta tuonne, kun jengi hyppii seinille niistä, ikään kuin jossain 10 vuotta vanhassa lintassa sillä kilometrilukemalla olisi enää merkitystä.
 
Tavallaan ymmärrettävää että oikeasti isoja kilometrejä ei ilmoiteta tuonne, kun jengi hyppii seinille niistä, ikään kuin jossain 10 vuotta vanhassa lintassa sillä kilometrilukemalla olisi enää merkitystä.

kyllä se nyt vaan yleensä auton kunnossa näkyy jos ero on tyyliin 200tkm tai 400tkm, joten siks jälkimmäiset kannattaa skipata suoraan.
 
Tavallaan ymmärrettävää että oikeasti isoja kilometrejä ei ilmoiteta tuonne, kun jengi hyppii seinille niistä, ikään kuin jossain 10 vuotta vanhassa lintassa sillä kilometrilukemalla olisi enää merkitystä.

Se on vähän jokainen tyylillään miten ilmoittelee. Tuo äskeinen mitä klikkasin, oli vaan siksi että tuttu nimi, ja tosiaankin 10 vuotias puolisen miljoonaa ajettu, hintaa yli 10k...

Ympäripyöreästi itseä ei kilsat haittaa, kunhan ne on edes jotenkin tiedossa - ja hinta siinä tonnin luokkaa, sekä leimaa melkein vuosi joten voi laittaa paaliin jos jotain isompaa tulee. Eipä kyllä tonnilla saa Mersua tai Volvoa mikä menisi siihen nyt vaikka 10v luokkaan. Kyllähän niitäkin suomessa löytyy kenellä maksuhaluja tuollaisiin. Jokaiselle jotakin.
 
kyllä se nyt vaan yleensä auton kunnossa näkyy jos ero on tyyliin 200tkm tai 400tkm, joten siks jälkimmäiset kannattaa skipata suoraan.
Itsellä on tosin tullut vastaan sitä että nimenomaan tuossa 200tkm kohdilla alkaa osia leviämään reilummin ja kun päästään 400tkm kohdille niin suurin osa hajoavista on jo vaihdettu kertaalleen.

Tiedä sitten onko itsellä vain ollut tuuria, mutta useampi auto 300-400tkm välillä tullut hankittua ilman että olisi ongelmia. Sisätiloissa nyt viimeisimmässä on jonkun verran sanottavaa, mutta johtuu siitä että auto on nähtävästi ollut aktiivisessa lapsiperheessä kuormajuhtana.
 
Sehän se tahtoo olla että yleensä isoimmat ja kalleimmat viat sattuvat juuri tuohon 200-300tkm välille, ostaa joko reilusti vähänajetun tai sitten joku reippaammin ajettu josta on jo kaikki laitettu.

Itselläni oli volvo s60 d5, ostin sen juurikin kilometrien takia (273tkm) vähän ajan sisään siitä menikin uusille:

-vaihteiston venttiilipöytä
-turbo
-suihkut
-öljytulppa vetolevyn takaa moottorin ja laatikon välistä
-kaikki iskarit
-lappopumppu tankista
-ardic
-ilmastoinnin kompura

Onneksi osia saa käytettynä, muuten ois tullu konkurssi:D
 
Volvosta puheenollen, miettisin ehkä kahdesti käytetyt hybridin ostoa muualta kuin isolta liikkeeltä Suomesta :kahvi: Volvo V60 D5 AWD Business Summum aut Plug in hybrid Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mikä mahtaa olla vitutuskäyrä kun ostat käytetyn auton 20000 eurolla, ajat pari kuukautta ja auto ei enää käynnisty ja käteen lyödään 13000€ korjausarvio.

Toki tässä tapauksessa ilmeisesti tuo Suomen autoliike on sen tuonutkin (ainakin paljon tuontipelejä myynnissä) eli asiakkaalle ei liene tullut laskua mutta hyvinhän tuollaisen voisi yksityisenä jostain uittaa tai yksityiseltä ostaa jolloin perävalotakuu olisi voimassa.
 
Viimeksi muokattu:
Pienen googlettelun perusteella vaikuttaisi, että Volvossa vika on voinut olla jo päällä ennen kompuran vaihtoa. Jostain syystä tuohon vikaan ehdotellaan tuota kompuran vaihtoa korjaukseksi - jollain oli jo viides kompura menossa. Näiden fiksaaminen on varmaan melko mielenkiintoista sitten 300k rullattuna.
 
Pienen googlettelun perusteella vaikuttaisi, että Volvossa vika on voinut olla jo päällä ennen kompuran vaihtoa. Jostain syystä tuohon vikaan ehdotellaan tuota kompuran vaihtoa korjaukseksi - jollain oli jo viides kompura menossa. Näiden fiksaaminen on varmaan melko mielenkiintoista sitten 300k rullattuna.
Mielenkiinnosta hieman itsekin etsin tietoa ja päädyin Volvo foorumille. Huh huh kun lueskelee noita viestejä, todella monella samaa ongelmaa. Autoja tutkitaan viikkoja eli kymmeniä tunteja kalliilla hinnalla ja annetaan valohoitoa ja vika ei vaan korjaannu. Kustannusarvioita tulee 2,5-18k€ :D

Edit: Ilmeisesti tosiaan noissa kompuroissa joku suunnittelu/valmistusvirhe ja hajoavat sitten nopeasti. Se kompressori kaiketi jäähdyttää ja lämmittää akustoa joten auto ei käynnisty jos kompressori rikki. Varmaan samasta syystä sitten vaihdettu se myös nettiauton autoon, mutta siinä onkin oikeasti ollut akustossa vika. Pysyisin kyllä kaukana kyseisestä mallista :dead:
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiinnosta hieman itsekin etsin tietoa ja päädyin Volvo foorumille. Huh huh kun lueskelee noita viestejä, todella monella samaa ongelmaa. Autoja tutkitaan viikkoja eli kymmeniä tunteja kalliilla hinnalla ja annetaan valohoitoa ja vika ei vaan korjaannu. Kustannusarvioita tulee 2,5-18k€ :D

Edit: Ilmeisesti tosiaan noissa kompuroissa joku suunnittelu/valmistusvirhe ja hajoavat sitten nopeasti. Se kompressori kaiketi jäähdyttää ja lämmittää akustoa joten auto ei käynnisty jos kompressori rikki. Varmaan samasta syystä sitten vaihdettu se myös nettiauton autoon, mutta siinä onkin oikeasti ollut akustossa vika. Pysyisin kyllä kaukana kyseisestä mallista :dead:
Itse toin hollannista juuri kysesen auton ihan tietoisena mahdollisista ongelmista. Itse olen tosi tyytyväinen autoon ja kyllä ajokilometrejä ennen mahdollisia ongelmia on vielä. ;)
Sen verran myös tiedän, ettei tuo kompura ole kaikilla paukahtanut ja vissiin ensimmäinen tehtaalla laitettu kestää yleensä pisimpään. Nuo vaihtokompuroiden kanssa on ollut kestävyysongelmaa ainakin.
 
Itse toin hollannista juuri kysesen auton ihan tietoisena mahdollisista ongelmista. Itse olen tosi tyytyväinen autoon ja kyllä ajokilometrejä ennen mahdollisia ongelmia on vielä. ;)
Sen verran myös tiedän, ettei tuo kompura ole kaikilla paukahtanut ja vissiin ensimmäinen tehtaalla laitettu kestää yleensä pisimpään. Nuo vaihtokompuroiden kanssa on ollut kestävyysongelmaa ainakin.

Huhhuh, ja itse meinasin pari kuukautta sitten melkein ostaakin tuollaisen samanlaisen paska-Volvon. Onneksi on nettifoorumit keksitty. :D
 
Volvosta puheenollen, miettisin ehkä kahdesti käytetyt hybridin ostoa muualta kuin isolta liikkeeltä Suomesta :kahvi: Volvo V60 D5 AWD Business Summum aut Plug in hybrid Farmari 2014 - Vaihtoauto - Nettiauto

Mikä mahtaa olla vitutuskäyrä kun ostat käytetyn auton 20000 eurolla, ajat pari kuukautta ja auto ei enää käynnisty ja käteen lyödään 13000€ korjausarvio.

Toki tässä tapauksessa ilmeisesti tuo Suomen autoliike on sen tuonutkin (ainakin paljon tuontipelejä myynnissä) eli asiakkaalle ei liene tullut laskua mutta hyvinhän tuollaisen voisi yksityisenä jostain uittaa tai yksityiseltä ostaa jolloin perävalotakuu olisi voimassa.

Tämä on jo löytö, harvoin jaksan
en koskaan
klikkailla mitään audin paskoja, mutta nyt on sellainen kampe että onko mitään mahdollisuutta löytää ostaja tuolle volvolle:D
 
Tämä on jo löytö, harvoin jaksan
en koskaan
klikkailla mitään audin paskoja, mutta nyt on sellainen kampe että onko mitään mahdollisuutta löytää ostaja tuolle volvolle:D
Äläpä, laitappa tuo huutokauppaan, niin menee lähes varmasti kaupaksi hyvään hintaan :D
 
Äläpä, laitappa tuo huutokauppaan, niin menee lähes varmasti kaupaksi hyvään hintaan :D

Saatat olla oikeassa, välillä tulee noita huutokauppoja vilkaistua. Jos joku tuon bongaa huutokaupasta niin linkkiä tänne, itse katselen lähinnä oman seudun huutoja:tup:

Ja merkkasin kyllä tuon volvon suosikiksi, ettei pääse unohtumaan:rofl:
 
Melko tarkka myyjä :D BMW 335 335i E90 LCI ”UPEA PERFORMANCE YKSILÖ VÄHILLÄ KILOMETREILLÄ” Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

"Samoin auton koeajo mahdollisuutta en suoraan sanottuna anna kenellekään, ennen kuin aikuisten oikeasti olemme ensin sopineet kaupat toteutettavaksi, eli rahat löytyy sata varmasti kaupan toteuttamiseen suunnaltasi ja kiinnostuksesi autooni on 100%. Tätä tahtoani ei pidä ottaa nyt yhtään henkilökohtaisesti tai pottuiluna. Olen vain hemmetin tarkka autostani, ja en halua sille käytännössä yhtään turhaa ns.kortteli ajoa."
 
Melko tarkka myyjä :D BMW 335 335i E90 LCI ”UPEA PERFORMANCE YKSILÖ VÄHILLÄ KILOMETREILLÄ” Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

"Samoin auton koeajo mahdollisuutta en suoraan sanottuna anna kenellekään, ennen kuin aikuisten oikeasti olemme ensin sopineet kaupat toteutettavaksi, eli rahat löytyy sata varmasti kaupan toteuttamiseen suunnaltasi ja kiinnostuksesi autooni on 100%. Tätä tahtoani ei pidä ottaa nyt yhtään henkilökohtaisesti tai pottuiluna. Olen vain hemmetin tarkka autostani, ja en halua sille käytännössä yhtään turhaa ns.kortteli ajoa."

Nyt on paremmat kuvatkin. Aiemmin oli semmoiset postimerkin kokoiset :D
 
Melko tarkka myyjä :D BMW 335 335i E90 LCI ”UPEA PERFORMANCE YKSILÖ VÄHILLÄ KILOMETREILLÄ” Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

"Samoin auton koeajo mahdollisuutta en suoraan sanottuna anna kenellekään, ennen kuin aikuisten oikeasti olemme ensin sopineet kaupat toteutettavaksi, eli rahat löytyy sata varmasti kaupan toteuttamiseen suunnaltasi ja kiinnostuksesi autooni on 100%. Tätä tahtoani ei pidä ottaa nyt yhtään henkilökohtaisesti tai pottuiluna. Olen vain hemmetin tarkka autostani, ja en halua sille käytännössä yhtään turhaa ns.kortteli ajoa."

"Poistettu myynnistä".
 
Jos ilmoituksessa mainituissa asioissa ei ole kusetettu ja kunto on tuon mukainen, niin hintapyynti 26k on omaan silmään jopa todella halpa. Miksiköhän poistettu myynnistä, tuliko herra toisiin aatoksiin?
 
Melko tarkka myyjä :D BMW 335 335i E90 LCI ”UPEA PERFORMANCE YKSILÖ VÄHILLÄ KILOMETREILLÄ” Porrasperä 2009 - Vaihtoauto - Nettiauto

"Samoin auton koeajo mahdollisuutta en suoraan sanottuna anna kenellekään, ennen kuin aikuisten oikeasti olemme ensin sopineet kaupat toteutettavaksi, eli rahat löytyy sata varmasti kaupan toteuttamiseen suunnaltasi ja kiinnostuksesi autooni on 100%. Tätä tahtoani ei pidä ottaa nyt yhtään henkilökohtaisesti tai pottuiluna. Olen vain hemmetin tarkka autostani, ja en halua sille käytännössä yhtään turhaa ns.kortteli ajoa."

Ottamatta muuten kantaa myyntiartikkeliin, niin tuohan vain sanoi sen mitä jokainen tuossa tilanteessa ajattelisi. En minäkään haluaisi autoa myydessä ajattaa niitä ”koeajajia”, joilla ei edes lompakon kapitaali tai muuten ajatusmaailma kaupan syntymiseksi täsmää. Näitä renkaan polkijoita riittää hieman erikoisemmissa ihan eri tasolla kuin Vectraa tai Aurista myydessä.

Mutta sitähän ei tietenkään ääneen saa sanoa tai kirjoittaa. Ei kerennyt näkemään mikä hinta tuolla oli... varmasti pirun hankala hinnoitella.
 
Ottamatta muuten kantaa myyntiartikkeliin, niin tuohan vain sanoi sen mitä jokainen tuossa tilanteessa ajattelisi. En minäkään haluaisi autoa myydessä ajattaa niitä ”koeajajia”, joilla ei edes lompakon kapitaali tai muuten ajatusmaailma kaupan syntymiseksi täsmää. Näitä renkaan polkijoita riittää hieman erikoisemmissa ihan eri tasolla kuin Vectraa tai Aurista myydessä.

Mutta sitähän ei tietenkään ääneen saa sanoa tai kirjoittaa. Ei kerennyt näkemään mikä hinta tuolla oli... varmasti pirun hankala hinnoitella.

Hinta päivitys 24.10.2019: HALVALLA LÄHTEE, 27000€!!!
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 988
Viestejä
4 649 128
Jäsenet
76 363
Uusin jäsen
nSTii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom